Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

+5
OrBiS
Nardu19
kiku
Typhon
Tebi
9 participantes

Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Tebi Dc 16 Abr 2008, 20:51

Si algú ens vol donar les gràcies o ens vol felicitar per la tasca realitzada (que no es poca) ho podeu fer aquí.

FUCK TOTHOM!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue65/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Typhon Dc 16 Abr 2008, 21:09

Jo et felicito i et dono les gràcies a tu, sé que no faràs el mateix amb mi (o et costarà molt) però aquí queda dit xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue100/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por kiku Dc 16 Abr 2008, 22:10

MOLT BE PERIQUITO MOLT BE MOLTES GRACIES PER LES INFORMACIONS xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue32514/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Nardu19 Dc 16 Abr 2008, 22:33

Bè Hotis bè bona feina!!!segueix axi!!!
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue19/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Typhon Dc 16 Abr 2008, 22:39

Mm... em sembla molt bé que li doneu les gràcies al Tebi que s'ho ha currat bastant, però les classificacions parcials i generals, golejadors i recull de posts ho vaig fer jo eh, i representa que aquest post és pels dos però bueno xD

PD: Si, vull que em doneu les gràcies a mi també, què passa? lol!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue100/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por kiku Dc 16 Abr 2008, 22:52

molt be typhone molt be bon noi aixi continu aixi xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue32514/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por OrBiS Dj 17 Abr 2008, 11:34

gracies?

les gracies us les donare el dia que em pagueu una ronda de birres! xD

Pel que fa a la recopilacio de info, si no recordo malament ja vaig opinar sobre el tema (positivament) en un altre post.

Pro no em cauran els anells per tornari

BONA FEINA MEUQUES!!!

Aupa Hotis & Trunyu's

P.D: he mogut el post que estava a la Edicio I, i le posat a Edicions Anteriors... o t'hurem de donar les gracies per cada edicio?

FUCK HOTIS!!!

P.D2: casi et salves del fuck ferran, pero e sk sempre nas de fotre alguna o altre cat
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue40/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por cobos Dj 17 Abr 2008, 15:55

k os den a los 2
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue100/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Telis Dj 17 Abr 2008, 19:48

Molt bé Typhon la feina ben feta no té preu, està molt bé la currada.

Bé Ferran.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue75/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Tebi Dj 17 Abr 2008, 19:54

fuck Telis & CF NAvarcles
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue65/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Nardu19 Dj 17 Abr 2008, 22:03

Be Toni be,et vulia felicitar pel teu treball un post nou pero ja he vist que no calxD

P.D:Fuck OrBis i Fuck Espanyol!!
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue19/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Telis Dv 18 Abr 2008, 20:15

Es ben be ke ara nanu ja insultes kuan se't felicita i tot ai ferranet.... Jo et vai felicitar i tu ja amb el fuck dels pebrots... ke estem nerviosos? Kes estàs veient ke no passaràs de vuitens? Ai ai ai....

FUCK HOTIS SEMPRE!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue75/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por doktor Dc 23 Abr 2008, 16:17

Ostia, que ara ho he mirat i encara no us havia felicitat!!! Això si, he de dir, que se m'havia passat perquè el dia que vau obrir el post vaig provar de respondre i no es podia, només donava accés als administradors...

I llavors se m'havia oblidat, jeje.

Doncs això, que gràcies per la currada aquesta de les estadístiques pq es una puta feina de formigueta que fa un pal del mil però que està molt currada! Això si, no us flipeu eh... lol!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue100/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Tebi Dc 23 Abr 2008, 20:21

si, tu com a moderador tb podries fer algo, haviam si t'haurem de treur epoders i donalsi a la toia xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue65/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Willy Sagnol Dj 24 Abr 2008, 00:50

MOLTES FELICITATS ALS DOS PER LA CURRADA, I COM NO TINC RES MILLOR A FER OS POSARE LA PREAVALUACIÓ:

TEBI:

Comportament: horrible
Treball: brillant
Progres: adequadament

TYPHON:

Comportament: pobre
Treball: classe mundial
Progres: inadequat

AUPA WILLY!Very Happy
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue9/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por doktor Dj 24 Abr 2008, 02:18

Tebi escrigué:si, tu com a moderador tb podries fer algo, haviam si t'haurem de treur epoders i donalsi a la toia xD

Bueno, si voleu arruinar el fòrum...xDDDD

Jo tinc poca iniciativa però estic receptiu a fer tasques... tasques relacionades amb el fòrum clar (ho dic per evitar el típic comentari de l'orbis xDDDDD)
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue100/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por kiku Dj 24 Abr 2008, 11:29

... no li doneu importancia a l'ho del willy

P.D: fuck willy(tel meraixies)
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Left_bar_bleue32514/100Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors Empty Re: Agraïments per l'apartat Edicions Anteriors

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum