Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

" IN FLORENTINO THEY TRUST"

+7
Matinée
Spankerman
OrBiS
Havock
Tebi
kemi
xupa
11 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Dj 11 Jun 2009, 21:42

Amb aquest escrit no em vull ficar am dingu del Madrid, ni demostrar k el barsa no es deixa millonades en jugadors ni fer veure k els culers tenim por de l’imperi del Florentino.
Simplement vull fer una mica d’analisi a la situació k esta passant i k totom i digui la seva.

1. D’on han sortit els diners? Aquest home va arribar al Madrid quan aket tenia un situacio economica “no mol bona” i de cop i volta es fitxen a dos jugadors per 65 i 93 milions d’euros.

Opció 1: ha ficat els calers de la butxaca
Opció 2: els ha donat l’estat (no seria la primera vegada)
Opció 3: surten d’algun negoci il.legal ( drogues p.ex)
Opció 4: surten de sota les pedres

Repetexu k no vui fikarme am dingu del Madrid , pero penso k kualsevol seguidor tindria k demana una mica de transparencia. Els seguidors ara mateix son com nens amb una piruleta pk els hi han portat els cracks pero no saben d’on han sortit els diners, ni si aquest projecte funcionara.
A part de k akestes sumes de diners son inhumanes i mes en els tems k corren. Si, tambe son inhumanes les del barça i tampoc hi estic dacord, pero el barça per aket any te un pressupost de 30-40 milions mntre k el Madrid ja se na deixat 150)

2. La solucio no son els diners: aquest paio sa presentat aki i vol solucionar el problema del Madrid k b de fa 6 o 7 anys enrere. Penso k axo sa de tractar am profunditat i portan 2 o 3 jugadors no es solucionara. Potser pot solucionar l’any k b ( cosa k dubtu) pero daki 3, 4 anys akets jugadors o hauran marxat o s’hauran retirat i el projecte de 150 milions d’euros haura durat 5 anys. Un projecte s’ha de fer amb jugadors de la casa k senten els colors: Xavi, Puyol, De la peña, Tamudo, Raul…i sobretot potenciar la cantera (al barsa li a anat prou b) pk ara mateix kualsevol jugador de la cantera del Madrid es deu sentir bastan abandonat i sabent k el seu futur no esta alla.
Un exemple d’aquesta mala gestio es k 3 dels 10 millors jugadors del mon estan al Barça i han costat 0 euros.

Em sembla molt vergonyos tenir k salvar un club de futbol simplement amb diners i cracks sense cap altre tipus de fonament futbolistic

Podeu riure, criticarme..pro e dit lo k penso i necesitava diro

Suposu k seguramen ara sortira gent a corregirme en coses k e dit mes o menys de la maniga i ho accepto totalment

apa, ja me kedat descansat
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por kemi Dj 11 Jun 2009, 23:02

els diners que fan servir la majoria de clubs surten del bancs. com que son clubs amb un patrimoni inmens , no tenen problema en adquirir crèdits ja que com a aval posen terrenys, zones esportives i si fes falta el propi camp. el que passa amb florentino es que poseeix una de les empreses constructores mes grans d'espanya i te tanta fama, que encara que hi haigui crisi, cap banc es negaria a donarli un credit, cosa que segurament passaria am calderon o simplement a clubs sense cap importancia.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue69/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Dv 12 Jun 2009, 00:17

aixo k dius te molt sentit, pero dubut k en l'estat k es troben ara tots els bans puguin concedir credits d'aquestes magnituds
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dv 12 Jun 2009, 02:42

Bé, em veic obligat a contestar unes d'aquestes barbaritats que ha dit el xupa.

El tema de si els culers teniu por o no, no mi vull ficar, però si realment estiguessiu tranquils us importaria 3 pitos si el madrid fitxa aquest, aquell o el pepito de los palotes (no se qui es xD)

1. D'on surten els diners? No en tinc ni puta idea, pero qualsevol equip que els disposes se'ls gastaria (al banc no hi fan res els diners).

Opció 1: Ha ficat els diners de la seva butxaca-> ho veic ho mès logic. Per sort o per desgràcia en aquesta vida hi ha gent que té molts diners i no sap en què gastarlos. Si mires la carrera empreserial del Florentino veuràs que una mica mès de capital que jo deu tenir..

Opció 2: Els ha donat l'estat. No vas veure com celebrava els gols de la champions el Zapa?! Perque et penses que ha perdut a les europees!?!? pk es culé!! Si creus que algun cop l'estat a donat diners al Madrid posa proves. I si això fos cert no us podeu queixar de res, ja que el Barça existeix gracies el Generalisimo Francisco Franco. M'explico ràpidament:

(Extret de la wikipedia) Los años 1930 fueron de gran crisis para el club. Se inició la década con el suicidio de Hans Gamper, probablemente debido a la catastrófica situación económica en la que se vio sumido tras el desplome de la bolsa de Wall Street en 1929. (...) Durante los años 1940 el club fue superando poco a poco su crisis social y deportiva. El club fue tomado por las autoridades del nuevo régimen franquista que, en adelante y hasta 1953, designarían directamente al presidente del club.

A partir d'aqui i amb unes requalificacions misterioses de l'antic camp de futbol de les corts, quan estava qualificat de zona verda privada i degut a la crisi del Barça i al no tenir un duru per pagar el camp nou que us estaveu fent, la zona de les corts va passar a ser una zona edificable "per la face" on els culés en veu treure mortarada. A partit d'aquí el Barça va anar creixent fins a ser el que és ara. Per si no us ho creieu,deixo una imatge del BOE (Botletin Oficial del Estado) del 23.09.65

Opció 3. Surten d'un negoci il·legal. Al ser il·legal, pero penso que unes persones tan importants i amb tants diners estan molt mirats per el gobern i no crec que sigui la millor manera blanquejar diners de 92 millons en 92 millors (canta una mica no?!¿ xD)

Opció 4. Surten de sota les pedres. Jo mai he aixecat una pedra i m'he trobat un milló d'euros, pero poder en Florentino nomès es dedica a aixecar pedres xDD

Bé no vull ficar mès llenya al foc, però la vida va mès enllà del que diu el mundo deportivo i del que diuen els inútils dels dirigents del Barça. Cadascú fa el que vol amb els diners, i pel tema de la crisi, és millor que el Florentino es gasti 150 millos, perque ficara diners al mercat i això acabarà afavorint a mès d'un. Si qui té els diners se'ls guarda i no els mou, estem apanyats. Els diners no s'han esfumat (que jo sapiga)

2. La solució no son els diners. Quan el Florentino va fer el seu equip de galacticos, la cosa no li va anar gens malament i segur que si va deixar una bona pastarada també. Sempre he dit que el futbol és un estat de forma i ànims perquè, aquests 3 millors jugadors del mon, no jugaven l'any passat amb el Barça? Pel que fa la cantera, si que és millor tibar de cantera, perquè ningú correrà com ells, però si no tens cantera i vols arreglar algo ja, t'has de gastar els calers. El Florentino va dir que els diners que es volia gastar en 3 anys se'ls gastaria en aquest estiu, i si vols èxits d'un any per l'altre no et pots dedicar a fitxar infantils, que li vagi bé o no és una altre cosa i el futbol depen de moltes coses, no nomès dels teus jugadors, perquè si el Drenthe no arribar a fallar l'1 contra 1 amb el valdes al camp nou, no se pas si les coses haguessin acabat aixis. I si un nano de la cantera del Madrid veu que no te futur, que es busqui la vida, com fa tothom.

xupa escrigué: Em sembla molt vergonyos tenir k salvar un club de futbol simplement amb diners i cracks sense cap altre tipus de fonament futbolistic
Joder, pues que fa el club que testimes tant!?!?!? Que ha fet el Barça aquests anys que no ha guanyat res?!!? Fa 2 anys, feu la toia i perdeu la lliga, i perque el soci s'oblidi de la temporada de merda al cap de 15 dies que s'acabi la lliga fitxeu en Titi Henry, i au, posters del titi, llibres i toballoles, pero la gent ja no s'enrecorda que amb 6 jornades veu tirar la lliga al riu. L'any passat torneu a fotre la toia i feu mès fitxatges, el fatxa de l'alvès, l'inutil del pique, l'heroinomen del keita.. els clubs amb tants socis viuen relativament d'ells, i se'ls ha d'ilusionar d'alguna manera.

Bé, jo també m'he quedat bastant a gust amb tota la parrafada, penso que tinc una missió en aquest món. La d'obrir els ulls als culés.. viviu enganyats!!!!

PD: Segurament hi hauran faltes i coses rares pero sudu de tornar-me a llegir tot això. xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Havock Dv 12 Jun 2009, 11:50

Nomes comentar una cosa: sobre els diners que parles Ferran.

Aquests diners saps on se'n van? Si a Manchester, a un altre club que els tindria ben quiets alla o cm a maxim fitxara a altres jugadors i aquests diners aniran a un altre club, etc etc. En definitiva als unics a qui beneficia son als clubs.

Per altra banda el Madrid fara negoci (publicitat, venta de camisetes, etc) pero els diners que es mou aqui nomes te un unic objectiu:la butxaca del Florentino.

Aixi que miris com to miris i faci qui ho faci pagar aquestes quantitats de diners (i mes baixes tambe) es de ser un putu mafios fill de la gran puta.

I ja et puc dir jo que aixo no fa que circulin els diners, sino que fa que els que en tenen en cara en tinguin mes!

O em pots dir d'algu que tregui benefici de que el Madrid hagi fitxat el CR9 o el Barça el titi?

Sóc cule pero me la suda bastant el Barça, sempre ho he dit, soc molt més del equip del meu poble o del equip amb qui jugo que no pas de cap equip que no mirara per mi.

Pero he crescut amb una "cultura futbolistica" i el meu cap em diu que s'arriba mes lluny fent un bon planter que no pas gastant-se diners. El rus del Chelsea haura pogut guanyar una lliga y una championsy el madrid galactic tambe haura aconseguit titols, pero que jo sapiga aquests equips de "cracks" millonaris no han aconseguit cap triplet, i no parlo nomes del barsa sino d'altres grans equips que han fet historia en el futbol. No eren equips formats a partir dels diners.

Esta clar que cada dia mes el mon del futbol el un simple negoci.

I per aquesta rao i nomes aquesta riure tan quan certa gent se'ndongui conte del que els hi ha costat el CR9 i que no val una merda.
Es un putu crack aixi si, pero aquest home no treura les castanyes del foc al madird per que no esta disposat a trencar-se cames i cara per el club.

De fet ja va passar algo semblant amb el nostre amic Beckham.

Que sapiga jo a donat molt mes al madrid i li ha tret les castanyes del foc un jugador com Iker Casillas (del planter) que no pas cap crack d'aquests. Fins hi tot diria altres jugadors com Raul, tambe ho han fet estan acabats com ho estan ara (simplement per q es fan grans).

En fi ja que anava de parrafades jo tambe mi he posat!

Ens veiem per el camps XD

PD: crec que algunes persones diuen coses (no totoes ee!) simplement per picar a altre gent. I aquests persones ho saben i disfruten! jaja
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Dv 12 Jun 2009, 14:22

Si k es vritat k jo ho e vist amb ulls de cule pero tambe es veritat k tu ferris ho as vis am ulls d'anticule. Tens rao am moltes coses k dius pero crec k si tagrada el futbol no et pot agradar akesta manera de portar un club.

Et posu l'exemple del barça xk s bstan clar pero hi ha mes clubs: fa 3 anys cla k jugaven xavi, iniesta i messi i no es va guanyar res. pero tambe es veritat k no tenien el pes a lekip k tenen ara pk entre ronaldinho, eto'o i demes nomes es va crear polemica i istories k no serveixen de re pel vestuari

mira xavi i iniesta kuans anys porten a la plantilla del primer equip. 6 o 7 anys trankilamen, pk sa confiat en ells i an acabat triunfant. Axo al Madrid no passa. k m vingui al cap, jugadors del planter k sagin kedat i hagin triunfat...el Casillas...Raul...guti si mapures mol...am el Raul k li kedin 2 anys...el Guti k vol parir el camp...i el Casillas k ncara es salva...despres dakets ki hi haura al Madrid?

jo reconec el meu error pro crec k tu tb hauries d reconeixer k no pots estar 100% d'acord am la gestio daket club. i si hi estas es xk ets anticule

mira el navarcles: aniol, pinxu, gerard, palomino...axo si k es confiar en el planter xDDDDDD

i si tens algun problema a les 5.10 despres del cole a la petanca i no si val portar amics

jutgeu vosaltres mateixos:

SPORT
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=620625

Com es obvi a Marca no he trobat re k parli dels calers del Madrid pk no els hi interessa gens
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dv 12 Jun 2009, 15:56

Nose, diria que m'agrada anar al revés de tothom xD

Havock escrigué:
Aquests diners saps on se'n van? Si a Manchester, a un altre club que els tindria ben quiets alla o cm a maxim fitxara a altres jugadors i aquests diners aniran a un altre club, etc etc. En definitiva als unics a qui beneficia son als clubs.

Per altra banda el Madrid fara negoci (publicitat, venta de camisetes, etc) pero els diners que es mou aqui nomes te un unic objectiu:la butxaca del Florentino.

Bé, els diners aniran a manchester i d'aqui els invertiran amb jugadors, cosa que beneficiarà a altres clubs i directa o indirectament (com tu vulguis) beneficiarà a les ciutats d'aquests clubs i a la gent que hi viu si el club es gasta els diners a la ciutat (convocatories, stages, reformes,....) Per tant, crec que els diners beneficien a mes persones si es mouen que si estan al banc xD.

Per una altre banda, DUBTU moltissim que els diners que treguin de la publicitat d'aquests jugadors s'en vagi a la llibreta del florentino

xupa escrigué:Si k es vritat k jo ho e vist amb ulls de cule pero tambe es veritat k tu ferris ho as vis am ulls d'anticule. Tens rao am moltes coses k dius pero crec k si tagrada el futbol no et pot agradar akesta manera de portar un club.
(...)
jo reconec el meu error pro crec k tu tb hauries d reconeixer k no pots estar 100% d'acord am la gestio daket club. i si hi estas es xk ets anticule

SPORT
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=620625

Com es obvi a Marca no he trobat re k parli dels calers del Madrid pk no els hi interessa gens

Bé, en cap moment vaic dir que m'agrades aquesta manera de gestionar un club ni que hi estigui d'acord. Simplement volia fer entendre que si vols resultats d'avui per demà, no et pots esperar 6 o 7 anys a que els jugadors de la cantera siguin prou bons per donar el callo i has de gastar-t'he els cales. Al mateix temps pots anar treballant amb la cantera, esta clar, pero el que sembres no et dona fruits l'endemà.

Evidentment que al marca no trobaras res dels diners, com tampoc ho trobaries al sport si el cas fos al revês (no se cap a on va l'accent xD) i que el diari l'unic que vol es fotre merder com passa sempre amb els diaris. I si vosaltres creieu que el madrid treu els cales del govern, es ben be que esteu encegats pels vostres colors suissos, que el ZAPATERO es cule collons!!!!!

I per acabar, m'esteu retreien que els jugadors de la cantera son els que es deixen els collons al camp quan es la unica cosa que estem d'acord, tal com vaic dir al primer missatge que vaic escriure. Aixis que els únics que parlen encegats amb els colors de l'equip sou vosaltres!!!!

PD: Del tema del Generalissimo i el Barsa també en podem parlar si voleu e... xDD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Havock Dv 12 Jun 2009, 17:00

Jo crec crec que aquests la majoria d'aquests diners serviran per pagar coxes, barcos i putes a dirigents de grans clubs i no pas per un benefici social o com li vulguis dir.

Per altra banda tu mateix ho has dit: els diners s'en van a ciutats angleses, i per tant el benefici el tindran alla i no aqui. Sigui com sigui si millora la situacio acutal alla no ens vindran a regalar res. En aquests temes els "espanyols" o com li vulguis dir anem un pas enrere!

Si no m'equivoco el 40% dels drets d'imatge del C.Ronaldo els te el Madrid i aixó vols dir euros pel Madird i per tant euros pel Florentino. Fixar un crack mediatic sempre és un bon negoci! Mirato com vulguis, no ho fan per amor a l'art.

PD1:
Tebi escrigué:
Evidentment que al marca no trobaras res dels diners, com tampoc ho trobaries al sport si el cas fos al revês(no se cap a on va l'accent xD) i que el diari l'unic que vol es fotre merder com passa sempre amb els diaris. I si vosaltres creieu que el madrid treu els cales del govern, es ben be que esteu encegats pels vostres colors suissos, que el ZAPATERO es cule collons!!!!!

L'accent és tancat¬¬

PD2: Jo conec una noia, i aixo es totalment veridic, que es diu Florentina
PD3: per cert a que no sabeu com es diu de cognom? Si, el que teniu al cap es cert: Pérez (XDDD)

I som-hi cap a platja d'Aro
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por OrBiS Dv 12 Jun 2009, 17:14

xupa escrigué:SPORT
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=620625

Com es obvi a Marca no he trobat re k parli dels calers del Madrid pk no els hi interessa gens
i a qui l'interesa el que diu l'sport?

Havock escrigué:Jo crec crec que aquests la majoria d'aquests diners serviran per pagar coxes, barcos i putes a dirigents de grans clubs i no pas per un benefici social o com li vulguis dir.
S'en beneficiaran els que treballen als concecionaris, els que treballen a les fabriques de cotxes, de la mateixa manera els del mon de la nautica, i com no les putes tb han de viure xDDDD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue40/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Spankerman Ds 13 Jun 2009, 19:38

FErran el zapatero pot ser cule. Pro potser no saps qui hi governa a la comunidad de madrid?, o a l'ajuntament de madrid?

Potser tampoc saps k el terreny on tens tu la casa avans era considerat un putu camp de patates. I potser tu vius on vius pel generalisimo o pel primo de ribera po per la puta cleopatra, ki sap? Pro algu o altre u va rekualificar, i ki fos ki fos, tu ets on ets gracies a ell, no? auvA!

No pots comensar a dir que el barça es ke es gracies a franco, pk no acabariem mai. Franco tb va ser qui va fer gairebe tots els pantans d'espanya, clar, dons si no fos per ell ara stariem tots morts de set no?

Pel que fa al tema dels diners, no mi ficare gaire, pk es molt penos k es vulguin arreglar les coses dakesta manera. Pro k facin el k vulguin, llabors k no ens estranyi a ningu si als "espanyols" ens tenen com a retrasats k vivim al nord dafrica, i k nomes servim per destrossar leconomia i especular com imbecils amb putes urbanitzacions i merdes aixi.

Avui mateix e sentit per la tele k el real madrid te una deuta amb hisenda de uns 150M d'euros (per cert ho he sentit per TV3, per tant segur k es mentides, pk sempre van en contra de lespanyol i a favor del barça). I pel ke fa a les peles, crec haver sentit k els hi ha deixat "la caixa".

Ia u diuen k kuan juguen els diners, tots som del mateix equip. Quina puta merda d'hipocresia i puta merda de club.

PD: algu sap la historieta de la cursa de kayacs entre espanya i noruega?? Pos aixo es exactement el k sta fent el madrid. (si no la sabeu ia us la xplicare)
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Matinée Dc 17 Jun 2009, 18:58

xupa escrigué:
2. La solucio no son els diners: aquest paio sa presentat aki i vol solucionar el problema del Madrid k b de fa 6 o 7 anys enrere.
Haver 6 o 7 años atras... eso es a partir del 2002 no?

Titulos del Real Madrid:
2008 - Supercopa 2007/2008
2008 - Liga de Primera División 2007/2008
2007 - Liga de Primera División 2006/2007
2003 - Supercopa 2002/2003
2003 - Liga de Primera División 2002/2003
2002 - Copa Intercontinental 2001/2002
2002 - Supercopa de Europa 2001/2002
2002 - Liga de Campeones 2001/2002
-------------------------------------------------------
Titulos del Barça:
2001-02: Titulos:Ninguno
2002-03: Titulos:Ninguno
2003-04: Titulos:Ninguno
2004-05: Titulos:Campeonato de Liga
2005-06: Titulos:Campeonato de Liga, Copa de
Europa, y Super Copa de España
2006-07: Titulos:S.Copa de España, C. CatalunyaxDDD
2007-08: Titulos:Ninguno
2008-09: Titulos:Liga, Copa y Champions (1ª vez en la hist.) y ultima xD

Bueno a todos estos titulos del barça, podeis añadirle alguna copa bages si quereis...

- Xupa, que problema teniamos 6 o 7 años atrás??

xupa escrigué:
Penso k axo sa de tractar am profunditat i portan 2 o 3 jugadors no es solucionara.
Aunque esos sean CR, Kaká y Villa por ejemplo? yo creo que algo si que solucionará.

xupa escrigué:
Potser pot solucionar l’any k b ( cosa k dubtu) pero daki 3, 4 anys akets jugadors o hauran marxat o s’hauran retirat i el projecte de 150 milions d’euros haura durat 5 anys. Un projecte s’ha de fer amb jugadors de la casa k senten els colors: Xavi, Puyol, De la peña, Tamudo, Raul…
Que casualidad que no pones al Víctor Valdés, porque será? Este tmb siente los colores no?? xDD
xupa escrigué:i sobretot potenciar la cantera (al barsa li a anat prou b) pk ara mateix kualsevol jugador de la cantera del Madrid es deu sentir bastan abandonat i sabent k el seu futur no esta alla.
Ui si vamos estan super desanimados, te suena un tal Álvaro Negredo Sánchez? Buscalo en el google mismo.
Este ha salido de la cantera del Real Madrid, y podemos traerlo al Primer equipo cuando nos salga del nabo.
Crees que nosotros no tenemos cantera? Crees que el Barça es el culo del mundo? xD

Em sembla molt vergonyos tenir k salvar un club de futbol simplement amb diners i cracks sense cap altre tipus de fonament futbolistic[/quote]
Pero que dices! Si el Barça lleva toda la vida haciendo lo mismo!!
Ahora que al Barça le ha salido un par de jugadores "buenos" de la cantera, vienes y dices que fichar cracks es malo?? cuando el barça lo ha hecho toda la vida xD

Los fichajes que hemos hecho no solo son dinero...
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Triplete3
Esto es un TRIPLETE!!
Kaka -> El mejor jugador técnico en la actualidad , tiene una vision de juego increible y hace maravillas con la pelota

C.Ronaldo -> Velocidad , juego aereo , pegada increible...

Villa -> Goleador nato , velocidad increible y definicion maravillosa

Para acabar decir , que esto no te asegura nada para el año que viene ... eso si , calidad seguro , goles seguro , espectaculo seguro ... y volver a la posicion donde el Madrid debia haber estado estos años atras seguro...y con esto lo demas viene solo ...

Hala Madrid!
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 36
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue3/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Dj 18 Jun 2009, 12:16

ha passat lo k ja vaig dir k passaria. repeteixo k no vull criticar el Madrid ni k hi hagin merdres com aket. simplement vax dir k criticava la politica de Florentino k arribant i am 2 dies vol solucionar-ho tot.

Entre el Madrid i el Barça ha passat i seguira passant sempre lo mateix: quan ells estan malament nosaltres estem b, poden ser 2,3,4 temporades...llavors ells estan b i nosaltres malament i per aixo sempre hi ha el pique. Per solucionar akets mals anys els ekips fitxen, pro dubto mol k el barça es deixi algun any la burrada de millons k sa deixat aket any "el Florentino" (no stic dient el Madrid)

Un altre simptome de k el Florentino només vol la pela i el futbol se li'n dona 3 pitos es el trueque k vax arribar a veure de Ribery a cambi de Sneijder i Van der Vaart. Si k Ribery es mol bo, pero penso k akets dos jugadors son tambe molt bons. Sneijder va tenir una mala temporada x les lesions xro es una makina.

P.D: Villa encara no està fitxat, no?
P.D.1: de la mateixa manera k no he dit Valdés tampoc he dit Guti
P.D.2: si repesquessin el Negredo passaria justament lo k e dit k passa am kualsevol jugador de la cantera. O es k el Negredo es tant bo k fins i tot li pot treure el lloc a CR94 o a Kaka? si k tornaria, pero x jugar els mateixos minuts k Saviola
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Havock Dv 19 Jun 2009, 15:57

OrBiS escrigué:
Havock escrigué:Jo crec crec que aquests la majoria d'aquests diners serviran per pagar coxes, barcos i putes a dirigents de grans clubs i no pas per un benefici social o com li vulguis dir.
S'en beneficiaran els que treballen als concecionaris, els que treballen a les fabriques de cotxes, de la mateixa manera els del mon de la nautica, i com no les putes tb han de viure xDDDD

Per tres coxes de luxe que es comprin no salvaran a molta gent del paor o coses semblant, les putes que paguin e gastaran els diners en fatu, que servira per beneficiar als traficants, que aquests amagaran els diners sota les rejoles, per despres pagar mes putes i comprar-se barcos XDD

Jo no diria que per q el manchester ara tingui 94 millons a la butxaca es pugui dir que el diner correrà...mireuvos-ho com vulgueu.

Apa!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dc 29 Jul 2009, 16:11

Bé, tant que criticaveu les inversions de florentino, que en penseu de fitxar un tio per 45 millons d'euros més el l'Eto'o, que nomès ha estat valorat en 20M?? Perque penso que l'Eto'o, amb els seus 30 i pico gols val alguna cosa mès que 20 millons no?!

Recordem les paraules del vostre honorable president (extret del marca ja que del mundo no he pogut trobar res...): "Pagar estas cantidades es desorbitado. No se ajusta a la realidad del mercado y es demasiado arriesgado. También es una oportunidad de demostrar que el mercado está a otros niveles" TAmbé deia sobre l'Eto'o: "Es un número uno, el mejor en su puesto, y además tiene un carácter excepcional, pero es normal que haya todo este debate porque le queda un año de contrato" Per això el taseu en 20M no?! xDD

PD: http://www.marca.com/2009/06/09/futbol/equipos/barcelona/1244555697.html

PD2: Visca el FC Farçalona
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Matinée Dc 29 Jul 2009, 18:42

Si si Tebi, el barça dando ejemplo xD
Como molan tambien los aficionados culés!! En la presentacion de Ibrahimovic saltan al cesped y lo destrozan arrancando trozos y arrasan el camp nou dejandolo hecho una puta basura (mas de lo que normalmente está), son los putos amos, pa mi que habia más de un merengue camuflado de culé xD

Que fichen a quien quieran, para mi Eto'o siempre ha sido el tio que más "miedo" me ha dado del barcelona, pero ahora ya no está...
Hoy dia tenemos un equipazo, lo que pasa que el Barcelona aún no lo sabe o no se quiere dar cuenta, cuando se den cuenta cambiaran el patrocinador UNICEF por otro más a su altura.... que os parece este?
" IN FLORENTINO THEY TRUST" T_real_madrid_humor-114802

HALA MADRID!
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 36
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue3/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por doktor Dj 30 Jul 2009, 16:28

Carai tu, com comencem a treure pit ja uns i altres no?? Sembla mentida que us oblideu que els 2 equips veniu de fer la pena la temporada passada... (Juanjo antes de que lo digas, si, disteis guerra en la liga, pero el balance de la temporada es penoso).

No us discutiré que un cop més, el Laporta ha parit la pena rajant al Madrid per fer fitxatges desorbitats i després fent ell el mateix per fitxar a l'Ibrahimovic. De totes maneres, digueu el que digueu, no és el mateix fer-ho com a excepció amb un jugador que fer-ho amb tot kiski, ja que La Tripleta de Oro ha costat uns 190k no?? Muy bien muy bien...

Juanjo, aquesta història dels Dodotis i de l'equipazo no te la creus ni tu. Nosaltres por o caca de què??? O de qui??? Aquí l'únic EQUIPÀS que hi ha és el nostre. Venim de guanyar-ho tot i no ens espanten els vostres fitxatges de rebaixes. Heu fitxat tios amb molta classe, molt bons, i que us poden donar molts èxits, però no t'oblidis que els noms no són sinònim de triomf. I si no mira el Barça 2007-2008... Després potser aquest any fem la pena nosaltres i vosaltres us sortiu i ho guanyeu tot, però no comencem a vendre fum...

En quan a l'ahpaÑó de Cornejá, prefereixo no rebaixar-me a comentar res d'ells, és massa fàcil...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por ToRrEs Dv 31 Jul 2009, 18:39

No entenc tot aquet tema, xD, nomes dirvos que encara no ha comensat la temporada i sembla que el barça tinguem que estar cagats per tot el que fa o deixa de fer el Madrid.Realment creieu que nomes o fa el madrid aixo? el barça fa exactament el mateix. Laporta es un hipocrita i Florentino un prepotent, cadascú se sap lo seu.
Tornant al tema de que si els culers estem cagats i tal i tal...recordo que l'any pasat am el cangelo al Madrid li van caure 6, be am aixo vui dir que una mica de tranquilitat i sentit comu, no podem veure la realitat i deixar de cremaro tot quan es parla d'aquets 2 clubs?.
El Madrid es un gran club si no no tindria els titols que te,oi? seguidament tambe s'ha d'acceptar que el barça es el millor equip d'europa actualment, to demostren els 3 titlols que a aconseguit aquesta temporada. Ara be aixo no vol dir que el Madrid ens en "casqui" 5 aquest any al camp nou, o que el barça surti del Bernabeu am 6 gols. Es Madrid esta comensant un projecte nou i si realment els i surt be i futbolisticament supera el barça s'ha d'acceptar, aixo o remarco perque ami magrada el futbol, magrada veure que els jugadors que hi ha sobre el camp demostrin tot el que saben i que guanyi el millor! soc del Barça pero per sobre d'aixo esta el futbol i si el rival del meu equip es superior s'ha d'acceptar, deixem de dir tonteries com cangelos i dodoti's i merdes d'aquestes perque tant el Barça com el Madrid son 2 dels millors equips del mon i en un classic pot pasar qualsevol cosa, em cansa tant llensament de "puñals" i tanta prepotencia per part de uns i altres, son politiques diferents!
Un altre tema que s'ha parlat aqui es la presentacio de Ibraimovich, totalment llastimos i la retransmisio de Barça TV totalment penosa, "fuck" radicalismes! be despres d'aixo acabo la meva parrafada dient que siusplau desitjemnos sort a tots 3 equips (barsa, espanyol, Madrid) i deixemnos estar de "fuck's uns i fuck's els altres", aixo nomes crea un estat de crispacio que em fa realment fastic, aveure cuan es deixa de ser tan hipocrita i comensar a acceptar cuan un equip rival em millor i acceptar la evidencia i a saver aplaudir quan el rival es millor. E parlat, gracies!xD
ToRrEs
ToRrEs
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 9
Age : 38
Registration date : 09/08/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por ToRrEs Dv 31 Jul 2009, 18:41

vale....no se escriure, perdoneu faig el que puc,xD
ToRrEs
ToRrEs
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 9
Age : 38
Registration date : 09/08/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Ds 01 Ago 2009, 16:38

Va...jo tambe fikare fotos dakestes k fan riure...sta mol b akesta del dodot...

Simplement una diferencia, la meva foto no te cap tipus de retoc am fotoshop, es totalment REAL

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Nfcbarcelonaespecialbarf
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dg 02 Ago 2009, 14:01

Va, ficats a ficar fotos que facin riure... aquesta tampoc ha estat retocada...

" IN FLORENTINO THEY TRUST" 07052008295.th
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por doktor Dg 02 Ago 2009, 23:36

Va vinga, si us poseu així, jo també aportaré el meu granet de sorra...

" IN FLORENTINO THEY TRUST" 303378_2
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dl 03 Ago 2009, 14:15

Que fàcil és atacar als altres quan diuen veritats
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por xupa Dj 06 Ago 2009, 16:21

no estem atacant a dingu. el juanjo fica una foto, jo una altra, tu una altra el nabo una altra...

Per cert , molt maco l'estadi ( ara no m'estic petant ). El 3-0 pero, una mica de plastic, no?
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Tebi Dj 06 Ago 2009, 16:41

Ja, pero aqui el tema que segui el debat era sobre el barça i el madrid i els seus mètodes d'aconseguir titol, i aquí l'espanyol no hi pinta res, no cal ficar una foto del luis garcia plorant, perque si volgues també en trobaria del messi quan es va lesionar pero no cal, pel que fa el 3-0, hagues sigut diferent si el 2 pals del liverpool haguesin entrat
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue65/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por doktor Dj 06 Ago 2009, 17:15

El post és del debat Barça-Madrid, i tu seràs tot lo anticulé que vulguis, però si ets tu el primer que ataca a un altre equip sense que estiguis immers directament en el debat, llavors no et queixis si t'ataquen a tu. Com dius, en aquest debat, l'español no hi pinta res, però si entra un perico atacant és normal que se'l pagui amb la mateixa moneda.

Imagina't que això és una guerra i que tothom lluita per lo seu. Jo estic darrere una trinxera, treient el cap per fotre-li una ràfega de metralleta al recluta Juanjo de tant en tant. Ell, que fa la guerra sol però que no vegis com dóna pel cul, fa exactament el mateix. Al meu costat, el recluta Xupa "Stallone", que forma part del meu mateix exèrcit, entre granada i granada llençada cap a la trinxera enemiga, es baixa els pantalons i es fa una palla com si res passés al seu voltant. Mentrestant, totalment aliè a la batalla, passa el pacificador Elo per entremig de les 2 trinxeres onejant una bandera blanca i intentant fer entrar a la gent en raó. Ningú li fa cas i marxa amb la cua entre cames. Després de 15 carregadors de la metralleta buidats i 56789 impactes de bala als sacs de sorra de les respectives trinxeres, veig un soldat darrere uns arbres amb un uniforme diferent al de l'enemic i diferent al meu. El tio agafa i em fot una ràfega de metralleta que em fa saltar el casc del cap. Aleshores, m'amago a la trinxera amb l'esquena recolzada contra els sacs de sorra, recullo el casc del terra i mentre vaig passant el dit pel forat que li ha fet la bala i penso: "faig veure que no ha passat res i segueixo disparant contra l'enemic Juanjo???" "o li buido un carregador sencer al pallasso aquest que m'està tocant els collons??". El soldat segur que tria la segona opció. Jo, també.

Amb això no vull dir que no opinis en aquest post, al contrari, a mi m'agrada, sinó que no et queixis perquè altres fan el mateix que tu.

A més, veure el jugador que més odio de l'español amb aquesta cara de mongol, no té preu!

PD: No sé si lo has visto pero he hecho un símil...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
" IN FLORENTINO THEY TRUST" Left_bar_bleue100/100" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

" IN FLORENTINO THEY TRUST" Empty Re: " IN FLORENTINO THEY TRUST"

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum