Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

+9
xuri
kiku
Tebi
Palomino_17
Nardu19
doktor
Willy Sagnol
toia
Typhon
13 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por Telis Dt 27 Maig 2008, 23:15

CAPRICE DE DEUX - Hotis -----> 2 (Tot i que ja vaig avisar que el capritxu seria el tapat de la competicio)

CF Navarcles - C.F.MANAKLES -----> 1 (ELS KE HAN FET ELS CÀNTICS CONTRA EDGARDO PÉREZ HAURAN DE XAPAR LA BOCA...)

F.C.Chocolateros - Typhon's Team -----> 2 (sempre al teu favor typhon, tot i que el Cobos també es un equip revelació.. bravo por ti)

Joventut Navarclina - PeTaTrUsKa -----> 2 (FUCK TOIA SEMPRE)
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por OrBiS Dc 28 Maig 2008, 02:19

APRICE DE DEUX - Hotis -----> 1 (Buscant la sorpresa! xD)

CF Navarcles - C.F.MANAKLES -----> 2 (Seguint buscan la sorpresa xD)

F.C.Chocolateros - Typhon's Team -----> 1 (FUCK FAVORITS XD)

Joventut Navarclina - PeTaTrUsKa -----> 1 (FUCK TELIS Razz)
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue40/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por doktor Dc 28 Maig 2008, 15:38

Va Typhon, digues que sóc l'únic encertant de la quiniela xDDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por Typhon Dc 28 Maig 2008, 15:50

Bueno, després d'uns emocionants quarts de final ja tenim els semifinalistes... comentaré una mica cada partit:

Hotis - CAPRICE DE DEUX (1-0)
Partit bastant ajustat que ha estat a punt d'arribar a la pròrroga 0-0. Normal, tots dos equips han tret una defensa bastant forta i un atac no gaire alt. Al final el fuck Hotis s'ha imposat amb un gol de rebot que realment ha fet justícia ja que ha estat una mica més bo.

C.F.MANAKLES - CF Navarcles (4-2)
El partit de la jornada sense cap mena de dubte. Tot i que el Telis s'ha posat 2-0 a la primera part gràcies a l'històric Edgardo Blánquez Pérez i el d0kt0r no les tenia pas totes, ha aconseguit anar-se al descans amb l'empat a 2. A la segona part, un implacable Diegoooooolmo Vélez ha decantat el partit a favor de la Selecció Espanyola que, per primer cop, arriba a unes semifinals xD

F.C.Chocolateros - Typhon's Team (1-5)
L'equip revelació, després de guanyar a grans com el d0kt0r i el Xard, m'havia fet patir bastant abans del partit tot s'ha de dir. No obstant, els meus jugadors no han fallat i s'han emportat la victòria amb 5 gols a favor i un gol de penal en contra. Resultat potser una mica excesiu però, sota la meva opinió, just. Felicidades Cobos por llegar tan lejos y jugar con mi mente ayer xD El año que viene creo que estarás en la lista de favoritos.

PeTaTrUsKa - Joventut Navarclina (6-0)
Sorpresa de la jornada, no per la victòria del Xuri, sinó pel resultat tant exagerat. És ben bé que un equip tan prestigiós com Joventut Navarclina ha rebut un cop molt dur després d'aquesta derrota. Podria ser cruel i posar frases de sobrat que ha anat dient la Toia aquests dies perquè se les mengés amb patates, però crec que amb els 6 golets que s'ha empassat ja en té prou pobret xD


I bé, això dóna lloc als següents partits de semifinals:

Hotis - C.F.MANAKLES
Dos dels equips clàssics de la Vuladu's, el Hotis vol mantenir el títol d'actual campió i el d0kt0r vol acabar de treure's l'etiqueta de Selecció Espanyola que avui ha començat a despenjar. Crec que el d0kt0r ho té a favor aparentment, però ja sabem tots que el factor sort juga a favor del Tebi. Partit maco el què ens espera això si.

Typhon's Team - PeTaTrUsKa
Un cop més, el clàssic de la Vuladu's!! És un dels enfrontaments que més cops hi ha hagut a la història de la competició, i s'han anat alternant victòries i derrotes per tal que el Xuri i jo ens anem fotent l'un de l'altre depenent de la ocasió xD Aquest cop però, el guanyador serà el primer cop que jugui una final o sigui que hi ha molt en joc. El Xuri vol la venjança, jo vull tornar a demostrar qui és el millor. Vamoooosssss!!! xD


PD: Vaya motivada que acabo de parir, però..... i lo maco què és!! xDDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por xuri Dc 28 Maig 2008, 16:03

Vamossssssssssssssssssssssssss!!!!
Han estat uns quarts de finals mol makus, jo els he seguit bastan a fons des de la feina i dspres des de casa, volia dinar davant del PC pero me mare ma dit ke fas? xD i e dinat a la kuina rapid, xD
Em sembla ke no t'aic de dir res Joventut Navarclina, ha quedat prou clar no? la venjança està feta i el hattrick de Jonny Kankunnen fet, ja et vaic dir ahi que no entraria cap gol !! JA JA JA
Ara li toca el Typhon !!!!! venjar nos !!! xDD
aupa petatruska
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por doktor Dc 28 Maig 2008, 16:10

I lo maco que és seguir els quarts de manera apassionada al curro i després a casa?
I no és maco dinar a la taula amb el portàtil?
I no és encara més maco arribar a semis per 1a vegada en la història del club?
I lo wonderful que és follar-se a la gallina vella? Em sembla que ara hauràs d'anar a comprar caldo a l'Aneto Telis, pq la gallina està molt exprimida... Fuck Veterans!!! El Vuladu' Stadium ha estat una festa, així ho demostren els 1304 aficionats que han anat a veure el partit. Ara bé, tot i haver-n'hi dels 2 equips, al final del partit, al camp només ressonava un sol càntic:

"EDGARDO BLÁNQUEZ LA CHUPA Y DISFRUTA, OEOE, OEOE, OEOEOEOEOEOE...!". El jugador, tot i haver posat la por al cos dels Ultrafums amb les 2 xarxetes (un cop de sort el té tothom), ha marxat enutjat del camp mentre escridassava els seus companys...

Ara toca un hueso duro de roer, l'equip que viu per la Vuladu's, i aquest no és altre que el Hotis. Tot i així els meus jugadors estan tan il.lusionats que anirien a jugar fins i tot al camp de l'Equipo Ja...xDDD

Vamooooooooooooooooooos!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por toia Dc 28 Maig 2008, 21:40

Bé, la derrota abultadissima d'avui amb el Petatruska ha sigut un cop molt fort als jugadors i especialment a mi. Si, me de menjar tot el que he dit toni, i amb tota la raó avui el xuri ma fundit de dal abaix i aquests cops et fan reflexionar, i com que fa una setmana ja vaig cagar-la com avui però pitjor a la lliga jugantmela en un partit posant relajados i deixan escapar el meu ansiat ascens a VII, anuncio un canvi de filosofia a Can Joventut Navarclina. Per ultim demanar perdó a l'afició per el partit d'avui.

Sort als que quedeu

Atentament, La Puta toia
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue0/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por Telis Ds 31 Maig 2008, 14:29

Només diré que la federció hauria d'actuar contra energumens com son l'afició de CF MANAKLES. Els meus jugadors en cap moment han dit res ni s'han posat amb ningú, tot el kontrari ke l'altre ekip ke només s'ha dedicat a intimidar i prou.

Edgardo Blánquez Pérez: "Lu que he hagut de patir avui no ho havia patit mai en tota la meva vida de hattrick. Quan he marcat m'han llançat de tot des de la grada. A sigut lamentable i molt trist. Ara bé, aquests càntics només fan que alimentar les meves ganes de cara a un proper partit contra ells. AUPA HOTIS!!!"
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08) - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Quarts de final (28-05-08)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum