VI Vuladu's Cup - Semifinals (19-11-08)
+5
doktor
kemi
OrBiS
Tebi
Typhon
9 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: VI Vuladu's Cup - Semifinals (19-11-08)
Partit de final.... Ha estat un partit ben macu d'aquells per emmarcar, ja ser que he guanyat però també s'ha de felicitar el Duktó per aquest partit, que no ma posat les coses gens fàcil, el podria haver guanyat ell tranquilament. Estic totalment d'acord amb el seu post tan pel nostre partit com per l'altre de semifinals, es ves pogut anar a la prorroga perfectament.
Vosaltres dos Hotis i Typhon no se pk us piqueu tan si la Vuladus no la guanyarà ni un ni l'altre!!! jajajaja
Ara et toca a tu Typhon...
Vosaltres dos Hotis i Typhon no se pk us piqueu tan si la Vuladus no la guanyarà ni un ni l'altre!!! jajajaja
Ara et toca a tu Typhon...
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
doktor escrigué:I lo maco que és veure com us partiu la cara al fòrum??? xDD Recordo una cosa que ha dit el fabri al xat avui que m'ha fet màxim de riure que quan estaveu en màxim pique anava dient: "Métele!!!" i ho ha rematat amb un "Més igual a qui, pero métele!!!" xDDDD
Totalment d'acord. El seguir en viu aquests moments de tensió, no tenen preu. Allà han sortit tots els draps bruts. Realment hi han hagut moments que creia que aquests 2 ja no es parlaven mes XD
Potser mirant els resultats, no ho sembla tan, pero han sigut unes grans semifinals. Primer durant el partit les ja comentades discusions Tebi/Thpon, al llarg de la segona part, quan el partit ja es veia decidit i ha anat entrant mes gent al xat, es quan ha entrat la emoció del final del partit de l'altre semifinal, i a sobre am prorroga!!
Ara nomes falta esperar k la final no es quedi petita al costat de les semifinals... Aixi que ja podeu comensar a escalfar el partit xDDDD
Hi han rumors que el typhon diu que es pixara a la boca del Xuri quan ni hagi fotut 4...
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Jo no vaig de sobrat, només vaig anar-hi quan el partit estava 4-0 o 5-0 pel xat, per l'emoció del moment i perquè òstia, és el Ferran, ell hagués fet el mateix o pitjor.
A l'anàlisi del meu partit ho he intentat explicar tot objectivament però clar, és difícil donades les circumstàncies, però segueixo opinant, amb el cap fred, que la meva victòria és excessiva però justa, per tot el què he explicat, ja que opino que aquesta diferència de mig del camp és molt petita (sobretot la de la primera part) i llavors ha entrat en joc la diferència atac-defensa que en aquest cas és més alta. Això i la sort de tenir 5 ocasions i el Ferran cap m'ha fet guanyar, però crec que és just.
A l'anàlisi del meu partit ho he intentat explicar tot objectivament però clar, és difícil donades les circumstàncies, però segueixo opinant, amb el cap fred, que la meva victòria és excessiva però justa, per tot el què he explicat, ja que opino que aquesta diferència de mig del camp és molt petita (sobretot la de la primera part) i llavors ha entrat en joc la diferència atac-defensa que en aquest cas és més alta. Això i la sort de tenir 5 ocasions i el Ferran cap m'ha fet guanyar, però crec que és just.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Hi han rumors que el typhon diu que es pixara a la boca del Xuri quan ni hagi fotut 4...
No tindrà cullons a marcarme cap gol... seré jo qui abans de la mitja part ni haure kaskat 5 per rebaixar-li els fums!! Fuck trunyus team !!
PD: A segunda oee a segunda oee !! xDD
xuri- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Aquí no pareu d'acribillar-me amb lo de que vaig de sobrat i que m'heu de baixar els fums i jo no he dit res xD Al contrari, què vol dir aquesta sobrada nano? 5 gols abans de la mitja part? Les ganes que tens home xD
FUCK PUTATRUSKA!!
FUCK PUTATRUSKA!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
xuri escrigué:PD: A segunda oee a segunda oee !! xDD
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
OrBiS escrigué:xuri escrigué:PD: A segunda oee a segunda oee !! xDD
Orbis deja el ht!
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jajajaja, no et desanimis home!!! L'any que bé a ser primer de segona que també té el seu mèrit !!!
PD: Aviat sopar del hattrick !!!!!!!!!!!!
PD: Aviat sopar del hattrick !!!!!!!!!!!!
xuri- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum