V Vuladu's Cup - Jornada 3 (16-04-08)
+12
LeChuK
Nardu19
xupa
doktor
pinyol
Tebi
Palomino_17
Telis
OrBiS
Willy Sagnol
kiku
Typhon
16 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: V Vuladu's Cup - Jornada 3 (16-04-08)
KIKU ets un putu potrero... No se com tu fas pero sempre et surt bé tot...
PD: ara ja no puc dir Qé el millor eQip de cadets es el meeu TT, si no el del kikuu....
PERO TORNARE A SER JO
FUCK KIKU.
PD: ara ja no puc dir Qé el millor eQip de cadets es el meeu TT, si no el del kikuu....
PERO TORNARE A SER JO
FUCK KIKU.
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(9/100)
0-4
fàcil...
El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Francisco Pardo.
Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant
les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que
tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la
pilota.
Fantasma i amb sort...
fàcil...
El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Francisco Pardo.
Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant
les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que
tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la
pilota.
Fantasma i amb sort...
Editat per darrera vegada per OrBiS el Dc 16 Abr 2008, 18:32, editat 1 cop en total
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Val, comentar que al final BAR FELIPE va acceptar el repte de piñolis, el partit s'ha jugat i l'ha guanyat 6-0. El problema és que va acceptar fora de plaç, o sigui que segons les normes hauria de guanyar piñolis 1-0. Què en penseu? Si pot ser que els dos managers es pronuncïin al respecte millor.
EDIT: Afegeixo també que els hi he tret 3 punts i 1 gol al Spank, al Ramon i a la Toia ja que són els equips que haurien d'haver jugat contra el Lino i que en teoria haurien de tenir un 1-0, però com vam comentar per aquí, o follem tots o la puta al riu, ja que els del grup 4 estan a la mateixa situació doncs punts per din-gú i fora. O sigui que no cal que em salteu a la vena dient-me "Però què has fet!", "Ja estàs fent màfies?", "Segur que ho has fet per estar líder en solitari" i similars xD
També dic que he actualitzat la classificació històrica de la Vuladu's (la podeu trobar a l'apartat d'Edicions Anteriors junt amb classificacions de cada Vuladu's, golejadors, jugadors amb més minuts jugats, calendari de partits etc, cortesia d'en Tebi i d'un servidor) i ho aniré fent cada setmana, i en principi els golejadors històrics també ho aniré fent però això fa més pal degut a les putes taules (el Tebi sap de què parlo xD). Res més, apa meuques!
EDIT: Afegeixo també que els hi he tret 3 punts i 1 gol al Spank, al Ramon i a la Toia ja que són els equips que haurien d'haver jugat contra el Lino i que en teoria haurien de tenir un 1-0, però com vam comentar per aquí, o follem tots o la puta al riu, ja que els del grup 4 estan a la mateixa situació doncs punts per din-gú i fora. O sigui que no cal que em salteu a la vena dient-me "Però què has fet!", "Ja estàs fent màfies?", "Segur que ho has fet per estar líder en solitari" i similars xD
També dic que he actualitzat la classificació històrica de la Vuladu's (la podeu trobar a l'apartat d'Edicions Anteriors junt amb classificacions de cada Vuladu's, golejadors, jugadors amb més minuts jugats, calendari de partits etc, cortesia d'en Tebi i d'un servidor) i ho aniré fent cada setmana, i en principi els golejadors històrics també ho aniré fent però això fa més pal degut a les putes taules (el Tebi sap de què parlo xD). Res més, apa meuques!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
yo digo k las normas son las normas, si fuera en mi caso yo aceptaria la derrota, ya k si se acen las normas y las penalizaciones, es xa k haya un funcionamiento correcto en el desarollo de la vuladu's.
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
molt d'acord amb aquest tema, però toni això del liderat et durarà poquet...
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Jo també hi estic d'acord, els reptes s'han d'acceptar abans de dilluns a les 24.00, per tant..
Edit: com és que al grup 3 el colla de dropos que té 3 punts va 3r, i el putatruska i el F.c futebol amb 4 punts, van 4rts? Trunyus no comencis a manipular la vuladu's que ens coneixem...
FUCK TONGOS!!
PD: Putatruska, amb el teu aliat trunyus li fas por i per això et vol eliminar de la vuladu's!! fuck trunyus!!
Grup 3:
Això es infumable!!!!
Edit: com és que al grup 3 el colla de dropos que té 3 punts va 3r, i el putatruska i el F.c futebol amb 4 punts, van 4rts? Trunyus no comencis a manipular la vuladu's que ens coneixem...
FUCK TONGOS!!
PD: Putatruska, amb el teu aliat trunyus li fas por i per això et vol eliminar de la vuladu's!! fuck trunyus!!
Grup 3:
Posició | Equip | Gols a favor | Gols en contra | Diferència de gols | Partits | Punts |
1 | Typhon's Team | 16 | 2 | 14 | 3 | 9 |
2 | Joventut Navarclina | 13 | 1 | 12 | 2 | 6 |
3 | colla de dropos | 4 | 5 | -1 | 2 | 3 |
4 | F.C de futebol | 5 | 4 | 1 | 3 | 4 |
4 | PeTaTrUsKa | 5 | 4 | 1 | 3 | 4 |
6 | Kal Munta | 1 | 14 | -13 | 2 | 0 |
7 | gent del santi | 0 | 14 | -14 | 3 | 0 |
Això es infumable!!!!
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Ya ya, i jo vaik empatar a casa del palomino, encara que tinguem els mateixus gols hauria d'anar tercer!!! fuck trunyus !!!! vamos pepo l'has de guanyar a la penultima jornada de la vuladus!! vamos !!!! JA JA JA
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Val, al treure els 3 punts al Spank no vaig canviar la posició, sorry. De totes formes, a mi a partir de la tercera posició qui hi hagi m'és totalment indiferent, no m'he de preocupar per aquestes coses xDD
Fuck Hotis & Fuck PuTaTrUsKa!!
Fuck Hotis & Fuck PuTaTrUsKa!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
k ningu miri l'avatar del cobos!!!!!
Spankerman- puta de carretera
- Nombre de missatges : 94
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
PD: potser no hauria danar aki aket misatge...xD
fuck hattrick
fuck hattrick
Vicis
Alcohol:
(100/100)
uuuuuuuh 2 missatges seguits....:S
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
Warning per l'spankerman:
No es poden escriure dos posts seguits, hi ha un botó ben maco que diu "Edit", i si l'apreteu podeu editar el vostre missatge per si us heu oblidat de dir alguna cosa (a mi em passa sovint, edito i ja està). Als 3 warnings l'usuari en qüestió passarà a tenir 0 missatges i el rang de "Puto spammer", i es quedarà així per sempre.
De moment:
- Xupa 1
- Nardu19 1
- Spankerman 1
Que sapigueu que això no és un concurs.
PD: Nardu ja ens encarraguem nosaltres (moderadors i administradors) de que sapliquin les normes, i quan entrem al fòrum ja veiem qui ha escrit 2 missatges seguits.
No es poden escriure dos posts seguits, hi ha un botó ben maco que diu "Edit", i si l'apreteu podeu editar el vostre missatge per si us heu oblidat de dir alguna cosa (a mi em passa sovint, edito i ja està). Als 3 warnings l'usuari en qüestió passarà a tenir 0 missatges i el rang de "Puto spammer", i es quedarà així per sempre.
De moment:
- Xupa 1
- Nardu19 1
- Spankerman 1
Que sapigueu que això no és un concurs.
PD: Nardu ja ens encarraguem nosaltres (moderadors i administradors) de que sapliquin les normes, i quan entrem al fòrum ja veiem qui ha escrit 2 missatges seguits.
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
yo tb kiero uno
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Vicis
Alcohol: