Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

+4
OrBiS
Tebi
xuri
doktor
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Dj 22 Gen 2009, 15:49

Atenció a tots els equips de la Vuladu's! Sobretot si se us passa pel cap en algun moment de debilitat pensar en entrenar PORTERIA, sigueu forts i no ho feu siusplau!!!
Equips toies com el Trunyus, la Toia, el Master of Losers i el Colla de retrassats mentals ja s'han rebaixat i s'han enganxat a aquest entreno de merda basant en entrenar a la friolera de ni més ni menys que 2 jugadors! Oooooooooooooooooooh!
Ostres avui m'han pujat els 2 porters de nivell, que bé. Que me'n pujarà algun la setmana que ve? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? NO!

Fuck entreno de porteria!!!


PD: Entreno de porteria: Quebienmelopasocomomedivierto!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por xuri Dj 22 Gen 2009, 16:04

xDDDDDDD, vendioooooooooooosssss!!!!!!!! I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? I l'altra? A que no a que no a que no...

No us deixeu kontaminar per la plaga!!!!
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dj 22 Gen 2009, 16:30

És aquí on es veu la diferencia entre els equips de 2a linia i/o segundons i els equips que tenen cara i ulls.

NO A L'ENTRENAMENT DE PORTERIA!!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Dj 22 Gen 2009, 16:46

Veig que els equips de primera línia tenen criteri i CLASSE...

NO A L'ENTRENO DE PORTERIA!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por OrBiS Dj 22 Gen 2009, 17:51

jo k soc de segona linia, he de entrenar porteria dons? xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue40/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dj 22 Gen 2009, 17:52

OrBiS escrigué:jo k soc de segona linia, he de entrenar porteria dons? xD

Si vols arribar tan lluny, com en Trunyu's, colla de dropus, master of Losser i la Toia si.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por elcoordinador Dj 22 Gen 2009, 19:33

La millor defensa és un bon atac i per sobre de tot un mig camp potent, a més mig camp menys ocasions de gols per a les contaris i més ocasions de gol per a tu, si vols entrenar un porter et deixo el meu que te 36 tacos i ja hem diras quan puja.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue50/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por kiku Dj 22 Gen 2009, 19:45

i aixo a que ha vingut? O.o



Fuck primera!!!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue32514/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dj 22 Gen 2009, 20:36

Tebi escrigué:És aquí on es veu la diferencia entre els equips de 2a linia i/o segundons i els equips que tenen cara i ulls.

NO A L'ENTRENAMENT DE PORTERIA!!
Penjo la conversa del Messenger on em deies (fa 3 o 4 dies) que estaves pensant en entrenar porteria ara que ja tenies uns bons davanters? HIPÒCRITA!!!

kiku escrigué:i aixo a que ha vingut? O.o
El Duktó que s'avorreix pobret...
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dv 23 Gen 2009, 02:22

Typhon escrigué:
Tebi escrigué:És aquí on es veu la diferencia entre els equips de 2a linia i/o segundons i els equips que tenen cara i ulls.

NO A L'ENTRENAMENT DE PORTERIA!!
Penjo la conversa del Messenger on em deies (fa 3 o 4 dies) que estaves pensant en entrenar porteria ara que ja tenies uns bons davanters? HIPÒCRITA!!!

kiku escrigué:i aixo a que ha vingut? O.o
El Duktó que s'avorreix pobret...


Superman em sembla que portes els papers molls... Estem parlant d'aquesta conversa, no?

19/01/2009
13:57:03
TeBi
<-< T¥phøn >->
no se si entrenar
porteria o no
19/01/2009
13:57:04
TeBi
<-< T¥phøn >->
xD
19/01/2009
13:57:09
TeBi
<-< T¥phøn >->
ai
19/01/2009
13:57:11
TeBi
<-< T¥phøn >->
creativitat
19/01/2009
13:57:12
TeBi
<-< T¥phøn >->
xD
19/01/2009
13:57:25
<-< T¥phøn >->
TeBi
xDD
19/01/2009
13:57:38
<-< T¥phøn >->
TeBi
yo stic en
lo mateix xo d cara al futur, d moment porteria
19/01/2009
13:57:47
<-< T¥phøn >->
TeBi
xo no se si
endavant passarm a creativitat
19/01/2009
13:57:56
TeBi
<-< T¥phøn >->
jo no se k
fer
19/01/2009
13:58:17
TeBi
<-< T¥phøn >->
ara seria un bon
moment
19/01/2009
13:58:25
TeBi
<-< T¥phøn >->
pk ja tinc davanters
bons
19/01/2009
13:58:43
TeBi
<-< T¥phøn >->
pero
clar
19/01/2009
13:58:51
TeBi
<-< T¥phøn >->
jugant la vuladus
qualsevol entrena creativitat
19/01/2009
13:58:52
TeBi
<-< T¥phøn >->
xDD

A si!!!! es veritat que vull entrenar porteria!!! no ho saab-ia!!!

NO A L'ENTRENAMENT DE PORTERIA!!!!!!


Editat per darrera vegada per Tebi el Dv 23 Gen 2009, 14:05, editat 6 cops en total
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Dv 23 Gen 2009, 02:39

Ualeeeeeeeeee! Typhon com manipules la informació... Té, una frase pel nou apartat:

Nano, és ben bé que se t'ha vist el LLAUTÓ!!! xDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dv 23 Gen 2009, 04:14

Touché+Powned. Ja tens frase històrica i cagada de la Vuladu's. Hagués ficat les dues mans al foc que m'ho havies dit. Reconec l'error, però ja te la tornaré ja...
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Palomino_17 Dv 23 Gen 2009, 17:23

sabeu que yo també entrenu porteria, algun problema?? scratch
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue10000000/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dv 23 Gen 2009, 17:28

Simontxo dice...

  • Lastrado por poder entrenar sólo dos porteros por
    semana, este tipo de entrenamiento es, sin embargo, muy útil para los
    equipos modestos que quieren rentabilizar pronto el entrenamiento.

En simontxo ho diu tot.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Palomino_17 Dv 23 Gen 2009, 17:31

Tebi escrigué:Simontxo dice...

  • Lastrado por poder entrenar sólo dos porteros por
    semana, este tipo de entrenamiento es, sin embargo, muy útil para los
    equipos modestos que quieren rentabilizar pronto el entrenamiento.

En simontxo ho diu tot.

simontxo es deu, alabemlu cheers
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue10000000/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dv 23 Gen 2009, 17:38

Només fer un petit apunt. L'entrenament de porteria és pitjor que els altres tres principals (defensa, creativitat i anotació), això està clar. Però, aquí estem contant que es facin BÉ. Què vol dir això? Doncs que, si entrenes creativitat, tenir 10 tios joves entrenant, els quals han de jugar 5 a cada partit de la setmana, anar venent-los (o quedant-te alguns), buscar ofertes bones, etc. I el mateix amb anotació i defensa. Llavors si que és molt més rentable.
Però, pregunto: tots els que ens esteu criticant cumpliu aquests requisits? Repeteixo, pregunto!!. Ni m'ho he mirat ni tinc ganes de mirar-m'ho, però simplement m'agradaria comentar-ho.
L'aventatge de l'entrenament de porteria és que és més senzill de portar (massa i tot), i els beneficis per porter són molt alts en quant a temps. Però, és clar, la gran desaventatge és que només pots entrenar-ne dos, perquè sinó seria un xollo.
Però amb tot això vull dir que tampoc ho veig TAN malament com esteu comentant per aquí, sobretot si ho compares amb un entrenament "no perfecte" (és a dir, per exemple, entrenar anotació però només entrenar 5 jugadors a la setmana i a vegades 4 per fer servir dos 3-5-2, com havia fet jo i altra gent). Parlem-ne.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por kiku Dv 23 Gen 2009, 17:41

ven dit! hinxaros a porteros!!!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue32514/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Dv 23 Gen 2009, 17:58

Home, està clar que al tenir 2 entrenables, una de les avantatges és aquesta, que és més fàcil fer el cupo d'entrenables (2) i també és més fàcil aprofitar al màxim l'entrenament fent entrenar TOTS els jugadors possibles. Molt bé. Felicitats!
També és cert que és una manera de guanyar diners ràpidament, ja que els jugadors pugen ràpid i es venen bé de preu.
De fet, és totalment lícit entrenar porteria. Mot bé. Felicitats!

Ara bé, jo també pregunto:

- L'entrenament de porteria es recomana als novells/novatos/primerencs/prematurs/pardillos/diguenicomvulguis pq és un entreno molt fàcil pel que ja s'ha dit. Llavors què fas tu Typhon entrenant porteria? I la Toia?

- Vols dir que cal posar-se a entrenar porteria a VIIa?

- Tot i els beneficis econòmics, a tu t'omple entrenar tan sols 2 jugadors a la setmana? A mi no.

Jo prefereixo fer un entreno més dinàmic, en el que entrenin més jugadors, encara que no l'aprofiti al màxim i no tingui 10 entrenables, però almenys no està "lastrado" xD

PD: El post era per rajar-vos una mica i per crear debat expressant la meva opinió, cosa que s'ha aconseguit amb escreix. Tot i així, sempre:

NO A L'ENTRENAMENT DE PORTERIA!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Dv 23 Gen 2009, 19:09

Quan vaig estar entrenant anotació (val que potser no ho feia bé al 100%) tampoc és que m'omplis massa la veritat. I, en quant a beneficis obtinguts, tant esportius com econòmics, tampoc veig massa diferència amb els què puc obtenir entrenant porteria així que què vols que et digui...
Però, reitero, això és perquè no aprofitava l'entrenament d'anotació al 100%, ja que mai vaig entrenar 6 jugadors, per això el meu comentari del post anterior.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por xuri Dv 23 Gen 2009, 22:25

Jo tampoc no aprofitu el 100% l'entranament de creativitat però no em rebaixaré a entrenar porteria mai!!! Almenys si vols ke et puji un davanter o un defensa de creativitat el pots fer entrenar però en el cas de porteria ke? no voldras ke un davanter et puji de porteria no?

Au va home, fuck entrenu de Porkeria!!!! xDDD
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Ds 24 Gen 2009, 03:16

Com no és d'extranyar, Trunyu's team sap mes que dingú de aquest tema. Aixís i degut de la seva inteligencia, pot reconeixer que a la web simontxodice.tk es diuen unes quantes coses erronies sobre l'entrenament de porteria (entre parentesi el que diu el gran sabi):

  • Nº de semanas para subir de
    nivel
    :

    • 5.(3)

  • Potencial de subida de niveles/temporada:

    • 6. (10 amb fent una sencilla regla de 3, que mai falla)

  • A favor:

    • Uno de los entrenamientos principales más rápidos
      (5 semanas por nivel).(3 per en Trunyu's)
    • Requiere una inversión muy reducida tanto en transferencias como en sueldos, basta con dos jugadores. Esto lo hace muy apropiado para equipos noveles.(Trunyu's aconsella que ho facin tots els equips amb experiencia, de fet el Castelldefels esta estudiant aquesta opció.)

  • En contra:

    • Sólo se pueden entrenar dos jugadores por semana.Y eso es un gran lastredesde la perspectiva económica. (Que va, és pitjor entrenar 5 davanters amb anotació, o 9 mitjos amb creativitat)
    • Las lesiones pasan factura de forma mucho más notable que en equipos con rotaciones más amplias.(mentida)

  • Popularidad:

    • 6%. (La gent es subnormal, amb ho bé que va)

  • Simontxo dice...

    • Lastrado por poder entrenar sólo dos porteros por semana, este tipo de entrenamiento es, sin embargo, muy útil para los equipos modestos que quieren rentabilizar pronto el entrenamiento.(mentida, els equips amb mès experiencia son els que realment els hi surt a comte aquesta opció)
    • Los beneficios son rápidos porque la inversión en jugadores entrenables es reducida y mejoran en poco tiempo. (Aquí coincideixen)
    • A largo plazo, su rentabilidad es mucho más discutible.(Que va!! El simontxo i els altres 94% d'usuaris del hattrick van fumats i no s'enteren, a llarg plas et fas la barba d'or!!)
    • ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! StarATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Starhalf Débil (ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! StarATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! StarATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! StarATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! StarATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Star formidable per ell)


I això en diuen... QUI NO TE FEINA EL GAT PENTINA!! i qui té feina.. ENTRENA PORTERIA!!!

DIGUES NO A L'ENTRENO DE PORKERIA!!!!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Typhon Ds 24 Gen 2009, 15:36

Aviam Ferran... xD Ahir al Requena al principi vaig dir que pugen en 3 o 4 setmanes, i crec que després (contant-ho de memòria) vaig dir que eren 4. Ja que t'agraden tant els copy-paste:

23-01-2009 (16/37) 25 / 16 Sus esfuerzos en los entrenamientos dieron buenos resultados cuando su nivel en portería subió de excelente a formidable.
26-12-2008 (12/37) 25 / 12 Su habilidad de portería mejoró de bueno a excelente.

4 setmanes justes.
I jo no estic dient que l'entreno de porteria sigui el millor, al contrari, ja he dit que els altres 3 principals, BEN FETS, són millors per descomptat.
Però, repeteixo, contant que els altres entrenos no es facin bé al 100%, no veig l'entreno de porteria TAN malament (mai he dit que el vegi millor igualment).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Ds 24 Gen 2009, 15:47

Home clar!!! i si el pujes de pobre a debil t'hi estarà una setmana!!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por doktor Ds 24 Gen 2009, 16:12

Molt bé Ferran. Es pot parlar més alt però no més clar! M'ha encantat aquest post...
I ahir al Requena veu dir 3 setmanes, a mi no em vinguis ara amb milongues nano!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue100/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Tebi Dg 25 Gen 2009, 06:05

Si, la gent diu barbaritats quan va gat. cat
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Left_bar_bleue65/100ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S! Empty Re: ATENCIÓ, PLAGA A LA VULADU'S!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum