Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VI Vuladu's Cup - Grups

4 participantes

Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Typhon Dg 03 Ago 2008, 14:42

Ahir es va efectuar, per fi, el sorteig per la fase prel·liminar de la VI Vuladu's Cup. A última hora hi van haver noves incorporacions i, un cop més, ens trobem amb la Vuladu's amb més equips de la història, concretament, 37 equips. Aquí us deixo els grups de la fase prel·liminar a l'espera de que prepari el calendari de partits. Això si, digueu-li a la gent que no entra al fòrum que la primera jornada serà el 13 d'agost i recordeu que si no s'accepten dos partits es quedarà desqualificat de la competició.

Grup 1
C.F.MANAKLES
colla de dropos
D-Trankis
Faltex-Cont.Chacon
F.C de futebol
f.c piñolis
Joventut Navarclina
Master Of Soccer
Matinée Team
seleçao catalana


Grup 2
BAR FELIPE
CAPRICE DE DEUX
Equip de l'Èric (la fundació està en procés xD)
Kal Munta
Liverpool Football.Club
Naina's Team
TISURETES TEAM
TT10TT
Typhon's Team


Grup 3
Atletic Manakles
CF Navarcles
Fashionettis
F.C. Les Cabres
Hotis
los kikos F.C
Manakles CF
stanislau
TrAnSMaNaKlEs


Grup 4
Const.Sellarés
Els_Segadors
F.C. Chocolateros
F.C.Las toias
Flansi Team
KoRnie's Club
llunor team
PeTaTrUsKa
xard


Editat per darrera vegada per Typhon el Dc 20 Ago 2008, 16:34, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Tebi Dl 04 Ago 2008, 17:01

Typhon escrigué:
Grup 3
Atletic Manakles
CF Navarcles
Fashionettis
F.C. Les Cabres
Hotis
los kikos F.C
Manakles CF
stanislau
TrAnSMaNaKlEs

Bé com a tercer classificat de l'edició anterior i conseqüentment com a cap de serie penso que no és just que a la classificació inicial de la VI Vuladu's surti com el 5è classificat. No sé si els altres caps de serie ho troben just però a totes les competicions els caps de serie son els caps de serie i començen primer, perquè la classificació aquesta segurament influira molt amb l'ordre dels partits i per això vui impugnar el sistema d'ordenar els equips. Ara es fa per ordre alfabètic i proposo que els caps de serie no entrin dins aquest joc i siguin els primer que per algo son mès bons.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Typhon Dl 04 Ago 2008, 22:18

Cal contestar o argumentar? Va Ferran pensa't millor les queixes òstia que ets un expert en això, confiem en tu per animar la VI Vuladu's, per la meva part espero que facis una avaluació continuada de la meva tasca com administrador i que saltis al mínim error que tingui, així farem una Vuladu's més plena i riurem, ens insultarem i ens enfadarem pel camí.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Tebi Dl 04 Ago 2008, 22:30

No cal contestar ni argumentar res pero el que si que pots fer és modificar la classificació, ja que quan es comença un lliga al hattrick abans de la primera jornada l'equip que ha baixat és primer, els altres tal com van quedar i els 2 que han pujat últims. I a la champions els caps de serie també son els primers de grup, però si et fa ràbia donar-me la raó digau, que ja ho canviaré tot.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por OrBiS Dl 04 Ago 2008, 23:05

ia posats a fotre llenya al foc... el calendari per kuan? xd
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por doktor Dt 05 Ago 2008, 00:10

Jo no em posicionaré en un pique ferran-Typhon, ja us ho fareu que ho feu molt bé vosaltres solets i ric més xDDD

Hombre fabri!!! Com el tenim dons aquest calendari sifón???
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Typhon Dt 05 Ago 2008, 09:08

Crec que vaig comentar que hi havia un problema per posar taules d'Excel aquí al fòrum ja que ja no ho puc fer com ho feia fins ara, però ahir el Nano em va donar una solució simple però realment eficient i que no sé perquè no se m'havia passat pel cap: capturar pantalla xDD Ara me'n vaig a currar però al migdia espero poder penjar el calendari i els grups (ordenats per estricte ordre alfabètic lol! )
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Grups Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Grups Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Grups Empty Re: VI Vuladu's Cup - Grups

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum