Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VIII Vuladu's Cup - Premis

+2
Havock
Typhon
6 participantes

Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dg 06 Set 2009, 22:47

Un any més, procedim a la ja clàssica votació dels premis de la Vuladu's. De nou agafo les mateixes categories, si en voleu proposar d'altres endavant.

Premi al pique al fòrum
Aquesta Vuladu's el fòrum ha estat una mica parat entre una cosa i l'altre, i ara no em ve al cap cap pique... si en penso algun ja editaré.

Premi Toia
Voto al OrBiS per passar-se mitja fase de grups i mitja estància a Pamplona proclamant "qui va primer de grup?" per després parir la toia, quedar cinquè i no passar a quarts. Burruuuu!!

Premi equip revelació
U.D. Real Sporting de Manakles, equip que l'any passat només va obtenir sis punts a la fase prèvia i que aquest any ha arribat a la final de segona, aconseguint l'ascens directe i forçant la pròrroga davant d'un confiat Master Of Soccer que per ben poc s'empassa les seves paraules.

Premi a la decepció
Clarament em voto a mi, Typhon's Team, per passar de ser dels "favorits", arribant sempre a quarts, molts cops a semis i dos a la final, a lluitar a la última jornada amb la toia del Palomino per no baixar a segona... totalment patètica la meva VIII Vuladu's...

Premi "paso de la Vuladu's"
Aquí hi ha molts... però si he de triar un trio el Puxi, que després de acceptar tots els partits, guanyar la majoria i ser un clar aspirant al títol de segona, perd les semis, arriba a la promoció i va i no accepta el partit tirant tota la feina feta durant tota la temporada.

Premi a la motivació
La veritat és que hi ha hagut poca motivació en general en aquesta Vuladu's, on molts equips hem optat per jugar molts partits amb les toies, així que ja editaré més endavant.

Premi als maletins
No vaig comentar res al seu dia perquè m'ho guardava pels premis... mireu aquest partit: Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE Crec que es veu clarament que el Nardu va comprar el partit al Puxi, ja que necessitava els punts per passar a quarts i KillBurn ja passava matemàticament.

Premi al missatge més currat del fòrum
Trio el missatge del Duktó rajant-nos a mi i al Xuri en aquest post: MALALTIA AL HATTRICK tot i que el de campió de Hotis he de reconèixer que també estava bastant el·laborat.

Premi al EJEA
Typhon's Team - C.F.MANAKLES El què no pot ser és guanyar el mig del camp i totes les bandes tant d'atac com de defensa i empatar a 2 ¬¬'

Premi al millor partit de la Vuladu's
CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX Un dels partits amb qualificacions més altes del torneig i amb un resultat totalment ajustat que es va decidir a la pròrroga amb gol d'or donant el pase a la final a CAPRICE DE DEUX.

Premi al millor jugador del torneig
Ja editaré...

Premi al pitjor equip del torneig
Les estadístiques parlen per si soles... naina's team amb 0 punts, 2 gols a favor i 35 en contra ha sigut indiscutiblement el pitjor equip de la VIII Vuladu's Cup.

Premi al joc brut
M'afegeixo a la proposta del Duktó per donar-li aquest premi a l'equip més fill de puta de la Vuladu's, en Hotis xD


Editat per darrera vegada per Typhon el Dj 24 Set 2009, 15:39, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dc 16 Set 2009, 14:40

Voteu fills de puta!!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Havock Dj 17 Set 2009, 14:37

Premi al pique al fòrum
al pique que s'ha mantigut entre Madrid-Barça (no se si es valid per que no es de HT) per aixo li donaria al Matineé

Premi Toia
Voto tambe per l'orbis que se les donava de primer a Pamplona

Premi equip revelació
no ho tinc gaire clar, pero em poso a mi mateix, per que vaig estar apunt de passar a quarts: Big Ben United

Premi a la decepció
typhon estic amb tu:era el primer any que jugava la Vuladu's i havia sentit parlar del teu equip com un bon equip, pero visto lo visto...DECEPCIÓN

Premi "paso de la Vuladu's"

Puxi

Premi a la motivació

Li dono al Tebi per posar un titular "in extremis" en la final de la Vuladu's

Premi als maletins

Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE

Premi al missatge més currat del fòrum

Trio el missatge del Tebi, vaig riure bastant, i aixi tambe hi haura polemica alhora de decidir qui s'emporta el premi XD

Premi al EJEA

Typhon's Team - C.F.MANAKLES

Premi al millor partit de la Vuladu's
CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX

Premi al millor jugador del torneig
-

Premi al pitjor equip del torneig
naina's team

Apa aqui ho teniu!!!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por doktor Dc 23 Set 2009, 14:01

Premi al pique al fòrum
Ni idea...

Premi Toia
Faré autocrítica, ja que si no hagués sudat a les semis contra el Ferran, hagués pogut guanyar la Vuladu's. Vaig posar les toies i ell també les va posar i em va guanyar. I tot per reservar-me per la promoció, que vaig acabar perdent. Això sí, vaig fer la toia però amb orgull! xD

Premi equip revelació
U.D. Real Sporting de Manakles, felicitats!

Premi a la decepció
Typhon's Team, novament una Vuladu's frustrant, però aquest any amb l'agravant de fer la pena (i molt).

Premi "paso de la Vuladu's"
Tot i ser el campió final, no cal oblidar els seu inicis i que a la 2a jornada va sudar d'acceptar el repte. Com ell mateix diria, "HO" que no pot ser és que un dels màxims rajadors quan algú no accepta, sudi d'aquesta manera!

Premi a la motivació
No sé, per donar-li a algú, al Cyauela per haver-se "motivat" arribant a la final.

Premi als maletins
Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE Fueeeeeeedddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Abucheada total al sopar!

Premi al missatge més currat del fòrum
Sense cap mena de dubte el meu de MALALTIA AL HATTRICK

Premi al EJEA
Typhon's Team - C.F.MANAKLES Un dels pocs EJEAS a favor que he tingut.

Premi al millor partit de la Vuladu's
CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX Un dels partits amb qualificacions més altes del torneig i amb un resultat totalment ajustat que es va decidir a la pròrroga amb gol d'or donant el pase a la final a CAPRICE DE DEUX.

Premi al millor jugador del torneig
Un premi de consolació per al Capritxu: Koldobika Alberro (o algo així) un dels puntals del seu mig del camp potent...

Premi al pitjor equip del torneig
Naina's team amb 0 punts, 2 gols a favor i 35 en contra ha sigut indiscutiblement el pitjor equip de la VIII Vuladu's Cup. No ase falta desir nada más...


PROPOSTA DE NOU PREMI:

Premi al joc brut
Per a HOTIS, ja que no em va voler acceptar el repte fins just abans de marxar al Perú per intentar guanyar als despatxos... Fins i tot vaig haver d'enganyar-lo i dir-li que marxava al migdia (en raalitat marxava a la tarda) perquè me l'acceptés al matí
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Telis Dc 23 Set 2009, 20:36

Premi al pique al fòrum
No ha estat ben bé un pique, però voto per la conversa interessant sobre el ser superior Florentino they trust que va donar joc

Premi Toia
Hotis, per no acceptar reptes quan toca.

Premi equip revelació
U.D. Real Sporting de Manakles

Premi a la decepció
Typhon's team sense cap mena de dubte. Serà un honor cedir-te el premi.

Premi "paso de la Vuladu's"
Chocolateros

Premi a la motivació
Doktor (a vegades tanta motivació fa fer coses inexplicables nanu! Sobredosi de hattrick no es bona)

Premi als maletins
Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE

Premi al missatge més currat del fòrum
MALALTIA AL HATTRICK, tot i que s'hauria d'actualitzar perque hi ha algun altre equip que està per sota de bots actualment no?

Premi al EJEA
Typhon's Team - C.F.MANAKLES

Premi al millor partit de la Vuladu's
CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX - sens dubte GRAN SEMIFINAL-

Premi al millor jugador del torneig
D'una vegada per totes reconeixement ja a EDGARDO BLÁNQUEZ PÉREZ

Premi al pitjor equip del torneig
Naina's team ÉS UN BOOOOTTT!!


PROPOSTA DE NOU PREMI:

Premi al joc brut
HOTIS - ja fa anys ke l'hauria d'haver guanyat aquest-
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue75/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dj 24 Set 2009, 14:52

Premi al pique al fòrum
No cal forçar-ho, si no hi ha res no hi ha res i punto xD

Premi Toia
Boto el doktor pel que ha dit, HO que no pot ser es tirar una vuladu's per perdre la promoció.

Premi equip revelació
U.D. Real Sporting de Manakles... (pq ho dieu tots)

Premi a la decepció
Typhon's Team (ja es guanyat algo xD)

Premi "paso de la Vuladu's"
Jo voto pel Puxi tb

Premi a la motivació

Cayuela, donant-ho tot per la vuladu's

Premi als maletins
Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE Fueeeeeeedddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Abucheada total al sopar! (ja m'està be xD)

Premi al missatge més currat del fòrum
Jo em faic una autovotació amb el discurs de campió.

Premi al EJEA
Typhon's Team - C.F.MANAKLES pues això.

Premi al millor partit de la Vuladu's

Hotis - Caprice de deux No és un dels millors partits en quant a qualificacions però potser si en quan a estrategia (com a mínim per la meva part) i amb un resultat ajustat, també és cert que no m'en he mirat gaires més, però per portar una mica la contraria i donar més opcions aquí està xD

Premi al millor jugador del torneig

Koldobika Alberro (o algo així) El cayuela va creixent d'una manera increible i una mostra és el seu mig del camp!

Premi al pitjor equip del torneig

Naina's team


PROPOSTA DE NOU PREMI:

Premi al joc brut
Jo no en ser res
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dj 24 Set 2009, 15:38

Recompte de votacions (es podrà votar fins demà divendres al migdia per tal que el secretari Pepo pugui fer els premis):

Premi al pique al fòrum: Madrid-Barça (2, tot i que ja es va donar l'any passat...)

Premi Toia: OrBiS (3), Duktó (2), Tebi (1)

Premi equip revelació: U.D. Real Sporting de Manakles (5), Big Ben United (1)

Premi a la decepció: Typhon's Team (6)

Premi "paso de la Vuladu's": Puxi (3), Cobos (2), Tebi (1)

Premi a la motivació: Cayuela (3), Duktó (1), Tebi (1)

Premi als maletins: Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE (6)

Premi al missatge més currat del fòrum: Malaltia al Hattrick (4), Discurs de campió de Hotis (2)

Premi al EJEA: Typhon's Team - C.F.MANAKLES (6)

Premi al millor partit de la Vuladu's: CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX (5), Hotis - CAPRICE DE DEUX (1)

Premi al millor jugador del torneig: Koldobika Alberro (2), Edgardo Blánquez Pérez (1), Jonny Kankkunen (1)

Premi al pitjor equip del torneig: Naina's team (6)

Premi al joc brut: Hotis (4)


Editat per darrera vegada per Typhon el Dv 25 Set 2009, 15:07, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por xuri Dv 25 Set 2009, 01:14

Premi al pique al fòrum
Vols dir ke ni ha??

Premi Toia
Orbis per tocar tan els cullons que anava primer de grup al sanfer i després no passar a quarts.

Premi equip revelació
U.D. Real Sporting de Manakles

Premi a la decepció
Typhon's Team, no passa a quarts no té perdó.

Premi "paso de la Vuladu's"
F.C.Chocolateros per sentir mes d'un cop " yo paso de la Vuladus"

Premi a la motivació
Capritxu motivat!!!!!!!

Premi als maletins
Real Racing Club de Navarcles - KillBurn DELUXE fuedaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Premi al missatge més currat del fòrum
Encara que anava contra el meu equip.....Malaltia al hattrick per Doktor

Premi al EJEA
Typhon's Team - C.F.MANAKLES vaya robuuuuuuu

Premi al millor partit de la Vuladu's
CF Navarcles - CAPRICE DE DEUX muy biennnnnnn

Premi al millor jugador del torneig
Jonny Kankkunen pel seu pichichi aquesta Vuladus

Premi al pitjor equip del torneig
Naina's team, els resultats parlen per si solss


PROPOSTA DE NOU PREMI:

Premi al joc brut
Hotis fdpppppppppp
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
VIII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VIII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VIII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VIII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum