Joc de poble: l'assassí
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Joc de poble: l'assassí
Inscripcions fins el 19 de desembre al Katna, s'ha de portar 5€ i una foto de carnet actual.
De que va el joc?! no ho sé del tot, però... a cada participant li donen una foto de un altre participant. El teu objectiu és matar a la persona de la foto. Com es mata?! si no recordo malament mitjaçant una pastanaga i tocant a l'altre persona. Hi ha unes normes i llocs que no permet l'assessinat (lloc de treball,...) llavors tu has de matar la persona que havia de matar qui has assessinat, i aixís fins que et quedes sol i guanyes xD.
Sé que sembla una tonteria a joc però em sembla que a Manresa va durar com 8 o 9 mesos, va aviam si ens animem uns quants i ens hi presentem, podria estar bé.
Aquí teniu l'enllaç a la web, que per el moment no hi ha res.
De que va el joc?! no ho sé del tot, però... a cada participant li donen una foto de un altre participant. El teu objectiu és matar a la persona de la foto. Com es mata?! si no recordo malament mitjaçant una pastanaga i tocant a l'altre persona. Hi ha unes normes i llocs que no permet l'assessinat (lloc de treball,...) llavors tu has de matar la persona que havia de matar qui has assessinat, i aixís fins que et quedes sol i guanyes xD.
Sé que sembla una tonteria a joc però em sembla que a Manresa va durar com 8 o 9 mesos, va aviam si ens animem uns quants i ens hi presentem, podria estar bé.
Aquí teniu l'enllaç a la web, que per el moment no hi ha res.
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Re: Joc de poble: l'assassí
Jo ja n'havia sentit a parlar. Es bastant ben parit el joc, lo únic que em sembla que hi ha un requisit... que es sortir al carrer de tan en tan, que sino no et poden matar mai xDDD (a mi em sembla k no em matarien mai xD)
Tot aixi, opino igual que el ferran, estaria bé apuntarsi...
Tot aixi, opino igual que el ferran, estaria bé apuntarsi...
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Re: Joc de poble: l'assassí
jo ja mi anava a apuntar o sigui que si algu mes...
que lany passat ja em vac quedar am el monu despres de no seri l'ultim dia per apuntarse T.T
que lany passat ja em vac quedar am el monu despres de no seri l'ultim dia per apuntarse T.T
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum