Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sorteig de vuitens

+4
Tebi
doktor
elcoordinador
Typhon
8 participantes

Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Sorteig de vuitens

Missatge por Typhon Dc 29 Oct 2008, 20:53

Bé doncs, un cop finalitzades les 9 jornades de fase prel·liminar, ja podem fer el sorteig que marcarà les el·liminatòries de vuitens en endavant. Proposo que el sorteig es realitzi aquest divendres 31 d'octubre al Lohi, a partir de les 11-11.30 de la nit (per tal que tothom tingui temps d'anar a sopar on pertoqui). Tothom està convidat a assistir-hi com és habitual, ja estigui el·liminat o no (podeu venir Xard, Fabri, Aniol, Kiku, etc. xDD). Qualsevol canvi de lloc/data/hora es comunicarà aquí mateix, o si ho voleu confirmar el mateix dia em podeu trucar a mi o al Doktor i us posarem al corrent.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por elcoordinador Dc 29 Oct 2008, 21:46

Jugarem les el.liminatories el proper dimecres?
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue50/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Typhon Dc 29 Oct 2008, 22:26

elcoordinador escrigué:Jugarem les el.liminatories el proper dimecres?
Si, no us busqueu amistosos, espereu a dissabte que penjaré els emparellaments.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por doktor Dc 29 Oct 2008, 23:15

UUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Foti vuitens aki!!!! See you on friday at new bar Loy!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Tebi Dj 30 Oct 2008, 02:55

Bé, em sembla bé fer el sorteig divendres, intentare no assistir ebri a l'acte.

Ah! i els que no us heu classificat per 8ens... A segunda, oe! a segunda oe!

Parlant seriosament, em sap molt greu que no pugui jugar les proximes edicions amb els equips no classificats per a la següent fase, pero han d'entendre que les toies l'unic que fan es allergar la vuladu's i fins que no tinguin mes nivell no cal que se'ns possin al costat. Tot i aixi sempre hi ha l'excepcio que confirma la norma, com es el cas de Trunyu's Team, que amb el seu equip de jubilats de l'imserso (els va fitxar a Benidorm) s'intenta comparar amb nosaltres....

A segunda oe! a segunda oe!

LALOLAILO LAILOLA!!
xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue65/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Typhon Dj 30 Oct 2008, 11:56

Tebi escrigué:LALOLAILO LAILOLA!![/b][/u] xD
xDDDDDDD +5

PD: Jo també intentaré no assistir (massa) ebri al sorteig, que al de vuitens de l'any passat no em vaig enterar gaire... xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por OrBiS Dj 30 Oct 2008, 12:55

FUCK PRIMERA!!

jo es que ja volia estar a segona... eiks! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue40/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por doktor Dj 30 Oct 2008, 13:45

OrBiS escrigué:FUCK PRIMERA!!

jo es que ja volia estar a segona... eiks! xD

por OrBiS el Dc 03 Set 2008, 13:57
jo vaig acabar el partit sobrat de mitg del camp xDDDDD

FUCK LAMER! xD

Digue'm picat, però al final, el temps posa cadascú al seu lloc... A SEGUNDA, OÉ! A SEGUNDA, OÉ!..... xDDDDDDDDD
Ànims fabri, que l'any que ve seràs favorit al títol...... de la lliga de les toies!!!

Per cert, a veure quan et deixes veure pel poble, que ja ni als partits del Navarcles fdp!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por OrBiS Ds 01 Nov 2008, 13:54

Que vols que digui, que prefereixo centrarme a la lliga? Que no seria el primer eh ¬¬ (em fa mandra buscar el post on TU, entr d'altrs ho veu dir xD)

Pel que fa el meu pel no es veu pq vaig una mica liat ultimament, aquest finde mateix he de fer 2 PACS per entregar dilluns, aixi que no crec k pugui treure el cap gaire... aviam si el finde que ve hi ha mes sort Razz

FUCK MANAKLES!x D
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue40/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por doktor Ds 01 Nov 2008, 16:44

OrBiS escrigué:aquest finde mateix he de fer 2 PACS per entregar dilluns

Al fòrum paraulotes no si us plau! xD

A veure si et deixes veure dons... Bueno, si més no ja falta poc pel sopar aquell del que tens tantes ganes... (4 setmanetes i ja tenim la Vuladu's acabada...)
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Telis Dt 04 Nov 2008, 18:06

SOPAR, SOPAR, SOPAR!!!!!!!!!!1 SISISISISISISISIISS
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue75/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por OrBiS Dt 04 Nov 2008, 18:35

jejejeje

com em teniu clixat Embarassed

aquest finde que ve tb em quedare a barna... aviam si el que ve hi ha mes sort..

Per cert em deixareu tumbar algun cadet al proxim sopar? Que van amb els fums molt pujats... o encare no son majors d'edat? Encare els ha de mocar la iaia? xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue40/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por elcoordinador Dj 06 Nov 2008, 20:27

Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
Això s'hauria de tenir en compte ja que no tè cap mèrit quedar segon o tercer a la lligeta i això és desmareixer la fase inicial.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue50/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por toia Dj 06 Nov 2008, 20:37

miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue0/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Typhon Dj 06 Nov 2008, 21:08

elcoordinador escrigué:Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
Això s'hauria de tenir en compte ja que no tè cap mèrit quedar segon o tercer a la lligeta i això és desmareixer la fase inicial.
WTF? Hi ha situació més neutral que jugar en camp neutre (valgui la redundància)? El factor camp a partir de vuitens no entra en joc, per evitar situacions com la que t'estàs queixant sense motiu ni raó.
El premi per quedar segon és que jugues contra un equip que ha quedat tercer i que (teòricament, en aquest no) és menys bo.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por OrBiS Dj 06 Nov 2008, 21:35

capritxu, el que has de fer es explicar de on has tret akests 3 paios del mitg del camp xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue40/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por doktor Dv 07 Nov 2008, 00:25

elcoordinador escrigué:Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
Això s'hauria de tenir en compte ja que no tè cap mèrit quedar segon o tercer a la lligeta i això és desmareixer la fase inicial.

Com diu el Typhon, amic Cayuela, amb bon rollo, però aquí has pixat fora de test. Mira què diu a les regles del HT:

Jugant a un estadi neutral
Si vols jugar un amistós sense que cap equip tingui l'avantatge de jugar a casa, pots escollir jugar a un estadi neutral. Però si jugues a un estadi de la teva pròpia regió, continuaràs tenint l'avantatge de l'equip local (encara que se't consideri l'equip visitant). El propietari de l'estadi no guanyarà diners per aquests amistosos.

Així que d'avantatge de camp res de res, a partir de vuitens, en cada partit és com si tots juguéssim a casa. Així que, què vols que t'hi digui, si t'han eliminat... pues que et moqui la iaia nano!!!


PD: Ara això sí, vaia mig del camp que tens! Que els dopes amb medicatas de l'ambulatori perquè pugin de TSI o ke??? xDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue100/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por elcoordinador Dv 07 Nov 2008, 11:56

S'ha de plorar una mica per tranquilitzar als aficinonats i sinó mira el Madrid, el jugardors de mig camp els he tret de la cantera que és amb el que sempre he cregut .
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue50/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Matinée Dv 07 Nov 2008, 20:50

elcoordinador escrigué:S'ha de plorar una mica per tranquilitzar als aficinonats i sinó mira el Madrid, el jugardors de mig camp els he tret de la cantera que és amb el que sempre he cregut .
Ja fotem el Madrid pel mig...xD
El Madrid tampoc té culpa que no sàpigues escriure.

Fuck Capritxu!
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue3/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por elcoordinador Dv 07 Nov 2008, 22:32

No ploris home si d'aquí tres mesos no li va be al Barça ser el HUCHA el que la liarà.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue50/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Telis Ds 08 Nov 2008, 17:09

I sino preguntad a Guti... ke diu ke li agrada molt passar el motxo!! Es ben be ke akest nano no desentonaria a platja d'aro!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Sorteig de vuitens Left_bar_bleue75/100Sorteig de vuitens Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Sorteig de vuitens Empty Re: Sorteig de vuitens

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum