Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Criteris per la classificació històrica

+5
doktor
cobos
Tebi
OrBiS
Typhon
9 participantes

Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Criteris per la classificació històrica

Missatge por Typhon Dv 30 Gen 2009, 04:27

Degut a l'aparició de la segona divisió, crec que ens hem de replantejar la manera de portar la classificació històrica de la Vuladu's. Hi ha vàries opcions:

1 - Seguir sumant els punts com fins ara a la mateixa classificació, sense tenir en compte si es fan a primera o a segona. No ho trobo just perquè qui arribi a la final a segona tindrà més punts que qui perdi a quarts a primera, quant el nivell és clarament diferent.
2 - Prendre l'actual classificació històrica com a classificació de primera, seguir sumant punts en aquesta als equips de primera i crear una nova classificació històrica per a la segona divisió. Crec que és la opció més encertada.
3 - Començar de zero dues noves classificacions històriques, una per la primera divisió i una altra per la segona. No ho trobo malament, però m'agrada més la opció 2.
4 - Aplicar diferents factors pels punts de primera i de segona. Exemple: una victòria a primera suma 3 punts i una a segona 1.5 punts. No m'agrada perquè seria liar la cosa massa.

Trieu alguna d'aquestes opcions o proposeu alguna alternativa i parlem-ne. Jo trio la opció 2.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por OrBiS Dv 30 Gen 2009, 11:00

Jo aixo de la classificació historica me la pela bastant, pq nomes te gracia pels 7 o 8 k neu primers, pq ja em diras tu la gracia que te pel k fa 2 o 3 temporades k tenen l'ekip kuan ni han k fa k el tenen 7 o 8 temporades... pero en fi si us agrada ser com el madrid i fardar de copes de europa/vuladus en blanc i negre alla vosaltres.

Per tant voto la 3.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue40/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Tebi Dv 30 Gen 2009, 11:51

Jo voto la 2, la 3 no s'hagues ni tingut que plantejar ja que quina culpa tinc jo si un altre fa menys temps que juga al hattrick.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue65/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por cobos Dv 30 Gen 2009, 16:47

Tebi escrigué:Jo voto la 2, la 3 no s'hagues ni tingut que plantejar ja que quina culpa tinc jo si un altre fa menys temps que juga al hattrick.

Y k kulpa tengo yo de k seas tan tonto? Pero bien k te aguanto y no te escupo cuando te veo.
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 17:25

A mi, la veritat és que me la suda, però la 2 és la més coherent potser.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por chatarra Dv 30 Gen 2009, 18:10

Jo com el Fabri la 3... per puto interés!! pero feu lo k volgueu
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 18:14

Hombre chatarrilla!!! Tu por aqui... xDDD

Fuck TiTola10TiTola!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por chatarra Dv 30 Gen 2009, 18:26

esta bé duktó m'has fet gracia i tot

llastima que aquesta neurona no aparegui gaire pel teu servell

fuck "que et moqui la iaia"
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 18:40

Ara home ara! Ja que entres poc, almenys encén la metxa i fes explotar una mica de dinamita, jajaja!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Telis Ds 31 Gen 2009, 14:49

Jo voto per la 2, estic amb el ferran en aixo de la gent nova... La gent nova ke s'hagues espavilat i hagues descobert el hattrick abans nanu....
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue75/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Palomino_17 Dc 04 Feb 2009, 00:48

la 3
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue10000000/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Spankerman Dl 13 Abr 2009, 19:36

La 2 clarament, no es poden borrar anys de hattrickisme, sopars al loi, dir tonteries pel forum, pikes... (resultats d partits tb xd)

El telis sembla k no po a vegades diu coses amb sentit xd

au!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Typhon Dl 13 Abr 2009, 20:35

Bé, no ho vaig dir però ja haureu vist (o no) que vaig actualitzant les classificacions històriques segons la opció 2 que sembla la més justa per tots.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por cobos Dt 14 Abr 2009, 01:01

Puto fascista de mierda
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Criteris per la classificació històrica Left_bar_bleue100/100Criteris per la classificació històrica Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Criteris per la classificació històrica Empty Re: Criteris per la classificació històrica

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum