Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

3 participantes

Ir abajo

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

Missatge por kiku Dg 20 Abr 2008, 20:41

doncs aixo aket finde tinc un partit importantissim on em podria posar 2 de la lliga. Aquesta es la meva pregunta:
com kollons jugu?¿

la seva alineacio:
estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Els_co10

Els coixos
Alineació i qualificacions dels jugadors
Actitud de l'equip (ocult)
Estratègia Atac per les bandes
Nivell estratègia notable

Mig camp horrible molt alt
Defensa dreta pobre molt baix
Defensa central dèbil molt baix
Defensa esquerra dèbil molt alt
Atac dret pobre molt alt
Atac central dèbil molt baix
Atac esquerre pobre alt

Aqui us deixo un url: http://alltid.org/team/1582166/teammatches/

P.D: en lloc del lulli akell igual fa jugar un tio nou que fa 3 estrelles (no se mes pero te 3.000 llargs de tsi)
P.D2: sempre juga aixi no contu pas que la canvii
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Left_bar_bleue32514/100estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty Re: estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

Missatge por Typhon Dg 20 Abr 2008, 21:01

Si sempre juga així, desprotegint la seva defensa dreta, jo li faria una 3-5-2 amb el teu extrem dret cap a mig per potenciar el mig del camp i el teu extrem esquerre ofensiu per follar-li la seva defensa dreta (opcionalment pots posar el teu davanter esquerre cap al lateral per acabar de destrosar-li la defensa dreta). Les seves tres línies d'atac són bastant similars, o sigui que jo posaria un central i dos defenses laterals defensius.
Si li guanyes el mig del camp, li destrosses la defensa dreta i el teu atac central empata o guanya la seva defensa central ho tens molt a favor. Després doncs depenent dels partits que tinguis després et pots plantejar de posar partit de la temporada per treure més mig del camp, però jugant a casa potser no et fa falta. Per rematar-ho tot, el millor és que et facis l'alineació al Hattrick Organizer i t'aseguris de guanyar-li en el què t'he dit.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Left_bar_bleue100/100estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty Re: estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

Missatge por doktor Dl 21 Abr 2008, 02:45

Subscric totalment el que ha dit el Typhon, i afegeixo que aquest tio no en té ni puta idea pq jugar atacant per bandes tenint més atac central és un autèntic ATRASU! Si almenys posés els davanters cap a la banda...

No m'he mirat les teves qualis Kiku, però aquest tio és guanyable, i a més sembla molt previsible pel que dius...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Left_bar_bleue100/100estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty Re: estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

Missatge por kiku Dl 21 Abr 2008, 20:54

Inga merci xD

P.D: si algu i vol dir alguna cosa mes perfecte xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Left_bar_bleue32514/100estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

estrategia contra 3-5-2 atac per bandes Empty Re: estrategia contra 3-5-2 atac per bandes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum