Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El partit de la jornada

+10
doktor
Nardu19
Palomino_17
xuri
Tebi
OrBiS
kiku
toia
Willy Sagnol
Typhon
14 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por doktor Dt 29 Abr 2008, 14:15

Typhon escrigué:i a sobre jugo a casa seva ¬¬ a partir de vuitens hauríem de jugar en camps neutrals

Snif snif... fa pudor de caqueta Trunyu's! Mira't bé els calçotets pq em sembla que els portes ben cagats...

P.D: de pas dir al nabo k els meus administratius estan buscan 11 tius iracunds per jugar contra tu Twisted Evil i si acceptes l'ultim partit de la vuladus surtire am el famos 5-5-0 a trencar tivies Twisted Evil xD

Com que si acceptes? És que a cas contemples la possibilitat que em faci por jugar contra tu? Que et moqui la puta iaia del Piolín!!!!



Bé, després d'aquest parell de cites dir que jo també aposto per una victòria de la Toia, això sí, ajustada... Hi poso un 4-3! Això sí, Noël Eraw al dique seco!

En quant al partit de Chocolateros, només dir que el meu entrenador ha fet aquestes declaracions:
"He preparado una sorpresita táctica en el partido de mañana, Cobos lo vas a flipar! Como dice el presi, hínchate a mierda!"
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por toia Dt 29 Abr 2008, 14:41

Bueno bueno, abans de centrarme en comentar el partit de demà faré alguna cosa de profit...

io botu per un 3-5 k la toia va molt sobrada ultimament xDD

Aviam kiku, sobrat? Crec que no però encara que fos aixi ambz toies com tu com vols que vagi? Fuck Kiku!!!


Doncs aquest dimecres es demostrarà qui dels dos tenia raó, no diré que guanyaré tot i que la majoria m'hagin posat com a favorit (i a sobre jugo a casa seva ¬¬ a partir de vuitens hauríem de jugar en camps neutrals)

Ya estas plorant? Si encara no te guanyat, ai Trunyu...com diria l'amic Doktor QUE ET MOQUI LA IAIA!

El partit serà disputat pk el trunyu's team te alguna cosa de bó però pronostico un... 3 - 1 amb Noël Eraw com a protagonista Wink

Res més, Fuck Trunyu's Team, i com sempre Fuck CF Navarcles!!!
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue0/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por kiku Dt 29 Abr 2008, 14:49

a per cert toia menys mira posts escrits i mes actualitzar posts tipu mvp o fuck mvp

P.D: a i lu de sobrat... no se po mavurria i volia ferta rabinar una miketa albino
P.D: a i que men descuidava fuck juventut navarclinense
P.D: nabo----> lol!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue32514/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por cobos Dt 29 Abr 2008, 16:40

En quant al partit de Chocolateros, només dir que el meu entrenador ha fet aquestes declaracions:
"He preparado una sorpresita táctica en el partido de mañana, Cobos lo vas a flipar! Como dice el presi, hínchate a mierda!"

O_o
Es duro tener k prepararse tanto un partido contra un ekipo k akaba de comenzar, y es mas, tener k poner la artilleria, xa k un ekipo de 7ª gane a uno de 10ª...pero mas duro será cuando te gane ese ekipo!! jajaja

Fuck Doctor

P.D: Se que tienes reservados jugadores que te acen 6 estrellas, y que vas a ir a asegurarte, asi que Inchate a MIERDA
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Telis Dt 29 Abr 2008, 19:04

JOVENTUT NAVARCLINA - TYPHON'S TEAM 1-5

Ja veig ke les relacions van per molt mal camí perke ara feia dies ke estaves calladet i no deies res i ja l'has hagut de deixar anar sense venir a cuento. AUPA TYPHON'S TEAM SEMPRE!!!


FUCK TOIA!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue75/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Willy Sagnol Dc 30 Abr 2008, 00:13

Jo no em flipo com vosaltres Qé escriu cada 5 o 10 minuts cony... xD

APOSTU PeR:

Joventut Navarclina
0 - 4 Typhon's Team

FUCK el FUCKS del ORBIS... Qé et guanyarè
king xD
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue9/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Typhon Dc 30 Abr 2008, 15:28

Bueno, abans de tot felicitar al Pepo per la victòria. Per part meva, tot i la derrota, estic content perquè ha estat un partit molt maco i he estat enganxat al HT Live els 90 minuts. Cadascú dels dos equips ha tingut sort en certs aspectes, jo he jugat amb un jugador més gairebé tot el partit però ell jugava a casa i ha tingut un penalt a favor. Tot i que mirant les qualificacions el partit ha estat un EJEA en contra meva, com vaig dir no hi han excuses i accepto la meva derrota. Ara toca assegurar el segon lloc (i qui sap si primer si el Xuri guanya al Pepo, tot i que segur que es baixa els pantalons i es deixa guanyar xD). Res més, felicitats de nou al Pepo i a esperar amb ànsies la venjança, que arribarà Twisted Evil
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Tebi Dc 30 Abr 2008, 15:37

Que bé josu, quin partidàs as fet, els teus jugadors han trebllat molt arran de la bullideta del Simon, el Trunyu's s'excusa amb la sort però la sort nomès es té si es busca, i per aixo t'han xiulat el penal!!

AUPA JOVENTUT NAVARCLINA
i com no, FUCK TRUNYU'S TEAM!!!! que cada cop tens menys amics del ht (i a la vida real ja no dic res) i nomès t'apoia el fucking telis, per tant, FUCK TELIS!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue65/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por cobos Dc 30 Abr 2008, 21:26

Buen partido por parte de los dos, y yo como me la xupais igual de bien los dos no tengo favoritismos, aunke kizas estaba mas favorable x parte del toni, xo ya se sabe, en noel no xdona y EJEA.
A lo k se refiere mi partido contra el doktor, creo k ubo un evento de sobreconfianza al hacer la alineacion por parte suya, lo que le ha provocado una derrota ante mi ekipo, del kual no habia enseñado todo el potencial jaja (el insuficiente no te lo esperabas meuca!!!)

I como te dije:
[/quote]Es duro tener k prepararse tanto un partido contra un ekipo k akaba de comenzar, y es mas, tener k poner la artilleria, xa k un ekipo de 7ª gane a uno de 10ª...pero mas duro será cuando te gane ese ekipo!![quote]

Asi que ya sabes doktor:

INCHATE A MIERDA Y QUE ET MOKI LA IAIA!!! jajaja
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por xuri Dt 13 Maig 2008, 18:25

El partit de la jornada - Página 3 Uuuuuu11

HHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!! jaja, estaria maku ke.....

1.PeTaTrUsKa perd contra Typhon's team.
2.Typhon's team perd contra Joventut Navarclina.
......
3.Joventut Navarclina perd contra PeTaTrUsKa no?¿¿?¿

xD, ke opineu? ja se ke no sok el favorit pero s'intentarà....

PORRA:

Joventut Navarclina 3 - 4 PeTaTrUsKa
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por toia Dt 13 Maig 2008, 20:29

uuuuuu, bueno arriba l'ultim partit de la lligueta i es presenta molt interessant, destacar del partit que mi jugo el liderat, però tinc el cap en un altre lloc i és en la lliga però bé...no hi han excuses posaré tota la carn i a guanyar! Espero k no es lesioni Din-Gú! pk sino... No

Porra:

Joventut Navarclina 4 - Petatruska 2
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue0/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Typhon Dt 13 Maig 2008, 22:00

A mi ja m'estaria bé que guanyesis Nano, així podria quedar empatat a punts amb la Toia (si guanyo al fuck Palomino, que aquest dissabte passat vaig ficar partit de la temporada per perdre 2-3 i ficar mig peu a vuitena un altre cop Neutral ) i per gols quedar primer de grup, o sigui que vamos Xuri vamoss!!
De totes formes com a la quiniela he posat que guanyaria la Toia seré conseqüent amb això:

Joventut Navarclina 3 - Petatruska 2
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por doktor Dc 14 Maig 2008, 13:31

Atenció al partit de la jornada!

Els jugadors estan desconeguts! No són din-gú!!!

Aquest és el reportatge que em surt a mi:

"Al minut 16 els aficionats van embogir quan Unknown Player va rebre la pilota d’esquenes a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Joventut."
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue100/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Nardu19 Dc 14 Maig 2008, 14:18

uuuuuuu Unknown Player...aquest tambè el tinc io i tambè m'ha marcat un gol xD... i el gol "tonto" de la jornada recordant el Madrid

"Mentre celebraven un gol que l'àrbitre havia anul·lat per fora de joc, els jugadors de F.C.Las van posar en joc ràpidament la pilota, muntant un contraatac que els va permetre plantar-se sense oposició davant el porter i marcar el 2 - 0 mitjançant en Karlos Rosas"
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
El partit de la jornada - Página 3 Left_bar_bleue19/100El partit de la jornada - Página 3 Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

El partit de la jornada - Página 3 Empty Re: El partit de la jornada

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum