Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Replantejament Vuladu's Cup

+6
chatarra
kemi
Telis
Typhon
OrBiS
doktor
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dc 05 Nov 2008, 00:34

Home amb el reglament a la mà, no s'haurien de desqualificar, però per altra banda crec que un fet tan greu com aquest mereix l'avaluació per part de la cimera de capos de la Vuladu's per decidir què es fa.

La meva opinió és que adulterar la competició d'aquesta manera en un punt on ja no hi ha manera d'arreglar-ho s'ha de castigar i no pot quedar impune...
A les lliguetes quan algú suda, s'elimina l'equip en qüestió i es deixen de comptar els partits que havia jugat, de manera que no influeix en el resultat final, però aquí hi ha un equip que passa gratis i això no mola (si m'hagués passat a mi estaria content per passar sense haver-m'hi d'esforçar i poder entrenar tranquil.lament, però realment fa PENA que passi això en uns vuitens de final).

Ara vaig cap a la Resi i en parlem...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dc 05 Nov 2008, 02:36

Jo crec i lluitaré perquè sigui així, que no s'han de descualificar, de cara a la propera edició ja ho especificarem mès a les normes, pero no els podem fotre a 2a per la face quan no esta escrit al lloc.

EDIT: palomino et fotre una tunda que t'arrepentiras tota la vida d'haver acceptat el repte xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue65/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dc 05 Nov 2008, 23:13

Tot i que, com ja vaig dir, el Ferran té raó, estic d'acord amb el Doktor.
La norma dels dos partits no acceptats es va pensar per la fase prèvia. Si un equip no accepta un repte de vuitens (o quarts, semis o final) és que directament suda de la competició, per tant, no es mereix seguir a primera mentre altres equips que si que viuen la Vuladu's han de jugar a segona, i em consta que els possibles beneficiats d'aquest fet (Fabri, Piriz, Sagnol i Kemi) els hi agradaria molt jugar a primera i participarien com el què més.
Ahir a la resi en vam parlar i, tot i no arribar a cap conclusió ferma, vam pensar de fer unes votacions per decidir aquest tema. Les votacions estan obertes per tots els equips no implicats (tots menys els quatre cinquens, l'Stivi i el Tisu).
Així doncs, si us sembla bé, que cadascú doni la seva opinió i el seu vot, ja que això ho portem entre tots.

Opció A: Fashionettis i TISURETES TEAM segueixen a primera.
Opció B: Fashionettis i TISURETES TEAM baixen a segona, i els seus dos llocs se'ls disputen entre D-Trankis, llunor Team, Liverpool Football.Club i F.C. Les Cabres

El meu vot és per la opció B.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por toia Dc 05 Nov 2008, 23:24

Tinc un gran dubte...

Aviam, és el primer partit que no accepten; es de toia no acceptar un partit de vuitens després de acceptarne 9 en una fase de classificació on hi han partits que els tens guanyats abans de jugar i esperes arribar a vuitens perque es quan comença la salsa pro weno...

Dret a llei no hi ha res escrit sobre si no s'accepta un partit a vuitens que passa, però he estat valorant-ho una mica tot i crec que és més just que els 4 cinquens fasin unes semis i els 2 finalistes ocupin les 2 places. I només per una cosa: Motivació.

El meu vot és per la opció A/B Per tant es nul pk no se k votar


Editat per darrera vegada per toia el Dj 06 Nov 2008, 01:45, editat 1 cop en total
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue0/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 06 Nov 2008, 00:02

Bueno com que no pujaré a la Resi, em manifesto aquí sobre el tema:

Després de llegir la resposta del Ferran, vaig tenir dubtes sobre que el correcte fos eliminar el tisu i l'stivi, però aquest migdia encara més...

M'ha trucat el Tisu i m'ha dit que què estava passant aquí, que volia impugnar (en plan conya eh per això), que no era just perquè per exemple en el seu cas, està sense internet a casa, i al cap i a la fi, els emparellaments no es van saber fins dissabte, amb la qual cosa potser no hem tingut en compte que 3 dies és una mica just per aaceptar el repte o fer-lo, i si no tens internet encara més... I que diu que li ha fotut perquè segons paraules textuals: "pro si a la toia del juanjo me'l fundeixo, ara ja staria a quarts...".

Jo li he dit que home, sí que era una mica just, però que si va jugar la setmana passada dons que ja sabia que hi hauria sorteig, però realment per a ell era un pèl just.

Amb això el que vull dir és que evidentment, si no ha acceptat, les normes són les normes, passa a quarts l'altre equip, però rectifico en la meva opinió (siuen que és de savis no?) i crec que no seria just baixar aquests equips a 2a divisió.

De totes maneres, parlem-ne....
(espai patrocinat per...)
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 La_caixa_logo
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dj 06 Nov 2008, 02:14

Val, ara el Ferran ens ho ha explicat a la resi i és en certa manera comprensible el tema, tot i que si que es podia haver acceptat el repte. El cas del Stivi és similar, i a sobre ell no va jugar la novena jornada o sigui que potser ni sap que hem tornat a començar la Vuladu's.
En fi, el què està clar és que el partit l'han perdut. El tema de si baixen o no ja és més discutible com ja he dit des del principi. Crec que no cal seguir amb el tema votacions i, en aquest cas, aplicar les normes, per tant, que segueixin a primera. Però ja direu la vostra en tot cas.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dj 06 Nov 2008, 02:27

Jo voto per l'opció A! tot ho que dieu està molt bé, tant uns com altres, però la opció a es la correcta, no hi ha mès. Les normes de la Vuladu's diuen que si no acceptes un partit aquest el perdràs per 1-0. En el cas que sigui el 2n partit que l'equip en qüestió no accepta quedarà descualificat. Com que és el primer partit es perd 1-0 i punt.
Ho que no podem fer és un cop a passat el problema començar-nos a inventar-nos lleis i contradir les normes. Sinó no sé perquè hi son.

El que s'ha de fer és seguir amb la vuladu's i l'any que bé arreglar les normes.

doktor escirgué:
La meva opinió és que adulterar la competició d'aquesta manera en un
punt on ja no hi ha manera d'arreglar-ho s'ha de castigar i no pot
quedar impune...

A les lliguetes quan algú suda, s'elimina l'equip en qüestió i es
deixen de comptar els partits que havia jugat, de manera que no
influeix en el resultat final, però aquí hi ha un equip que passa
gratis i això no mola
Cert, però imaginat que tu jo i el telis juguem al mateix grup, contra tu faic un partit acceptable tiran a dèbil i et guanyu sobrat, i en canvi contra el telis no acceptu el partit. Aquí si que s'adultera la competició i infuleix amb el resultat final, es les fases eliminatories nomès t'influeix i negativament amb tu mateix.

Tornant al tema, les normes hi son per algo i les hem de fer complir, cada cop som mès gent jugant i hem de tenir una bona base sense forats ni antecedents que ens puguin fer dubar en un futur. Ha passat això, ho solucionem segons el que hi ha escrit i pensem una manera de millorar-ho per la propera edició.

PD: Fabri a segona i a callar, que tot aixo ho has liat tu pels teus interessos xDDD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue65/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por OrBiS Dj 06 Nov 2008, 03:29

perfecte.

Era el que faltava, una explicació de pq no havien acceptat.

Jo voto opcio A (encare k no pugui votar xD) Tenen una excusa, i com molt be diu el ferran, amb reglament en mà nomes perden el partit. Jo pensava que no havien acceptat i que ni tan sols se'n preucupaven. Pero si han donats senyals de vida m'ahure de podrir a segona... xD

Això si, per l'any que ve s'hauria de modificar el reglament.

Ara si que si...
FUCK PRIMERA! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue40/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 06 Nov 2008, 03:30

Tebi escrigué:Cert, però imaginat que tu jo i el telis juguem al mateix grup, contra tu faic un partit acceptable tiran a dèbil i et guanyu sobrat, i en canvi contra el telis no acceptu el partit. Aquí si que s'adultera la competició i infuleix amb el resultat final, es les fases eliminatories nomès t'influeix i negativament amb tu mateix.

Collons, a aquest nano no se n'hi escapa ni una... Com es nota que no treballes i tens temps per pensar xD
De totes maneres tampoc contemplava aquest cas, jo em referia a quan un equip sudava i se l'eliminava perquè no havia acceptat 2 partits.

Jo em reafirmo amb que el que s'ha de fer és simplement que quedin eliminats de la present Vuladu's, però que l'any que ve estiguin a Primera ja que s'ho han guanyat.

En tot cas podríem començar a debatre com ho podem fer en un futur en cas que es doni alguna situació semblant...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup - Página 2 Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum