CAMPIONS!!!!!
+4
OrBiS
Typhon
Naba
doktor
8 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 1 de 1
CAMPIONS!!!!!
Aquest any sí!!!
Després d'un pas més aviat discret per la competició de la Vuladu's Cup, aquest any m'he pogut fer amb el títol i sumar la meva primera Vuladu's al palmerès del club, trencant d'una vegada per totes l'arxiconeguda comparació del meu equip amb la Selecció Espanyola.
Qui pot dir ara allò de "sisi doktor, molt bon equip, però a l'hora de la veritat...res!" ?? DIN-GÚ!!!!!!
Crec que l'equip ha aconseguit una gran gesta, i per mi, haver guanyat aquesta Vuladu's és un èxit total, ja que a mesura que passa el temps, els equips són més competitius i tothom posa l'artilleria a la Vuladu's. L'equip ha hagut de recórrer un llarg camí fins al títol final i ha hagut d'empassar-se molta merda amb les derrotes contra l'stanislau i el Chocolateros (Fuck!), també contra el Xard, però les grans victòries contra el Telis, el Ferran i el Typhon estan per sobre de tot.
Us he de confessar que aquest any, a diferència dels altres, el meu objectiu des del principi de la Vuladu's ha estat el de guanyar-la. Sempre he procurat mantenir-me fidel a la filosofia de prioritzar entrenament per davant de tot, de fet, he aconseguit fer-ho en totes les setmanes de la Vuladu's; però aquest any, a l'hora de la veritat hi he posat tot el ferro i inclús he arribat a posar relaxats en l'últim partit de lliga perdent així el títol de lliga (amb l'ascens a la butxaca això si), però aconseguint un esperit alt que m'ha ajudat en gran mesura a guanyar la Vuladu's.
Vull felicitar a tots els participants, especialment al Typhon per haver arribat a la final i haver fet la millor Vuladu's de la seva història. He estat de sort a l'encertar la tàctica meva d'atac i la teva contratàctica amb la meva defensa, si no, hagués estat molt més igualat! També al Nano, que no ha tingut massa sort en els 2 últims partits, i que hagués pogut inclús guanyar la Vuladu's, també al Cobos i al Cayuela per haver estat les 2 grans revelacions d'aquesta edició. A la resta que us donguin bastant a tots!!!
Res més, dir que s'espera una festa grossa demà a Manakles City amb els jugadors de l'equip que oferiran el títol als Ultrafums, que han recolzat l'equip fins al final al 200%. Ja informaré de com ha anat la celebració, ja sabeu: càntics, declaracions polèmiques, i totes aquestes coses que li donen una mica de salseta al joc...
PIT I COLLONS MANAKLES I ULTRAFUMS!!!!!!
Després d'un pas més aviat discret per la competició de la Vuladu's Cup, aquest any m'he pogut fer amb el títol i sumar la meva primera Vuladu's al palmerès del club, trencant d'una vegada per totes l'arxiconeguda comparació del meu equip amb la Selecció Espanyola.
Qui pot dir ara allò de "sisi doktor, molt bon equip, però a l'hora de la veritat...res!" ?? DIN-GÚ!!!!!!
Crec que l'equip ha aconseguit una gran gesta, i per mi, haver guanyat aquesta Vuladu's és un èxit total, ja que a mesura que passa el temps, els equips són més competitius i tothom posa l'artilleria a la Vuladu's. L'equip ha hagut de recórrer un llarg camí fins al títol final i ha hagut d'empassar-se molta merda amb les derrotes contra l'stanislau i el Chocolateros (Fuck!), també contra el Xard, però les grans victòries contra el Telis, el Ferran i el Typhon estan per sobre de tot.
Us he de confessar que aquest any, a diferència dels altres, el meu objectiu des del principi de la Vuladu's ha estat el de guanyar-la. Sempre he procurat mantenir-me fidel a la filosofia de prioritzar entrenament per davant de tot, de fet, he aconseguit fer-ho en totes les setmanes de la Vuladu's; però aquest any, a l'hora de la veritat hi he posat tot el ferro i inclús he arribat a posar relaxats en l'últim partit de lliga perdent així el títol de lliga (amb l'ascens a la butxaca això si), però aconseguint un esperit alt que m'ha ajudat en gran mesura a guanyar la Vuladu's.
Vull felicitar a tots els participants, especialment al Typhon per haver arribat a la final i haver fet la millor Vuladu's de la seva història. He estat de sort a l'encertar la tàctica meva d'atac i la teva contratàctica amb la meva defensa, si no, hagués estat molt més igualat! També al Nano, que no ha tingut massa sort en els 2 últims partits, i que hagués pogut inclús guanyar la Vuladu's, també al Cobos i al Cayuela per haver estat les 2 grans revelacions d'aquesta edició. A la resta que us donguin bastant a tots!!!
Res més, dir que s'espera una festa grossa demà a Manakles City amb els jugadors de l'equip que oferiran el títol als Ultrafums, que han recolzat l'equip fins al final al 200%. Ja informaré de com ha anat la celebració, ja sabeu: càntics, declaracions polèmiques, i totes aquestes coses que li donen una mica de salseta al joc...
PIT I COLLONS MANAKLES I ULTRAFUMS!!!!!!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: CAMPIONS!!!!!
Aquesta motivació més alta que el 95% és, de ben segur, el què t'ha fet arribar tan lluny. I no parlo només de la Vuladu's...
Som-hi Abanconets!!!!!!!!
Som-hi Abanconets!!!!!!!!
Naba- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/06/2008
Molta motivació veig jo a can Nabona... és ben bé que jugar descansats i fitxar jugadors amb alt rendiment t'han fet assolir el títol xDDD
Felicitats de nou al campió, aviam si algun dia puc escriure un missatge com aquest. I gràcies per les teves felicitacions, crec que no cal que t'ho digui però vull la venjança, i tard o d'hora la tindré
Felicitats de nou al campió, aviam si algun dia puc escriure un missatge com aquest. I gràcies per les teves felicitacions, crec que no cal que t'ho digui però vull la venjança, i tard o d'hora la tindré
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
primer de tot FELICITATS DOKTOR!!!!
segon... FUCK TRUNYUS TEAM!!
tercer... NABA!?!?! WTF?!?!?!
quart... aixo vol dir k españa guanyara l'eurocopa?
segon... FUCK TRUNYUS TEAM!!
tercer... NABA!?!?! WTF?!?!?!
quart... aixo vol dir k españa guanyara l'eurocopa?
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Felicitats C.F.MANAKLES ! Es ben be ke akesta temporada no et podria ana millo kbron!! Lu minim ke podries fer es netejarme el PeTaTrUsKa arena ke a kedat fatal per part de jugadors i aficionats...
Aviam kuan ens enfrontem tu i yo ke mai ens toka no?
Nomes hem jugat un partit i va ser el 31 de gener del 2007!!
xDD, fuck naba !! jajaja
Aviam kuan ens enfrontem tu i yo ke mai ens toka no?
Nomes hem jugat un partit i va ser el 31 de gener del 2007!!
xDD, fuck naba !! jajaja
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
fuckl nano que vol dir això xuricet
Naba- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/06/2008
uuu, aket foro sembla un chat i tot, bé poca cosa a dir, Felicitats Doktor, molt bé toni per arribar a la final, ja mas igualat ^^, i re, a seguir treballant per fer un equip competitiu.
Això si! El C.F Navarcles ja no es din-gú!
Això si! El C.F Navarcles ja no es din-gú!
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Felisitats Doktor,ja tu vaig dir avans de començar la Vuladu's que guanyaries tu... doncs bè comensat a posar les orelles de Vuladu!!!!
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
Felicidades doktor k aun no te lo habia dixo xD
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008