Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diari oficial de la vuladu's

+7
doktor
Telis
toia
Typhon
xuri
cobos
Tebi
11 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por doktor Dt 03 Jun 2008, 01:05

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Com hi va el Ximélez!
Ara que és ben bé per posar-se així, pq tant rajar-lo el Telis i ara li llepa el cul! Això de la gallina vella són deliris de grandesa...

VENDÍOOOOOOOOOO!

Fuck Edgardo!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Typhon Dt 03 Jun 2008, 21:40

A la roda de prensa prèvia a les semifinals...

Joaquín Munilla: "Primer de tot dir que estic molt content del meu equip per haver arribat per segon cop a les semifinals d'aquest prestigiós torneig. El primer cop, a la II Vuladu's, no erem rival pel CF Navarcles i no vam poder passar a la final, però aquest any és possible ja que tenim davant a PeTaTrUsKa, i un cop més sortirem a demostrar quin dels dos equips és el millor. Com a representant de la plantilla, li desitjo sort al president i esperem que es vegi bon futbol, no com amb els impresentables del Hotis."

Jérémie Falaise (Un tipo polémico que es iracundo y infame xD): "No estoy de acuerdo con mi entrenador, pienso salir 100% a fondo y si se han de romper piernas se romperán y punto. Podéis contar con mi hattrick. Y si perdemos destrozaré al subnormal de Edmon Massagué en el tercer y cuarto puesto por bocas."

Francisco Colmenares: "Tot i que el míster no ho té gaire clar, podria ser que surtís de titular i això, als meus 32 anys i havent estat a l'equip des de la seva fundació seria un gran honor. Llàstima que el rival no sigui Joventut Navarclina, però si jugo ho donaré tot igualment."
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Telis Dv 06 Jun 2008, 19:53

Tebi escrigué:
Telis escrigué:

Edgardo Blánquez Pérez: "Lu que he hagut de patir avui no ho havia patit mai en tota la meva vida de hattrick. Quan he marcat m'han llançat de tot des de la grada. A sigut lamentable i molt trist. Ara bé, aquests càntics només fan que alimentar les meves ganes de cara a un proper partit contra ells. AUPA HOTIS!!!"

Edmon Massagué ha respos: "Ara resulta que el fill de puta del capita del CF Navarcles ens dona soport, vaya merda a club que s'ajunta amb el seu enemic a la primera de canvi, que fastigós! FUCK CF NAVARCLES! això nomès podiar passar a la gallina vella, que amb l'edat a perdut el nord i al mateix temps els ideals que el feien ser el que era. El CF Navarcles ja no es res, la gallina vella ja no fa ni caldu i necessita una renovació. El CF Navarcles està anant a pique i ja no és l'equip que tothom temia a la 1a vuladu's, ja no és ningú, nomès un altre rival dèbil com el trunyu's team"

Després d'aquestes declaracions la junta del CF Navarcles exigeix de
manera immediata una disculpa oficial per aquestes lamentables
declaracions que inciten a la violència i a l'atemptat contra la
persona. Si no és així es demana l'esclusió d'aquest club tant
lamentable com és Hotis, ja que n o es pot tenir respcte per un equip
que actua d'aquesta manera.

Navarcles, 6 de juny del 2008
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la vuladu's - Página 2 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt