Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Vuladu's Cup - Normes

+7
Tebi
doktor
kiku
cobos
kemi
OrBiS
Typhon
11 participantes

Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dg 01 Feb 2009, 22:19

Aquí teniu les normes de la Vuladu's. He intentat fer un recull de tots els debats que hem tingut, sintetitzant els acords als quals hem arribat i als què la majoria de gent hi està d'acord. Llegiu-ho tot perquè, tot i estar basades en les anteriors normes, he afegit alguns canvis. De nou, les normes no són fixes, per qualsevol proposta de canvi indiqueu el número de norma i parlem-ne.
Les normes són vàlides per les dues divisions, excepte on s'indiqui.

1 - La Vuladu's Cup constarà de dues fases: fase preliminar o lligueta i fase final o eliminatòries.
2 - La fase preliminar divideix tots els equips en 2 grups de 8 equips cadascun a primera i 9 equips a segona. Cada equip jugarà un sol cop contra cadascun dels altres, sense posar regles de copa ja que sinó no hi hauran empats. La victòria donarà 3 punts, l'empat 1 i la derrota cap evidentment. Després de les 7 (9 a segona) jornades, els quatre equips que tinguin més punts de cada grup passaran a la fase final. En cas d'empat a punts, es contarà la diferència de gols a favor i en contra. En cas d'empat de nou es contaran els gols a favor, en cas d'empat el goal-average entre els dos equips, i si es donés un empat de nou es realitzaria un torneig de pedra-paper-tisora al millor de tres a un dels bars de la localitat.
3 - La fase final constarà de quarts, semifinals, tercer/quart lloc i final. Als emparellaments de quarts s'enfrontaran els que hagin quedat primers amb els que hagin quedat quarts, i els segons contra els tercers. Els emparellaments de semifinals ja es veurà com es faran.
4 - Els enfrontaments de la fase final seran a partit únic a camp neutral, posant regles de copa per tal que no hi hagi empat (xD).
5 - Els reptes es poden fer fins dilluns a les 12 de la nit, si en aquest moment algun equip no ha acceptat el repte, l'equip perjudicat ho haurà de notificar al fòrum i automàticament guanyarà 1-0. No obstant, l'equip perjudicat pot acceptar el repte fora de plaç i fer que el resultat del partit sigui vàlid, renunciant voluntàriament a la victòria per 1-0.
6 - Si un equip no accepta dos partits, quedarà desqualificat de la competició i tots els partits que hagi jugat es tornaran nuls (es treuran els punts als equips que els hagin guanyat). En el cas de ser un equip de primera, baixarà automàticament a segona divisió (a la següent edició de la competició).
7 - En el cas de no acceptar un repte a la fase final (a primera), l'equip també baixarà directament a segona.
8 - En el cas que cap dels dos equips accepti/repti l'amistós, el partit serà nul i no hi haurà cap punt per DIN-GÚ.
9 - Els equips que quedin setens a primera jugaran una promoció a dos partits (anada i tornada) amb els equips que s'hagin quedat a semifinals a segona (els emparellaments es realitzaran per sorteig). El guanyador jugarà a primera a la següent edició i el perdedor a segona. Els equips que quedin vuitens a primera baixaran directament, i els equips que arribin a la final de segona pujaran directament.
10 - En el cas que un o més equips de primera quedin desqualificats i que, per tant, baixin a segona, el seu lloc l'agafaran els que s'hagin quedat a semis. Si hi ha més de dos, l'agafaran els de quarts. I, si hi haguéssin més de 6 seria per plegar, però ho agafarien els cinquens de segona. La promoció amb els setens de primera es desplaçaria en el mateix ordre mencionat. En cas de, per exemple, un sol desqualificat de primera, es farà un partit entre els dos semifinalistes de segona. Qui guanyi agafaria el lloc del desqualificat i qui perdi faria promoció amb un dels setens de primera. De la mateixa manera, es faria una el·liminatòria amb els de quarts de final de segona per decidir qui s'enfrontaria a l'altre setè de primera per promocionar. Seguiriem aquest sistema en funció del nombre de desqualificats (que espero que sigui 0 de totes formes).
11 - Un cop finalitzat el torneig es realitzarà un sopar col·lectiu on es debatiran noves propostes, es donaran els premis corresponents i ens tajarem fins reventar, acabant la nit a Menfis o a on pertoqui.
12 - L'inici de la Vuladu's de primera serà després de la ronda 5 de Copa, independentment de si queda o no algun equip a Copa. En el cas de que quedi algun equip, perdrà els partits de la Vuladu's que no pugui jugar 1-0, però aquest no contaran a l'hora de desqualificar-lo. L'inici de la Vuladu's de segona dependrà del nombre d'equips i s'avisarà pel fòrum amb tota l'antel·lació possible. En el cas de succeir un cas similar amb el tema de la Copa, s'actuarà de la mateixa manera que a primera divisió.
13 - Palomino no vulguis buscar normes noves que aixo de les sancions no hi es per enlloc!


Editat per darrera vegada per kiku el Dj 16 Jun 2011, 00:36, editat 5 cops en total (Razón : Villaratooo!)
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por OrBiS Dg 01 Feb 2009, 23:50

Typhon escrigué:10 - En el cas que un equip de primera quedi desqualificat i que, per tant, baixi a segona, el seu lloc l'agafarà un dels equips que s'hagin quedat a quarts a segona. En aquest cas, es farien unes petites el·liminatòries entre aquests equips, i el guanyador tindria la plaça de primera. Si fossin dos o més equips de primera els desqualificats, el sistema seria el mateix (si s'arribés a l'extrem de 5 o més equips desqualificats a primera, que no ho crec, entrarien en joc els equips que hagin quedat cinquens a segona).

Jo crec que si es desqualifica algú, el que ha de puajr automaticament ha de ser un de semis, i no un de quarts. El de quarts hauria de jugar conrtra el 7e de 1a.

Typhon escrigué:11 - Un cop finalitzat el torneig es realitzarà un sopar col·lectiu on es debatiran noves propostes, es donaran els premis corresponents i ens tajarem fins reventar, acabant la nit a Menfis o a on pertoqui.

Menfis?! I el paintball el descartes ja? ¬¬
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue40/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por kemi Dl 02 Feb 2009, 00:26

si no es mol demanar, k el supar es faigi en disabte, dakesta manera a menfis i aura algu, no com en la pasada temporada on hi vem anar el divendres que hi havien mes treballadors k no pas gent ballant o posan en pràctica la seva inutiliesa.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue69/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dl 02 Feb 2009, 02:03

OrBiS escrigué:Jo crec que si es desqualifica algú, el que ha de puajr automaticament ha de ser un de semis, i no un de quarts. El de quarts hauria de jugar conrtra el 7e de 1a.
D'acord, és més just així. Fem doncs que l'ordre de pujar sigui aquest: arribar a la final (puges directe), arribar a semis (jugues promoció o agafes el lloc d'un desqualificat), arribar a quarts (no puges a menys que hi hagi desqualificat, amb el què hauries de jugar contra els altres quarts i, si guanyes, fer promoció amb el setè de primera). Ara ho canvio.

OrBiS escrigué:Menfis?! I el paintball el descartes ja? ¬¬
No descarto cap opció jo, però el sopar+festa és obligat xD

kemi escrigué:si no es mol demanar, k el supar es faigi en disabte, dakesta manera a menfis i aura algu, no com en la pasada temporada on hi vem anar el divendres que hi havien mes treballadors k no pas gent ballant o posan en pràctica la seva inutiliesa.
A mi tant me fa divendres que dissabte (la gent que hi hagi al Menfis me la porta fluixa). Però sempre l'hem fet divendres perquè els dissabtes és més normal que hi hagi gent que ja tingui altres sopars/compromisos/manilles etc. Però quan arribi el moment ja en parlarem.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por cobos Dl 02 Feb 2009, 02:36

el viernes no abren menfis
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dl 02 Feb 2009, 03:18

cobos escrigué:el viernes no abren menfis
Cierto, cuando fuimos era fiesta al día siguiente y por eso abrieron. Pero bueno, cambiemos Menfis por Sielu o Carpes del Riu si es verano y ya está xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por kiku Dl 02 Feb 2009, 17:25

tajarla segur no ? doncs cap problema xDDDDDDDd
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue32514/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por doktor Dt 03 Feb 2009, 01:32

Bones! Esperava a tenir temps per llegir-m'ho tot amb calma i veure si hi havia alguna cosa per rectificar.
En general, dir que em sembla tot molt bé, i que estic d'acord en tot.
Tan sols hi he trobat 3 o 4 "tiquismiqueries":

Typhon escrigué:
1 - La VII Vuladu's Cup constarà de dues fases: fase prel·liminar o lligueta i fase final o el·liminatòries.

Diria que ni preliminar ni eliminatòries s'escriuen amb "L" geminada (per cert, geminada s'escriu així no? xDD)

Typhon escrigué:2 - La fase prel·liminar divideix tots els equips en 2 grups de 8 equips cadascun a primera i 9 equips a segona. (...) Després de les 7 (9 a segona) jornades, els quatre equips que tinguin més punts de cada grup passaran a la fase final.

Diria que a 2a són 8 jornades i no 9.

Typhon escrigué:3 - La fase final constarà de quarts, semifinals, tercer/quart lloc i final. Als emparellaments de quarts es s'enfrontaran els que hagin quedat primers amb els que hagin quedat quarts, i els segons contra els tercers.

Aquest "es" sobra.

Typhon escrigué:4 - Els enfrontaments de la fase final seran a partit únic en camp neutral, posant regles de copa per tal que no hi hagi empat (xD).

Això hauria de ser "a camp neutral" o "en un camp neutral"...

Typhon escrigué:10 - En el cas que un o més equips de primera quedin desqualificats i que, per tant, baixin a segona, el seu lloc l'agafaran els que s'hagin quedat a semis. Si hi ha més de dos, l'agafaran els de quarts. I, si hi haguéssin més de 6 seria per plegar, però ho agafarien els cinquens de segona. La promoció amb els setens de primera es desplaçaria en el mateix ordre mencionat. En cas de, per exemple, un sol desqualificat de primera, es farà un partit entre els dos semifinalistes de segona. Qui guanyi agafaria el lloc del desqualificat i qui perdi faria promoció amb un dels setens de primera. De la mateixa manera, es faria una el·liminatòria amb els de quarts de final de segona per decidir qui s'enfrontaria a l'altre setè de primera per promocionar. Seguiriem aquest sistema en funció del nombre de desqualificats (que espero que sigui 0 de totes formes).

Si he ressaltat els defectes, també ressalto com de bé has exposat aqquesta norma. M'ho he hagut de llegir 3 vegades, però la veritat és que és molt difícil d'explicar. Estic d'acord en què en un cas hipotètic es fes així.

És tot per avui companys!

PD: Typhon ho sento per ser tant "perepunyetes", però la veritat és que "lo disfruto"... xD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Tebi Dt 03 Feb 2009, 01:53

Doktor i gent del fòrum, m'agrada molt que us fiqueu amb el Trunyu's, i disfrutu molt. Pero, ja que t'agrada ser tan "tiquismiquis"

doktor escrigué:
Si he ressaltat els defectes, també ressalto com de bé has exposat aqquesta norma. M'ho he hagut de llegir 3 vegades, però la veritat és que és molt difícil d'explicar. Estic d'acord en què en un cas hipotètic es fes així.

No sé fins a quin punt els pronoms porten 2 q. Només dir que aquí t'has marcat una bona patinada, amb ho bé que havies quedat!

PD: Segurament aurré fet 1000 faltes d'orghtograzfzî·ía
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue65/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dt 03 Feb 2009, 01:53

doktor escrigué:Diria que ni preliminar ni eliminatòries s'escriuen amb "L" geminada (per cert, geminada s'escriu així no? xDD)
Si, tens raó, ho rectifico. I, si, diria que "geminada" s'escriu així.

doktor escrigué:Diria que a 2a són 8 jornades i no 9.
A segona hi ha nou jornades.

doktor escrigué:Aquest "es" sobra.
Cert.

Typhon escrigué:Això hauria de ser "a camp neutral" o "en un camp neutral"...
No estic del tot segur però si et fa il·lusió ho canvio.

doktor escrigué:Si he ressaltat els defectes, també ressalto com de bé has exposat aqquesta norma. M'ho he hagut de llegir 3 vegades, però la veritat és que és molt difícil d'explicar. Estic d'acord en què en un cas hipotètic es fes així.

És tot per avui companys!
Era bastant complicat descriure-la, ho he fet com millor he pogut. Això si, "aquesta" només porta una "q". I, ja posats a "tiquismiquejar" (tot i que no sé si és norma oficial per això), a la última frase que has escrit hi hauries d'haver afegit dues comes:

"Estic d'acord en què, en un cas hipotètic, es fes així."

I, seguint la mateixa "norma":

"És tot per avui, companys!"

PD: lol!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por doktor Dt 03 Feb 2009, 02:10

Tebi escrigué:No sé fins a quin punt els pronoms porten 2 q. Només dir que aquí t'has marcat una bona patinada, amb ho bé que havies quedat!
PD: Segurament aurré fet 1000 faltes d'orghtograzfzî·ía

Uuuuuuuuuuu! Veig que et poses amb mi per defensar el Trunyu's, jo crec que molt en el fons n'estàs enamorat i no ho vols reconèixer... xDDD

PD: 1000 faltes no, però no sé fins a quin punt és correcte aquest "ho" que fas servir sempre...

PD2: Evidentment no aniré tocant els collons a cada post, però ja que era un de normes, he pensat que estaria bé que tot estigués correcte...no? De faltes en fem tots a cada post que escrivim...

PD3: Amb "ho" de les jornades m'he etivocat, ja que he donat per suposat la regla de 3 (a 1a 8 equips: 7 jornades, a 2a 9 equips: 8 jornades), sense tenir en compte que eren imparells.

PD4: Amb "ho" del camp neutral, no és que em faci il.lusió, simplement ho crec...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Tebi Dt 03 Feb 2009, 02:53

doktor escrigué:
Uuuuuuuuuuu! Veig que et poses amb mi per defensar el Trunyu's, jo crec que molt en el fons n'estàs enamorat i no ho vols reconèixer... xDDD
Fals, m'he posat amb tu perque havies triunfat amb l'escrit pero al cagar-la se't ha de dir. És com criticar algu perque no es duxa mentre tu et duxes sense sabó. Si m'hagues dedicat a llegir les normes i me'n hagues adonat ja l'hagues rajat jo al Trunyu's.
doktor escrigué:
PD: 1000 faltes no, però no sé fins a quin punt és correcte aquest "ho" que fas servir sempre...
el meu català no es gaire bo, però per molts "ho" que posi, sempre seran mes correcte que "aqquest" xD. A mès a mès, diria que aqqquest en qüestió està ben escrit.
doktor escrigué:
PD4: Amb "ho" del camp neutral, no és que em faci il.lusió, simplement "ho" crec...
T'havies deixat les cometes al segon "ho"
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue65/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por toia Dt 03 Feb 2009, 13:50

Si Pompeu Fabra aixequés el cap...
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue0/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por doktor Dg 29 Mar 2009, 23:50

Typhon escrigué:
3 - La fase final constarà de quarts, semifinals, tercer/quart lloc i final. Als emparellaments de quarts s'enfrontaran els que hagin quedat primers amb els que hagin quedat quarts, i els segons contra els tercers. Els emparellaments de semifinals ja es veurà com es faran.

Doncs res, que dissabte a la nit el Typhon, el Ferran i jo, en uns moments una mica dominats per l'alcohol vem parlar sobre aquest tema perquè encara s'ha de concretar del tot bé...

Si no em falla la memòria, que podria ser xD, es va dir que la cosa aniria així:

Quarts de final
Costat esquerre del quadre:
1- 1er A - 4rt B
2- 2on B - 3er A
Costat dret del quadre:
3- 1er B - 4rt A
4- 2on A - 3er B

Semifinals

- Guanyador partit 1 contra guanyador partit 2
- Guanyador partit 3 contra guanyador partit 4

Les idees bàsiques són:
- Premiar la bona classificació de la fase de grups amb un enfrontament contra un rival teòricament inferior i viceversa.
- Evitar que el 1er i el 2on d'un mateix grup es trobin a semis. Els enfrontaments són creuats i només es trobarien en una hipotètica final.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por toia Dl 30 Mar 2009, 01:02

Em sembla molt encertat. afro I love this forum!!!

PD: RECORDEU TOTS QUE DE TANT EN TANT S'HA DE CANVIAR EL BLAT DE MORO!!! E NANO! xDDDDD
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue0/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dl 30 Mar 2009, 13:43

Doncs si Dukto, no et falla la memòria, ho vam dir així. Sobra dir que estic al 100% d'acord.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por elcoordinador Dl 30 Mar 2009, 14:34

Com és nota els efectes d l'acohol, ho heu fet de put. mare, estic d'acord. primer mamar i desprès parlar.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue50/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Telis Dc 01 Abr 2009, 00:49

i jo ke? ke no hi era a la conversa? I lu maku k es parlar al lohi amb un parell de bates sobre el tema...

Em sembla bé els emparellaments, estic d'acord.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue75/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por doktor Dc 01 Abr 2009, 15:18

Telis escrigué:i jo ke? ke no hi era a la conversa? I lu maku k es parlar al lohi amb un parell de bates sobre el tema...

Em sembla bé els emparellaments, estic d'acord.

Tan maku com que ja ni m'en recordava que tu tb hi eres...xDDDDD
Ah si que vas dir que trencaves relacions amb el Trunyu's també no? Que n'has trobat un altrE que et emngi la polla o ke??
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dc 01 Abr 2009, 15:40

doktor escrigué:Tan maku com que ja ni m'en recordava que tu tb hi eres...xDDDDD
Ah si que vas dir que trencaves relacions amb el Trunyu's també no? Que n'has trobat un altrE que et emngi la polla o ke??
Bueno, a Menfis es van trencar i hi van haver uns minuts de "Segundón!!" i de "Si si però els últims dos partits t'he fundit" etc., però representa que després es van tornar a obrir les relacions... Tot i que la meva derrota amb stanislau no li haurà agradat gaire al senyor Telis ja que es jugarà el pase a quarts la setmana que ve amb els dos lesionats d'avui xDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por doktor Dc 01 Abr 2009, 15:58

sssssssrrrrrrrrrrrppppppppp!!!! Mmmmmmmm! Oh siiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dc 01 Abr 2009, 19:32

Ara mateix he pensat que, en el cas de no acceptar-se un repte als partits de promoció, què passaria? No ho vaig posar a les normes, però crec que s'hauria d'actuar com a la fase final i desqualificar l'equip que no accepti, ja sigui a l'anada o a la tornada. Si l'equip que no acceptés fos el de primera, cap a segona i puja el seu rival. En cas contrari, el de primera se salva. Esteu d'acord?
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por chatarra Dt 08 Set 2009, 19:29

Tinc un senyor que vol tornar a jugar la Vuladu's, i diu que s'ho pendrà en serio.... es el Luismi amb l'equip AT.PLANOTINO, esta a VIII i te un bon equip i esta enganxat a tope.

Jo hos ho comento si el voleu acceptar...

Ja direu algo senyors.

Apa dew
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dt 08 Set 2009, 22:10

chatarra escrigué:Tinc un senyor que vol tornar a jugar la Vuladu's, i diu que s'ho pendrà en serio.... es el Luismi amb l'equip AT.PLANOTINO, esta a VIII i te un bon equip i esta enganxat a tope.

Jo hos ho comento si el voleu acceptar...

Ja direu algo senyors.

Apa dew
OK, si hi ha compromís perfecte. Quan fem el sorteig de segona ja el tindrem en compte.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Typhon Dj 10 Set 2009, 14:52

Atenció, NOVA NORMA al primer post. És la número 12, relativa a la Copa d'Espanya i aplicable a partir d'aquesta Vuladu's, la IX.
Per exemple, la Vuladu's d'aquest any pels equips de primera començarà el dimecres 7 d'octubre de 2009.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Vuladu's Cup - Normes Left_bar_bleue100/100Vuladu's Cup - Normes Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Vuladu's Cup - Normes Empty Re: Vuladu's Cup - Normes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum