Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problema amb l'amistos de semifinals

5 participantes

Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por luismi Ds 14 Nov 2009, 12:14

He tingut un greu problema per a l'amistos de semifinals d'aquest dimecres, volia posar en la bolsa de juveniles el meu ekip juvenil i sense voler es veu ke vaig marcar aixo pero en la pagina del 1er ekip, i l'altra dia cuan anava a buscar a Xard per enviar l'ho de l'amistos de semifinals ya tenia yo un amistos reservat contra un ekip, aixi ke ara no puc jugar contra Xard, deixo en les vostres mans la resolucio, ja hem direu alguna cosa, ja ke la cagada a sigut meva, ho sento per la cagada, pero a estat sense voler, a veure si es pot ajornar una semana mes tard, espero la resposta de la FIFA Vuladu's Cup, atentament la directiva de Atletico Planotino.
luismi
luismi
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 7
Age : 46
Registration date : 27/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por OrBiS Ds 14 Nov 2009, 13:52

Com a mínim, has de pagar una ronda el dia del sopar per cagarla (xD)
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Problema amb l'amistos de semifinals Left_bar_bleue40/100Problema amb l'amistos de semifinals Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por Typhon Ds 14 Nov 2009, 16:02

Jo opino que, ja que ha estat un accident justificat i ho ha avisat amb temps al fòrum, permetem que el partit es jugui la setmana que ve, ja que temps hi ha igualment. Esteu d'acord?
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Problema amb l'amistos de semifinals Left_bar_bleue100/100Problema amb l'amistos de semifinals Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por doktor Ds 14 Nov 2009, 16:24

Jo tot i que el Luismi és un tipo polémico, iracundo y mentiroso estic d'acord en que el partit s'ajorni i es jugui la setmana vinent.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema amb l'amistos de semifinals Left_bar_bleue100/100Problema amb l'amistos de semifinals Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por Tebi Ds 14 Nov 2009, 17:16

fueghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

També hi estic d'acord
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema amb l'amistos de semifinals Left_bar_bleue65/100Problema amb l'amistos de semifinals Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por luismi Ds 14 Nov 2009, 20:57

Gracies!!!! la junta de Atletico Planotino ja a pres mesures amb el directiu culpable i ara mateix a estat rebaixat de carrec, i no se li dona malament del tot la venta de cocacoles i pipes. Razz
luismi
luismi
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 7
Age : 46
Registration date : 27/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb l'amistos de semifinals Empty Re: Problema amb l'amistos de semifinals

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum