Objectius Temporada
+9
chatarra
Spankerman
kiku
toia
doktor
xupa
Tebi
Typhon
OrBiS
13 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Bar
Pàgina 1 de 1
Objectius Temporada
Bé ara que ha comensat una nova temporada, estaria bé que cadascu digues quins son els seus objectius, aviam si quan acaba la temporada els ha complert o ens podem encardar d'ell xD
Jo comenso fort i dic que aquesta temporada guanyo la lliga i el pichichi!! tb intentare a arribar a quarts de la vuladu's.. pero aixo ja es mes dificil..
Jo comenso fort i dic que aquesta temporada guanyo la lliga i el pichichi!! tb intentare a arribar a quarts de la vuladu's.. pero aixo ja es mes dificil..
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Re: Objectius Temporada
Doncs bé jo després d'estar en un grup patètic de vuitena i aconseguir l'ascens a setena, m'ha tocat un dels pitjors grups de la divisió. Tots els equips treuen més qualificacions que jo excepte l'únic bot, per tant, el meu objectiu encara que sigui trist és quedar sisè per poder mantenir-me, però ho tinc bastant complicat, o sigui que aquesta temporada segurament us en podreu cardar bastant de mi xD
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Els meus objectius d'aquesta temporada estan centrats novament amb la vuladu's, a no ser que la lliga se'm posi molt be i pugui lluitar per l'ascens, de moment, com que la vuladu's 5 no comença, lluitu al màxim per la lliga. Pero arriba a la final de la vuladu's novament, seria tot un èxit.
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
jo sembla ser que he pogut millorar una mica. aquesta temporada tinc 2 o 3 promeses, 2 jugadors importants i ara farem algun fitxatge. tot i axi l'objectiu és la permanencia ja que tinc algun ekip molt bo. puc aspirar a la 4rta posició
xupa- xuloputes
- Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Objectius del C.F.MANAKLES per la present temporada:
1- Passar la 1a ronda de Copa (objectiu complert)
2- Vist que tinc la permanència assegurada pels 2 BOTS del grup i no pot ser un objectiu salvar-me, simplement intentaré quedar el més amunt possible. El 1er lloc no és un objectiu, tot i que depenent de com vagin les coses pot acabar sent-ho...
3- A la Vuladu's el meu objectiu és arribar a quarts, ja que com sabeu, amb la meva filosofia de prioritzar la lliga i l'entrenament, no em puc permetre lluitar pel títol en les condicions que ho fan alguns altres (eh Ferran?). De totes maneres, per no semblar que hi dono poca importància, diré que per mi, no arribar a quarts aquest any, seria un autèntic fracàs!!!
És tot. Com sempre, FUCK XARDOF!!!!!
1- Passar la 1a ronda de Copa (objectiu complert)
2- Vist que tinc la permanència assegurada pels 2 BOTS del grup i no pot ser un objectiu salvar-me, simplement intentaré quedar el més amunt possible. El 1er lloc no és un objectiu, tot i que depenent de com vagin les coses pot acabar sent-ho...
3- A la Vuladu's el meu objectiu és arribar a quarts, ja que com sabeu, amb la meva filosofia de prioritzar la lliga i l'entrenament, no em puc permetre lluitar pel títol en les condicions que ho fan alguns altres (eh Ferran?). De totes maneres, per no semblar que hi dono poca importància, diré que per mi, no arribar a quarts aquest any, seria un autèntic fracàs!!!
És tot. Com sempre, FUCK XARDOF!!!!!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Doncs Bé per mi es una temporada incerta, els objectius serien quedar entre els 3 primers i arribar tant lluny com sigui possible a la vuladu's i eliminar a algun toiament que hi ha per qui com el toni o el ferran.
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Pots fer com el PP amb les eleccions, arribar a quarts de la Vuladu's i quedar tercer a la lliga i dir que ha sigut un gran èxit indiscutible xDDtoia escrigué:Doncs Bé per mi es una temporada incerta, els objectius serien quedar entre els 3 primers i arribar tant lluny com sigui possible a la vuladu's i eliminar a algun toiament que hi ha per qui com el toni o el ferran.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
degut a les lesions de 3 jugadors importantissims per a l'equip i de que i a un motivat que porta mitja vida a la meva lliga i ara s'ha revalat i d'un altre motivat de la divisió io contu quedar entre els 3 primers xD
en quant a la vuladus deus ens agafi confestas xD no caldra jugar am els jugadors titulars ja que tampoc tinc assipiracions a fer una merda xD
Cadets a primera!!!!!
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
El meu objectiu es fer peles, pujar d divisio es secundari...xD
Spankerman- puta de carretera
- Nombre de missatges : 94
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Per mi al lliga aspiro al titol sense cap mena de dubte y seguir pujant el record de partits guanyants, espero que hos en cardeu gaire xd!!
I la vulados evidenment seria un exit torna a conseguir el pase als cuarts, o almenys donar pel cul a algun figura.
I la vulados evidenment seria un exit torna a conseguir el pase als cuarts, o almenys donar pel cul a algun figura.
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Buenu, jo aquest any aspiro a pujar a SISENA (si si akella divisió on no hi ha sigut cap de vosaltres mai) i no pujar seria un fracàs.
Respecte a la Vuladu's ja sabeu ke el meu objectiu de cada ny és guanyar-la, però vist el nivell ke va pujant kada vegada és més difícil. Tot i així no em rebaixaré i vui guanyar! Kedar eliminat a la fase de grups seria un autèntic fracàs!!!
De la copa ja no en parlo perke.....
Respecte a la Vuladu's ja sabeu ke el meu objectiu de cada ny és guanyar-la, però vist el nivell ke va pujant kada vegada és més difícil. Tot i així no em rebaixaré i vui guanyar! Kedar eliminat a la fase de grups seria un autèntic fracàs!!!
De la copa ja no en parlo perke.....
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Primer de tot pujar de XI ja k fa una pena increible i estic invatut i juggan relexat, a part portu 16 gols a favor i 0 en contra, el meu porter s'avorreix.
en kuan a la vuladus si pasu la fase de grupets us cunvidu a tots a uns quintus xddd.
en kuan a la vuladus si pasu la fase de grupets us cunvidu a tots a uns quintus xddd.
Palomino_17- proxeneta
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008
Vicis
Alcohol:
(10000000/100)
Queda guardat, si passes ja sapsen kuan a la vuladus si pasu la fase de grupets us cunvidu a tots a uns quintus xddd.
toia- proxeneta
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Vicis
Alcohol:
(0/100)
pepe saps que a partir de dema comenses a treballar a la mina de sofre no per pagar tots els quintus xD
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
kiku escrigué:pepe saps que a partir de dema comenses a treballar a la mina de sofre no per pagar tots els quintus xD
jajajaa Fuck kiku
Palomino_17- proxeneta
Registration date : 17/03/2008
Vicis
Alcohol:
(10000000/100)
Oks, ja estas passan pQé jo tinc Qé pagar 2 mitjanes a Qi guanyi l'aposta del Qi guanyara la V Vuladu's xD.
O sigui passa xD.
Ciaao People
O sigui passa xD.
Ciaao People
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(9/100)
mi proposito es k el palomino pase la fase de grupos de la vuladu's, asi me invitara a muxos kintos xD
en lo que se refiere a mi trayectoria, creo k subir a 9a esta exo, aunke kualkier kosa puede pasar i complikarmelo.
A parte de eso k viva la morsa!
en lo que se refiere a mi trayectoria, creo k subir a 9a esta exo, aunke kualkier kosa puede pasar i complikarmelo.
A parte de eso k viva la morsa!
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)