Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Joc de poble: l'assassí

3 participantes

Ir abajo

Joc de poble: l'assassí Empty Joc de poble: l'assassí

Missatge por Tebi Dl 01 Des 2008, 21:01

Inscripcions fins el 19 de desembre al Katna, s'ha de portar 5€ i una foto de carnet actual.

De que va el joc?! no ho sé del tot, però... a cada participant li donen una foto de un altre participant. El teu objectiu és matar a la persona de la foto. Com es mata?! si no recordo malament mitjaçant una pastanaga i tocant a l'altre persona. Hi ha unes normes i llocs que no permet l'assessinat (lloc de treball,...) llavors tu has de matar la persona que havia de matar qui has assessinat, i aixís fins que et quedes sol i guanyes xD.

Sé que sembla una tonteria a joc però em sembla que a Manresa va durar com 8 o 9 mesos, va aviam si ens animem uns quants i ens hi presentem, podria estar bé.

Aquí teniu l'enllaç a la web, que per el moment no hi ha res.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc de poble: l'assassí Left_bar_bleue65/100Joc de poble: l'assassí Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc de poble: l'assassí Empty Re: Joc de poble: l'assassí

Missatge por OrBiS Dt 02 Des 2008, 09:25

Jo ja n'havia sentit a parlar. Es bastant ben parit el joc, lo únic que em sembla que hi ha un requisit... que es sortir al carrer de tan en tan, que sino no et poden matar mai xDDD (a mi em sembla k no em matarien mai xD)

Tot aixi, opino igual que el ferran, estaria bé apuntarsi... Razz
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc de poble: l'assassí Left_bar_bleue40/100Joc de poble: l'assassí Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Joc de poble: l'assassí Empty Re: Joc de poble: l'assassí

Missatge por kiku Dt 02 Des 2008, 18:11

jo ja mi anava a apuntar o sigui que si algu mes...
que lany passat ja em vac quedar am el monu despres de no seri l'ultim dia per apuntarse T.T
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc de poble: l'assassí Left_bar_bleue32514/100Joc de poble: l'assassí Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc de poble: l'assassí Empty Re: Joc de poble: l'assassí

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum