VII Vuladu's Cup - Grups
+5
cobos
kiku
elcoordinador
doktor
Typhon
9 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VII :: Primera Divisió
Pàgina 1 de 1
VII Vuladu's Cup - Grups
Després del sorteig d'ahir al Muntané, amb la mà innocent de la Marina (un cop més), es van decidir els equips que hi haurà a cadascun dels dos grups d'aquesta edició.
En quant a la data d'inici, la idea seria començar quan ens el·liminin a tots els equips de la Copa. Per tant, possibles dates serien 4 de febrer o 11 de febrer. Ja s'informarà.
EDIT: Tal com diu el Duktó al post d'abaix, la possible nova data d'inici serà el 18 de febrer (esperem que tant ell com el Telis parin de cremar-la i els eliminin ja, gràcies)
Grup 1
Hotis
C.F.MANAKLES
Const.Sellarés
F.C. Chocolateros
Matinée Team
TT10TT
TISURETES TEAM
CAPRICE DE DEUX
Grup 2
PeTaTrUsKa
Typhon's Team
CF Navarcles
Fashionettis
stanislau
Joventut Navarclina
Els_Segadors
F.C de futebol
PD: El calendari l'intentaré fer avui però no prometo res
En quant a la data d'inici, la idea seria començar quan ens el·liminin a tots els equips de la Copa. Per tant, possibles dates serien 4 de febrer o 11 de febrer. Ja s'informarà.
EDIT: Tal com diu el Duktó al post d'abaix, la possible nova data d'inici serà el 18 de febrer (esperem que tant ell com el Telis parin de cremar-la i els eliminin ja, gràcies)
Grup 1
Hotis
C.F.MANAKLES
Const.Sellarés
F.C. Chocolateros
Matinée Team
TT10TT
TISURETES TEAM
CAPRICE DE DEUX
Grup 2
PeTaTrUsKa
Typhon's Team
CF Navarcles
Fashionettis
stanislau
Joventut Navarclina
Els_Segadors
F.C de futebol
PD: El calendari l'intentaré fer avui però no prometo res
Editat per darrera vegada per Typhon el Dc 04 Feb 2009, 16:50, editat 1 cop en total
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: VII Vuladu's Cup - Grups
Typhon escrigué:En quant a la data d'inici, la idea seria començar quan ens el·liminin a tots els equips de la Copa. Per tant, possibles dates serien 4 de febrer o 11 de febrer. Ja s'informarà.
Doncs informo que junt amb la Gallina Vella (el Nano quasi també, ja que ha arribat a penals...) hem passat a 3a ronda de Copa, així que l'inici de la competició a Primera Divisió serà com a molt d'hora el proper 18 de febrer (això si no passo ronda )
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Hòstia!, jo m'he deixat guanyar perque pensava que començava el proper dia 14, que cabrons.
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Com que ia..., que no veus que l'alineació és la dels reserves?.
elcoordinador- macarró
Vicis
Alcohol:
(50/100)
el xaval abla x ablar, dejalo cayuela
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Doncs si amics, he tornat a passar ronda... A més a més, la gallina vella també ha fet un bon partit i els 2 ens hem classificat per la 4a ronda de Copa! I lo maco que és això? xDDDD
Bueno, la setmana que ve fijíssim que m'eliminen ja...
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Més val que caigueu, perquè l'esteu cremant massa ja... i com aguanteu una o dos rondes més no donarà temps a acabar la Vuladu's abans de la següent temporada.doktor escrigué:Doncs si amics, he tornat a passar ronda... A més a més, la gallina vella també ha fet un bon partit i els 2 ens hem classificat per la 4a ronda de Copa! I lo maco que és això? xDDDD
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo el que faria de cara a properes edicions és que l'equip que duri mes (i posi en perill el final de la vuladu's) trii entre la copa i la vuladu's, en el cas que trii el primer i duri mes de 2 rondes, contaria com si no haguess acceptat 2 partits.... és una idea nomès. xD
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Tebi escrigué:Jo el que faria de cara a properes edicions és que l'equip que duri mes (i posi en perill el final de la vuladu's) trii entre la copa i la vuladu's, en el cas que trii el primer i duri mes de 2 rondes, contaria com si no haguess acceptat 2 partits.... és una idea nomès. xD
Ja m'agradaria veure què diries si tinguéssis possibilitats d'arribar a la 4a ronda de Copa... Fuck! xDDD
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tebi escrigué:Jo el que faria de cara a properes edicions és que l'equip que duri mes (i posi en perill el final de la vuladu's) trii entre la copa i la vuladu's, en el cas que trii el primer i duri mes de 2 rondes, contaria com si no haguess acceptat 2 partits.... és una idea nomès. xD
Típic comentari d'un Vuitenista total ke no sap el ke es passar una ronda de copa al hattrick.... Ja m'agradaria veure't a tu a 4arta ronda de copa nanu, si es ke i arribes algun cop....
A mi em sembla ke la setmana vinent també meliminen ja...
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Això ya és pixanse a la cara omeee, avera si aurem daplaçar la vuladus x la temporada que ve
Palomino_17- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008
Vicis
Alcohol:
(10000000/100)
pobrecito no tiene brazos y desvaria
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Como no se la puede tocar y no se la puede ma... tiene exceso de peso, le tira pa'bajo y debido a la conexión diecta con cerebro este se esginza y entonces dice tonterias.
elcoordinador- macarró
Vicis
Alcohol:
(50/100)
elcoordinador escrigué:Como no se la puede tocar y no se la puede ma... tiene exceso de peso, le tira pa'bajo y debido a la conexión diecta con cerebro este se esginza y entonces dice tonterias.
Matinée- macarró
- Nombre de missatges : 189
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008
Vicis
Alcohol:
(3/100)
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VII :: Primera Divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum