Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

+7
chatarra
Willy Sagnol
Telis
kemi
Matinée
Typhon
doktor
11 participantes

Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por doktor Dj 24 Des 2009, 01:41

Al C.F.MANAKLES no sabem no com expressar la felicitat que ens ha aportat el fet de convertir-nos en el primer equip navarclí en posseïr al seu palmarès 3 VULADU'S CUP!!!

Després de la final jugada aquest matí contra el CF Navarcles, en què l'equip ha sigut clarament superior, l'equip s'ha proclamat campió de la IXa Vuladu's Cup, sumant així la copa a les altres 2 que ja teníem d'edicions anteriors, i aconseguint així ser L'ÚNIC EQUIP DE NAVARCLES DE TENIR 3 VULADU'S CUP!!!

Des de la directiva del club, felicitar a tots els nostres rivals que no ens han posat les coses fàcils.


VISCA EL C.F.MANAKLES I ELS ULTRAFUMS!!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue100/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Typhon Dj 24 Des 2009, 01:49

Felicitats des de Typhon's Team! Títol merescut claríssimament, esperem que a properes Vuladu's els altres equips poguem donar més competència... Per altra banda, felicito a CF Navarcles per tornar a un bon lloc a la Vuladu's després de molts anys, i als semifinalistes TT10TT i TISURETES TEAM per arribar tant lluny davant d'altres "clàssics" com Hotis, PeTaTrUsKa, Inter de Manakles o jo mateix xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue100/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Matinée Dj 24 Des 2009, 01:54

Si, si, pero a mi no em vas guanyar xD

Moltes felicitats de part de Matinée Team!! Victoria mes que merescuda!
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 36
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue3/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por kemi Dj 24 Des 2009, 04:48

fuck doktor!
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue69/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Telis Dj 24 Des 2009, 13:21

Felicitats des de CF Navarcles!! La veritat esque el nostre equip no va poder fer res davant del rival!!!
De totes maneres estem molt satisfets de la trajectoria del nostre equip en aquesta Vuladu's, ja que ha tornat als inicis, tornant a donar molta guerra!!!

Des de la directiva de CF Navarcles us desitgem BON NADAL!!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue75/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Willy Sagnol Dj 24 Des 2009, 13:31

DE part de C.F. Tazmània volem felicitar al DUKTÒ per la seva 3era Vuladu's.

PD: Ja no em dic Liverpool Football.Club si no C.F. Tazmània
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue9/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por chatarra Dj 24 Des 2009, 14:50

Hem sumo a la felicitació al C.F. Manakles per la seva tercera Vuladu's totalment merescuda, també felicitar al Tisú per aquest podi que a coseguit.

Molt bon nadal a tots!!!
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Havock Dj 24 Des 2009, 15:18

Felicitats a Manakles Team! Bon Nadal!!!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue100/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por luismi Ds 26 Des 2009, 14:18

Felicitats de part de la directiva del modest ekip Atletico Planotino, asi ke "amorrate al pepino"!!!!!
luismi
luismi
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 7
Age : 45
Registration date : 27/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por OrBiS Ds 26 Des 2009, 21:15

Muy bien! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue40/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por LeChuK Dl 28 Des 2009, 01:09

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! 2luxtt0
santa
LeChuK
LeChuK
toia

Nombre de missatges : 33
Age : 41
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Left_bar_bleue100/100Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú! Empty Re: Jo si que obro un post... perquè això no ho ha fet dingú!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum