Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VI Vuladu's Cup - Premis

+4
xuri
doktor
Tebi
Typhon
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dj 27 Nov 2008, 21:24

Un cop finalitzada la VI Vuladu's Cup, la última amb el sistema d'una sola divisió, i amb el III Sopar de Hattrick Navarcles ben a prop, podem procedir a triar els premis d'aquesta edició. Com sempre dic, els premis no els trio jo, que cadascú faci la seva proposta i qui rebi més vots que s'ho emporti (a part dels típics campió, màxim golejador etc. i dels premis sorpresa cortesia de la comissió de premis).
Poso els mateixos que l'any passat, si algú vol proposar alguna categoria més endavant:

Premi al pique al fòrum
A la present edició hi ha hagut una notable baixada de comentaris, tant de piques com d’altres. Tot i així, si s’ha de triar un pique crec que aquest ha de ser el generat pel partit Hotis – Typhon’s Team on tots dos equips (més altres) vam intentar justificar els nostres punts de vista sobre el resultat per no arribar, evidentment, a cap acord.

Premi Toia
Em sap greu de veritat, però és que cada any es supera… L’any passat el Xuri li va cascar 6, aquest cop el fuck Hotis n’hi casca 9 quan ell mateix va descriure a priori l’enfrontament com “EL millor partit de la jornada sens dubte, un partit intens”. Així doncs, tot i repetir-me i a risc de que s'enfadi amb mi, per tercera vegada voto a la Toia.

Premi equip revelació
He estat dubtant entre stanislau i Matinée Team per ser els dos equips “no favorits” que han arribat a quarts, però tenint en compte que el Ninu va quedar setè a l’anterior edició i que, en canvi, el Juanjo va arribar a vuitens i gairebé passa a quarts, el meu vot és per stanislau.

Premi a la decepció
Aquest no m’ho penso, un equip que ha estat a la final de la Vuladu’s i que ha guanyat a tots o gairebé tots els “favorits” (ell mateix estava dins d’aquesta llista) al llarg de totes les edicions ha de passar, com a mínim, a vuitens. No obstant, Xard va quedar sisè al seu grup, baixant a segona i obtenint només 7 punts dels 24 possibles. A segundaaaaa oéeeeee!!

Premi "paso de la Vuladu's"
He pensat en votar al colla de dropos per la seva escapada a Nova York que va fer que quedés desqualificat de la competició, però en general és un dels equips que s’involucren a la competició. Per tant, voto al Stivi per arribar a vuitens i no acceptar el repte, no crec que hagi d’explicar gaire més. El Tisu va fer el mateix però al menys la seva situació està justificada.

Premi a la motivació
Voto al Xuri, ja que és un dels pocs equips que ho han donat tot per la Vuladu's i, aquesta edició, ha aconseguit merescudament el triomf. Al nano se li han pujat una mica els fums però no passa res, va per cicles això xD

Premi als maletins
Hi han hagut maletins aquest any? No ho recordo... així que de moment no voto a dingú.

Premi al missatge més currat del fòrum
EDIT: El dono compartit al Cobos i al Juanjo per les seves rajades mútues que m'han fet bastant riure aquests últims dies xD

Premi al EJEA
Voto al f.c piñolis per la seva victòria contra C.F.MANAKLES on la diferència de qualificacions va ser notable però, no obstant, el partit va acabar 5-2 a favor de l’Aleix xD
Nota: Voteu en sèrio si us plau, no per tocar els cullons (ja sabeu per qui va això xD).

Premi al millor partit de la Vuladu's
Un partit entre dos grans de la Vuladu’s, totalment emocionant i que va durar ni més ni menys que 111 minuts, fins que Victor Diericx va fer que PeTaTrUsKa jugués la seva primera final de la Vuladu’s i obtingués el títol crec que es mereix aquest premi. Com tots sabeu, estic parlant del PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES de les semifinals.

Premi al millor jugador del torneig
De moment voto en blanc.

Premi al pitjor equip del torneig
Voto al Perri i al seu Flansi Team. El pobre no ha obtingut cap punt, només ha marcat 4 gols en tota la competició i s’ha emportat la golejada més gran de la present edició, 10-1 amb el Cobos xD


Editat per darrera vegada per Typhon el Dc 03 Des 2008, 21:46, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dj 27 Nov 2008, 22:41

Premi al pique al fòrum
Jo també voto al Hotis-Trunyu's Team

Premi Toia
A mi em sap molt greu també pero el meu vot es per la toia

Premi equip revelació
el meu vot també és per stanislau.

Premi a la decepció
Aquí voto per en Trunyu's Team, t'havia de votar aqui o a la toia, després de perdre 2 setmanes d'entrenament, perdre uns quants punts a la llliga (cosa que et fa anar penúltim,i perquè l'últim es un robot...), entrar al chat vacilant-me fins el punt que els altres usuaris del chat els hi fés rabia... penso que et mereixes aquest premi per no haver aconseguit res (un altre cop) en aquesta vuladu's.

Premi "paso de la Vuladu's"
Jo voto per l'spank, podria ser que l'estivi no s'enterés de que ja es jugaven eliminatories (segurament no) pero el que esta clar es que el spank va marxar a EEUU sabent que quedaria eliminat de la Vuladu's i no fent res per evitar-ho

Premi a la motivació
Jo penso que el mes motivat et tu Trunyu,s, pels mateixos motius que he dit en el premi decepció. El putatruska kom a minim no ha entrenat 15 dies forma i no ha vacilat fins que ho ha tingut tot fet

Premi als maletins
Al Trunyu's per comprar a un Gamemaster (GM) abans del meu partit

Premi al missatge més currat del fòrum
No és el mès currat pero si el més inútil:
Typhon escrigué:Arribaràs fins que et toqui contra mi Putatruska, i per TERCERA vegada consecutiva se't fundiré Twisted Evil
mèu cat

Premi al EJEA
Trunyu's, per la sort que vas tenir a la semifinal

Premi al millor partit de la Vuladu's
PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES, si, perquè pel que va ser la final....

Premi al millor jugador del torneig
Martin Lifmo (de Hotis) per dir algo xD

Premi al pitjor equip del torneig
També pel Flansi Team.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dj 27 Nov 2008, 23:39

Tebi escrigué:
Premi a la decepció
Aquí voto per en Trunyu's Team, t'havia de votar aqui o a la toia, després de perdre 2 setmanes d'entrenament, perdre uns quants punts a la llliga (cosa que et fa anar penúltim,i perquè l'últim es un robot...), entrar al chat vacilant-me fins el punt que els altres usuaris del chat els hi fés rabia... penso que et mereixes aquest premi per no haver aconseguit res (un altre cop) en aquesta vuladu's.
Si un equip que arriba a la final tot i que la perd i que, per tant, teòricament, és el segon millor equip de Navarcles és la decepció, un altre equip que perd 6-3 contra aquest equip què és?

Tebi escrigué:
Premi a la motivació
Jo penso que el mes motivat et tu Trunyu,s, pels mateixos motius que he dit en el premi decepció. El putatruska kom a minim no ha entrenat 15 dies forma i no ha vacilat fins que ho ha tingut tot fet
El Putatruska sí que ha entrenat 15 dies forma, igual que jo, jo ho vaig fer una setmana abans i ell una després però vam entrenar dues setmanes tots dos. I jo només t'he vacilat a tu quan t'estava guanyant 5-0, tal com haguésis fet tu, cosa que tothom sap.

Tebi escrigué:
Premi als maletins
Al Trunyu's per comprar a un Gamemaster (GM) abans del meu partit
Ics de.

Tebi escrigué:
Premi al missatge més currat del fòrum
No és el mès currat pero si el més inútil:
Typhon escrigué:Arribaràs fins que et toqui contra mi Putatruska, i per TERCERA vegada consecutiva se't fundiré Twisted Evil
mèu cat
Val, aquí m'ho menjo, cap problema.

Tebi escrigué:
Premi al EJEA
Trunyu's, per la sort que vas tenir a la semifinal
Ics de x 2

Tebi escrigué:
Premi al millor partit de la Vuladu's
PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES, si, perquè pel que va ser la final....
Si, perquè pel que va ser l'altra semifinal...

PD: Ferran, val que em tinguis ràbia i que t'ho pasis molt bé intentant fer gràcia i tal (de fet, a mi me la fas xD), però als premis s'hauria de votar en sèrio. Jo també et podria votar a tu al de la decepció (i amb més motiu), al missatge (si em poso a buscar segur que trobo alguna vacilada falsa), a la motivació, al EJEA i als maletins si vull, i fins i tot al pitjor equip de la Vuladu's, però siguem una mica sèrios si us plau.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por doktor Dv 28 Nov 2008, 00:44

Premi al pique al fòrum
Trunyu's - Hotis. Despres d'aquest nou set del vostre partit de tennis, que és més llarg que una final de Roland Garros jugada a 5 sets amb tie-break cada un i passada a càmera lenta per la TV (bueno potser no tant), està claríssssssssssssssssim que el Premi al pique del fòrum és vostre. Els 2 heu fet mèrits suficients....

Premi Toia
Crec que el Pepo ha fet honor al premi que porta el seu nom.

Premi equip revelació
Caprice de Deux. Va arribar a vuitens i el Pepo el va eliminar amb moltes dificultats. Té un mig del camp espectacular i si hagués passat a quarts hagués donat bastant que parlar.

Premi a la decepció
Un cop més per al Telis, un equip de velles glòries que decepciona fins i tot als seus aficionats.

Premi "paso de la Vuladu's"
Ja editaré

Premi a la motivació
Ferran, Xuri i Typhon us repartiu els mèrits per a guanyar-lo, ja que els 3 heu fet 2 setmanes de general si no m'equivoco, i heu sudat de la lliga bastant. Però com que lo del Ferran no és nou, i al Xuri li ha servit per guanyar a la final, Typhon, te'l quedes tu.

Premi als maletins
Ja editaré

Premi al missatge més currat del fòrum
Tinc 2 candidats i no sé a quin votar. Els 2 estan al Diari de la VUladu's, en aquesta pàgina:
https://manakles.forocatalan.com/vuladu-s-cup-f1/diari-oficial-de-la-via-vuladu-s-cup-t203-15.htm
Un és el meu en el que comentava coses dels altres equips, i l'altre és el del Cobos parlant dels mitjos del Juanjo. Per no votar-me a mi mateix, votaré pel del Cobos.

Premi al EJEA
Claríssimament al Piñolis, per la patillada de partit que li van regalar...

Premi al millor partit de la Vuladu's
PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES, una final anticipada.

Premi al millor jugador del torneig
Jonni Kankunnen de Petatruska. Un valor segur a la davantera i clau en el títol de la Vuladu's amb gols importants com els de la final.

Premi al pitjor equip del torneig

Jo el donaria compartit per al Flansi Team i el Naina's Team, encara que el Perri hagi fet més pena, almenys té un jugador que ha marcat 2 gols xD.


PD: quan editi, proposaré algun altre premi per fer riure, a veure què us sembla...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 28 Nov 2008, 01:53

Typhon cadascú vota qui vota i no cal anar comentant els raonaments que ha fet cadascú, pero, ja que hi som:

Typhon escrigué:

Si un equip que arriba a la final tot i que la perd i que, per tant, teòricament, és el segon millor equip de Navarcles és la decepció, un altre equip que perd 6-3 contra aquest equip què és?

Pot ser mes decepció o no, pero jo t'he votat a tu tenint en comte (com he dit) que la pèrdua d'entreno i de punts a la lliga que vas fer no t'han servit per guanyar la vuladu's. Jo tampoc l'he guanyat pero tampoc m'ha costat tant. Era ficar-te aqui o al premi toia, per fer la toia desprès de això mateix que he dit, i no aconseguir el 1r lloc.

Typhon escrigué:
El Putatruska sí que ha entrenat 15 dies forma, igual que jo, jo ho vaig fer una setmana abans i ell una després però vam entrenar dues setmanes tots dos. I jo només t'he vacilat a tu quan t'estava guanyant 5-0, tal com haguésis fet tu, cosa que tothom sap.

Val error, no he pensat que també va entrenar 15 dies, tot i així te'l segueixo otorgant a tu, perque si no recordu malament també buscaves un fitxatge d'última hora abans del famos partit (igual que jo, ho dic perquè sinó faras un altre "quote" per rectificar-me). Jo no crec que hagués vacilat, enfotrame'n segur, pero igualment això no es pot demostrar, i no hi ha res a discutir.

Typhon escrigué:

Ics de.
?

Typhon escrigué:

Val, aquí m'ho menjo, cap problema.

??

Typhoni escrigué:

Ics de x 2

???

Typhon escrigué:

Si, perquè pel que va ser l'altra semifinal...

????
Typhon escrigué:
PD: Ferran, val que em tinguis ràbia i que t'ho pasis molt bé intentant fer gràcia i tal (de fet, a mi me la fas xD), però als premis s'hauria de votar en sèrio. Jo també et podria votar a tu al de la decepció (i amb més motiu), al missatge (si em poso a buscar segur que trobo alguna vacilada falsa), a la motivació, al EJEA i als maletins si vull, i fins i tot al pitjor equip de la Vuladu's, però siguem una mica sèrios si us plau.

PD: Toni, val que em tinguis ràbia i que t'ho pasis molt bé intentant fer gràcia (Ics de. Ics de x 2). Però als premis hauries de deixar votar a cadascú el que pensa. Si vols em votes a mi com a decepció, busques un missatge on parli mès del compte, em votes a la motivacio, al ejea i als maletins, i fins i tot pots votar-me al pitjor equip de la vuladu's, però sigues una mica seriós i troba uns bons motius per votar-me en cada cas. Si ho fas aixis, edites el teu post i ho canvies tot.


Val que quedi clar, que tots els meus vots son serios excepte el premi maletin, que ja que no ni ha hagut cap he ficat el Trunyu's per cremar-la, pero el nen l'hi ha sapigut greu.. I si no vols que ningú et voti fas aquest post en forma de votació, i aixis tries tu qui vols que votin i a qui no.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por xuri Dv 28 Nov 2008, 02:20

Premi al pique al fòrum
Ara no se si vota el pique pel partit de semifinals o pel pique que hi està havent ara aquest post!! xDDD El què està clar és que us donc el vot a vosaltres dos! Hotis - Typhon's Team

Premi Toia
Nano podràs dir que has sigut el que mes ha guanyat aquest premi, Toia

Premi equip revelació
El Matinéé Team hi està posant moltes ganes i ha arribat bastan lluny, el meu vot és per ell.

Premi a la decepció
Jo també dunaré el meu vot al Telis, l'únic equip de sisena de Manakles i no pot amb tots nosaltres.

Premi "paso de la Vuladu's"
El meu vot és per colla de dropos, és un clàssic i podria haver fet algu perquè no kedés eliminat de la Vuladu's.

Premi a la motivació
Jo sóc un motivat però ha dunat resultats, crec que per això m'en duc el premi de campió no al de la motivació, tu Typhon has posat molta motivació però has fracassat.

Premi als maletins
Li donaré al Tisu per donar-li algú, ser que no va acceptar els vuitens pk no tenia internet però segu que la cosa va més enllà i van haver maletins pk passés Matinéé Team.

Premi al missatge més currat del fòrum
De moment vot en blanc, mu haic de mirar.

Premi al EJEA
F.C. Piñyolis claríssim.

Premi al millor partit de la Vuladu's
PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES, partit de final.

Premi al millor jugador del torneig
Sense Jonni Kankunnen ves sigut diferent la final...

Premi al pitjor equip del torneig
També votare al Perri per els seus baixus numerus a la Vuladu's.
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por OrBiS Dv 28 Nov 2008, 11:54

Premi al pique al fòrum
Hotis - Typhon's Team nomes llegin aquest post no fa falta dir res mes xD

Premi Toia
Ja esta tot dit: Toia

Premi equip revelació
El llunor Team amb un equip mooolt verd (rollo flansi team o naina's team), va quedarse a un pas de classificar-se per vuitens.

Premi a la decepció
Tot i que a nivell personal, estic molt decepcionat amb mi mateix.. el vot el donare al Telis i a les seves FUCK GALLINES. Aviam si fem callar al gent de una vegada, o deixem de dir que ens faras callar... ¬¬

Premi "paso de la Vuladu's"
Esta klar k el meu vot es compartit, stivi i tisu. No acceptar el repte de vuitens, no te preu. Para todo lo demas PASO DE LA VULADUS.

Premi a la motivació
Typhon has posat molta motivació però has fracassat XD.

Premi als maletins


Premi al missatge més currat del fòrum
Mes que missatge, votare la conversa del chat que van tenir el tebi i el typhon, el dia que van jugar la semifinal. Quin fart de riure que em vaig fotre XD

Premi al EJEA
F.C. Piñyolis

Premi al millor partit de la Vuladu's
PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLESemocio fins al final.

Premi al millor jugador del torneig


Premi al pitjor equip del torneig
ese Perri i les seves estadistiques xd
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por toia Dg 30 Nov 2008, 23:51

Premi al pique al fòrum

Hotis - Typhon's Team , Un classic

Premi Toia

SI el premi va amb el meu nom qui la de guanyar sino? BUrrus!

Premi equip revelació

Stanislau

Premi a la decepció

A segundaaaa oeeeeeeeeee, Fuck Xardof

Premi "paso de la Vuladu's"

Stivi

Premi a la motivació

DOnem-li al typhon aixi guanya algo...

Premi als maletins

AL Gamemaster per alguns resultats bastasnt inexplicables...

Premi al missatge més currat del fòrum

No se

Premi al EJEA

F.C. Piñyolis

Premi al millor partit de la Vuladu's

PeTaTrUsKa – C.F.MANAKLES

Premi al millor jugador del torneig

Noël Eraw

Premi al pitjor equip del torneig

Les toies del perri
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue0/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por kiku Dt 02 Des 2008, 18:30

me la suda qui guanyi els premis pero jo vui el meu premi a la incona del foro ja que de moment el 10 % dels veneficis del foro que vem acordar encara no les e vist i aquetes altures u dubtu molt...



P.D: ara quan acavi els examens i am l'arranc de na nova edició de la vuladu's intentare modificar-ho ja que ara que ia i entenc mes i vec mols errors
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue32514/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dt 02 Des 2008, 23:38

A la incona?
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por OrBiS Dc 03 Des 2008, 09:45

incona = logo del forum

traducció patrocinada per kikukat
catala - kiku
kiku - catala
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dc 03 Des 2008, 21:56

A dos dies del sopar i per tal que el secretari Toia pugui fer els premis, faig recompte de votacions de les 6 persones que hem votat xD De totes formes, si algú vol votar encara ho pot fer.

Premi al pique: Hotis - Typhon's Team (7)

Premi Toia: Toia (7)

Premi a l'equip revelació: stanislau (4), CAPRICE DE DEUX (1), Matinée Team (1), llunor Team (1)

Premi a la decepció: CF Navarcles (3), Xard (3), Typhon's Team (1)

Premi "paso de la Vuladu's": Stivi (4), Spank (2), Tisu (1)

Premi a la motivació: Typhon (5), Xuri (2)

Premi als maletins: Jo no el faria, els dos que m'han votat ho han fet per cremar-la i lo del Tisu no està justificat.

Premi al missatge més currat: Cobos pel pique amb el Juanjo (2), Juanjo pel pique amb el Cobos (1), Typhon per "et fundiré Putatruska" (1), Typhon i Tebi per la "conversa" de semis (1)

Premi al EJEA: f.c piñolis (5), Typhon's Team (1), Hotis (1)

Premi al millor partit de la Vuladu's: PeTaTrUsKa - C.F.MANAKLES (7)

Premi al millor jugador del torneig: Joni Kankkunen de PeTaTrUsKa (2), Noël Erauw de Joventut Navarclina (1), Martin Lifmo de Hotis (1), Edgardo Blánquez Pérez de CF Navarcles (1)

Premi al pitjor equip del torneig: Flansi Team (7), Naina's Team (1)


Editat per darrera vegada per Typhon el Dv 05 Des 2008, 01:29, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dj 04 Des 2008, 02:09

No vui ser tiquismiquis i que em diguis que nomès faig que queixar-me, però si han votat 6 persones, com s'entén això?!

Typhon escrigué:

Premi al pitjor equip del torneig: Flansi Team (6), Naina's Team (1)

6+1=7, no¿?! xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por OrBiS Dj 04 Des 2008, 14:05

doktor escrigué:Premi al pitjor equip del torneig
Jo el donaria compartit per al Flansi Team i el Naina's Team, encara que el Perri hagi fet més pena, almenys té un jugador que ha marcat 2 gols xD.

FUCK HOTIS! xDDDD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Telis Dv 05 Des 2008, 00:02

Bé doncs com a bon ciutadà de la Vuladu's i com a ÚNIC CAMPIÓ per DUES VEGADES CONSECUTIVES (almenys és la unica cosa que puc dir ja....) vaig a exercir el meu dret a vot. No comento perke vai tard:

Premi al pique:
Hotis - Typhon's Team, sens dubte

Premi Toia: Toia, encara menys dubte.

Premi a l'equip revelació: Stanislau.

Premi a la decepció: penso que no em toca perke ara mateix ja molts ekips motivats en aixo del hattrick que passen hores estudiant al rival (Qui no té feina el gat pentina nanu, ja ho diuen). El premi clarament es per Xard un equip que sempre donava sorpreses i que s'haurà de podrir a segona..

Premi "paso de la Vuladu's": Stivi

Premi a la motivació: Putatruska

Premi als maletins: Kal munta, sempre sospitós

Premi al missatge més currat: en blanc.

Premi al EJEA: CF Navarcles - Hotis (fase de grups)

Premi al millor partit de la Vuladu's: PeTaTrUsKa - C.F.MANAKLES

Premi al millor jugador del torneig: Edgardo Blánquez Pérez, sens dubte. (ja podria guanyar algu el nanu)

Premi al pitjor equip del torneig: Flansi Team, almenys que guanyi algu.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue75/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dv 05 Des 2008, 16:02

Tebi escrigué:No vui ser tiquismiquis i que em diguis que nomès faig que queixar-me, però si han votat 6 persones, com s'entén això?!

Typhon escrigué:

Premi al pitjor equip del torneig: Flansi Team (6), Naina's Team (1)

6+1=7, no¿?! xD
He vist ara el missatge... cal que contesti? T'has parat a mirar els vots? Els del Doktor concretament?
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 05 Des 2008, 16:05

Pues no, no ho havia parat a mirar, pero esclar, jo tenia entès que nomès podiem votar un equip i/o jugador i aquí be el meu missatge, si és aixis, que podem votar 15 equips ara fare les meves altres votacions... ¬¬'
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dv 05 Des 2008, 16:18

Vale Ferran, vota a 15 persones si vols va...
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 05 Des 2008, 16:28

voy:

Premi al pique al fòrum
Hotis-TRunyu's, Cobos-juanjo

Premi Toia
Toia, Trunyu's, xard

Premi equip revelació
stanislau, matinée team i Hotis xD

Premi a la decepció
Trunyu's, xard, cf navarcles, colla de dropos

Premi "paso de la Vuladu's"
colla de dropus, stivi, cobos, tisu

Premi a la motivació
trunyu's

Premi als maletins
no dic re que si no t'enfades

Premi al missatge més currat del fòrum
segueixo amb el del toni

Premi al EJEA
piñolis, trunyu's

Premi al millor partit de la Vuladu's
petatrusña-CF NAvarcles, Typhon's Team - Liverpool Football Club

Premi al millor jugador del torneig
Dino Villen, Edmon Massagué, Alon Yeshua, Stuart Kennedy, Juan Batista, Falko van der Water i Noel Erauw

Premi al pitjor equip del torneig
Flansi Team, Cf Navarcles, TRunyu's Team i xardof


Val, de cara les properes votacions seria interessant fer que nomès es pugui votar un cop, perque una mica la gracia és decidir el pitjor de tots o el millor jugador o el que sigui, no es tracta de triar els pitjors o els millors o els que siguin. Cadascu que voti qui cregui mes convenient i punt, que es la gracia.

PD: ara torna a fer el recomte ¬¬'
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dv 05 Des 2008, 16:50

Tebi escrigué:PD: ara torna a fer el recomte ¬¬'
Ara hi corro xDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 05 Des 2008, 16:52

Pero aixo com queda doncs, que votem a tants com volem no!? ho dic per saber-ho per la proxima
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dv 05 Des 2008, 16:57

Aviam, només es vota a una persona/equip per categoria, això està clar. El què havia votat el Doktor era un premi compartit pel Perri i el Naina, i com de totes formes tothom ha votat al Perri no ha influenciat en res, i he posat el Naina a la llista també perquè si més gent el votès això es tingués en compte.
No sé, crec que està tot molt clar, no sé perquè fas que ho expliqui, si el premi del pique ja el tenim Ferran, no el busquis més que din-gú ens el treurà.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 05 Des 2008, 17:01

No si no ho faic pel premi al pique, les coses es fan ben fetes o no es fan i la gràcia es triar un entre tots, pero bueno, si s'accepta ho tindre en compte per els proxims cops.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por doktor Dv 05 Des 2008, 17:44

Tebi escrigué:No si no ho faic pel premi al pique, les coses es fan ben fetes o no es fan i la gràcia es triar un entre tots, pero bueno, si s'accepta ho tindre en compte per els proxims cops.

Ostia, em sap molt greu, jo no ho volia fer, ha sigut sense voler! Juro que mai més em tornaré a eTivocar i votaré a 2 equips a la vegada, ho sento de veritat! Què puc fer perquè em perdoneu?

PD: Ola em dic Ferran i m'encanta buscar els 15 peus al gat, mirar les coses amb lupa, filar prim i tiquismiquejar.... xDDDDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dv 05 Des 2008, 20:27

No vui ser pesat pero les coses es fan ben fetes o no es fan, si cadascú fa el que vol això sera una olla de de gats xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VI Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum