Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

V Vuladu's Cup - Premis

+5
Tebi
doktor
cobos
OrBiS
Typhon
9 participantes

V Vuladu's Cup - Premis Empty V Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dc 11 Jun 2008, 22:06

Un cop finalitzada la V Vuladu's, és hora de votar els diferents premis. Posaré els de l'any passat i algún més potser, i a qui se li ocudeixi algun altre que ho digui. Us demano a tots que voteu, ja que l'any passat només vam votar tres o quatre i llavors no té tanta gràcia. Si us fa pal explicar els motius com faré jo, simplement poseu el nom del premi i a qui voteu i ja està, però voteu. No cal dir que també hi hauran premis al campió, golejador etc. però que aquests no s'han de votar xD

Premi al pique al fòrum
Aquest any s'ha de dir que hi hagut bastant bon ambient, però si he de triar un tema que hagi provocat pique entre tots nosaltres és el tema cadets als inicis del fòrum ja que va fer que uns quants ens cabregéssim i féssim unes normes de convivència totalment innecessàries per un fòrum amb tants pocs participants com el nostre.

Premi Toia
He pensat de votar al Ferran quan anava plorant dient que perdria amb el Xard i després va guanyar 6-1 ¬¬ Però el nom del premi i el 6-0 que es va menjar fa que torni a votar a la Toia, més que res perquè va anar de sobrat durant tot el torneig fins que el Xuri li va xapar la boca xD

Premi equip revelació
Per aquest premi no he de pensar gens, un equip de desena que a la IV Vuladu's no va aconseguir cap punt i que en aquesta guanyi a equips de la talla de Xard i C.F.MANAKLES, arribi a quarts i faci que un equip de setena li tingui por (si, jo xD) es mereix totalment el títol d'equip revelació. Evidentment estic parlant del Cobos i F.C. Chocolateros

Premi a la decepció
Podria votar a la Toia pel 6-0, però ho faré a l'equip que l'any passat va arribar a semis i aquest ha estat desqualificat per no acceptar dos partits... no és din-gú més que BAR FELIPE

Premi "paso de la Vuladu's"
El podria donar al BAR FELIPE però amb el de la decepció ja en té prou. Així doncs, voto al Xupa ja que ha deixat totalment aparcades les seves funcions de bufó del fòrum (excepte un parell de posts notables). Xupa torna ja, Xupa torna ja, Xupa torna jaaaa!!

Premi a la motivació
Me'l dono a mi mateix encara que quedi brut, ja que m'he deixat la pell per intentar guanyar la Vuladu's, em motivo administrant el fòrum, vaig fer recull de posts de l'àntic fòrum i resums de les altres Vuladu's i tot això em roba bastant temps. Però la raó principal per la que em voto és perquè disfruto fent-ho xD

Premi als maletins
Sens cap dubte, els maletins més descarats que hi han hagut a aquesta Vuladu's han estat els del Spank i el Ramon quan el Ramon va fer una alineació suspitosament nefasta per tal que colla de dropos passés a vuitens i el Palomino es mengés els mocs tot i empatar amb dos semifinalistes xDD

Premi al missatge més currat del fòrum
Em fa pal posar-me a mirar tots els missatges, però sé que els missatges més currats en general són els del d0kt0r i, per dirne algun, el discurs de campió. Tot i que els del Cobos, tot i no passar d'una línia normalment em fan riure bastant també xD

Premi al EJEA
Pels qui no ho sàpiguen, EJEA=El Jattrí Es Asín, i és una expressió que es fa servir quan es donen resultats totalment injustos. Com crec que és evident, voto al Tebi per partits com el del Xard (aquest va ser increïble xDD) o el d'avui amb el Xuri, on hi ha un clar desnivell amb les qualificacions però tot i així el perico s'emporta la victòria ¬¬

PD: He fet els premis a l'estil de l'any passat, si voleu un altre format fent servir les opcions que dóna el fòrum per votar digueu-ho i ho canvio, però de mentres ho deixo així.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Premis Empty Re: V Vuladu's Cup - Premis

Missatge por OrBiS Dc 11 Jun 2008, 22:45

totalment d'acord.

conicidim en tots... k maco no? flower
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue40/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por cobos Dc 18 Jun 2008, 17:32

Pon las opciones k da el forum xa votar k sera mas facil y la gente participara mas, y asi puedo acer ice-o-lator con el orbis cat
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Typhon Dc 02 Jul 2008, 15:46

Hola? Hay alguien en casa? Que trio els premis jo? xD
Aviam, si voleu em poso a fer les enquestes per tal que només cliqueu i sigui més fàcil, però crec que no costa tant copiar lo meu i canviar les parrafades que vaig fotre pel nom de la persona/equip a qui voteu. I si esteu d'acord amb qui he votat jo al menys feu com l'OrBiS i digueu-ho que no costa res.

PD: Molt bé d0kt0r, has trobat el post!! xDDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por doktor Dc 02 Jul 2008, 16:05

Aquí van els meus vots:

Premi al pique al fòrum

D'acord amb aixo dels cadets.

Premi Toia
Be Toia my friend! El 6-0 ho diu tot...

Premi equip revelació
F.C. Chocolateros

Premi a la decepció
JEstic d'acord amb lo del Bar Felipe, encara que puntualitzo que també el podria merèixer la Gallina Vella, que val, va perdre contra el campió, però un equip com ell no pot decepcionar un any darrere un altre...

Jo també voto al Xupa, que des que té nòvia suda de nosaltres completament.

Premi a la motivació
Va si, ets un puto motivat Typhon! Ara que si li busquem la vessant negativa de motivat, li podriem donar als cadets en general, ja que tots estem fins als ous de veure les motivades del palomino, el nardu i el kiku sobretot amb els jocs i xorrades vàries...

Premi als maletins
Sens cap dubte, els maletins més descarats que hi han hagut a aquesta Vuladu's han estat els del Spank i el Ramon
quan el Ramon va fer una alineació suspitosament nefasta per tal que
colla de dropos passés a vuitens i el Palomino es mengés els mocs tot i
empatar amb dos semifinalistes xDD Yesssssss!

Jo crec que el rei segueix sent el Xupa tot i estar en hores baixes... Per mi el post més currat (no en quant a feina/info, sinó en quant a riure), és el de la mariscada a la medi.

Premi al EJEA
Pels
qui no ho sàpiguen, EJEA=El Jattrí Es Asín, i és una expressió que es
fa servir quan es donen resultats totalment injustos. Com crec que és
evident, voto al Tebi per partits com el del Xard
(aquest va ser increïble xDD) o el d'avui amb el Xuri, on hi ha un clar
desnivell amb les qualificacions però tot i així el perico s'emporta la
victòria ¬¬ Totalment d'acord

Altres propostes de premis:

Premi al millor partit de la Vuladu's
Typhon's team - Petatruska de semis.

Premi al millor jugador del torneig
Tot i no ser a la fase final, potser se li pot donar al Noel Eraw no?

I de la mateixa manera que hi ha premi al guanyador de la Vuladu's (suposo que em donareu un trofeu, no??? Que sent el guanyador, no me'n cuidaré jo...), també hi podria haver el Premi al pitjor equip de la Vuladu's, que sense haver mirat estadístiques pel pal que fa, potser seria algú com el Pinxu Crouch, no???

Au, ja he fet la meva aportació!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Typhon Dc 02 Jul 2008, 17:06

Bé d0kt0r bé!! Comparteixo totalment el teu punt de vista sobre els premis que has proposat, així que ja pots contar els meus vots també. Va gent que divendres és el sopar i l'entrega de premis, voteu! (Sóc més pesat que l'Alòs/Calderí/qui sigui demanant el vot per les cases setmanes abans de les eleccions xD)
Typhon
Typhon
ultra freak

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por OrBiS Dj 03 Jul 2008, 01:37

currectah Very Happy
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue40/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tebi Dj 03 Jul 2008, 16:39

Jo estic dacord amb el doktor, el trunyu's no es mereix el premi a la motivacio nomès perque faci estadistiques.

En quan el premi al millor jugador del torneig li donaria al putu jugador del trunyu's team que ha estat l'unic que ha marcat en totes les edicions.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Typhon Dj 03 Jul 2008, 17:38

Tebi escrigué:En quan el premi al millor jugador del torneig li donaria al putu jugador del trunyu's team que ha estat l'unic que ha marcat en totes les edicions.
Gràcies, però opino que s'hauria d'emportar un premi específic a part.
Typhon
Typhon
ultra freak

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nardu19 Dj 03 Jul 2008, 18:57

Estic d'acord amb els premis!!
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue19/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Telis Dj 03 Jul 2008, 19:11

Jo votaré en breu , i sino em dona temps a fer-ho (ja que ultimament vaig molt estressat... JA JA JA!!) eestik totalment d'acord amb el doktor excepte en el premi a la decepció...

La decepcio mes gran la fet JOVENTUT NAVARCLINA, un ekip ke nomes s'ha limitat a parlar massa i a l'hora de la veritat ja u em vist...

Per cert el millor jugador no pot ser una ltre ke Edgardo Bñanquez Pérez...
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por xuri Dj 03 Jul 2008, 22:16

Premi al pique al fòrum
Fuck Kadets

Premi Toia
Toia li diuen 6-0

Premi equip revelació
Todos los caminos llevan a F.C. Chocolateros

Premi a la decepció
Bar Felipe

Xupa

Premi a la motivació
El Typhon nkara ke ara sigui un putu boot

Premi als maletins
Spank i el Ramon totalment

Campions de C.F.Manakles
En quant a riure Spankerman:
Us fitxare a tots pel meu ekip!! dropos!!
xD

Premi al EJEA
Fuck hotis

Typhon's team - Petatruska de semis.
Fuck gol d'or.

Noel Eraw

Premi al pitjor equip de la Vuladu's,
Pinxu petit
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Telis Dv 04 Jul 2008, 13:07

Premi al pique al fòrum
Els inicis dels CADETS van ser una mica difícils....

Premi Toia
Joventut Navarclina totalment i el seu 6-0, sense dubte.

Premi equip revelació
Estic d'acord amb el Cobos però també es podria tenir en compte a Caprice de Deux i D-Trankis.

Premi a la decepció
JOVENTUT NAVARCLINA se les prometia molt felices.

Xupa està totalment fora....

Premi a la motivació
El Typhon

Premi als maletins
Spank i el Ramon clarissim pobre Palomino

Campions de C.F.Manakles (fa pal mirar.los ara)

Premi al EJEA
Hotis, l'equip amb mes sort de la Vuladu's

CF Manakles - CF Navarcles

Edgardo Blánquez Pérez

Premi al pitjor equip de la Vuladu's,
Llunor team

Un de nou:

PREMI AL POST DEL FORUM QUE HA FRACASSAT MÉS
Diari de la Vuladu's per Tebi Dècimes.
MVP'S de la Jornada per Josu Toia.

Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Willy Sagnol Dv 04 Jul 2008, 13:50

NONO D-TRAKIS NO ES DIN-GÚ, A ARRIBAT TAN LLUNY COM EL KIKU I JO I FINS I TOT JO EL VAIG GUANYAR. king
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por doktor Dv 04 Jul 2008, 16:48

D'acord amb el Telis en les seves aportacions, sobretot amb això que diu que també es podrien tenir en compte com a revelacions D-Trankis i Caprice des Deux, tot i que és cert que el Cuebos és qui està més avall i és més novato i ha arribat més lluny, per tant crec que mereix ell el premi.

NO estic d'acord amb lo de l'Edgardo Blánquez Pérez com a millor jugador, ja que entenc que aquest trofeu no ha de ser pel jugador millor en quant a habilitats sinó en quant a rendiment i crec que aquest ha estat el putu Noel Eraw.

Per últim molt d'acvord també amb lo del Premi al Post fracassat. Encara que així s'emporti bastants premis, crec que seria per la puta toia un cop més, ja que el dels Fuck MVP's ha fracassat més que el Diari de la Vuladu's, ja que algú hi va escriure, no???

He dit.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Typhon Dv 04 Jul 2008, 17:36

Corroboro lo dels MVP's com post fracàs, és ben bé que la Toia no va durar ni dues jornades fent-ho xDDD El diari no va tenir massa èxit però encara vam posar uns quants comentaris o sigui que crec que no s'ho mereix.
També afegeixo que hi hauran premis sorpresa fets pels encarregats dels premis (Toia, Xuri i si em rallo d'estudiar jo xD). Cal dir que són sorpresa total ja que ni l'administrador motivat els sap, espero que s'ho currin i facin riure. Apaa!
Typhon
Typhon
ultra freak

Vicis
Alcohol:

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt