Diari oficial de la vuladu's
+7
doktor
Telis
toia
Typhon
xuri
cobos
Tebi
11 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Diari oficial de la vuladu's
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Com hi va el Ximélez!
Ara que és ben bé per posar-se així, pq tant rajar-lo el Telis i ara li llepa el cul! Això de la gallina vella són deliris de grandesa...
VENDÍOOOOOOOOOO!
Fuck Edgardo!
Ara que és ben bé per posar-se així, pq tant rajar-lo el Telis i ara li llepa el cul! Això de la gallina vella són deliris de grandesa...
VENDÍOOOOOOOOOO!
Fuck Edgardo!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
A la roda de prensa prèvia a les semifinals...
Joaquín Munilla: "Primer de tot dir que estic molt content del meu equip per haver arribat per segon cop a les semifinals d'aquest prestigiós torneig. El primer cop, a la II Vuladu's, no erem rival pel CF Navarcles i no vam poder passar a la final, però aquest any és possible ja que tenim davant a PeTaTrUsKa, i un cop més sortirem a demostrar quin dels dos equips és el millor. Com a representant de la plantilla, li desitjo sort al president i esperem que es vegi bon futbol, no com amb els impresentables del Hotis."
Jérémie Falaise (Un tipo polémico que es iracundo y infame xD): "No estoy de acuerdo con mi entrenador, pienso salir 100% a fondo y si se han de romper piernas se romperán y punto. Podéis contar con mi hattrick. Y si perdemos destrozaré al subnormal de Edmon Massagué en el tercer y cuarto puesto por bocas."
Francisco Colmenares: "Tot i que el míster no ho té gaire clar, podria ser que surtís de titular i això, als meus 32 anys i havent estat a l'equip des de la seva fundació seria un gran honor. Llàstima que el rival no sigui Joventut Navarclina, però si jugo ho donaré tot igualment."
Joaquín Munilla: "Primer de tot dir que estic molt content del meu equip per haver arribat per segon cop a les semifinals d'aquest prestigiós torneig. El primer cop, a la II Vuladu's, no erem rival pel CF Navarcles i no vam poder passar a la final, però aquest any és possible ja que tenim davant a PeTaTrUsKa, i un cop més sortirem a demostrar quin dels dos equips és el millor. Com a representant de la plantilla, li desitjo sort al president i esperem que es vegi bon futbol, no com amb els impresentables del Hotis."
Jérémie Falaise (Un tipo polémico que es iracundo y infame xD): "No estoy de acuerdo con mi entrenador, pienso salir 100% a fondo y si se han de romper piernas se romperán y punto. Podéis contar con mi hattrick. Y si perdemos destrozaré al subnormal de Edmon Massagué en el tercer y cuarto puesto por bocas."
Francisco Colmenares: "Tot i que el míster no ho té gaire clar, podria ser que surtís de titular i això, als meus 32 anys i havent estat a l'equip des de la seva fundació seria un gran honor. Llàstima que el rival no sigui Joventut Navarclina, però si jugo ho donaré tot igualment."
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tebi escrigué:Telis escrigué:
Edgardo Blánquez Pérez: "Lu que he hagut de patir avui no ho havia patit mai en tota la meva vida de hattrick. Quan he marcat m'han llançat de tot des de la grada. A sigut lamentable i molt trist. Ara bé, aquests càntics només fan que alimentar les meves ganes de cara a un proper partit contra ells. AUPA HOTIS!!!"
Edmon Massagué ha respos: "Ara resulta que el fill de puta del capita del CF Navarcles ens dona soport, vaya merda a club que s'ajunta amb el seu enemic a la primera de canvi, que fastigós! FUCK CF NAVARCLES! això nomès podiar passar a la gallina vella, que amb l'edat a perdut el nord i al mateix temps els ideals que el feien ser el que era. El CF Navarcles ja no es res, la gallina vella ja no fa ni caldu i necessita una renovació. El CF Navarcles està anant a pique i ja no és l'equip que tothom temia a la 1a vuladu's, ja no és ningú, nomès un altre rival dèbil com el trunyu's team"
Després d'aquestes declaracions la junta del CF Navarcles exigeix de
manera immediata una disculpa oficial per aquestes lamentables
declaracions que inciten a la violència i a l'atemptat contra la
persona. Si no és així es demana l'esclusió d'aquest club tant
lamentable com és Hotis, ja que n o es pot tenir respcte per un equip
que actua d'aquesta manera.
Navarcles, 6 de juny del 2008
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Pàgina 2 de 2 • 1, 2