Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Objectius Temporada

+9
chatarra
Spankerman
kiku
toia
doktor
xupa
Tebi
Typhon
OrBiS
13 participantes

Ir abajo

Objectius Temporada Empty Objectius Temporada

Missatge por OrBiS Dj 06 Mar 2008, 13:11

Bé ara que ha comensat una nova temporada, estaria bé que cadascu digues quins son els seus objectius, aviam si quan acaba la temporada els ha complert o ens podem encardar d'ell xD

Jo comenso fort i dic que aquesta temporada guanyo la lliga i el pichichi!! Cool tb intentare a arribar a quarts de la vuladu's.. pero aixo ja es mes dificil.. geek
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue40/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Typhon Dj 06 Mar 2008, 15:12

Doncs bé jo després d'estar en un grup patètic de vuitena i aconseguir l'ascens a setena, m'ha tocat un dels pitjors grups de la divisió. Tots els equips treuen més qualificacions que jo excepte l'únic bot, per tant, el meu objectiu encara que sigui trist és quedar sisè per poder mantenir-me, però ho tinc bastant complicat, o sigui que aquesta temporada segurament us en podreu cardar bastant de mi xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Tebi Ds 08 Mar 2008, 16:12

Els meus objectius d'aquesta temporada estan centrats novament amb la vuladu's, a no ser que la lliga se'm posi molt be i pugui lluitar per l'ascens, de moment, com que la vuladu's 5 no comença, lluitu al màxim per la lliga. Pero arriba a la final de la vuladu's novament, seria tot un èxit. lol!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue65/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por xupa Dt 11 Mar 2008, 13:42

jo sembla ser que he pogut millorar una mica. aquesta temporada tinc 2 o 3 promeses, 2 jugadors importants i ara farem algun fitxatge. tot i axi l'objectiu és la permanencia ja que tinc algun ekip molt bo. puc aspirar a la 4rta posició
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por doktor Dt 11 Mar 2008, 14:28

Objectius del C.F.MANAKLES per la present temporada:
1- Passar la 1a ronda de Copa (objectiu complert)
2- Vist que tinc la permanència assegurada pels 2 BOTS del grup i no pot ser un objectiu salvar-me, simplement intentaré quedar el més amunt possible. El 1er lloc no és un objectiu, tot i que depenent de com vagin les coses pot acabar sent-ho...
3- A la Vuladu's el meu objectiu és arribar a quarts, ja que com sabeu, amb la meva filosofia de prioritzar la lliga i l'entrenament, no em puc permetre lluitar pel títol en les condicions que ho fan alguns altres (eh Ferran?). De totes maneres, per no semblar que hi dono poca importància, diré que per mi, no arribar a quarts aquest any, seria un autèntic fracàs!!!

És tot. Com sempre, FUCK XARDOF!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por toia Dt 11 Mar 2008, 16:30

Doncs Bé per mi es una temporada incerta, els objectius serien quedar entre els 3 primers i arribar tant lluny com sigui possible a la vuladu's i eliminar a algun toiament que hi ha per qui com el toni o el ferran.
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue0/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Typhon Dt 11 Mar 2008, 23:50

toia escrigué:Doncs Bé per mi es una temporada incerta, els objectius serien quedar entre els 3 primers i arribar tant lluny com sigui possible a la vuladu's i eliminar a algun toiament que hi ha per qui com el toni o el ferran.
Pots fer com el PP amb les eleccions, arribar a quarts de la Vuladu's i quedar tercer a la lliga i dir que ha sigut un gran èxit indiscutible xDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por kiku Dj 13 Mar 2008, 17:22

degut a les lesions de 3 jugadors importantissims per a l'equip i de que i a un motivat que porta mitja vida a la meva lliga i ara s'ha revalat i d'un altre motivat de la divisió io contu quedar entre els 3 primers xD
en quant a la vuladus deus ens agafi confestas xD no caldra jugar am els jugadors titulars ja que tampoc tinc assipiracions a fer una merda xD


____________________________________________________

Cadets a primera!!!!!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue32514/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Spankerman Dj 13 Mar 2008, 19:42

El meu objectiu es fer peles, pujar d divisio es secundari...xD
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por chatarra Dc 19 Mar 2008, 14:53

Per mi al lliga aspiro al titol sense cap mena de dubte y seguir pujant el record de partits guanyants, espero que hos en cardeu gaire xd!!

I la vulados evidenment seria un exit torna a conseguir el pase als cuarts, o almenys donar pel cul a algun figura.
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Telis Dc 19 Mar 2008, 15:39

Buenu, jo aquest any aspiro a pujar a SISENA (si si akella divisió on no hi ha sigut cap de vosaltres mai) i no pujar seria un fracàs.

Respecte a la Vuladu's ja sabeu ke el meu objectiu de cada ny és guanyar-la, però vist el nivell ke va pujant kada vegada és més difícil. Tot i així no em rebaixaré i vui guanyar! Kedar eliminat a la fase de grups seria un autèntic fracàs!!!

De la copa ja no en parlo perke.....
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue75/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Palomino_17 Dc 19 Mar 2008, 23:29

Primer de tot pujar de XI ja k fa una pena increible i estic invatut i juggan relexat, a part portu 16 gols a favor i 0 en contra, el meu porter s'avorreix.


en kuan a la vuladus si pasu la fase de grupets us cunvidu a tots a uns quintus xddd.
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue10000000/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por toia Dj 20 Mar 2008, 01:56

en kuan a la vuladus si pasu la fase de grupets us cunvidu a tots a uns quintus xddd.
Queda guardat, si passes ja saps cyclops
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue0/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por kiku Ds 22 Mar 2008, 17:44

pepe saps que a partir de dema comenses a treballar a la mina de sofre no per pagar tots els quintus xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue32514/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Palomino_17 Ds 22 Mar 2008, 17:56

kiku escrigué:pepe saps que a partir de dema comenses a treballar a la mina de sofre no per pagar tots els quintus xD



jajajaa Fuck kiku
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue10000000/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Willy Sagnol Dj 27 Mar 2008, 00:25

Oks, ja estas passan pQé jo tinc Qé pagar 2 mitjanes a Qi guanyi l'aposta del Qi guanyara la V Vuladu's xD.

O sigui passa xD.

Ciaao People
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue9/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por cobos Dc 02 Abr 2008, 17:00

mi proposito es k el palomino pase la fase de grupos de la vuladu's, asi me invitara a muxos kintos xD

en lo que se refiere a mi trayectoria, creo k subir a 9a esta exo, aunke kualkier kosa puede pasar i complikarmelo.

A parte de eso k viva la morsa!
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Objectius Temporada Left_bar_bleue100/100Objectius Temporada Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Objectius Temporada Empty Re: Objectius Temporada

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum