Criteris per la classificació històrica
+5
doktor
cobos
Tebi
OrBiS
Typhon
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Criteris per la classificació històrica
Degut a l'aparició de la segona divisió, crec que ens hem de replantejar la manera de portar la classificació històrica de la Vuladu's. Hi ha vàries opcions:
1 - Seguir sumant els punts com fins ara a la mateixa classificació, sense tenir en compte si es fan a primera o a segona. No ho trobo just perquè qui arribi a la final a segona tindrà més punts que qui perdi a quarts a primera, quant el nivell és clarament diferent.
2 - Prendre l'actual classificació històrica com a classificació de primera, seguir sumant punts en aquesta als equips de primera i crear una nova classificació històrica per a la segona divisió. Crec que és la opció més encertada.
3 - Començar de zero dues noves classificacions històriques, una per la primera divisió i una altra per la segona. No ho trobo malament, però m'agrada més la opció 2.
4 - Aplicar diferents factors pels punts de primera i de segona. Exemple: una victòria a primera suma 3 punts i una a segona 1.5 punts. No m'agrada perquè seria liar la cosa massa.
Trieu alguna d'aquestes opcions o proposeu alguna alternativa i parlem-ne. Jo trio la opció 2.
1 - Seguir sumant els punts com fins ara a la mateixa classificació, sense tenir en compte si es fan a primera o a segona. No ho trobo just perquè qui arribi a la final a segona tindrà més punts que qui perdi a quarts a primera, quant el nivell és clarament diferent.
2 - Prendre l'actual classificació històrica com a classificació de primera, seguir sumant punts en aquesta als equips de primera i crear una nova classificació històrica per a la segona divisió. Crec que és la opció més encertada.
3 - Començar de zero dues noves classificacions històriques, una per la primera divisió i una altra per la segona. No ho trobo malament, però m'agrada més la opció 2.
4 - Aplicar diferents factors pels punts de primera i de segona. Exemple: una victòria a primera suma 3 punts i una a segona 1.5 punts. No m'agrada perquè seria liar la cosa massa.
Trieu alguna d'aquestes opcions o proposeu alguna alternativa i parlem-ne. Jo trio la opció 2.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: Criteris per la classificació històrica
Jo aixo de la classificació historica me la pela bastant, pq nomes te gracia pels 7 o 8 k neu primers, pq ja em diras tu la gracia que te pel k fa 2 o 3 temporades k tenen l'ekip kuan ni han k fa k el tenen 7 o 8 temporades... pero en fi si us agrada ser com el madrid i fardar de copes de europa/vuladus en blanc i negre alla vosaltres.
Per tant voto la 3.
Per tant voto la 3.
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Jo voto la 2, la 3 no s'hagues ni tingut que plantejar ja que quina culpa tinc jo si un altre fa menys temps que juga al hattrick.
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Tebi escrigué:Jo voto la 2, la 3 no s'hagues ni tingut que plantejar ja que quina culpa tinc jo si un altre fa menys temps que juga al hattrick.
Y k kulpa tengo yo de k seas tan tonto? Pero bien k te aguanto y no te escupo cuando te veo.
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
A mi, la veritat és que me la suda, però la 2 és la més coherent potser.
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo com el Fabri la 3... per puto interés!! pero feu lo k volgueu
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Hombre chatarrilla!!! Tu por aqui... xDDD
Fuck TiTola10TiTola!!!!!
Fuck TiTola10TiTola!!!!!
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
esta bé duktó m'has fet gracia i tot
llastima que aquesta neurona no aparegui gaire pel teu servell
fuck "que et moqui la iaia"
llastima que aquesta neurona no aparegui gaire pel teu servell
fuck "que et moqui la iaia"
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Ara home ara! Ja que entres poc, almenys encén la metxa i fes explotar una mica de dinamita, jajaja!
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo voto per la 2, estic amb el ferran en aixo de la gent nova... La gent nova ke s'hagues espavilat i hagues descobert el hattrick abans nanu....
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Palomino_17- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008
Vicis
Alcohol:
(10000000/100)
La 2 clarament, no es poden borrar anys de hattrickisme, sopars al loi, dir tonteries pel forum, pikes... (resultats d partits tb xd)
El telis sembla k no po a vegades diu coses amb sentit xd
au!
El telis sembla k no po a vegades diu coses amb sentit xd
au!
Spankerman- puta de carretera
- Nombre de missatges : 94
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Bé, no ho vaig dir però ja haureu vist (o no) que vaig actualitzant les classificacions històriques segons la opció 2 que sembla la més justa per tots.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Puto fascista de mierda
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis