Concert Ska-p a Madrid
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Concert Ska-p a Madrid
Doncs això que molta gent ja ho sap, però bueno obro el tema per tot el tema entrades, transport i organització...
Diuen ke es el 27 de Desembre.
Algú com la Toia es podria cuidar del tema entrades mes que res perke no fa res i sino recordeu ke la unio fa la força i també ho podem fer tots junts.
Diuen ke es el 27 de Desembre.
Algú com la Toia es podria cuidar del tema entrades mes que res perke no fa res i sino recordeu ke la unio fa la força i també ho podem fer tots junts.
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Re: Concert Ska-p a Madrid
Jo aniria a comprar les entrades avui al Sferic, perquè, degut a què és l'únic concert que fan a Espanya de moment, pot ser que ens quedem sense entrades.
Pel tema transport, crec que el millor és anar en cotxe, perquè l'AVE ens costarà un ull de la cara.
Pel tema transport, crec que el millor és anar en cotxe, perquè l'AVE ens costarà un ull de la cara.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo em venc la meva entrada, ke al final no puc venir.. en principi es pel doktor po kom ke fa temps ke no parlem del tema no m'agradaria havermela de menjar en patates. O sigui ke si tu doktor la vols ja podriem na fent la transferencia aviat i sino la venc a qui la vulgui!!
P.D. Per cert Typhon encara la tens tu la meva entrada no?
P.D. Fuck Pastorets!
P.D. Per cert Typhon encara la tens tu la meva entrada no?
P.D. Fuck Pastorets!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Qui tingui carnet jove que mel dongui JA. Si pots typhon encarregat de dir-li a la gent plis
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Oks, ja miraré de dir-li a tothom, que hem de pillar els bitllets ja.Tebi escrigué:Qui tingui carnet jove que mel dongui JA. Si pots typhon encarregat de dir-li a la gent plis
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum