Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recull de posts

Ir abajo

Recull de posts Empty Recull de posts

Missatge por Typhon Dj 06 Mar 2008, 22:01

Piques previs:
Toia escrigué:Toni que tens por de no arribar a quarts? xDDDD
Typhon escrigué:Pepo cuando quieras. I no sé qui jugarà l'any que ve a vuitena i qui a novena... temps al temps xDD
Toia escrigué:Yo a vuitena aixo segur...xDDDD
miedooooooo de les teves toies xDDD
Blu-Kp escrigué:Typhon xapa pq vas kedar 4 a la vuladus, es = estar a 8 o 9. lu important es k sok l 3 millor ekip de la vuladus i aixo impilica (contant k no vas kedar ni primer ni segon) k estas x sota meu i en conseqüencia tens un equip de merda k al ser merda, i van totes les mosques i darrera les moskes els gossos a cagarsi i a pixarsi.
Typhon escrigué:Si si però jo no vaig setè a NOU punts del sisè. Ni jugant a vuitena vaig perdre 4-2 contra un equip de desena. I no sé que vas dient de que quedar tercer a la Vuladu's implica ser el tercer millor equip si amb el sistema que proposeu pot quedar tercer un equip que perdria amb la meitat dels altres equips.
Xuri escrigué:Sisi pro...sisi pro...sisi pro...sisi pro...sisi pro...sisi pro...a ki li donen lekip i en 2 temporades knsekutives es fika a 8ena!!
Truska Truska PeTaTrUsKa!! xDDD
Ale ale ale sorteeigg aleeeeee!!
Madrid i Typhon, la misma mierda sonnn!!
Foti pike aki!!
Typhon escrigué:Va si, tots contra el Typhon... es nota que esteu cagadíssims eh xDDD Anuertao, amb la broma de grups que et van tocar no m'estranya que arribesis a vuitena, però bueno, facta non verba, què va passar a quarts de final eh? 4-2 pot ser? I em sembla que no ha sigut l'únic 4-2 que li ha fotut un equip de desena a un de novena o de vuitena... jo ho deixo a l'aire, que cadascú tregui les conclusions que vulgui xDD Sombra a tots i cuando queráis!!
Xuri escrigué:Si broma de grups!!!! a novena fins l'ultim partit no sabia si pujava i mu vaik jugar tot, tu si ke tens bromes de grups ke et token 4 partits jugant amb bots i enkara no pujaras!!! jajaja
Sobre el 4-2 a kuarts nomes dir 2 koses, 3-4-3 kntrataks, esperit baix...ya mu sperava po ya vaik estar kontent per pasar pels pels a kuarts, jajaja, trankil ke akesta vuladus no pasara, xD
apale nanus ns veiemmm!

PD: Toni ke i fas a novena?¿¿?¿?¿?
xD
Blu-Kp escrigué:perro lladrador nunca mordedor, typhon ves a passeig.. ¬¬'

C.F.MANAKLES puja a novena (com passa el temps, ara mateix va primer a setena xD):
d0kt0r escrigué:MANAKLES, MANAKLES, MANAKLES COJONUDO! COMO ER MANAKLES NO HAY NINGUNO!!!!!
Ja sóm campions nanos! Encara queden 3 jornades per acabar la lliga, però després d'haver guanyat els 11 partits del que portem de temporada, amb 72 gols a favor i 3 en contra (ja veieu que no em calen padrins), i amb 12 punts de diferència amb el 2on, ja ho podem dir:
AQUEST ANY SÍ!!!!!

Els jugadors s'han reunit al Lipe després del partit, on han començat a caure les birres a puntapala! Entre les declaracions dels jugadors, destaquen les següents:

- Arnau Pequeño, última incorporació del club ha dit: "Estic supercontent d'haver aconseguit el títol, encara que no he jugat ni un partit de la lliga! Ara que si seguim a aquest ritme de birres, enlloc de millorar el meu pobre de forma, baixaré directament a desastrós!"

- El pitxitxi Diegoooooooooooooooolmo Vélez ha anunciat: "El club va equivocar-se en prometre'm un pernil per cada gol que marqués a la lliga, he hagut d'ampliar el rebost pq no me n'hi cabien més!"

- El porter Riccardo Riccini, que avui s'ha lesionat per 6 partits ha dit "Estic totalment fora, ni les birres no em treuen les penes. Semblo el Dècimes al Tam-Tam el dissabte passat".

- El Felipe (sisi, el del bar) ha comentat: "Coño de chavales, tanta birra se me ha acabao el bloque de apuntar medianas! Felisa cagun la puta no te dije que compraras otro? Es que no sirves ni para eso coño!!!"

- Per últim, més que una declaració, el càntic més escoltat al llarg de la tarda ha estat iniciat per en Kamal Mustafa, que amb una gerra de mig a la mà, ha cantat:
"El año que viene, Hotis-Manakles; el año que viene, Hotis-Manakles LALALALA LALALALALALALALALA, Hotis-Manakles!". Al final ha acabat cantant hasta la Felisa!

CAPRICE DE DEUX també celebra l'ascens:
Cayuela escrigué:CAMPIOOOOOOOOOOOOOOOOONS! COYOOOOOOOOOOOOOOOOOONS!

S’ha fet justícia i el millor joc s’ha traduït en un ascens molt esperat i desitjat per part de la afició els jugadors la part tècnica i directiva, les primeres declaracions no s’han fet esperar i tot i la forta pudor a cava i suor que desprenien els jugadors destaquem les següents:

Els entrenadors han declarat:

“ Ara el Pere ens pagarà les primes i marxarem a França 10 dies per celebrar l’ascens de categoria”

La directiva junt amb el coordinador han declarat:

“ Sempre en cregut en aquest grup humà i la seva qualitat tot i les seves visites al bar del Felipe on sense cap mena de dubte els obliguen a veure més birres de les que els jugadors volen”

Els jugadors tots a una i amb clares dificultats per parlar i caminar degut sense cap mena de dubte al cansament del partit:

“ Anem a cremar França i fer que la població augmenti tot i que això comporti que d’aquí a uns anys el seu nivell futbolístic creixi de forma espectacular.

Je voulais coxer avec toi

Només el jugador Ignacio Istilartea recriminava al seu company Arnau dient-l’hi:

“Perquè no me l’has passada en aquella jugada i així seria el pichichi en solitari de la lliga”.

Arnau no el contestava tot i recolzar-se a les espatlles dos companys seus amb la mirada perduda i el cap baix arrossegant els peus intentant recuperar l’alè desprès de l’esforç del partit.

Spank postejant a les 2 de la nit d'un divendres drunken
Spank escrigué:Ei!!! aprofitu per dirvuso ara pk potser dema canviare d'opinio ,jo tbe vui la samarreta!!!
(miau)

Més pique Typhon-Hotis:
Blu-Kp escrigué:Typhon's team, saps k no et clasificaras, i si u fas, t'eliminare, i ho saps.. pk ja saps k en els partits importants, la pifies (com podeu veure aki: MatchID: 124947128) on vas kedar classificat en 4rt lloc a la buladu.. una posicio molt modesta. Des de la directiva dels hotis, et volem desitjar tota la mala sort del mon com a manager d'aquest ekip, pk ja saps: kien rie ultimo, rie mejor , o també (una versio mes pagesa): el pecat a fet forat! apale, vagi be i arruinat! un ekip amb una mitjana dedat de 27.5 anys, kin futur te??

Marco van Sprundel : juvilat ya! k en faras 32!!

Tots els teus jugadors son: unes putes TOIES!!
Typhon escrigué:xD Si que em tens por que analitzes tant el meu equip no? No sé quina mitjana d'edat tenen els teus jugadors, paso de mirar-ho perquè no m'interessa, només sé que estàs una divisió per sota meu, amb això ja en tinc prou xDD Si tens la mala sort de que ens torni a tocar junts a quarts o a semis (si hi arribes) ja m'ho explicaràs, de mentres ja pots anar dient xD Apa!

PD: Què dolenta és l'enveja xD


Editat per darrera vegada per Typhon el Dj 06 Mar 2008, 22:01, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Recull de posts Left_bar_bleue100/100Recull de posts Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Recull de posts Empty Re: Recull de posts

Missatge por Typhon Dj 06 Mar 2008, 22:01

Piques diversos a la fase prel·liminar:
d0kt0r escrigué:En nom del C.F.MANAKLES, com a president del club, vull recórrer al Tribunal d'aplació de la Buladu's CUP.

Després d'haver estat fent un cop d'ull he constatat:
1- Que l'equip Piñolis F.C només ha jugat 2 partits de la Vuladu's pq mai accepta els reptes.
2- Que aquests 2 partits són una derrota 0-7 contra el D-Trankis i un empat 3-3 contra el C.F.MANAKLES o sigui jo.

Ja que tothom que ha jugat contra ell (exceptuant el Fabri) menys jo se n'ha beneficiat obtenint 3 punts per la face, demano:
Que s'anuli el resultat del meu partit contra el Piñolis i se'm doni per guanyat 5-0 com la resta d'equips.

Espero la resolució del comitè ansiosament!
Xard escrigué:el barÇa tb es mes fort que el racing i van empatar i la lliga no li regalaran pq sigui mes fort. els partits i les lligues es guanyen als camps no als despatxos. Q tens por de perdre contra el cayuela. eh Doktor? jo ho tinc mes fotut he d´esperar que tu perdis i jo he de guanyar . jo crec que tots´ha de decidir a la ultima jornada. com be diu el toni jo hi vaig jugar i vaig quedar 5 a 1. que el tenies de vacances el fere rita??? je je
d0kt0r escrigué:Hombre, per fi algú hi posa una mica de salseta!
Només he posat el missatge per veure si algú es picava una mica i ho he aconseguit, jeje... Pq aquest estiu ha estat ben mort el fòrum eh!
Ara que ja posats, si fem una mica de memòria històrica eh Xard, podem veure que:

penya del 15 - xard (0-5)
No s'ha jugat perquè penya del 15 ha fet un amistós amb un altre equip

xard - Manakles CF (5-0)
Fem 5-0 doncs a favor del Xard perquè Manakles CF no ha acceptat el repte.

I no fa falta que et recordi que el partits els guanyo al camp i no als despatxos. O és que no te'n recordes del 6-0 que et va caure???
Va ser un partit molt bonic, en el qual, Fere Rita es va introduir dins la defensa central al minut 36, i va aconseguir el 4 - 0 davant la cridòria del públic. Vengale!!!
Xard escrigué:si que recordoque vaig perdre amb tu pero jo no em queixo a falta d´una jornada per aconseguir la clasificació. i si es veritat que no he jugat 2 partits pero la vida es aixi. potser la gent li te ganes al fere rita i t´el volen lesionar . jeje. no et fagis caqueta i juga, que queixarse aixi nomes ho fan els del español pqr anar a la UEFA. VISCA EL BARçA
Xuri escrigué:yessss, jaja, ki sa posat primer el segon grup?¿? ai josu ke te le pressssss, wenu dimecres ke be partidas!!! kuans gols vols ket foti? 19 gols?¿ jajaja, felicitats nanuuuu!!!!
Toia escrigué:Aviam xuri...si està clarissim que guanyaré jo...

Weno part de k ja sé k kedaré 1er de grup...xD, e`pero que el sorteig k es farà divendres em toqui el Thyphons pk es el rival més facil...xDDD
Xuri escrigué:jajaja, ke as de keda primer tu josu si empates amb un ekip de 9ovena kom es el ferrys......jajajaja aiiiiiii decimessss!!!
aaa i parlant de kuarts jo tb vui ke em toki el typhon ke l nanu nkara no sap don va surtir el 0-4 ke li vaik fotre i li vui trna a demostrar, ets una toia typhon, ja u diuen ke les toies les fiken al mateix grup, vaya broma de grup ke ta tokat a 8ena ke no fan ni amistosus !! po wenu, ja es vura ki l guanyara dles 4 del segon grup, jajaja, apaaaa foti favaaaa!!!
Typhon escrigué:En sèrio que vols que et toqui contra a mi a quarts? No vas tenir prou als quarts de la II Vuladu's que vols repetir a la III? En fi, tu mateix, si et fa ilusió et torno a clavar el 4-2... I parlant d'empatar amb equips de novena, no sé quin equip de vuitena va perdre contra un equip de novena 4-2... Anda, si parlo del mateix partit Rolling Eyes
Toia escrigué:Weno weno, ja som a quarts de final, com sempre yo i sóc xDD, k xuri? com va això de perdre 5-0? si es que no es pot jugar amb jugadors de barri contra mi...xDD
Weno Tema Doktor - Xard, yo faria un partit de desempat pk aixo dels despatxos no mola, feu 1 partit i que es demostri qui es mereix passar.
Xard escrigué:ni partit de desempat ni polles a veure si em toca amb el pepo i el passo per la pedra.jejeje
el valencia tb era el faborit a la final de la champions contra el madrit i va perdre i no li van donar pas la copa al valencia. manakles cf tampoc ha jugat tres partits . aixo de cara a la proxima vuladus pot ser una norma que qui no acceti dos reptes automaticament quedi descalificat. pero posar les normes ara no!! que em teniu por???? si sere un dels emparellaments que tothom voldrà! o no???
Blu-Kp escrigué:CF MANAKLES HAS BEEN ELIMINATED FROM THE GAME

Aviam, k vens a buscar, l'any passat nos vem empetar contra el berga B i despres no van na a jugar al camp del navas, i no recordu pas k ens recompensessin donant-nos 2 punts mes no? el futbol es aixi, i si no t'esta be fitxes algu k amb akestes toies k tens no pots anar a enlloc.

Typhon's Team - xard:
Typhon escrigué:Typhon's Team - xard (1-5)
Ferran Pallarès (1-0)
Juan Miguel Amás (1-1)
Italo Rossi (1-2)
Manuel Viaña (1-3)
Abel Tribó (1-4)
Milenko Radosavljevič (1-5)

Per la meva part no entenc què ha passat, no tinc excuses... Felicitats al Xard, al Telis, al Pepo i al puto Ferris que té una flor al cul com els del Madrid i remonta un 4-1 a la pròrroga.
Blu-Kp escrigué:Be, es trist k un ekip tan fort , potent i prestigios com el del typhon's team hagi kedat eliminat de la vuladu's Cup per un ekip tan humil com el del xard. Aixo pude et passa per intentar fer una estretegia massa ofensiva i apallisar al xard, intentant abusar de la teva no-superioritat. Pues mira! el pecat a fet forat!

Respecte a mi, es impossible remuntar un 4-1 a la prorroga pk al minut 90 s'hagues acabat el partit. Un partit dura 90 minuts i es = marcar al primer minut que el ultim, el k konta es el resultat al final de partit, hi ho vaig deixar ben clar, vaik na dunant peixet pk es pensessin k podien guanyar el partit i quan els meus jugadors van voler remuntar, ho van fer.

Nomes afegir que el llarg de les diferents edicions de la vuladus, com mes gent es classifica, mes avall kedes.. l'any passat 4rt (t'enrecordes del 2-4 k t vaik fotre xDD) i akest any kom a minim 5é...

apale! als demes, k us donguin a tots pel cul i ja pudeu saludar a l'ekip mes ben parit de la vuladus! que us follin!

Semifinals Telis-Xard i el Telis no accepta el partit:
Typhon escrigué:xard - CF Navarcles
No s'ha jugat... Si no m'equivoco, el Telis no té Internet perquè li va petar el router. Encara que, segons les normes, xard hauria de guanyar 5-0, i a risc de què el Xard em mati quan em vegi, proposo que es jugui la setmana que ve, perquè una cosa és que un partit de classificació no es jugui i l'altra que una semifinal es guanyi 5-0 per una cosa així. Espero les vostres opinions i crítiques xD
Xard escrigué:be: un altre cop i torna a haber polemica.!! je je
es molt estrany que just despres de no aceptar el meu repte el modem s´hagi arreglat. no haurà sigut que el sr.TELIS s´haura despistat??
be jo ho deixo al aire. sr..DOKTOR i FERRYS que n´opineu?? els altres tb podeu opinar . Suposo que al FERRYS ja li aniria be jugar la final contra mi.No?
Blu-Kp escrigué:sent legals, el telis hauria de kedar eliminat, pero clar, com que vosaltres esteu acostumats que els comites i federacions ajudin als favorits, pude fareu que es jugui la setmana k be. ME LA SUDA. jo ja he demostrat tot el que havia de demostrar.
Typhon escrigué:A la II Vuladu's Cup, el Telis tampoc va acceptar el repte de semis (i en aquest cas va ser per no enrecordar-se, no com aquest que no tenia Internet), i allà ningú va posar pegues perquè es jugués la setmana següent. Per si algú no ho recorda, el seu rival era jo, i si s'haguéssin aplicat estrictament les normes hagués arribat a la final i qui sap si l'hagués guanyat (em tocava la Toia a la final xD). O sigui que Ferris no vagis posant pegues a tot sense mirar els precedents, que els pericos només sabeu que queixar-se.
Telis escrigué:Sentu molt tota akesta llarga espera... pero kom ha dit el typhon tenia el ruter espatllat i no he pogut disposar dinternet fins avui mateix!! Jo també vui participar en akesta merda ke us esteu tirant a sobre... jajaja!!!

Jo no tinc res a dir, jo he retat al xard i encara no ma acceptat feu el ke kregueu ke sa de fer!!! Si sa de jugar el juguem i si meu deliminar dons em fotré, perke de totes maneres ser ke sok el millor ekip de la vuladus amb bastanta diferencia kolla de toies!!! po wenu kom volgueu!!!

p.d. De fet es normal ke el xard no vulgui jugar kontra mi deu estar ben kagadet, total no se ni kom s'ha classificat!p.d. De fet tambe deu ser normal ke el decimes estigui ben kagadet perke si jugues la final kontra mi, pobret....

Rajada final del d0kt0r:
d0kt0r escrigué:PD: Ferran crida més que no et sento!
PD1: Xupa fa molt temps que estàs completament fora!
PD2: Telis ja tens router, no? Doncs queixa't una mica meuca!
PD3: Josu ets una puta toia, mira que perdre amb el dècimes...
PD4: Typhon una altra toia, perdent de pallissa amb el xard!
PD5: Xard vaia llet que tens de ser on ets amb el teu equip de coixos de merda!
PD6: Ferran, me'n descuidava, que vas veure el Barça ahir? Què també ens van ajudar els àrbitres? Això és futbol i no la merda que feu vosaltres!

I, per acabar, discurs del campió de nou:
Telis escrigué:Si, si nois ha caigut la segona Vuladu's Cup al palmarès del CF NAVARCLES!!! Aquesta vegada la celebració no ha estat tant sonada com l'altre ja que malauradament les koses no han sortit tant bé a la lliga kom esperavem i s'ha consumat el descens a 7ena!!!

Esperem ke akesta Vuladu's animi a l'ekip a retornar a 6ena, del lloc on mai hauria d'haver marxat!!

Edgardo Blànquez Pérez, capità de l'ekip ha dit a regio7" És una pena ke haguem baixat de categoria pero per altra banda estem molt contents per haver aconseguit la segona vuladu's consecutiva. A més imposar-se davant de Hotis sempre motiva"

Kostadin Stoyanchev "Estava segur ke guanyariem akesta copa, ni amb el 2-0 de Hotis vai veure el partit perdut en cap moment. Es un ekip inexpert ke no sap aguantar la pressio, encara no ser kom es van plantar a la final"

Frans Van Rijin "Tot i perdre la categoria, akesta segona vuladus ens ha donat molta motivació per tirar endavant, i nomes espero tornar a sisena el mes rapid possible i guanyar moltes més Vuladus!"

Tot i el descens la directiva esta kontenta amb el resultat de la temporada, ja que tampoc si pot dedicar massa temps a l'equip!!

Esperem amb ansia la propera Vuladus amb el nou sistema de Cupmanager, on espero enfrontar-me a akest ekip tant vulgar kom es el Hotis!! Sort a Typon's Team de cara a la propera Vuladu's!!!

CAMPIOOOONNSSSS!!!
d0kt0r escrigué:Enhorabona per la Vuladu's i pel descens de categoria! Pow pow pow....

I això de "no tinc temps per l'equip", la típica excusa barata de merda de perdedor!!!!!

I el Stoianchev amb el 2-0 va haver d'anar al vestidor a canviar-se els calçotets perquè els portava ben escagarrinats!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Recull de posts Left_bar_bleue100/100Recull de posts Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum