Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Stanislau es classifica als despatxos

+2
Typhon
NINU
6 participantes

Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por NINU Dt 07 Abr 2009, 18:37

La gallina vella va de cap a caiguda!!!!
Kuan tots els pronostics pel partit donaven la victoria al telis ell es va "pajarejar" i no va acceptar l'amistos.
Jugadors i aficio de l' stanislau s'han concentrat als voltans de l'estadi TXI per celebrar-ho. Kin ambientas!!!!!!!
NINU
NINU
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 1
Age : 39
Registration date : 03/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por Typhon Dt 07 Abr 2009, 18:46

Uuuuuuuuuuuu!!! Això portarà cua senyores i senyors...
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue100/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por OrBiS Dt 07 Abr 2009, 19:43

aixo es digne de un gallina... ni vella ni polles... de un gallina cagat! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue40/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por doktor Dt 07 Abr 2009, 23:51

Relament és una autèntica llàstima.

Em sembla una VERGONYA que un equip que se les dóna d'equip emblemàtic, d'equip llaurejat i de GRAN equip dins de la Vuladu's Cup causi tanta decepció.

Això no pot ser senyors, val que tothom pot tenir un despiste, val que potser el senyor professor té molta feina corregint exàmens durant aquests dies de vacances, val que potser la Peggy va provocar un curtcircuit al Loy i no li funciona l'internet, però CAL NO ACCEPTAR EL REPTE AMB EL QUAL ET JUGUES EL PAS A QUARTS DE FINAL?

No sé vosaltres, però per molt que vingui ara aquí el Colsa a plorar, jo només hi trobo una explicació:

MIEDO!!!!

POR a fer el ridícul un cop més i no passar el tall i quedar-se a la primera selecció un cop més. Por de ser la riota de tots com ja ve sent habitual. Però amic Telis, aquest cop la cosa se t'ha escapat de les mans i seràs motiu de burla durant molt de temps. Sisi, jo crec que no ha acceptat el repte deliberadament.

Per tot això, proposo 2 coses:

1- Que se li retiri la signatura "old style" del fòrum aquesta que té en blanc i negre com a càstig per ser l'equip més veterà i puretilla i no haver donat la talla.

2- Que com molt bé diu el fabri, a partir d'ara el CF Navarcles deixi de dir-se LA Gallina vella i passi a dir-se EL Gallina Vella.

POC POC POC POC POC POC POC!!!!!!!!!


SNIF SNIF... No sentiu com una mica de pudor de merda???
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue100/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por Tebi Dc 08 Abr 2009, 00:17

Bé senyors, crec que el duktó té molta raó, la gallina vella s'ha fet caca i no ha acceptat el repte a proposit per tal de no fer la pena un altre cop. Després de fer la quiniela es molt fàcil "despistar-se" de fer/acceptar el repte.

A partir d'aqui nomès felicitar l'stanislau per aconseguir classificar-se, ni que sigui als despatxos, ha fet merits suficients per arribar a tal meta. Dir-li a la gallina vella que acaba de perdre tot el pot respecte que algú li podia tenir i que passa a ser un equip toia de la vuadu's.

ATENCIÓ!!! noticia d'última hora!! l'excusa és: em pensava que tenia el repte acceptat!!!!!! si es clar, jo també em pensava que no havia sopat i per això soc obès, o jo em pensava que havia ficat gasoil pero m'he quedat tirat!! JA JA JA!! quina excusa!!! segur que portaves tota la setmana pensante-la!!! JA JA JA

fuck gallina vella!!!!!!!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue65/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por Telis Dc 08 Abr 2009, 13:00

Molt bé, després de veure el succesos produïts per la desafortunada situació de l'equip, el gabinet de crisi del club es va reunir d'urgència i el president en persona va haver de sortir al pas.

"És una llàstima l que ha passat. Soc totalment el responsable i és per això que acceptaré tota mena de crítiques. Em sap greu pels aficionats, els jugadors i el mister. No hi ha cap excusa possible, tampoc en donaré perquè no val la pena fer-ho i realment el què ha passat m'ho quedo per mi i per l'equip."
Després va seguir dient: "El que si que no acceptaré de cap manera és que es digui que l'equip tenia por d'afrontar el partit. Això no és cert perquè aquest equip sempre ha donat la cara en tot moment i ja ha tingut unes quantes derrotes i sempre ha donat la cara. Ha sigut un despiste i punt, ha passat i ja està, no si pot fer res. Felicito al Stanislau pel seu passe a quarts i sort a la resta d'equips per la Vuladu's."

Aquest és el punt d'inflexió sobre aquest equip. A partir d'ara les coses canviaran i afrontarem les properes Vuladu's des d'un altre punt de vista. Hem de ser humils i aquest és el primer pas per tornar a créixer.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue75/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por OrBiS Dc 08 Abr 2009, 14:01

Telis escrigué:Hem de ser humils i aquest és el primer pas per tornar a créixer.

Aixo vol dir que estas tocant fons? scratch
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue40/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por Telis Dc 08 Abr 2009, 14:22

Amb les declaracions d'abans meves keda tancada la polèmica per part nostra i ja hem dit que acceptarem les crítiques, però no les respondrem perque ja ho hem fet. Només opinarem i punt.

Molta sort i fins la propera.

P.D. S'ha acabat...
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue75/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por doktor Dc 08 Abr 2009, 15:47

Fabri fa temps que EL gallina vella ha tocat fons... El problema és que sembla una àncora, que no surt mai del fons!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Stanislau es classifica als despatxos Left_bar_bleue100/100Stanislau es classifica als despatxos Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Stanislau es classifica als despatxos Empty Re: Stanislau es classifica als despatxos

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum