Sorteig de vuitens
+4
Tebi
doktor
elcoordinador
Typhon
8 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 1
Sorteig de vuitens
Bé doncs, un cop finalitzades les 9 jornades de fase prel·liminar, ja podem fer el sorteig que marcarà les el·liminatòries de vuitens en endavant. Proposo que el sorteig es realitzi aquest divendres 31 d'octubre al Lohi, a partir de les 11-11.30 de la nit (per tal que tothom tingui temps d'anar a sopar on pertoqui). Tothom està convidat a assistir-hi com és habitual, ja estigui el·liminat o no (podeu venir Xard, Fabri, Aniol, Kiku, etc. xDD). Qualsevol canvi de lloc/data/hora es comunicarà aquí mateix, o si ho voleu confirmar el mateix dia em podeu trucar a mi o al Doktor i us posarem al corrent.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: Sorteig de vuitens
Jugarem les el.liminatories el proper dimecres?
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
Si, no us busqueu amistosos, espereu a dissabte que penjaré els emparellaments.elcoordinador escrigué:Jugarem les el.liminatories el proper dimecres?
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
UUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Foti vuitens aki!!!! See you on friday at new bar Loy!
Foti vuitens aki!!!! See you on friday at new bar Loy!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Bé, em sembla bé fer el sorteig divendres, intentare no assistir ebri a l'acte.
Ah! i els que no us heu classificat per 8ens... A segunda, oe! a segunda oe!
Parlant seriosament, em sap molt greu que no pugui jugar les proximes edicions amb els equips no classificats per a la següent fase, pero han d'entendre que les toies l'unic que fan es allergar la vuladu's i fins que no tinguin mes nivell no cal que se'ns possin al costat. Tot i aixi sempre hi ha l'excepcio que confirma la norma, com es el cas de Trunyu's Team, que amb el seu equip de jubilats de l'imserso (els va fitxar a Benidorm) s'intenta comparar amb nosaltres....
A segunda oe! a segunda oe!
LALOLAILO LAILOLA!! xD
Ah! i els que no us heu classificat per 8ens... A segunda, oe! a segunda oe!
Parlant seriosament, em sap molt greu que no pugui jugar les proximes edicions amb els equips no classificats per a la següent fase, pero han d'entendre que les toies l'unic que fan es allergar la vuladu's i fins que no tinguin mes nivell no cal que se'ns possin al costat. Tot i aixi sempre hi ha l'excepcio que confirma la norma, com es el cas de Trunyu's Team, que amb el seu equip de jubilats de l'imserso (els va fitxar a Benidorm) s'intenta comparar amb nosaltres....
A segunda oe! a segunda oe!
LALOLAILO LAILOLA!! xD
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
xDDDDDDD +5Tebi escrigué:LALOLAILO LAILOLA!![/b][/u] xD
PD: Jo també intentaré no assistir (massa) ebri al sorteig, que al de vuitens de l'any passat no em vaig enterar gaire... xD
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
FUCK PRIMERA!!
jo es que ja volia estar a segona... eiks! xD
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
OrBiS escrigué:FUCK PRIMERA!!
por OrBiS el Dc 03 Set 2008, 13:57
jo vaig acabar el partit sobrat de mitg del camp xDDDDD
FUCK LAMER! xD
Digue'm picat, però al final, el temps posa cadascú al seu lloc... A SEGUNDA, OÉ! A SEGUNDA, OÉ!..... xDDDDDDDDD
Ànims fabri, que l'any que ve seràs favorit al títol...... de la lliga de les toies!!!
Per cert, a veure quan et deixes veure pel poble, que ja ni als partits del Navarcles fdp!!!
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Que vols que digui, que prefereixo centrarme a la lliga? Que no seria el primer eh ¬¬ (em fa mandra buscar el post on TU, entr d'altrs ho veu dir xD)
Pel que fa el meu pel no es veu pq vaig una mica liat ultimament, aquest finde mateix he de fer 2 PACS per entregar dilluns, aixi que no crec k pugui treure el cap gaire... aviam si el finde que ve hi ha mes sort
FUCK MANAKLES!x D
Pel que fa el meu pel no es veu pq vaig una mica liat ultimament, aquest finde mateix he de fer 2 PACS per entregar dilluns, aixi que no crec k pugui treure el cap gaire... aviam si el finde que ve hi ha mes sort
FUCK MANAKLES!x D
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
OrBiS escrigué:aquest finde mateix he de fer 2 PACS per entregar dilluns
Al fòrum paraulotes no si us plau! xD
A veure si et deixes veure dons... Bueno, si més no ja falta poc pel sopar aquell del que tens tantes ganes... (4 setmanetes i ja tenim la Vuladu's acabada...)
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
SOPAR, SOPAR, SOPAR!!!!!!!!!!1 SISISISISISISISIISS
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
jejejeje
com em teniu clixat
aquest finde que ve tb em quedare a barna... aviam si el que ve hi ha mes sort..
Per cert em deixareu tumbar algun cadet al proxim sopar? Que van amb els fums molt pujats... o encare no son majors d'edat? Encare els ha de mocar la iaia? xD
com em teniu clixat
aquest finde que ve tb em quedare a barna... aviam si el que ve hi ha mes sort..
Per cert em deixareu tumbar algun cadet al proxim sopar? Que van amb els fums molt pujats... o encare no son majors d'edat? Encare els ha de mocar la iaia? xD
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
Això s'hauria de tenir en compte ja que no tè cap mèrit quedar segon o tercer a la lligeta i això és desmareixer la fase inicial.
Això s'hauria de tenir en compte ja que no tè cap mèrit quedar segon o tercer a la lligeta i això és desmareixer la fase inicial.
elcoordinador- macarró
Vicis
Alcohol:
(50/100)
miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Vicis
Alcohol:
(0/100)
WTF? Hi ha situació més neutral que jugar en camp neutre (valgui la redundància)? El factor camp a partir de vuitens no entra en joc, per evitar situacions com la que t'estàs queixant sense motiu ni raó.elcoordinador escrigué:Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
El premi per quedar segon és que jugues contra un equip que ha quedat tercer i que (teòricament, en aquest no) és menys bo.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
capritxu, el que has de fer es explicar de on has tret akests 3 paios del mitg del camp xD
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
elcoordinador escrigué:Be ara que estic eliminat dirè la meva, quin mèrit tè quedar segon si no tens el factor camp a favor, trobo poc meritori això perque jo he quedat segon, jugo contra un tercer i amb el factor camp en contra, sol.lució he perdut clarament pel factor camp.
Com diu el Typhon, amic Cayuela, amb bon rollo, però aquí has pixat fora de test. Mira què diu a les regles del HT:
Jugant a un estadi neutral
Si vols jugar un amistós sense que cap equip tingui l'avantatge de jugar a casa, pots escollir jugar a un estadi neutral. Però si jugues a un estadi de la teva pròpia regió, continuaràs tenint l'avantatge de l'equip local (encara que se't consideri l'equip visitant). El propietari de l'estadi no guanyarà diners per aquests amistosos.
Així que d'avantatge de camp res de res, a partir de vuitens, en cada partit és com si tots juguéssim a casa. Així que, què vols que t'hi digui, si t'han eliminat... pues que et moqui la iaia nano!!!
PD: Ara això sí, vaia mig del camp que tens! Que els dopes amb medicatas de l'ambulatori perquè pugin de TSI o ke??? xDDD
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
S'ha de plorar una mica per tranquilitzar als aficinonats i sinó mira el Madrid, el jugardors de mig camp els he tret de la cantera que és amb el que sempre he cregut .
elcoordinador- macarró
Vicis
Alcohol:
(50/100)
Ja fotem el Madrid pel mig...xDelcoordinador escrigué:S'ha de plorar una mica per tranquilitzar als aficinonats i sinó mira el Madrid, el jugardors de mig camp els he tret de la cantera que és amb el que sempre he cregut .
El Madrid tampoc té culpa que no sàpigues escriure.
Fuck Capritxu!
Matinée- macarró
- Nombre de missatges : 189
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008
Vicis
Alcohol:
(3/100)
No ploris home si d'aquí tres mesos no li va be al Barça ser el HUCHA el que la liarà.
elcoordinador- macarró
Vicis
Alcohol:
(50/100)
I sino preguntad a Guti... ke diu ke li agrada molt passar el motxo!! Es ben be ke akest nano no desentonaria a platja d'aro!!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)