Et tenen mania?
5 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 1
Et tenen mania?
Dels tres partits de la Vuladu's, jo nomès he jugat 1 ( el vaig perdre ), la tercera jornada toca descansar i la segona no m'acepten el repte, total que surto a la calsificació sisè amb 0 punts 1 go a favor i 5 amb contra, una mica frustrant ja que estic a 4 punts dels quart clasificat.
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
Re: Et tenen mania?
jajajajajajajajajja
primer de tot, si no posesis les toies, al trunyus team l'haguesis guanyat.
Despres si guanyes els k et token, ja seras a on has de ser... no ti posis nervios...tot i que veuret alla baix de la classificacio fa caguera! pq negar-ho xD
FUCK CAPRITXO!
primer de tot, si no posesis les toies, al trunyus team l'haguesis guanyat.
Despres si guanyes els k et token, ja seras a on has de ser... no ti posis nervios...tot i que veuret alla baix de la classificacio fa caguera! pq negar-ho xD
FUCK CAPRITXO!
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Home, pensa que les jornades que queden tens partit a totes, si guanyes tots els partits pots quedar segon (si jo punxo podries quedar primer fins i tot). Ara mateix no s'ha de fer gaire cas a les classificacions per aquest fet, però quan s'acabin les 9 jornades quedarà tot equil·librat (pensa que jo a la jornada 7 ja he acabat la fase prèvia, ja que les dues ultimes setmanes descanso).
I què és això de què m'hagués guanyat OrBiS? Això de guanyar al campió 5-3 t'ha fet pujar els fums eh... cal que et recordi que el Doktor va fer el mateix la passada edició i la va acabar guanyant? O et recordo el 3-1 amb el Matinée? FUCK D-Trankis!!
I què és això de què m'hagués guanyat OrBiS? Això de guanyar al campió 5-3 t'ha fet pujar els fums eh... cal que et recordi que el Doktor va fer el mateix la passada edició i la va acabar guanyant? O et recordo el 3-1 amb el Matinée? FUCK D-Trankis!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Fem una estadística que queda més maco.
Equips participants actualment: 34
Equips jugats el 3 partits: 13 38.23%
Equips jugats 2 partits: 15 44.11%
Equips jugat 1 partit: 4 11.76%
Equips jugat 0 partits: 1 5.09%
Sempre hi ha algú pitjor " 0 partits ", feu un cop d'ull als equips que ha jugat els 3 partits, aveure si trobeu cap relació!.
Nova entrega.
Pot un equip tenir 13 punts en 4 partits?
4*3= 12
La resposta és si. mireu el grup 2 un equip anomenat TT......
Te Tracte de favor?
Paga més que jo?
Soborna a algú?
No sap de matemàtiques?
Encuentros en la tercera fase?
??????????????????????????
Equips participants actualment: 34
Equips jugats el 3 partits: 13 38.23%
Equips jugats 2 partits: 15 44.11%
Equips jugat 1 partit: 4 11.76%
Equips jugat 0 partits: 1 5.09%
Sempre hi ha algú pitjor " 0 partits ", feu un cop d'ull als equips que ha jugat els 3 partits, aveure si trobeu cap relació!.
Nova entrega.
Pot un equip tenir 13 punts en 4 partits?
4*3= 12
La resposta és si. mireu el grup 2 un equip anomenat TT......
Te Tracte de favor?
Paga més que jo?
Soborna a algú?
No sap de matemàtiques?
Encuentros en la tercera fase?
??????????????????????????
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
No sé perquè, he entrat aquí i he vist que no vaig llegir (o no ho recordo al menys) l'últim post. Simplement contestar a lo de "Pot un equip tenir 13 punts en 4 partits?" i a les seves posteriors frases "enginyoses" que em recorden 100% al Ferran al post de la classificació històrica.
Repeteixo: quan poso partits, vull dir partits jugats, o sigui, aquí no conto els que no s'han jugat perquè l'altre equip no ha acceptat. Si t'haguésis molestat en mirar els resultats de cada jornada (que els faig, a part de que sóc un friki, per tenir l'historial de partits a l'hora de comprovar coses com aquestes més fàcilment) veuries que el Tàpies va guanyar sense jugar el primer partit perquè l'Eric encara no tenia equip. Ja van 3 punts amb 0 partits. A partir d'aquí ha guanyat 3 i empatat un (3+3*3+1*1=13). Crec que està clar, si algú es torna a queixar d'això ja faré un manual o algo.
Repeteixo: quan poso partits, vull dir partits jugats, o sigui, aquí no conto els que no s'han jugat perquè l'altre equip no ha acceptat. Si t'haguésis molestat en mirar els resultats de cada jornada (que els faig, a part de que sóc un friki, per tenir l'historial de partits a l'hora de comprovar coses com aquestes més fàcilment) veuries que el Tàpies va guanyar sense jugar el primer partit perquè l'Eric encara no tenia equip. Ja van 3 punts amb 0 partits. A partir d'aquí ha guanyat 3 i empatat un (3+3*3+1*1=13). Crec que està clar, si algú es torna a queixar d'això ja faré un manual o algo.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Volem un manual! volem un manual! volem un manual!
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
SOC EQUIP REVELACIO NO XD!? MIRA EL CAPRIXU o EL TYPHOON, etc..
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(9/100)
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum