Ajornament de la Vuladu's
+4
kemi
Matinée
OrBiS
Typhon
8 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 1
Ajornament de la Vuladu's
Degut a que la setmana que ve uns quants equips juguem Copa i no podrem concertar amistosos, la Vuladu's queda ajornada fins que ens el·liminin a tots (probablement en una o dues setmanes). Per tant, no concerteu partits de la Vuladu's per la setmana que ve. Si dos equips que no juguen Copa prefereixen concertar el partit podem fer que conti, però crec que, al ser la última jornada, el millor és que es juguin tots a la vegada quan tothom pugui.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: Ajornament de la Vuladu's
FUCK pr0's xD
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
OrBiS escrigué:FUCK pr0's xD
+1
Matinée- macarró
- Nombre de missatges : 189
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008
Vicis
Alcohol:
(3/100)
fuck copa ¬¬
dons be am el partit d'avui em despedexu d'akesta vuladu's i ia ens veiem a la proxima, naturalmen io sere a segona.
apa sort
dons be am el partit d'avui em despedexu d'akesta vuladu's i ia ens veiem a la proxima, naturalmen io sere a segona.
apa sort
kemi- madame
- Nombre de missatges : 301
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(69/100)
em sembla k ens veurem a segona kemi xD aixi k ja podem dir... FUCK ELS DE PRIMERA!
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
OrBiS escrigué:em sembla k ens veurem a segona kemi xD aixi k ja podem dir... FUCK ELS DE PRIMERA!
Ui fabri, quin discurs de derrotista... Snif snif...
Pensa que al nostre grup l'únic que hi ha decidit és que el Juanjo està classificat i que el Piñolis, el MOS i la seleçao jugaran a 2a. A artir d'aquí som 4 equips per a 3 places i pot passar de tot... Ho he analitzat una mica:
- Segurament el que ho té millor és el Palomino, perqquè guanyarà quasi segur i ampliarà el seu average.
- Jo no em puc despistar pq una victòria teva provocaria un quadrúple empat a 12 punts i llavors es decidiria tot per l'average. De totes maneres, crec que ho tinc força bé jo també, perquè si guanya el Pepo em classifico segur, i si guanyes tu, el Pepo veuria reduit el seu average com a mínim per un gol, de manera que em puc permetre perdre amb el Juanjo per 4 gols de diferència almenys.
- Pel que fa al Pepo i al Fabri, s'ho juguen tot!!! El Pepo amb una victòria assegura la classificació i el Fabri necessita guanyar per seguir somiant. Si això passés, depenent del resultat podria quedar a fora qualsevol dels 3, o inclús es podria donar un doble/triple empat a punts i goal-average (tampoc és tant difícil...). La cosa está que arde!!!
PD: En cas d'empat a punts i a goal-average, quin criteri decideix que es classifica??? Gols a favor com al HT???
PD1: Ah si, me'n descuidava, FUCK ELS PARDILLOS QUE NO JUGUEU COPA, QUE US MOQUI LA IAIA!!!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
doktor escrigué:PD: En cas d'empat a punts i a goal-average, quin criteri decideix que es classifica??? Gols a favor com al HT???
Les normes escrigué:Després de les 7 jornades, els quatre equips que tinguin més punts de cada grup passaran a la fase final. En cas d'empat a punts, es contarà la diferència de gols a favor i en contra. En cas d'empat de nou es contaran els gols a favor, en cas d'empat els goal-average entre els dos equips, i si es donés un empat de nou es realitzaria un torneig de pedra-paper-tisora al millor de tres a un dels bars de la localitat.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Després dels partits de Copa d'avui, haurem d'ajornar una setmana més la Vuladu's ja que el Telis ha sigut l'únic que ha passat de ronda (si, a mi me n'han cascat 7, ola!). O sigui que això segueix suspès fins a proper avís.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
bufff pos com el telis li piqui per guanyar partits de la copa, acabarem akesta vuladus despres de nadal !!
kemi- madame
- Nombre de missatges : 301
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(69/100)
Jo ja estic eliminat, hens reptem ja o esperem un altre setmana?
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
Jo m'esperaria a que es juguéssin tots els partits per tal de ser més just per tothom, ja que es tracta de la última jornada i el millor seria que es juguéssin tots els partits a la vegada.elcoordinador escrigué:Jo ja estic eliminat, hens reptem ja o esperem un altre setmana?
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
D'acord aquesta setmana ja hem buscarè un amistos.
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
Podem jugar sense el Telis, total pel que fa a la vuladu's no cal retresar-la
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
No us heu parat mai a pensar lo maca k es la segona divisio? xd
Spankerman- puta de carretera
- Nombre de missatges : 94
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Vale, el Telis es resisteix a caure, o sigui que ajornem la Vuladu's una setmana més...
Aquests parons reforcen la proposta que vaig fer de començar la Vuladu's la segona o tercera setmana de la lliga i, com amb el nou sistema durarà 8-10 setmanes, no hi hauran parons i tindrem una Vuladu's per temporada. Però d'això ja en parlarem quan acabem aquesta.
Aquests parons reforcen la proposta que vaig fer de començar la Vuladu's la segona o tercera setmana de la lliga i, com amb el nou sistema durarà 8-10 setmanes, no hi hauran parons i tindrem una Vuladu's per temporada. Però d'això ja en parlarem quan acabem aquesta.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo crec que hauriem d'excloure tot equip que aguanti 2 rondes de la copa
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Perdona que et corretgeixi Tebi, pero crec que em donaras la raó. Crec que el que pasa ronda de copa ha de pagar una ronda de birres, aixi com mes rondes passi, mes gatera... xD
OK, soc un ilús, i?
OK, soc un ilús, i?
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Home a mi em sembla força be, aixi dons, el telis ja pot pagar un parell de birres per barba xD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Val, per fi el Telis ha caigut el·liminat de la Copa, per tant ja podem seguir la Vuladu's, o sigui que concerteu els partits de la última jornada per la setmana que ve. És important que aviseu a tota la gent que no es passa pel fòrum per tal que s'enterin, jo ho intentaré fer amb els qui pugui.
EDIT: Una cosa que no vaig comentar al seu dia no sé perquè. El Ramon (Kal Munta) em va dir que ell i el Naina preferien jugar ja (això va ser quan vam ajornar la Vuladu's) i així s'oblidaven. El resultat del partit va ser 1-9 a favor de Kal Munta, i tots dos mànagers estan d'acord. Per mi no cal repetir el partit (de totes formes, en aquest cas, era un resultat bastant previsible). Així que si no esteu en contra, fem que conti.
EDIT: Una cosa que no vaig comentar al seu dia no sé perquè. El Ramon (Kal Munta) em va dir que ell i el Naina preferien jugar ja (això va ser quan vam ajornar la Vuladu's) i així s'oblidaven. El resultat del partit va ser 1-9 a favor de Kal Munta, i tots dos mànagers estan d'acord. Per mi no cal repetir el partit (de totes formes, en aquest cas, era un resultat bastant previsible). Així que si no esteu en contra, fem que conti.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum