Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

i puta TV3!

+5
kemi
Havock
doktor
Matinée
Tebi
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Ds 31 Oct 2009, 18:43

nada mas k desir cheers
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue40/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dg 01 Nov 2009, 21:03

Aviam Ferran que importa si l'origen del Barça es europeu? qui a parlat de que els de l'espanyol son fatjes?

El barça es una cosa i l'espanyol és un altre. El que no pots petendre el igualar dos clubs, quan no son iguals, pels motius que siguin. I jo et dic un d'aquest motius.

Em sembla molt be que l'espanyol hagi estat fundat per joves catalans, i tota la pesca que mas explicat, pero jo no et parlava d'aixo. Si no del que ha pogut significar un club i un altre.

Es com si intenteres equipara l'espanyol en resultat esportius amb el madrid o el barça, no podras, són clubs diferents.
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dl 02 Nov 2009, 01:17

Havock escrigué:
Ara aixo que sempre dius, de que el Barça i l'Espanyol son dos equips catalans es ben cert, pero tambe es certa la historia de cada club i el Barça te unes senyes d'identitat que l'espanyol no te, mirato com vulguis, d'aixo el lema "mes que un club".

Aviam richi, tu mateix ho vas dir. Vas deixar entreveure que el barça era més català que l'espanyol per aquest motiu ("més que un club"), i jo te'n he dits un altres. Tot és història, o no? Ningú havia parlat de origens ni de qui és fatxa o no, com ningú havia parlat de les senyes d'identitat que té el Barça i l'espanyol "no", fins que tú vas començar. Així que escolta les que et diem com nosaltres hem escoltat la teva.

Havock escrigué:
Em sembla molt be que l'espanyol hagi estat fundat per joves catalans, i tota la pesca que mas explicat, pero jo no et parlava d'aixo. Si no del que ha pogut significar un club i un altre.

Si no tinc mal entès, parlavem de les senyes d'identitat.... HO que no pot ser es anar canviant el tema del post cada missatge que escrius xD

Apaleee

PD: vaya xarxot de piqué no? Quina classe!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dl 02 Nov 2009, 01:49

Dons sobre el xarxaot encara no le vist pero tinc entenes que valdes va col·laborar, no?

ferran....ets tu el 1er que va canviar de tema i a treure coses que no venen al cas.

Em sembla que ja e dit el que vlia dir i si t'agrada millor i si no et seguire parlant com sempre.

Crec que tens rao en certes coses pero el que jo estic dient es d'altres, no estic negant tot el que em dius.

Aixi que per la meva part ja dono el tema per tancat
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dl 02 Nov 2009, 12:01

Vale doncs, novament torno a ser jo que dic tonteries que no venen el cas, i vaic ser jo el primer que vaic canviar de tema.... la veritat, és una pena discutir amb vosaltres perquè per variar tireu la vostre merda a sobre els altres (a lo culé). Jo també dono el tema per tancat per indignació. Pero richi, si tens 15 minuts lliures de la teva vida, mira't tot el post aviam qui va treure coses que no venien el cas (repeteixo "senyes d'identitat") i resulta que t'ha sortit el tiro una mica per la culata.

Apaaa
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dl 02 Nov 2009, 12:07

aqui cadascu desvia els post cap a on li interesa...

i ja posats... un acudit:

es el min 90 i pico.... va valdés remata amb la cara i GOLGOLGOLGOLGOL!!! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue40/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por doktor Dl 02 Nov 2009, 17:06

OrBiS escrigué:i ja posats... un acudit:

es el min 90 i pico.... va valdés remata amb la cara i GOLGOLGOLGOLGOL!!! xD

Ostia fabri has pensat en penjar el ratolí i deixar la informàtica per fer-te humorista? Amb "acudits"(?) tan treballats com aquest, triomfaries segur!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dl 02 Nov 2009, 17:25

ho se... i de fet ara dinant me enterat que als pericos tb els van empatar al temps de descompte... hola? xD

pero ja saps que lo que conta es fer bullir a la gent Razz
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue40/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dt 03 Nov 2009, 01:31

D'acord ferran quan tingui temps ja mirare el post i et dire el que.

Orbis ja que fas bullir a la gent fes-ho be, per q explicant acudits de merda no vas enlloc Wink XD
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por xupa Dt 03 Nov 2009, 02:17

habia sentit algi d'un gol al minut 90? jojojojo
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Spankerman Dj 05 Nov 2009, 14:53

Ferran, el programa del cuni es un programa d'opinions. I ell ha dit la seva, com diu la seva cada convidat que hi porta. A mes el cuni es un sumnormal, tutom u sap aixo.

Segurament si miressim els estatuts o "normes" d'aixo de català de l'any hi diria algo de reconeixer catalunya al mon, o de fer alguna cosa pel be de tots els catalans o algo semblant. A mi mes igual si li deixen presentarse com a catala de lany, pro io no crek k sigui precisament ell qui hagi de guanyar aquest titol (diria el mateix si fos el puyol o kualsevol jugador dakets), que ha fet aket nano per catalunya? que li donguin al valenti fuster, o al ferran adria, o fins i tot al guardiola. Pro al retrasat del tamudo?



PD: nomes cal mirar a les grades d'un partit de lespanyol.... bufff kuants catalans k i a!! rebossa de catalanisme, kuantes senyeres i estalades k i a......
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dj 05 Nov 2009, 15:21

El tema està que és gravissim que una persona que surt a una televisió publica digui que es pregunta que com pot ser que una persona de l'espanyol pugui ser català de l'any. Que si un jugador de futbol s'ho mereix? poder si o poder no. I ara em diras: que ha fet el ferran adria per catalunya? i el guardiola?

Pel que dius de les grades de l'espanyol, segurament en tens els collons pelats d'anar-hi i de mirar-te els partits per la televisió per saber el que hi ha i el que hi deixa d'haver... El pròxim partit que hi vagi ja m'emportaré la càmera per ensenyar-vos que de catalans, a l'espanyol també n'hi ha.

De moment per això, et deixo amb una foto de la copa del rei que l'espanyol va guanyar al beranabéu l'any 2006.
i puta TV3! - Página 2 Tn_1145439910
No us negaré que al camp de l'espanyol hi han bandres espanyoles (masses pel meu gust) però el que també és cert que ni ha moltes de catalanes, i si paréssim a contar, la cosa estaria bastant ajustada. Així que deixeu d'opinar de coses que no en teniu ni fava! Twisted Evil
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Spankerman Dj 05 Nov 2009, 17:14

A totes les teles publiques san fet critikes de colectius de persones (no nomes ekips de futbol) i en informatius (no en programes d'opinio) que encara es mes greu. Am aixo no vui justificar tv3, pro el programa aket dels matins es dopinio, i el retrasat del cuni a dit la seva, potser no u auria daver dit aixi, nouse po mira.

El ferran adria nomes era un exemple, pro nose, es considerat el millor cuiner del mon, i al menos ha fet que es parli de catalunya sense k sigui amb el barça pel mig. I guardiola era igual un exemple, pro es lentrenador de futbol mes catalanista k e vist mai (va demanar expressament que a monaco la megafonia fos en catala, i atres coses k em fa mandra buscar). K no per aixo san d mereixer el premi d catalans de lany, pro mira...

A les grades de lespanyol no i e nat mai, i segurament tmpoc u fare mai. I d partits per la tele ne vist ben pocs, veig les noticies cada dia (tb els resums d futbol) i sincerament potser veig a les grades 1 bandera catalana per cada 8 banderes espanyoles.

ia mu penso k d catalans tb ni a, igual k al barça i a nazis i sumnormals. Pro no me le inventada io la fama k tenen els de lespanyol de faches i nazis.

TB recordarte ferran, k segurament soc una de les persones daket forum k mes els i es igual el futbol. io parlo en funcio de lo ke e vist per la tele, i soc tan imparcial com puc.


ale!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por doktor Dj 05 Nov 2009, 18:09

Ferran jo ja et vaig donar la raó al principi del post, i em reafirmo amb que "no es pot permitir" que el Cuní posi en dubte que un jugador de l'espanyol pugui estar nominat com a català de l'any. De totes maneres, penso que el Tamundo no mereix ser català de l'any, perquè no ha fet res per Catalunya, com tampoc el Puyol per exemple, a part de representar un club català. Bueno si, el Puyol a més a més parla català, cosa que el Tamudo no, però bueno...

Ara bé, el Ferran Adrià ha fet bsatant per Catalunya com bé ha explicat el Joan, i el Guardiola, per molt que et pesi que sigui l'entrenador del Barça i per molt malament que et caigui també. Com diu el joller, el "català de l'any" ha de ser algú que hagi fet "algo important" per Catalunya. Difondre la gastronomia catalana i millorar-la a dins mateix de Catalunya (el Ferran Adrià és un dels impulsors del projecte Alícia, que està a St Benet de Bages i que treballa en la investigació científica relacionada amb l'alimentació, intentant, entre altres coses, trobar aspectes de l'alimentació que ajudin a millorar la qualitat de vida de gent amb malalties cardiovasculars i altres), per mi ho és. Representar un club català i donar mostres d'aquesta identitat catalana a tot arreu pot ser-ho també, tot i que en el cas del Guardiola estic segur que els èxits esportius també hi poden influir, però jo crec que un entrenador que ha aconseguit un triplet amb el seu club (un club que t'agradi o no és un representant de Catalunya a la resta d'Europa i el món), que és català, que parla català i que demostra catalanisme, reuneix requisits suficients com per optar a ser català de l'any.
Per tant, a mi em semblaria coherent que el Guardiola o l'Adrià estiguessin nominats a català de l'any (fixa't que no dic escollits). El Tamudo no, però no perquè sigui de l'espanyol com va dir el Cuní, sinó perquè no ha fet mèrits suficients.

En quant al tema del camp de l'espanyol, jo no hi he estat mai (bé, vaig anar un cop a Sarrià quant tenia 12 anys o així), i no veig les banderes que hi ha "in situ", però tampoc crec que "no en tinguem ni idea" quan a la TV es veuen les banderes que hi han al camp i un ho pot jutjar per si mateix. Jo el que sé és que al camp de l'espanyol, t'agradi o no, i encara que tu siguis català, hi ha unes quantes banderes d'espanya. Al Camp Nou hi he estat uns quants cops i no n'he vist (no vull dir que no n'hi hagin, però si no les he vist és o perquè no n'hi han o perquè n'hi han poquíssimes). Ferran t'agradi o no, per molt català que siguis i per molt que la història diu que l'espanyol és un equip genuïnament català en tant que va ser format per catalans, i que el Barça va ser format per un "estranger", la realitat és que la massa social del Barça és majoritàriament catalana, i la de l'espanyol només ho és en part. Sou molts catalans, però també teniu una part visible de l'afició que és espanyola i/o espanyolista (i no utilitzo el terme en referència a l'equip, sinó al país), i al Barça això no passa.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dj 05 Nov 2009, 19:29

Spankerman escrigué:
A les grades de lespanyol no i e nat mai, i segurament tmpoc u fare mai. I d partits per la tele ne vist ben pocs, veig les noticies cada dia (tb els resums d futbol) i sincerament potser veig a les grades 1 bandera catalana per cada 8 banderes espanyoles.
Pues ja em diràs quines noticies mires, perquè amb els 30 segons que dedica TV3 a l'espanyol jo no tinc temps a veure tantes coses.....

doktor escrigué: En quant al tema del camp de l'espanyol, jo no hi he estat mai (bé, vaig anar un cop a Sarrià quant tenia 12 anys o així), i no veig les banderes que hi ha "in situ", però tampoc crec que "no en tinguem ni idea" quan a la TV es veuen les banderes que hi han al camp i un ho pot jutjar per si mateix. Jo el que sé és que al camp de l'espanyol, t'agradi o no, i encara que tu siguis català, hi ha unes quantes banderes d'espanya. Al Camp Nou hi he estat uns quants cops i no n'he vist (no vull dir que no n'hi hagin, però si no les he vist és o perquè no n'hi han o perquè n'hi han poquíssimes). Ferran t'agradi o no, per molt català que siguis i per molt que la història diu que l'espanyol és un equip genuïnament català en tant que va ser format per catalans, i que el Barça va ser format per un "estranger", la realitat és que la massa social del Barça és majoritàriament catalana, i la de l'espanyol només ho és en part. Sou molts catalans, però també teniu una part visible de l'afició que és espanyola i/o espanyolista (i no utilitzo el terme en referència a l'equip, sinó al país), i al Barça això no passa.

Repeteixo que en cap moment he dit que no hi haguéssin banderes espanyoles, és més, ho he afirmat. El que volia demostrar es que també n'hi ha de catalanes per l'expressió que havia fet l'spank (ui si quants catalans al camp de l'espanyol,esta a rabossar de catalanisme.... ¬¬'). Un culé veu els periquitos com a faches i no és del tot així, hi ha de tot i bastant per igual, per tant el que em fa ràbia que es fiqui tot a dins del mateix sac (i a més el dolent). Perquè vosaltres, segurament coneixareu més gent de l'espanyol que és catalana que espanyola.

I si, fa ràbia quan la gent parla així, sense saber les coses perquè no és cert, la proporció que ha dit l'spank de 1 a 8, és totalment exagerada, mi jugaria molts diners, i així demostra que els resums de TV3 no donen per tant, i que l'espanyol se'l mira poc. També és cert que per norma general les banderes espanyoles són més grans que les catalanes (Suposu que perquè els catalans som tacanyus i els quillos... todo por la patria xD)

M'he estat mirant les bases d'això del català de l'any i en una primera fase pots proposar i votar a qui vols, en una segona fase pots votar entre 10 (els més votats suposu) i a la fase final entre els 3 més votats. No sé si Tamudo va arribar a la fase final (diria que no), però el que és cert que hi havia una gran part de la població catalana que volia que el Tamudo sigués el català de l'any , pel que fós, i només per això es mereix una mica de respecte i més per part de un programa de la televisió pública. Que la paguem entre tots (Jo no). Qui mereix participar al joc i guanyar-lo es una altre història, vosaltres em direu uns motius i jo uns altre i així no acabariam mai. xD

Bé que ja n'estic cansat de tot el tema, només us demano respecte per la gent de l'espanyol que no som faches i perquè no ens englobeu tots a dintre del mateix sac.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dc 16 Des 2009, 16:31

Bé, avui m'he afegit al grup del facebook en contra dels qui van cantar "donde esta Jarque" al camp nou, i he trobat aquesta imatge del primer partit de lliga al nou estadi de Cornellà... així que em reafirmu dient que si no sabeu de núvols, no parleu de plujes (proverbi meu xD)
i puta TV3! - Página 2 12654_1223769406278_1590285804_547069_7493803_n
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dc 16 Des 2009, 19:23

Tebi escrigué:van cantar "donde esta Jarque" al camp nou

Si es que nomes podien ser del barça...
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue40/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por doktor Dj 17 Des 2009, 02:49

Jo no em sento representat per la minoria de culers que van cantar això (o ho va cantar tot l'estadi?). És més, em repugna la gent que fa broma amb aquestes coses. I tu, et sents representat quan es canta "Messi muérete" a Cornellà? No és el mateix, però no hi ha tanta diferència en riure d'algú mort amb desitjar la mort a algú... Vull dir que no em vingueu d'afició modèlica ara els pericus eh...


En quant al tema banderes als camps, per no repetir-me, reafirmo punt per punt el que vaig dir en el seu dia:
doktor escrigué:Jo el que sé és que al camp de l'espanyol, t'agradi o no, i encara que tu siguis català, hi ha unes quantes banderes d'espanya. Al Camp Nou hi he estat uns quants cops i no n'he vist (no vull dir que no n'hi hagin, però si no les he vist és o perquè no n'hi han o perquè n'hi han poquíssimes). Ferran t'agradi o no, per molt català que siguis i per molt que la història diu que l'espanyol és un equip genuïnament català en tant que va ser format per catalans, i que el Barça va ser format per un "estranger", la realitat és que la massa social del Barça és majoritàriament catalana, i la de l'espanyol només ho és en part. Sou molts catalans, però també teniu una part visible de l'afició que és espanyola i/o espanyolista (i no utilitzo el terme en referència a l'equip, sinó al país), i al Barça això no passa.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dv 18 Des 2009, 02:33

Bueno es veu que si que ho can cantar. Per lo de messi muerete a cornella encara no ho he sentit, a montjuic si i vaic dir que tampoc calia xD. Ho de les banderes espanyoles al camp de l'espanyol, com vaic dir, clar que n'hi ha, i no ho negaré, però no ha més de catalanes. El que volia dir que el spank no te raó amb la afirmació que va fer en el seu moment xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue65/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por doktor Dv 18 Des 2009, 02:41

Bueno jo tampoc sé si es canta a Cornellà però recordava que ho havies explicat que ho havies sentit/cantat (xD). Ja et dic en això estem d'acord que no ens representa aquesta gent, per tant cap problema. El tema banderes, està parlat ja, jo tampoc sóc tant radical de pensament com el joller.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por xupa Dv 18 Des 2009, 18:06

Jo no u vax sentir, pro si va ser aixi doncs hem fa fastic i obviament no mi sento representat.

Pero sk aki estem parlant de lo de sempre. les minories: a cornella tb hi ha minories amb banderes españoles i hi ha molts pericos k els hi deu fer fastic i no si senten representats. Doncs amb axo del Jarque al camp nou exactament igual: minories k no representen a ningu. ( per algo els boixos nois no poden entrar al camp )
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! - Página 2 Left_bar_bleue100/100i puta TV3! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! - Página 2 Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum