La Fuga en concert a BCN
4 participantes
Pàgina 1 de 1
La Fuga en concert a BCN
Bona nit!
Res que m'he enterat que hi ha un concert de La Fuga a Barna aviat, i com que a mi és un grup que em mola molt i que sé que a alguns també us agraden, doncs que estaria guai anar-hi, i clar com més serem més riurem.
No es tracta de fer un autobus ni res, però a veure si ens ajuntem uns quants per anar-hi.
Això és el que posa a la seva web:
Res més, pels que no conegueu massa el grup i pels que vulgueu fer-hi una ullada, us deixo aquí el link amb la seva web, on podeu escoltar la majoria de les sevs cançons.
Apalli!
Res que m'he enterat que hi ha un concert de La Fuga a Barna aviat, i com que a mi és un grup que em mola molt i que sé que a alguns també us agraden, doncs que estaria guai anar-hi, i clar com més serem més riurem.
No es tracta de fer un autobus ni res, però a veure si ens ajuntem uns quants per anar-hi.
Això és el que posa a la seva web:
23/05/2008 | BARCELONA | RAZZMATAZZ 1 | Apertura de puertas 20:00h - Concierto 21:00h Anticipada 18 euros - Taquilla 21 euros Venta de entradas - Discos Castelló (Tallers,7)- Bar BB+ (Pedro IV, 63)- Bar Coyote (Pedro IV,68) - Bar Ceferino (Pamplona 88 int.). Prohibida la entrada a menores de 16 años. |
Apalli!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: La Fuga en concert a BCN
M'ho ha comentat el Pepo, en principi podeu contar amb mi
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447