Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Partit no acceptat

+2
Tebi
Spankerman
6 participantes

Ir abajo

Partit no acceptat Empty Partit no acceptat

Missatge por Spankerman Dl 25 Ago 2008, 15:18

5 - Els reptes es poden fer fins dilluns a les 12 de la nit, si en aquest moment algun equip no ha acceptat el repte, l'equip perjudicat ho haurà de notificar al fòrum i automàticament guanyarà 1-0.

Aquesta nit marxo i no i sere dema per fer l'alineacio ni per buscarme un altre amistos, i com que el seleçao catalana no ma aceptat (vaig reptarlo dimecres a les 5 d la tarda), pos em començo a buscar un altre amistos, que no vui perdre entrenament. No son les 12 de la nit, si voleu doneuli els punts al seleçao (les normes son les normes i son iguals per tothom), po des d dimecres hi ha temps de sobres per aceptar-lo, i si no m'espero es pq no hi seré.

Siau!!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Tebi Dl 25 Ago 2008, 16:34

sempre pocs tontactar amb epl pinxo demanantli el k
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue65/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Typhon Dl 25 Ago 2008, 18:19

Aplicant les normes li hauríem de donar els punts al Pinxu, ja que t'has buscat un amistós abans de les 12. També s'entén la situació en la què estàs, però sempre pots donar-li la contrasenya a algú de confiança (i després canviar-la en tot cas) per tal que et busqués un amistós en cas que el Pinxu no t'acceptés abans de les 12. Ja opinareu els altres.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Spankerman Dl 25 Ago 2008, 19:56

Ja tinc amistos.
Tambe typhon, pro (com us e dit aksta tarda) el k no fare sera canviar els horaris en funcio del ht xD.
No em fa re que li doneu els punts a ell, no crec que em vingui del resultat d'aquest partit. Prefereixo tenir 6 millons d'euros al final d temporada xd.

fuck gent k no acepta partits!

apa!!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por doktor Dt 26 Ago 2008, 13:23

Bueno, s'haurà de decidir què fem amb aquest cas, perquè tirant de reglament, el Pinxu és el guanyador del partit, si bé és cert que també li podria haver acceptat abans l'amistós al Joan.

De totes maneres, analitzant la situació, hi ha 2 factors clau:
- El Joan no va anunciar fins ahir mateix que marxava i no podia esperar més. Si ho hagués anunciat abans, es podria haver avisat al pinxu o es podria haver avançat l'hora límit per concertar-lo.

- El Pinxu va trucar ahir al Typhon a les 23,30h (dins de l'hora límit) dient que l'anava a acceptar i que el Joan ja tenia amistós, per tant, no va fer res d'il.legal.


Així que el meu vot és per donar-li els punts al Pinxu, ja opinareu.


Per altra banda, qui sí que ha de rebre els punts és el TISURETES TEAM, equip que gestiono jo mentre el Tisu és a l'Àfrica, i amb el que vg reptar el Naina's Team dududududumenge. Ara he entrat i no me l'havia acceptat, per tant ja m'he buscat un altre amistós.

He dit.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Tebi Dt 26 Ago 2008, 13:53

Jo crec que els punts també haurien de ser pel pinxu, reglament en mà, no ha fet res ilegal i el joan si, per tant, fuck spankerman i els 6 millons d'euros!

PD: no t'han dit mai que els diners al banc no hi fan res!?
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue65/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Typhon Dt 26 Ago 2008, 13:56

D'acord amb el Doktor i, degut als dos fets que ha mencionat, els punts han d'anar pel Pinxu sentint-ho molt pel Joan, ja que és una de les poques persones que fa el repte des de dimecres. Però les normes hi són per algo i han de ser iguals per tots.
En quant al Tisu aquí està clar, els punts són per ell.
Per altra banda, el Juanjo ahir va reptar el Chacón (ho certifico al 100% bàsicament perquè ho vaig fer jo ja que ell no tenia PC) i no l'ha acceptat. Al ser el segon partit que no accepta, queda desqualificat, de la mateixa manera que el Valentí (BAR FELIPE) que no va acceptar el repte de l'Eric (també ho certifico). Ja tenim 3 equips desqualificats, això no és gaire maco però, repeteixo, les normes hi són per algo.
Per acabar, el partit KoRnie's Club - llunor team tampoc s'ha concertat però d'aquest no tinc cap informació, o sigui que ja diran quelcom els afectats. Res més, apa!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por OrBiS Dt 26 Ago 2008, 15:28

Per acabar, el partit KoRnie's Club - llunor team tampoc s'ha concertat però d'aquest no tinc cap informació, o sigui que ja diran quelcom els afectats. Res més, apa!

A mi el llunor em va dir que si que l'habia concertat... tot i aixi ja li dire que entri ell a dir la seva.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue40/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por LeChuK Dt 26 Ago 2008, 15:37

Eis.
Jo vai fer el repte divendres i encara no m'ha acceptat. No se si algu el pot avisar o ke....

K m'han de jugar les toies !!!!! Twisted Evil
LeChuK
LeChuK
toia

Nombre de missatges : 33
Age : 41
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por OrBiS Dt 26 Ago 2008, 15:43

LeChuK escrigué:Eis.
Jo vai fer el repte divendres i encara no m'ha acceptat. No se si algu el pot avisar o ke....

K m'han de jugar les toies !!!!! Twisted Evil

ja em sonava k havia reptat...

pel que fa a l'ultim que dius de les toies... et refereixes al equip titular o als altres? XD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue40/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por doktor Dt 26 Ago 2008, 16:55

Home llunor, el més fàcil és que et busquis un altre amistós i el partit ja el tens guanyat automàticament, no se si lo has visto!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Partit no acceptat Left_bar_bleue100/100Partit no acceptat Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Partit no acceptat Empty Re: Partit no acceptat

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum