Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

+4
OrBiS
Tebi
xuri
doktor
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por elcoordinador Dg 25 Gen 2009, 23:28

Jo penso això:
. Tins 2 porters formidable i venc 1 per tenir diners, aquella setmana s'hem lesiona l'altre que faig?
. Si tins un porter nou serà jove i com ha màxim notable, anava a pujar de categoria, merda cagada pastoreta.
. Amb el lesionat que faig si és lesiona 4 o 5 setmanes, m'el malveng o l'aguanto i fixo un altre, si l'aguanto no pujarà de catergoria merda cagada pastoreta, si el malveng he llençat per la finestra totes les setmanes de entrament merda cagada pastoreta. i quin tipo de porter fitxo un de bo, m'haurè de gastar els diners juamyats merda cagada pastoreta, un altre jove per entrenar si vui pujar de categoría o junyar la Vuladu's merda cagada pastoreta, si fixo un avi no pujarà de categoría i quan el vengi perderè diners merda cagada pastoreta.
etc., etc...

Si entreno creativitat puc fer un escalat amb els juadors, tant a l'edad com a les diferents categories, i les lesions o les vendes no és noten tan ja que d'altres jugadors surten benefiats i enacara puc asiprar a guanyar la lliga o la Vuladu's.

Crec jo nosé.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue50/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dg 25 Gen 2009, 23:48

Si, però és clar, és 5 cops més probable que se't lesioni un mig que no un porter (si jugues amb 5 mitjos).
No li trobo cap desaventatge en quant a lesions. Si se't lesiona un porter que estàs entrenant doncs en fitxes un altre per entrenar, de la mateixa manera que hauries de fer si se't lesiona un mig. No veig la diferència, és tot proporcional en aquest aspecte.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por kiku Dl 26 Gen 2009, 01:26

home doncs io demument vac entrenan porteria i no em va malament.... en 3 temporades de 10 a 8 esta be no? o sigui que A LA XITA CALLANDO MEUQUES QUESINOENTRENOCREATIVIDADESPORQUENOMEDALAPUTISSIMAGANAINOPIENSOCANVIAR


ala ia lo e dixo
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue32514/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 03:45

Ja està!!!!! ja sé perque el Trunyu's Team entrena porteria!!!

Degut a les 2 últimes fustrades derrotes a la final de la vuladu's (Zas en toda la boca, Zas en toda la boca) Trunyu's ha decidit donar el màxim de si aviam si aconsegueix el titol i per això ha de jugar a saco a la vuladu's, per el mateix fet i per fer alguna cosa, també està obligat a anar a saco a la lliga. Per aquest motiu s'ha passat a entrenar porteria, entrenant a una mínima part de l'equip havent de fer les mínimes rotacions possibles i poder jugar sempre amb "el ferro" creient que aixís farà algu.

Des de la directiva de Hotis volem dir que mentres nosaltres estiguem aquí, farem TOT el possible perquè MAI tinguis cap vuladu's.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 03:56

Tebi escrigué:Ja està!!!!! ja sé perque el Trunyu's Team entrena porteria!!!

Degut a les 2 últimes fustrades derrotes a la final de la vuladu's (Zas en toda la boca, Zas en toda la boca) Trunyu's ha decidit donar el màxim de si aviam si aconsegueix el titol i per això ha de jugar a saco a la vuladu's, per el mateix fet i per fer alguna cosa, també està obligat a anar a saco a la lliga. Per aquest motiu s'ha passat a entrenar porteria, entrenant a una mínima part de l'equip havent de fer les mínimes rotacions possibles i poder jugar sempre amb "el ferro" creient que aixís farà algu.

Typhon escrigué:Veig factible quedar segon a la meva lliga (primer és impossible), com també veig factible arribar "lluny" a la Vuladu's. Però no sé si ambdues coses són compatibles. El meu entrenament de porteria em permet jugar amb els titulars sempre (només canviant el porter és clar), però això implicaria un augment de probabilitat de lesions de jugadors clau, i una baixada de forma dels suplents (tot i que de lo toies que són tampoc es notaria massa...). Llavors tindriem el tema esperit de l'equip que determina en un grau molt alt qui arriba lluny a la Vuladu's i qui no, a costa de la lliga, i aquí està el meu dubte existencial.
Molt bé Ferran, això no ho havia comentat ningú, ni jo mateix!! Rolling Eyes I, òbviament, no estic entrenant porteria per això, perquè quan m'ha interessat posar els titulars a la Vuladu's ho he fet igualment (no em va servir per guanyar el títol però si per quedar per sobre teu un any més, i aquest cop eliminant-te directament).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 04:18

Això demostra que tinc poca memoria pero molta inteligència! Si estàs entrenant porteria per això o no tinc els meus dubtes, però ni que fós aixis tampoc ho diries, pero segur que t'ha passat pel cap.
Typhon escrigué:(no em va servir per guanyar el títol però si per quedar per sobre teu un any més, i aquest cop eliminant-te directament).
Un any mès!!!!!! ui si!!!!!!!!! i els altres 4 anys, que no en parles??! Ah no! que no havia quedat per sobre teu! i no t'havia eliminat cap cop directament!

Ah clar, pero em saltaràs amb allò de que es passat i que no se que i nose quantus, pero santa rita rita, lo que se da no se quita, i jo, per el moment, tinc mès que tú, així que, a baixar el cap i a entrenar porteria. Quan guanyis una vuladu's ja en parlarem.

PD: sinó sempre pots mirar la classificació històrica, on es veu qui ha arribat mès lluny i qui menja merda xD
PD2: Abans de guanyar una vuladu's... contracta a una dona de fer feina que et tregui la pols de les vitrines!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 15:02

No li donarem més voltes a lo mateix, però només un apunt:

Un any mès!!!!!! ui si!!!!!!!!! i els altres 4 anys, que no en parles??! Ah no! que no havia quedat per sobre teu! i no t'havia eliminat cap cop directament!
Si, els altres 4 anys vas quedar per sobre meu, molt bé!! Et felicito. Però mai m'has el·liminat directament. Els únics cops que ens hem enfrontat a la fase final van ser a la II Vuladu's que em vas guanyar 4-2 al tercer i quart lloc (per tant, ja estàvem el·liminats tots dos) i a la VI Vuladu's que et vaig guanyar 6-3 a les semis i tu vas quedar el·liminat i jo no (i vaig arribar a la final per perdre-la com sempre, segundón, no tens cap Vuladu's bla bla bla bla hey!!).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 15:08

bueno pero igualment t'havia guanyat per quedar per sobre teu, que el fet, és el mateix. Pero bueno, un cop de sort el te tothom.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por OrBiS Dj 29 Gen 2009, 16:19

cagumlaputa, no desvirtueu els posts amb els vostres pikes personals ostia! que aixo nava sobre entrenament de porteria! ¬¬
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue40/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por elcoordinador Dj 29 Gen 2009, 16:29

OrBiS escrigué:cagumlaputa, no desvirtueu els posts amb els vostres pikes personals ostia! que aixo nava sobre entrenament de porteria! ¬¬

I que et penses que es axiò, un atraso com l'entrenament.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue50/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 02:11

Va si, no desvirtuem... FUCK ENTRENO DE PORTERIA!!!!

De totes manereS:

Typhon escrigué: I, òbviament, no estic entrenant porteria per això, perquè quan m'ha interessat posar els titulars a la Vuladu's ho he fet igualment ...

Au va, a qui vols enganyar??? Em sembla que només t'enganyes a tu mateix...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum