Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències

2 participantes

Ir abajo

Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Empty Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències

Missatge por Tebi Dv 30 Gen 2009, 15:12

Dues coses han passat aquest matí. Primer de tot, ara és possible utilitzar les substitucions condicionades a qualsevol partit - amistosos, copa i partits de lliga. En segon lloc, hem posat en marxa una nova versió del comparador de transferències, que el pots fer servir al mercat de transferibles per obtenir una aproximació del valor real de mercat d'un cert jugador.

El nou comparador de transferències compara jugadors amb major precisió, especialment aquells que tinguin vàries habilitats altes o tenen una combinació poc habitual d'habilitats. Si bé encara es pot millorar encara més, creiem que és un gran pas endavant i serà profitós ja que hi haurà valors més justos al mercat de transferències.

Pues això, ja tenim les substitucions, penso que faran mès divertit el joc i donaran mès possibilitats a la vuladu's!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Left_bar_bleue65/100Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Empty Re: Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències

Missatge por Typhon Dv 30 Gen 2009, 15:52

Jo aquest dissabte ja provo les substitucions (sense fer cap canvi de jugadors per això, només d'ordres individuals). De moment he fet servir la condició de guanyar de més d'un, per cridar una mica "al del autobú" i potenciar més la defensa i el mig en detriment de l'atac. Per altra banda, si perdo de més d'un li diré al central que es col·loqui ofensiu per potenciar el mig del camp en detriment de la defensa (o sigui, jugar-se-la tan per tant).
Aquí entrem en un punt que no m'ha agradat. Ho exemplifico: el meu lateral dret comença el partit jugant normal. Si anem guanyany de més d'un, el col·locaré defensiu. Però, si anem perdent de més d'un, m'agradaria col·locarl-lo ofensiu però el sistema no em deixa, ja que "no puc fer ordres que es contradiguin les unes a les altres". No sé, crec que s'ha d'acabar de pulir aquest sistema, i s'haurien d'afegir més condicions i variables, perquè ja que es fa, que es faci bé.
Però en fi, aviam com funciona (espero no arrepentir-me de fer-lo servir al primer partit de lliga sense provar-ho abans xD).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Left_bar_bleue100/100Hattrick anuncia: Substitucions i el comparador de transferències Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum