Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

+8
kiku
elcoordinador
doktor
cobos
kemi
OrBiS
Typhon
Tebi
12 participantes

Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Tebi Dc 21 Gen 2009, 01:56

Bé, els meus objectius d'enguany son més complicats del que inicialment em pensava. En un principi, i després de no aconseguir l'ascens per un punt, volia decantar-me totalment per la lliga aviam si aixi aconseguia pujar d'una puta vegada de categoría, prescindint totalment de la vuladu's i fent un entrenament correcte. Però, les votacions que he tingut com a candidat de la vuladu's m'han fet veure que un equip com Hotis, ha de donar guerra a la vuladu's, sinó perdria tot el que sóc. Al mateix temps, les votacions i la pressió que se li ha donat a Truyu's Team perque aconsegueixi un titol de la vuladu's, m'han encès i he pensat que intentaria, amb tots els mitjans possibles, que això no fos aixis.

Aixis, tinc un "doble" objectiu que seria: la lliga i que el TRunyu's no guanyes la vuladu's (a qualsevol preu). Pero bueno, això és molt llarg, i encara ha de ploure molt, pero si hagues de triar, segurament triaria la lliga. Pero intentare donar el maxim pel cul!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue65/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Typhon Dc 21 Gen 2009, 02:29

Doncs que trist que el teu objectiu sigui que jo no guanyi (cosa bastant probable vist l'historial xD) en comptes de voler la teva victòria. T'estàs convertint en l'Espanyol, equip el qual la seva aspiració és que el Barça no guanyi ja que ells no poden fer res pobrets.
En quant a mi, encara no ho tinc clar... estic una mica com el Ferran (tot i que estariem parlant d'un ascens a sisena, no a setena xD). Veig factible quedar segon a la meva lliga (primer és impossible), com també veig factible arribar "lluny" a la Vuladu's. Però no sé si ambdues coses són compatibles. El meu entrenament de porteria em permet jugar amb els titulars sempre (només canviant el porter és clar), però això implicaria un augment de probabilitat de lesions de jugadors clau, i una baixada de forma dels suplents (tot i que de lo toies que són tampoc es notaria massa...). Llavors tindriem el tema esperit de l'equip que determina en un grau molt alt qui arriba lluny a la Vuladu's i qui no, a costa de la lliga, i aquí està el meu dubte existencial.
Així doncs, el què està clar és que l'objectiu mínim seria mantenir-se a primera de la Vuladu's (si baixo plego) i passar a quarts de final. A partir d'aquí ja es veurà. I a la lliga el mateix, la idea seria mantenir les opcions d'ascens i, si es pot, quedar segon.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Tebi Dc 21 Gen 2009, 02:59

Crec que això no es pot comparar amb l'espanyol, ja que jo he guanyat mes títols que el rival, i per tant ja he fet més que el rival.... Jo no renuncio a la victoria de la vuadu's en cap moment, pero en cas que hagi de centrar els esforços en la lliga, eliminaria tot tipus d'entrenament i/o bon funcionament de l'equip per tal d'enfonsar-te a la miseria. Vull que et converteixis amb el TRunyu's ui. uiiiiiiiiiii que guanyu la vuladu's 5, uuuuuuuuiiiiiiiiiii que guanyu la vuladu's 6, uuuuiiiiiii que guanyu... ¬¬'
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue65/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Typhon Dc 21 Gen 2009, 11:39

Tebi escrigué:pero en cas que hagi de centrar els esforços en la lliga, eliminaria tot tipus d'entrenament i/o bon funcionament de l'equip per tal d'enfonsar-te a la miseria.
xDDDDDDDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por OrBiS Dc 21 Gen 2009, 12:43

i lo maco que es aixo? Very Happy

El meu objectiu es mes que obvi... sortir del pou de merda a on m'heu enfonsat fills de puta Twisted Evil

A la lliga, ja estic be a on estic.. a part k no tinc cap bot aquest any... aixi que fent la viu viu en tinc mes que suficient.

Estaria be tornar a guanyar el diploma al jugador mes porc... em va molar! Very Happy
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue40/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por kemi Dc 21 Gen 2009, 18:13

el meu objectiu...xd, intentar no baixar de divisio a la lliga i en cuan a la vuladus es mes k clar, ser el primer guanyador de la segona divisio!!!
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue69/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por cobos Dj 22 Gen 2009, 02:43

Mi objetivo es bajar a segunda ^^
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por doktor Dj 22 Gen 2009, 15:42

Els meus objectius inicials són:

1- Intentar guanyar la lliga.
2- Mantenir-me a 1a a la Vuladu's.

Ara bé, aquests objectius poden variar a mesura que avanci la temporada. Si veig que no puc guanyar la lliga o quedar 2on per pujar a VIa, no descarto acabar anant per la Vuladu's. Tampoc descarto anar per les 2 coses, ja que amb 2 BOTS a la lliga podré fer algun relaxat amb els suplents, no com l'any passat.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por elcoordinador Dj 22 Gen 2009, 19:43

El meu objectiu és fer amics i trobar persones entranyables que omplin el meu cor d'amor i esperança. flower
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue50/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por kiku Dj 22 Gen 2009, 19:55

kemi escrigué:el meu objectiu...xd, intentar no baixar de divisio a la lliga i en cuan a la vuladus es mes k clar, ser el primer guanyador de la segona divisio!!!


Ho vec dificil!! Twisted Evil

1er Objectiu: Vuladus 2 i patejar el cul de l'orbiz per tronarli lu de les passades vuladus
2on Objectiu: mantenirme a VIII que ho tindre bastant dificil am la putada de lliga que m'ha sortit, pero gracies a l'entrenament de porteria puc fer jugar el meu ramat de jugadors, si cal, 2 cops per setmana erriesgan-ho tot per la Vuladus!!!!



ala ia lo e dicho!!!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue32514/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Telis Dj 22 Gen 2009, 20:55

Doncs bé, la Gallina Vella està a tope enguany ja que ha tornat a fitxar després de dos anys sense fer-ho. Tot i així els meus objectius són clars.

1. Encara que la gent no se'n dongui conte i dongui el meu equip per mort recordo que aquesta temporada faré la meva tercera teporada consecutiva a VI DIVISIÓ. Una cosa que em sembla que cap equip de la Vuladu's pot dir... Inclús són molt pocs els que han xafat la VI (i el doktor ja vam veure com li va anar...). Així doncs el meu objectiu principal es centra en mantenir la categoria un any més, tot i que no serà gens fàcil.

2. Pel què fa a la Vuladu's, ja fa massa temps que em quedo fora massa ràpid. Tot i així he de recordar que sóc l'únic equip que ha aconseguit 2 VULADU'S Consecutives. Pel què es pugui dir. El meu objectiu és arribar lluny, a semis, i fons i tot vull guanyar la Vuladu's una altre vegada aquest sempre es l'objectiu dels equips grans.

3. Un altre objectiu a llarg plas es intentar fitxar algu mes en menys de 1 any, crec que podré, nose...

P.D. LA GALLINA VELLA FA BON CALDO!!!!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue75/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por OrBiS Dv 23 Gen 2009, 10:25

Telis escrigué:Doncs bé, la Gallina Vella està a tope enguany ja que ha tornat a fitxar després de dos anys sense fer-ho. Tot i així els meus objectius són clars.

1. Encara que la gent no se'n dongui conte i dongui el meu equip per mort recordo que aquesta temporada faré la meva tercera teporada consecutiva a VI DIVISIÓ. Una cosa que em sembla que cap equip de la Vuladu's pot dir... Inclús són molt pocs els que han xafat la VI (i el doktor ja vam veure com li va anar...). Així doncs el meu objectiu principal es centra en mantenir la categoria un any més, tot i que no serà gens fàcil.

2. Pel què fa a la Vuladu's, ja fa massa temps que em quedo fora massa ràpid. Tot i així he de recordar que sóc l'únic equip que ha aconseguit 2 VULADU'S Consecutives. Pel què es pugui dir. El meu objectiu és arribar lluny, a semis, i fons i tot vull guanyar la Vuladu's una altre vegada aquest sempre es l'objectiu dels equips grans.

3. Un altre objectiu a llarg plas es intentar fitxar algu mes en menys de 1 any, crec que podré, nose...

P.D. LA GALLINA VELLA FA BON CALDO!!!!!

TE REPITES MAS QUE EL AJO!

pututruska sisplau... torna a guanyar... k no el vui tornar a sentir! xD

Tot i que no te gaire merit guanyar 2 vuladus consecutives contra equips que el mes antic portava 2 o 3 temporades i tu en portaves el doble!

Com a bon cule que ets et recordare que dient aixo fas mes rabia que el madrid, dient que te 9 copes de europa. Les teves 2 vuladus son com les primeres copes de europa del madrid. Nomes et falta tenir a franco al teu favor!

Aixi que FUCK BARSA! FUCK MADRID! I FUCK GALLINA VELLA!

i si.. aquest any tb FUCK PERICOS!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue40/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Tebi Dv 23 Gen 2009, 13:44

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Gallina2tl3

FUCK GALLINA VELLA!!!!

PD: molt maca la web del teu club...


Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue65/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por kiku Dv 23 Gen 2009, 17:19

OrBiS escrigué: por OrBiS Hoy a las 08:25


com es nota qui penca i qui no '¬¬ .... io aquesta hora era totalment sobat fen una classe de economia....
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue32514/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Typhon Dv 23 Gen 2009, 17:28

Jo a aquesta hora (i a les 5 següents) era totalment sobat. Literalment.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por kiku Dv 23 Gen 2009, 17:31

io ia no et dire que feia les 5 seguents.... i mes sent divendres....
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue32514/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Palomino_17 Dv 23 Gen 2009, 17:34

doncs yo e dormit tot el matí, per cert aquest apartat no és per dir els objectius perk parlem daixò xdd
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue10000000/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Typhon Dv 23 Gen 2009, 17:44

Palomino_17 escrigué:doncs yo e dormit tot el matí, per cert aquest apartat no és per dir els objectius perk parlem daixò xdd
Dons digues els objectius (si és que un club com el teu pot aspirar a tenir-ne) i para de queixar-te burru!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Palomino_17 Dv 23 Gen 2009, 17:46

Typhon escrigué:
Palomino_17 escrigué:doncs yo e dormit tot el matí, per cert aquest apartat no és per dir els objectius perk parlem daixò xdd
Dons digues els objectius (si és que un club com el teu pot aspirar a tenir-ne) i para de queixar-te burru!

1r objectiu: mantenirme a 1a de la vuladus.
2n objectiu: pujar a VIII divisió.

em costa esczriure per lu tan am això ni a prau.
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue10000000/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por toia Dv 23 Gen 2009, 22:42

1er objectiu: Pasar a quarts i k men kaskin 8 o 9, sino no estaré content.
2on objectiu: Quedar segon de la lliga i no pujar, perque i lu maco k es jugar cada temporada a la mateixa divisio?

Fuck HT!

xDD
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue0/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por xuri Dv 23 Gen 2009, 23:53

PeTaTrUsKa no te els objectius gaire clars, degut a ke uns kuants bots han volgut jugar la meva lliga(ja era hora) els objectius poden variar segons com vagi la temporada, no dic ke vaic a per guanyar la Vuladu's i a pujar a sisena pk llavors direu no se ke dels fums bla bla bla.... pero que ho donarem tot segur que si !

Recordu que la Vuladu's pasada vaic estar patint per passar a vuitens i llavors com qui no vol la cosa em vaic endu una Vuladu's...

PD: Ho le le, Ho la la, PuTaTrUsKa es, el millo ke hi ha!! AMUUUUNT!!
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue100/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por elcoordinador Dg 25 Gen 2009, 23:09

Al PUTATRUSKA se l'hi ha de canviar el nom, jo personalment quan hem refereixi al professor d'histora serà ell, sempre parlant del passat, que pessat el profe.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Left_bar_bleue50/100Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Vuladu's VII / Temporada 26 Empty Re: Objectius Vuladu's VII / Temporada 26

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum