Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA PUTA RESISTÈNCIA

+6
kiku
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
Typhon
Tebi
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Dv 28 Mar 2008, 05:07

Bé, son les 3:00 AM del divendres i no puc dormir (quina enveja aquells que us lleveu a les 6 o a les 8, k ja deveu estar en ple REM, xD), i com un bon freak del HT ja he mirat l'actualització de l'entrenament. I que pasa?! Pues que la mitjana de forma dels meus jugadors no arriba a dèbil. I aquí es on em preguntu... serà culpa de la fucking resistència? fins ara la tenia a un 17%, i ara l'he baixat a 12%, suposu que al entrenar "tanta" resistència la forma ho nota, però això és un putu atrassu! Com em segueixi anant tant malament la forma sudare de la resistència i ja l'entrenare a pretemporada tal com es feia abans. Què en penseu putes meuques?! Com ho teniu vosaltres?! Com us va la forma?!

PD (pels cadets): http://es.wikipedia.org/wiki/Movimiento_ocular_r%C3%A1pido
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Typhon Dv 28 Mar 2008, 10:18

Jo tinc la majoria dels titulars amb una mitjana de forma d'acceptable i fa temps que tinc la resistència al 13% (estic pensant de baixar-ho al 10% per això).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por xuri Dv 28 Mar 2008, 15:04

Aa mi tb em baixen bastants de forma, jo tinc la resistencia al 15% però tambe la baixare...
P.D:Tu hotis ja pots komensar a entrenar forma per la vuladus no? xD
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por OrBiS Dv 28 Mar 2008, 15:27

io no ho puc mirar ara mateix XD

demanali al GM k tu miri ¬¬'
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue40/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Dv 28 Mar 2008, 15:39

Buf! jo em sembla que la baixaré al 7% o menys (em sembla que le mínim es 5) i ja entrenare resistència un parell de cops per temporada, per exemple, abans de jugar contra robots o simplement a pretemporada. Fuck Resistència!

PD: al GM aquest sempre podem esbrinar on viu, encapuxar-nos i anar-lo a apallisar... xD What a Face
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Willy Sagnol Dv 28 Mar 2008, 15:52

Pero la resistencia no es una abilitat? :S jo la tinc a notables, exellents i formidables...:S

Qé parleu de la forma dels jugadors?
pQé jo els entrenu al 100% :S!
Esta malament?
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue9/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Dv 28 Mar 2008, 16:01

Aviam sagnol, tu els manuals del hattrick i tot la història que va penjar el doktor aquí al fòrum no te las mirat per res no? La resistència és un habilitat que baixa un parell (com a molt) de nivells per temporada, per tant, hi ha un sistema d'entrenament setmanal que sería el (12-17% que parlem) Tu el que deus tenir al 100% és la intensitat de l'entrenament!! Abans de preguntar informeu-vos una mica! xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por kiku Dv 28 Mar 2008, 23:02

jajaja putu sgnol tot i que entrenar al 100% no es del tot bo perke vaixa l'esperit de l'equip.
a per cert ara que parleu de forma es normal que de cop et vaixi la forma d'un jugador titular de acceptable a pobre o devil esque ma passat un parell de cops ja i eske ne sentit algu pero no se ven ve que és.


PD: m'ha semblat sentir apallissar a un GM? penseu que io tinc un deute am un tal GM-Poti si es el mateix mi apuntu xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue32514/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Willy Sagnol Dv 28 Mar 2008, 23:10

No no Hotis jo entrenu tot al 100%, o se pQé hi han dos opcions de entrenar al 100% i en els dos casos ho entrenu al 100% :S.


Per aixo no o entenc i tinc una mitxa de jugadors de debil de forma :S....
Po si parlem de resistencia tinc una mitxa de formidable...:O

A mes a mi no em baixa gaire l'esperit, pQé jugu a 11, i tinc 6 bots xD, aixi Qé jugu tots relaxats.

PD: pos jo tinc un deute amb el GM-ivantxo :@ Twisted Evil
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue9/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Palomino_17 Dv 28 Mar 2008, 23:20

Willy Sagnol escrigué:No no Hotis jo entrenu tot al 100%, o se pQé hi han dos opcions de entrenar al 100% i en els dos casos ho entrenu al 100% :S.


Per aixo no o entenc i tinc una mitxa de jugadors de debil de forma :S....
Po si parlem de resistencia tinc una mitxa de formidable...:O

A mes a mi no em baixa gaire l'esperit, pQé jugu a 11, i tinc 6 bots xD, aixi Qé jugu tots relaxats.

PD: pos jo tinc un deute amb el GM-ivantxo :@ Twisted Evil


mira tiu una cosa es la resistencia, i laltre la forma, i no esk tinguis les dos koses al 100% si no k as posat k sentreni la resistencia al 100% i això no va b, as de pusar entre 10 i 20 com amolt.
encara k tinguis entrenemen general(forma) si tens la resistencia al 100% cla k numes entreneras allò.
Aniol k no ho entens omeeeeeeee
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue10000000/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por kiku Ds 29 Mar 2008, 02:26

apa aki willy po si tu de forma no entrenes!!!xD jajaj si poses el 100% de entrenament a resistencia no entrenes forma perke per a la forma no keda re de % => 0% en entrenament de general (forma) k sembla mentida que faci tan de temps k juges i no sapiges aixo!!!
Ex:
Entrenament

Nivell d'entrenament:


95%

Tipus d'entrenament:


General (Forma)

Distribució de l'entrenament de resistència:


10%









PD: si estic arrat en algu mu dieu perke ia fa estona que els lunis se n'han anat a dormir i ia tinc soneta xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue32514/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Nardu19 Ds 29 Mar 2008, 02:31

esque Willy perque et vaik fer cas...ara tink tots els tius formidables i notables de resistencia i la forma xl terra...(el tiu q tink mes de forma acceptable xD)
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue19/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Ds 29 Mar 2008, 15:50

Wenu veic que algú (kiku) sap mes o menys elq ue es fa. L'únic que entrenar forma és un autèntic putu atrasu. L'entrenament es fa més que re per obtenir beneficics i entrenant general (forma) no n'obtens a no ser que cada setmana fitxis i venguis 22 tius. Així que el millor que podeu fer és entrenar porteria, que és un habilitat recomenable pels principiants, podrieu fitxar un parell de porters joves i entrenar-los. AIxò és el que va fer el Trunyu's fins la temporada pasada que es va canviar a anotació
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Typhon Ds 29 Mar 2008, 16:01

T'ha faltat afegir que fent això he aconseguit pujar a setena, no com altres equips més dèbils que oscil·len entre novena i vuitena lol!
I Aniol tio no posis la resistència al 100%, com t'han dit, es recomana entre un 10% i un 15%, ja que sinó tindràs la forma pel terra i et donarem pel cul a la Vuladu's xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Nardu19 Dg 30 Mar 2008, 20:54

Nivell d'entrenament: 100 % (Canviant a 100%)
Tipus d'entrenament: General (Forma)
Distribució de l'entrenament de resistència: 18%


Aixo estaria be si vui entrenar Forma?¿esq l'aniol no ser q em va dir fa molt temps i ara els tink casi tots formidable de Resistencia,i de Forma els tink pobre,horrible i dèbil i per aixo no guanyu ni una puta toia!!I vui que em pujin de una PUTA vegada de forma!

Gracies frikis del Foro!!!!
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue19/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Typhon Dg 30 Mar 2008, 21:40

Si que ho tens bé, però el millor que pots fer és entrenar una o com a molt dos setmanes general per recuperar la forma dels teus jugadors i llavors et poses a entrenar porteria o algo així per pujar jugadors joves i vendre'ls. I de totes formes jo baixaria el tant per cent de resistència ja que els tens bastant alts pel que dius, jo ho posaria al 10% més o menys. I no li facis cas a l'Aniol que aquest nanu no hi és pas tot xDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Willy Sagnol Dg 30 Mar 2008, 23:26

Jajajajaaa Qé passa amb mi?! xD

A meees a mi DIN-GU, a part de:
Typhon
Xuri
Telis
Navo
Solves
Tapias
Orbis
Marc S.
BAR FELIPE
Coordinador
Oscar R.
Josu
Xard

i segur Qé men descuido molts.

A MI NO SEM FOLLA DIN-GÚ!! lol!




______________________________________________________________________________________________________

Canvian de tema: aver si jo entrenu Creativitat i ja portu com 8 setmanes fen-ho i nu pujan, pot ser degut a Qé entrenava massa la resistencia?

PerQue tenia:

Entrenament

Nivell d'entrenament: 100 %
Tipus d'entrenament: Creativitat
Distribució de l'entrenament de resistència: 100%
Entrenador: Estanislau Santorum (des de 29/01/2008)
Esperit d'equip: notable
Confiança: lleugerament exagerada

I ara tinc:

Entrenament

Nivell d'entrenament: 100 %
Tipus d'entrenament: Creativitat
Distribució de l'entrenament de resistència: 10%
Entrenador: Estanislau Santorum (des de 29/01/2008)
Esperit d'equip: notable
Confiança: lleugerament exagerada


Apaa ja direu algu, nanit
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue9/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por kiku Dg 30 Mar 2008, 23:35

pos normal perke fins ara no estaves entrenan creativitat ia k distribuies el 100% del entrenament a resistencia i 0% a creativitat a i tambe depen del nivell del entrenador clar.
ara representa que entrenes 10% de l'entrenament a resistencia i el 90% a creativitat xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue32514/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por toia Dl 31 Mar 2008, 00:00

xDDDD
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue0/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Willy Sagnol Dl 31 Mar 2008, 00:12

jajajajajaaja Merci KIKU!
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue9/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Dl 31 Mar 2008, 00:45

molt be kiku veic que això ho has entès bé. Segueix treballant!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por doktor Dt 01 Abr 2008, 13:41

Ostres, no havia vist a fons aquest post de la resistència!
Bueno, veig que els cadets, ara comenceu a entendre com van les coses... pq mira que n'heu arribat a parir de tonteries!
A veure, crec que sobretot, les coses que són bàsiques són:

- Entrenament de resistència: Entre un 10% i un 20% és el recomanable, com ja s'ha dit per aquí. Representa que com més cap al 20, millor resistència tindran els vosatres jugadors, però com a contrapartida, menys entrenaran de l'habilitat que entreneu, ja que el % de resistència resta de l'entrenament principal. En aquest cas concret, si entrenéssiu porteria al 100% per exemple, estaríeu entrenant 100-20 (resistència) = 80%.
A partir d'aquí es tracta de buscar l'equilibri entre resistència i entrenament. Hi influeix també l'edat dels vostres jugadors, ja que com més joves, menys % de resistència es necessita per mantenir-los a un mateix nivell de resistència, i viceversa.
Llavors això ja va una mica a gustos, pq hi haurà qui prefereix tenir la resistència més baixa i prioritzar l'augment d'habilitats per l'entrenament i hi haurà qui prioritzi tenir una bona resistència (sense posar-la al 100% eh nardu i aniol?, xDDD).
L'entrenament de la resistència abans era un entrenament que es feia a pretemporada i ja està i només influïa en els mitjos, però des que ho van canviar, s'ha d'entrenar de manera constant i influeix al rendiment de TOTS els jugadors, per això és important tenri-la en uns bons nivells!
Jo l'entreno al 15% i crec que la pujaré un pèl fins al 16-18%, ja que tinc algun jugador (els més joves) a excel.lent de resistència, però els que em passen de 25 anys els tinc a notable, i els més iaios, ja a acceptable.

- Entrenament principal: És l'entrenament que escolliu, i que en teoria és el que us ajudarà a créixer com a equip gràcies als beneficis que se'n treuen a nivell esportiu i econòmic (millorant el nivell de l'equip, i l'economia venent jugadors un cop entrenats).
Entrenar General (Forma) és un PUTU ATRASSU, ja que potser els jugadors rendiran a tope pq estaran altíssims de forma, però no milloren habilitats i no se'n treu cap rendiment.
L'aconsellable és triar un entrenament i anar a muerte amb ell! Diuen que per començar, com bé diu el Ferran, porteria és el millor, pq és un entreno ràpid, que dóna calers aviat i que serveix per veure com va l'entrenament. Si no, es recomana entrenar una habilitat principal (defensa, creativitat o anotació) i jugar amb una tàctica que permeti entrenar el major nº possible de jugadors (5 defenses, 5 mitjos i 3 davanters respectivament).

- Altres coses: L'entrenador és bàsic per a l'entrenament. Bueno és una evidència xD però si entreneu amb l'entrenador de sèrie, no parireu res de bo. Es recomana un entrenador acceptable amb lideratge pobre (crec que val uns 79k), i quan es tinguin més diners, un notable/pobre (280k o algo així), ja que com més alt és el nivell de l'entreador, més ràpid pugen els jugadors.
Els entrenadors assistents també hi influeixen una mica, es recomana tenir-ne 2-3 al principi i inclús més endavant també.


Bueno, de moment ja està, espero haver resolt algun dubte, encara que molts ja us els havien resolt el ferran i el typhon! Fuck Cadets!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Typhon Dt 01 Abr 2008, 15:01

Per variar, curradíssima la explicació d0kt0r, a aquest pas acabaràs sent GM i li treuràs l'equip al OrBiS un altre cop xD Només fer un comentari sobre el que dius de l'entrenament de resistència. En el tant per cent que es posa, a part de tenir en compte si prioritzes la resistència dels jugadors o la seva pujada de l'habilitat que entrenis, també s'ha de considerar la forma, ja que quant més alt estigui el percentatge de resistència, més baixa (o deixa de pujar) la forma dels jugadors, la qual cosa evidentment també és important. I també afegiria que l'edat dels jugadors és important, ja que com més joves més aguanten la resistència en un nivell determinat i, per tant, és necessari un menor percentatge (això ho has comentat una mica però ho volia aclarir).
Però per tot lo altre, perfectament explicat d0kt0r! cheers
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por kiku Dt 01 Abr 2008, 15:30

aket doktor arribara lluny... cheers bona explicacio pero un dubte que no ma acavat de quedar clar si al partit juga un porter i al amistos en juga un altre pugen igual o al 50%???
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue32514/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Typhon Dt 01 Abr 2008, 15:51

(dos formes verbals i un substantiu del verb "jugar" en una frase, visquen els sinònims! xD)

què és un substantiu? xDD

EDIT: Algú m'ha editat el post i l'ha deixat així o quelcom semblant, jo no havia escrit això només, i lo de què és un substantiu evidentment no ho he posat jo.
EDIT 2: Val, ha estat el puto Hotis amb un clar intent de sabotatge i d'acabar amb la meva llibertat d'expressió. No sé què havia escrit però t'estava explicant lo dels entrenables Kiku, i ara em fa pal tornar a escriure. Però en resum, entrenen tots els jugadors per igual, juguin un partit o dos.


Editat per darrera vegada per Typhon el Dt 01 Abr 2008, 21:35, editat 2 cops en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum