Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

+5
Typhon
OrBiS
kiku
elcoordinador
Tebi
9 participantes

Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 17:05

Diumenge 15 de Febrer a les 08.30 a Cal Muntané: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders, apte per a tots els públics, inscripcions una hora abans (07.30) a Cal Muntané.

Aquest acte també forma part del programa de la Festa Major de Sant Valentí.

ORGANITZA: Penya ciclista navarcles.

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Rutasenders
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue65/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por elcoordinador Dj 29 Gen 2009, 17:14

Quin és el preu?
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue50/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 17:29

Aquí teniu el triptic
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue65/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por kiku Dj 29 Gen 2009, 18:01

algu si apunta? esque i aniria am el palomino pero en el seu estat pos com que no.....
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue32514/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por elcoordinador Dj 29 Gen 2009, 18:08

Kiku són bicicletes de dues rodes, no tricicles ni bicis amb les rodetes arradere.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue50/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por OrBiS Dj 29 Gen 2009, 18:40

segur que hi ha molta gent... al poble hi han autentics experts en bicicletades flower
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue40/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 18:47

OrBiS escrigué:segur que hi ha molta gent... al poble hi han autentics experts en bicicletades flower
Fins i tot a vegades es fan sortides a Pamplola xDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue100/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Palomino_17 Dj 29 Gen 2009, 18:53

per cert la majoria de senders son fets pel meu pare am pic i pala, oseaa que... AL LORO.
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue10000000/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 19:10

Nose a mi m'agradaria fer-la, pero no sé si jugu a futbol o tinc alguna cosa, igualemnt estic de baixa forma amb la bici i els 38km se'm farien una miketa llargs, a part, les trialeres no em molen gens, pero bueno, si akell finde no tinc res la fare
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue65/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por kiku Dj 29 Gen 2009, 19:50

buenu si hi vas informa
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue32514/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por cobos Dj 29 Gen 2009, 23:41

En este pueblo hay mucho indurain k practica este deporte sin manillar ni ruedas, solo con el chasis xD
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue100/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por elcoordinador Dv 30 Gen 2009, 10:30

Cobos no des ideas que qui la jente se lo toma enserio y lo prueba.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue50/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 18:17

Jo no descarto anar-hi tampoc si es pot combinar bé amb el futbol...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue100/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por chatarra Dv 30 Gen 2009, 18:19

Tebi escrigué:Nose a mi m'agradaria fer-la, pero no sé si jugu a futbol o tinc alguna cosa, igualemnt estic de baixa forma amb la bici i els 38km se'm farien una miketa llargs, a part, les trialeres no em molen gens, pero bueno, si akell finde no tinc res la fare

ah pro k jugues a futbol.... jeje pensava que lo k tu feies era una altre cosa!!!
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Tebi Dv 30 Gen 2009, 20:41

Digali jugar a futbol digali anar a trinxar tibies xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Left_bar_bleue65/100XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders Empty Re: XVII Pedalada popular Sant Valentí Ruta dels Senders

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum