Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Replantejament Vuladu's Cup

+6
chatarra
kemi
Telis
Typhon
OrBiS
doktor
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 04 Set 2008, 00:44

Bé després de veure com els equips punxen un darrere l'altre en aquesta Vuladu's, crec que des de l'organització ens hauríem de replantejar com ho fem de cara a la nova edició.

D'acord que l'estiu és una època dolenta, i que la gent marxa de vacances i tal... Però quants equips van començar la Vuladu's i quans som ara?

Crec que potser nosaltres també hem fallat en la promoció i informació als participants, però crec que de cara a una futura edició, hauríem de mirar de ser més sèrios i enlloc de voler ser tants equips, que hi participin els que realment es poden comprometre a cumplir.

El que no pot ser és que de 4 jornades només em contin 2 partits dels 3 que he jugat, i això que el meu grup era el de més equips i no em tocava descansar en teoria... A mi no em fa res que cada any siguem els mateixos, el que emprenya és haver d'estar cada dilluns que si aquell no ha acceptat, que si aquest està fora i no en sabem res, que si blablablablablabla....

Deixo obert aquest post perquè cadascú hi digui la seva.


Com deia no sé qui de no se quina sèrie o no se quin programa:

"Reflexionem-hi, amics, reflexionem-hi..."
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por OrBiS Dj 04 Set 2008, 12:27

Bueno, aixo es complicat... pero el que es podria fer es fer 2 divisions. Amb aixo que guanyariem??

-Menys equips per edicio, per tant duraria menys, hii haurien sopars mes sovint, que això implica bones gateres Very Happy
-En principi a la 1a divisió sempre hi quedarien els que cumpleixen, i el que no a l'edició següent ja no hi seria, ja que una descualificació de la competició implica descens inmediat.

Que perderiem?
-Normalment amb aquestes coses, si algu no controla molt la 2a divisió, aquesta s'acaba perdent, ja que la gent al final suda.

Aixo es nomès una idea, com les que posareu tots (aixo espero) i entre totes les idees podem treuren algo. Si veieu algun pro o algun contra en la meva proposta, tb podeu dir-ho.

Lo seu seria fer division de 16 equips i fer rollo champions. 4 grups de 4 equips, els 2 primers es classifiquen, i tal i tal.... La segona divisió condicionaria molt dels equips, pro crec que a 3 division no hi arribarem xD

Com deia el doktor que no sabia en quina seria o en quin programa...

"Reflexionem-hi, amics, reflexionem-hi..."

xDDDDD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue40/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dj 04 Set 2008, 15:32

D'això de les divisions en vam parlar l'altre dia, i teòricament crec que seria la millor solució, tant a l'hora de penalitzar els equips que no accepten els partits com per augmentar l'interés competitiu dels equips més dèbils, ja que la gent que s'acaba de fer l'equip ara mateix no hi té res a fer amb els qui portem més temps jugant. Amb les dues divisions s'aconseguiria equilibrar el nivell dels equips i s'augmentaria el pique de tothom, ja que uns lluitarien per l'ascens a primera i uns altres lluitariem pel títol.
Però dic teòricament pel fet que ha comentat l'OrBiS, ja que a la segona divisió hi hauria un percentatge més elevat de gent que passa més del Hattrick, i això podria fer baixar l'interés general en comptes de pujar-lo, i és això el què estem buscant.
De totes formes, jo opto per aquesta opció. Podríem fer que els equips que passin a vuitens de final (16) comencessin la VII Vuladu's a primera divisió, i tots els altres (més els desqualificats i les possibles noves incorporacions) a segona. A partir d'aquí, es podrien seguir el següent sistema: quatre grups a primera divisió, els dos primers de cada grup passen a quarts, i els dos últims (o l'últim) baixarien a segona. A segona divisió també hi haurien 4 grups on els dos primers passarien a quarts i ascendrien a primera (o, en el cas que només baixés l'últim de cada grup de primera, pujarien a primera els qui arribéssin a les semifinals de segona divisió).
No sé si m'he explicat, igualment això es pot parlar i retocar-ho per fer-ho millor. Ja hi direu la vostra, però la meva proposta és aquesta.
Això si, si pot ser decidim-ho aviat, ja que si ho decidim quan algun equip ja no tingui opcions de quedar entre els quatre primers d'aquesta edició serà injust.
Com diria l'Aleix, "parlem-ne" xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Telis Dj 04 Set 2008, 20:22

Buenu com que jo ja en tinc els ous pelats de tot això ja vaig avisar ke el fet d'avisar a més gent (i gent nova) per entrar en aquesta Vuladu's podria implicar el què ja ha succeit: molts equips desqualificats. Es cert que potser hem fallat tots en el tema de la difusió de partits (i jo també mi inclueixo) però no pot tornar a passar el que ha passat.

Jo també aposto pel sistema de les divisions però deixo obert la possible oferta de fer una lliga unica tots contra tots, sense grups.

Coses a tenir en compte al fer una lliga tots contra tots:
- Potser no faria participar tants equips. Juguem els de sempre i fem 2 divisions. Primera i Segona amb un màxim de 10 equips per exemple. O alguns més però no molts mes.
- La primera divisió (on hi haurien els equips mes potents) guanyaria molta emocio perke en kada jornada i haurien bons partits.
- La segona divisió podria ser una alternativa per l'altra gent, on els equips més fluixos tindrien opcions.

Així doncs la meva proposta es fer dos grups (1 per cada divisió de 10 equips per exemple o 12 però no gaire mes) i jugar tots contra tots com la lliga de primera divisió de veritat.

Una cosa la tinc clara: sentinu molt jo presindirira de la gent sospitosa de no acceptar algun partit i contaria només amb la gent compromesa i que ho accepti tot i visqui la Vuladu's al màxim. És preferible COMPTAR AMB 20 EQUIPS COMPROMESOS AL 100% que 35 al 50%.

La contra es que potser duraria massa i el sopar es faria esperar...

Parlem?
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por kemi Dj 04 Set 2008, 20:53

hei toies.

pel que fa a la vuladus numes dir que en aquesta edicio potse sa informat poc i/o tart del començament del torneig ja que en el meu cas i crec que en algun altre men vaig haver de enterar el dia despres TT.
i pel que fa a la proxima edicio, potse seria millo comptar am els de sempre, es a dir, posar un limit de jugadors que normalmen aurien de ser les toies k porten mes temps jugan ja que molta gent es pren la vuladus com una cosa de poca importancia i nomes es limita a mirarse el hatrick un cop a la semana per fe la alineacio i a mes a mes sino els an reptat, directamen suden del partit.
tmb potse que un dia pels motius que siguin toblidis d acceptar/reptar l'amistos pero no crec que sigui escusa ja que es pot reptar ven acabat l'amistos de cada semana.

i am aixo acabu: ...
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por chatarra Dv 05 Set 2008, 19:14

Es evident que aquesta competició necesita un cambi, el que esta passant en aquesta edició no pot passar ja que acaba per "desquiciarte".

La meva opinió despres d'haver vist les vostres alternatives, la que mes m'agrada es la del Telis.
Primer el tema de fer dos division es el mes encertat, per fer mes competitiva la Vulados, tot i que es vent cert que la 2ª divisió pot portar molts mes problemes, pero com heu comentat avanç, aquesta competició es per la gent que la vulgui jugar i la visqui, i d'aquesta manera la gent que de veritat i vulgui participar s'ho haura de currar per estar a primera.
Despres esta el tema dels grups, jo per una banda veig mes interassant fer un sol grup, així totom podria jugar contra totom, pero no crec pel número de participans en total que hi han que sigui posible, ja que si no es faria massa llarga i amb la gent que juga la copa hi hauria un problema, per tant jo aporto una altre alternativa, fer 16 equips de primera amb dos grups de 8 equips cada un, i els 4 primer fan els encreuaments, els dos ultims baixen directament a segona i el cinqué i sisé juguent una promoció de descents a doble partit (que a Navarcles ja hi estem acostumats ja ja ja).

Jo no soc dels mes veterans amb la Vulados pero aqui hos deixo la meva opinió, ja que es una historia molt guapa i val la pena que segueixi creixent.
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por kemi Dv 05 Set 2008, 21:25

uenu.. aixo de fe dos divisions podria estar be... pro io crec k portaria mals rollos i tal ja que molta gent ke disfruta am la vuladus no es plan de posarla a segona divisio pel merda equip ke tingui i k un altre ke li sudi la vuladus i numes la jugui per tenir amistosos i el posis a primera pos a mi molta gracia no em faria.

potse si que s'auria de comptar nomes am la gent ke de vritat estigui disposada a jugar la vuladus encara ke es jugui kedar penultim de grup.

aquesta competicio esta feta per pasarso be i no per mal rollos ni fe replantejaments ni re, simplement de cara a les proximes edicions k es facin seria questio de comptar am els que de vritat estan disposats a jugarla i no a putejar a la altra gent.

apa ciau toies
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Ds 06 Set 2008, 14:22

A veure, aquí no es tracta de putejar a ningú. Simplement estem parlant
de replantejament perquè la cosa no funciona bé.

La Vuladu's porta ja 6 edicions i som uns quants els que ja tenim els ous pelats de participar-hi. Com és normal, a mesura que portes temps els equips milloren i cada cop són més bons.
El fet de fer 2 divisions implicaria que els equips més bons estarien en teoria a 1a divisió els equips no tan bons (merda equips si vols) a
2a. Quan parlem de divisions no parlem de divisions segons em connecto més al HT/ho visc més o criteris d'aquest tipus. A la vida les coses
són així, i el que no pots pretendre és estar a dalt de tot sense haver-t'ho guanyat.

És probable que alguns dels equips com el teu, kemi, que hi poseu ganes i us agrada hagueu d'estar a 2a divisió i us trobeu amb alguns dels
problemes que ens estem trobant ara de gent que passa una mica del tema i tal, però crec que el fet d'oferir aquesta organització per divisions i amb algun criteri que premiï els ascensos i descensos (com ha dit el chatarra per exemple), us donarà un bon alicient.

O em diràs que no serà guapo quan quedis 1er o 2on de 2a divisió i pugis a 1a?? Sí clar, és molt més guapo jugar a 1a i quedar primer,
però si així ho vols, t'ho has de guanyar, que a la vida no tot són flors i violes.

A més a més, el que fa aquest sistema de competició és igualar el nivell dels equips en 2 divisions. Ara mateix si tu jugues contra
qualsevol equip dels que estem a VIII, VII,... si nosaltres volem no ens guanyaràs ni de conya. En canvi, si fas una lliga contra equips del
teu mateix nivell, la cosa és més emocionant, ja que tens més opcions de guanyar partits, i si no temps al temps...

Bé només volia fer comprendre't que aquesta reorganització es fa pensant no només en els equips més bons, sinó en tots en general, i que el que busquem és seguir millorant aquesta competició que va començar del no-res i que cada dia està més currada.




Fent un punt i a part i per acabar amb aquesta motivada, volia dir que com ha quedat clar em manifesto a favor de les 2 divisions, el que no tinc massa clar és el sistema de competició...
- Crec que la idea del Chatarra (que el nano al final de tant participar en 24h i merdes d'aquestes sembla que ha après alguna cosa, vamooooooooooooos!) és bastant bona:

1a divisió: 16 equips en 2 grups de 8 (els grups se sortegen)

  • Els 4 primers de cada grup passen a 4rts, semis i final. (juguen entre 8 i 10 partits)
  • El 5è i el 6è són "poble", no juguen la fase final però es mantenen a 2a (juguen 7 partits)
  • El 7è i el 8è han de lluitar per no baixar. Aquí ja hi han més opcions:

  1. El 8è baixa directament a 2a i el 7è fa promoció.
  2. Els 2 fan promoció.
Al seu temps, la promoció es pot fer:

  • El 7è d'un grup contra el 7è de l'altre grup.
  • El 7è d'un grup contra el 8è de l'altre grup i viceversa.
  • Els dos 7ens juguen contra els dos segons de 2a divisió (o si només hi hagués un grup a 2a, contra el 2on i el 3er). Bé, qe s'obren moltes possibilitats. S'ha de considerar si els de 2a algun puja directe, algun promociona,...
  • ...
Bé després d'exposar-ho tot (bueno, segur que encara falten més opcions), jo aposto per aquest sistema (1a de 16 equips i 2a amb els equips que surtin) amb les següents normes en relació a les promocions:


  • Els dos 8ens de 1a baixen directament.
  • Els dos 7ens juguen promoció entre ells a partit únic. El que perdi baixa i el que guanyi es manté.
  • De 2a, els dos primers (si són 2 grups, i si és 1 sol grup el 1er i el 2on) pugen directe com a premi, mentre que els 2 segons (o 3er i 4rt), es juguen una 3a plaça amb una promoció també a partit únic.
Crec que d'aquesta manera, seria prou motivant tant per als uns com per als altres, i pot quedar molt guapo. Ja direu què us sembla, a mi em sembla una bona opció però segur que hi ha propostes millors o millores de la meva proposta (bé de fet no és meva ben bé, xD).

Doncs au, bon vent i barcanova!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Ds 06 Set 2008, 15:15

Bé doncs, sembla que la majoria de gent (al menys els qui hem opinat aquí, els altres si no ho fan hauran d'acceptar el què toqui) estem d'acord amb el sistema de dues divisions, excepte el Kemi. Entenc el què vols dir, i no m'allargaré perquè el Doktor ja t'ho ha dit tot referent a aquest tema (i estic d'acord amb tot el què ha dit). Has de pensar que, si realment segueixes vivint el Hattrick i la Vuladu's, amb el temps acabaràs tenint un equip competitiu i estaràs a primera divisió (de la Vuladu's eh, no ens flipem xD). De totes formes, vas cinquè al teu grup o sigui que encara tens possibilitats de quedar entre els 4 primers i salvar-te.
Encara que equips més dèbils puguin no estar d'acord amb aquest sistema, crec que farà la cosa més emocionant i competitiva per tots, i que a la llarga els equips que viuen Hattrick estaran a primera.
Un cop clar això, el què hauríem d'acabar de decidir és el sistema a seguir. Jo estic d'acord amb el sistema del Doktor (originalment del Chatarra i inspirada en la del Telis, o sigui que parteixo de que ja som 4 qui estem d'acord).
No obstant, potser faria aquests canvis:

- A segona divisió, faria dos grups (amb els equips que siguin), lligueta i llavors fase el·liminatòria o play-off tal com fem actualment. Per què? Perquè sempre és molt més emocionant jugar-se el títol o, en aquest cas, l'ascens en unes eliminatòries i, per altra banda, així faríem que les dues divisions tinguéssin la mateixa durada. També es podria donar el fet que qui quedi primer d'un grup perdés a quarts i no pugés, però és el mateix que a primera no?
- Si fessim això, faria que els dos equips que arribessin a la final de segona pugessin directament (la final es jugaria pel simple fet de ser el campió de segona) i que el guanyador del tercer i quart lloc també pugés (per així donar-li importància a aquest partit).
- En quant a primera, seguiríem el sistema que ha dit el Doktor (els quatre primers de cada grups passen a quarts i es fan els play-off de sempre, els cinquens i sisens són "poble" i es mantenen, els vuitens baixen directes i els dos setens juguen promoció entre ells per seguir a primera).

Què en penseu? Mica en mica ens anem posant d'acord, acabem d'ultimar aquests detalls i ja ho tindrem.
El què sembla clar és el sistema de dues divisions, per tant, crec que ja podem confirmar que qui passi a quarts a aquesta Vuladu's començarà la VII Vuladu's a primera i tots els altres (més els desqualificats i les possibles noves incorporacions) a segona. Així que ja sabeu, poseu-vos les piles i a intentar quedar entre els quatre primers!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por kemi Ds 06 Set 2008, 15:28

uenu vist axi tampoc esta malamen el sistema de dues divisions.
pro am el k jo em segueixo menjan la olla (xD) es am el fet de k la gent sudi olimpicament del tema, i ja us puc ven jurar k molta gent de segona no es limitara a acceptar el partit i pot fe putades i axo ia es veu ara am aquesta vuladus ja que a cada grup en falta algun i encara estem a la mitat de la lligueta.

potse si k es la solucio fe dues divisions, io tampoc i estic en contra pro unicamen es el tema aquet de k la gent pasi, io preferiria fe una segona divisio am 10 equips k seguexin la vuladus k no una segona am 20 equips i k la mitat pasin del tema.

apaleee
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Ds 06 Set 2008, 15:50

Val, això és una altra història, jo també prefereixo que no hi hagin tants equips però que els qui hi siguin acceptin tots els partits. Crec que tots sabem més o menys la gent que segueix la Vuladu's i la gent que suda (pot ser per falta d'informació o perquè suden directament). Per exemple, el Joan (colla de dropos) tot i que hagi estat desqualificat perquè estava de vacances és un dels equips que repta més d'hora i ho fa sempre, però altres equips directament passen.
Això és un tema complicat. Ja vam intentar que qui vulgués jugar la Vuladu's entrés al fòrum, es registrés i ho confirmés, però hi ha molta gent que no hi entra mai o al menys no posteja però, no obstant, accepta els amistosos, però també hi ha gent que no ho fa. Com diferenciar-los? Doncs no ho sé, perquè crec que no seria ètic dir "tu no jugues la Vuladu's" sense cap fet formal per justificar-ho. El què si hem de fer, és que cada equip que participi, o bé ho confirmi ell o bé ho faci via un dels usuaris "responsables" que s'encarreguin d'avisar-lo de l'inici de la competició i/o dels reptes en cas que se n'oblidi (jo ho faig amb l'Aleix (f.c piñolis) bastant sovint per exemple, i a les últimes dues Vuladu's ha acceptat tots els partits crec xD).
En quant al tema de que hi ha gent que, tot i que accepti els amistosos, els hi suda la Vuladu's crec que no hi podem fer res. Cadascú dedica els esforços que vol a la competició i fa les alineacions que vol depenent dels seus objectius. Jo, per exemple, dissabte passat vaig jugar partit de la temporada amb tots els titulars (i si, només vaig empatar xD) i això s'ha notat en el partit que vaig perdre contra l'Aniol. Si hagués posat tots els titulars un altre cop aquest dimecres segurament l'hagués guanyat, però vaig decidir no fer-ho perquè passaré a quarts igualment i prefereixo fer rotació amb els meus jugadors. Això també ho remarco perquè hi ha gent que va comentar que feia pudor a maletins i això no es veritat, vaig fer una alineació decent però amb bastants suplents i amb l'esperit baix, i això es va notar. Per altra banda, si en comptes de amb l'Aniol m'hagués tocat amb el Ferran per exemple, hagués anat a fons segurament encara que no em jugués res. Amb això vull dir que cadascú es pren els partits com vol i aquí crec que no hi hem d'entrar.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por doktor Ds 06 Set 2008, 16:13

Subscric les paraules del Typhon i crec que no t'has de "menjar l'olla" amb aquest tema kemi, perquè independentment del canvi de sistema de competició, tots estem bastant cremats amb el tema d'equips que suden de la Vuladu's, i tots hem coincidit en dir que de cara a la propera val més pocs i ben avinguts que molts i que passi com aquesta.
Amb això volem dir que només participarà en la VII Vuladu's qui realment vulgui participar-hi i es comprometi a complir.
Tampoc pretenem que la 2a sigui un cau de rates amb anarquia ens interessa que funcioni igual de bé que la 1a divisió i no et preocupis que els organitzadors procurarem que així sigui.

Pel que fa a la teva proposta Typhon, em sembla molt bé el tema aquest de fer play-off també a 2a, de fet ja he dit que segur que es podia millorar el que he proposat jo. Segur que així serà més emocionant per a tots!

Vinga va a veure si opineu la resta...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por OrBiS Dg 07 Set 2008, 13:54

en general em sembla tot be, pero cal tenir en compte, que la 1a divisio com la segona aproximadament han de tenir la mateixa durada.

aixi que jo primer miraria la gent que son a 2a, i basantnos amb aixo, fer a 1a 2 grups o 4 grups (ja que 4 grups de 4 equips tarden menys que 2 de Cool

jo soc partidari de 4 grups... mes que res pq aixi sacaba abans la competició i hi ha sopar mes sovint Very Happy
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue40/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dg 07 Set 2008, 14:38

OrBiS escrigué:jo soc partidari de 4 grups... mes que res pq aixi sacaba abans la competició i hi ha sopar mes sovint Very Happy
Alcohòlic!! xD
Ahir parlant amb el Doktor vam comentar que, ja que fent dos grups de 8 la Vuladu's duraria 10 setmanes i la temporada de Hattrick dura 16 (14 partits de lliga + 2 de descans) es podria seguir una dinàmica de Vuladu's per temporada. És a dir, com els equips que estem de vuitena en amunt juguem Copa però ens eliminen a la segona jornada com a molt (a la tercera si apurem), es podria començar cada Vuladu's a la tercera o quarta setmana de cada temporada de Hattrick, i el final d'aquesta coincidiria amb el final de la lliga aproximadament.
Llavors també vam comentar de suspendre la Vuladu's la temporada que coincideixi amb els mesos de juliol i agost aproximadament, ja que hi ha molta gent que se'n va de vacances i això influencia en el nombre de partits acceptats. Ja direu què en penseu d'això, jo crec que és una bona idea per tal de tenir-ho tot més organitzat i per evitar els talls de la Vuladu's per culpa de la Copa.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por xuri Dg 07 Set 2008, 15:14

sisisisisisisisi, m' agradat akesta kombinacio de lliga + vuladus per temporada, jo estic d'acord amb tot.
apaleeee
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Telis Dg 07 Set 2008, 16:10

Després de tirar-me 15 minuts llegint tot el que s'ha dit després del meu ultim comentari... penso ke la idea ha anat agafant forma i m'agrada.

És cert que amb tot aquest sistema de grupets ke dieu la lliga guanyaria més emoció ke si juguessim com inicialment jo vaig dir en un sol grup. Per tant voto a favor d'aquesta proposta de fer 2 grups a primera i a segona ja es veurà.

Això de coincidir Vuladu's i lliga es molt bona idea també, igual ke lu de suspendre Vuladu's juliol i agost, tot i que això també es podria parlar l'estiu ke ve en funcio de la gent....

Penso ke el ke em de tenir més clar és la de la participació dels equips. Jo no convidaria a aquells equips ke tots sabem ke hem convidat pel sol fet ke son de navarcles i han kedat fora de bones a primeres en aquesta Vuladu's, sino realment als compromesos.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por chatarra Dl 08 Set 2008, 14:48

A mi hem semble correcte l'última proposta del Typhon, per tant per mi ja ho podeu tirar endavant, ara si que estaria bé crec jo que hi participes mes gent amb aquest tema, ja que es un asumpte prou important com perque hi hagi la màxima parcipitació, perque després sempre sorten els "i qui ho ha decidit aixó" o "van a la seva puto interes" etc.... I putser valdria la pena que avanç de que pregueu la decisió final deixeu passar uns quants dies perque la gent tingui opció a dir la seva.
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por toia Dl 08 Set 2008, 15:29

Bé, després de molts dies de llegir aquest post i no escriure, he decidit escriure la meva postura al respecte d'aquest tema que és molt important pel desenvolupament de la VII Vuladu's.

Fer dues divisions comporta més feina però també comporta més igualtat, més piques, més objectius i més ganes de prepararte el partit de cada dimecres. Fer una segona voldria dir que tots els que hi participin si volen pujar a primera si han desforçar al maxim i per tant involucrarse a la competició. Si això s'aconsegueix pot ser un éxit perque tots i sortirem guanyant, desde l'equip més debil fins al més fort.

Ara bé, penso que abans de decidir fer una segona s'hauria de trobar algú que soferis de portar la gestió de segona perque el typhon ja te prou feina.
Si això s'aconsegueix la proposta de les dues divisions amb 16 equips per lliga, fent 2 grups de 8 o 4 de 4 que també seria una opció, fent que els 4 ultims fesin un playoff que seria dramatic perque els dos perdedors de semis baixarien a segona i el perdedor de la final també per tant tant sols sen salvaria el guanyador del playoff, un estimul més per motivar a la gent.

Això si, per participar a la vuladu's jo només contaria amb equips compromesos a fer els reptes. Per equips no serà perque jo conec gent que no es de Navarcles que els hi encantaria participar a la vuladu's...

Si es troba algu per administrar la segona i vol ajuda, jo mofereixo voluntari per ajudar-lo en el que faci falta. Res més.

Salut! king
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue0/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por kemi Dl 08 Set 2008, 19:46

uenu dons ia ke axo de fe una segona sembla cada vegada mes interesant, jo em podria oferir per crea la segona divisio ja que seria un dels k i participarien.
si i esteu dacord nomess fa falta k em digueu k si , i j en parlariem per tiraro endavant.

pd: ki es vulgui llegir totes akstes pagines flipara un ratu.

apalee
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dt 09 Set 2008, 03:07

Bé, estic d'acord amb el nou sistema plantejat per tots els motius que heu dit. Si voleu que la gent accepti els reptes i evitar que equips quedin eliminats per falta de compromis, es podria ficar un sansció de una vuladu's sense jugar a aquells equips que no acceptin els reptes, aixo si, a partir de la proxima edició.

Pel que fa el tema mès feina per en Typhon no crec que sigui aixi, ja que equips participants hi haurien mes o menys els mateixos l'unic que estarien separts en 2 divisons, i si per un cas el tio se'ns estresses ja es queixaria.

El que estar clar que la vuladu's estar oberta a tot navarcli o persona que s'entregui al poble (maginets) i no li podem negar la participacio a ningú perquè creiem que no acceptarà els partits, a no ser que, com he dit abans, fiquessim sancions els equips que no compleixin amb les regles. SI això fos aixis l'spank (per exemple, ja he dit que això no passaria fins a la Vuladu's VIII ) no jugaria la proxima edició, i ens assegurariem d'evitar una lacra de la vuladu's i a la mateix temps, mès compromís de quan tornes a ser admes a la vuladu's.

Typhon no cal que t'excussis de la derrota amb l'aniol, ets una toia i contra mi ja pots ficar els teus iaios carrosses i amb alzeimer pq set fundeixo igualment
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue65/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por kiku Dv 12 Set 2008, 23:12

buenu io al cap de uns 2 messos de numes entrar al foro per mirar contra qui avia de jugar o entar al importan chat, e vist tanta lletra escrita que el primer que e fet a estat pillar un mal de cap flipan. com pudeu imaginar no ho e llegit tot Laughing pero ma agradat aixo ultim xD io apoiu aquesta proposta.
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue32514/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por OrBiS Dt 04 Nov 2008, 18:29

Ara que ja s'ha definit qui jugarà a 1a divisió i qui jugarà a segona.... volia remoure una mica la merda... que si no es pot guanyar el camp, s'ha de mirar de guanyar als despatxos xD

El fet de fer 2 divisions va sortir pq hi hagues una divisió amb gent mes implicada, pq no hi hagin tans descualificats (com molt be diu en Doktor al primer post).

El que em pregunto ara, que no ho he trobat en cap normativa, es:

Que hi ha mes impresentable que no acceptar un partit de vuitens?????
Com es sanciona aixo? Descualificacio? En cas de descualificacio perden la plaça a primera? Si la perden quin criteri es segueix per saber qui la ocupara? lligueta entre els 4 5èns?

Aquest putu reglament te molts BUGS! xD

P.D: Despatxos r00lz xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue40/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dt 04 Nov 2008, 19:01

Si, realment estic d'acord amb això què dius. Si vam desqualificar al Spank per no acceptar dos partits i haurà de jugar a segona, també ho hauriem de fer amb el Tisu i l'Stivi pel mateix fet. No ho vam comentar aquí perquè òstia, CAL no acceptar els partits de vuitens? xD
En fi, que per mi que quedin desqualificats i aquests dos llocs se'ls disputin els quatre equips que han quedat cinquens (D-Trankis, Liverpool Football.Club, F.C. Les Cabres i llunor team). Es podria fer un mini sorteig per fer emparellaments, fer dos partits i que pugi qui els guanyi. O també es podria fer una mini lligueta de repesca de tres jornades i que pugin els dos primers. Què us sembla?
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dt 04 Nov 2008, 21:24

Bé, pero hauriem de tindre en comte si el tisu i el fuckshionettis és el primer o segon partit que no accepten el repte, si és el primer, l'any que be haurien de jugar a primera, ja que les normes diuen que nomès es descualifica en el cas de no acceptar 2 reptes, no? Per tant no acceptar aquest repte no seria descualificant, l'únic que perdrien el partit.

Per aktre banda estic d'acord de fer un lligueta de repesca per veure qui es queda a 1a.

i sino.... A SEGUNDA, OE! A SEGUNDA, OE!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue65/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dt 04 Nov 2008, 23:51

Cert, el Ferran té raó... ara ho he mirat i tots dos equips han acceptat tots els partits excepte el d'avui, per tant, no haurien de ser desqualificats si seguim les normes... tot i que no hi havia res escrit sobre no acceptar reptes a la fase final. Així doncs què fem? Crec que, de cara a la VII Vuladu's, haurem de fer unes normes més precises amb els menys "bugs" possibles per evitar situacions com aquestes.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Replantejament Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Replantejament Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Replantejament Vuladu's Cup Empty Re: Replantejament Vuladu's Cup

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum