Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!!

3 participantes

Ir abajo

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!!

Missatge por doktor Dc 11 Feb 2009, 15:58

Atenció Notícia TOP SECRET de Mundo Deportivo:

Després de portar unes quantes temporades al club, sembla ser que el jugador Edgardo Blánquez Pérez es planteja un canvi d’aires. I no només això, sinó que fins i tot se l’ha pogut veure darrerament en una foto vestint els colors del que podria ser el seu nou club, el C.F.MANAKLES.
Segons han assegurat fonts íntimes properes al jugador, el projecte esportiu del CF Navarcles ja no colmava les seves aspiracions esportives i per això el jugador ha volgut canviar d’aires i buscar un club amb un projecte més ambiciós i renovat per tal d’acabar la seva carrera esportiva al màxim nivell, nivell que ara mateix el CF Navarcles no li ofereix.
En els propers dies, es podria confirmar el fitxatge del jugador pel C.F.MANAKLES, en el que seria un reforç de luxe per a la temporada vinent. S’especula que el veterà defensa Cristòfor Fuster, de 32 anys i actual suplent al C.F.MANAKLES, podria entrar com a moneda de canvi a l’operació (“allà encara em sentiria jove” ha declarat el jugador en relació al CF Navarcles).

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Edgardogx8

Foto del jugador amb la samarreta del C.F.MANAKLES. Els assegurem que no és un muntatge...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Left_bar_bleue100/100Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty Re: Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!!

Missatge por Typhon Dc 11 Feb 2009, 16:02

Jajajaja, C.F.MANAKLES podría estar interesado en Edgardo Blánquez Pérez!! Aiaiai Telis que et treuen l'emblema de l'equip, ho permetràs?

PD: Corroboro que la foto no és un muntatge, tot i que a mi m'ha semblat veure a un tal Arnau Pequeño amb la camiseta de Typhon's Team... uuuuu!! lol!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Left_bar_bleue100/100Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty Re: Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!!

Missatge por Telis Dc 11 Feb 2009, 21:28

Després de que esclatés la noticia el jugador va sortir ràpidament a roda de premsa:

Edgardo Blánquez Pérez: "
Els rumors que corren sobre el meu possible fitxatge per CF Manakles són totalment falsos. Mai deixaria tirat el culb que m'ho ha donat tot. Vaig arribar aquí com a juvenil i realment m'estimo el club. He guanyat forces títols, he jugat a sisena i fins i tot a cinquena, he guanyat 2 vuladu's i aquesta és la meva casa. M'alaga que clubs com CF Manakles s'interessin per mi, perquè es un bon equip, però jo estic molt bé on estic. Que l'afició estigui tranquila que tenen Edgardo per uns quants anys encara. Visca el Navarcles!!!"

El jugador també va deixar entreveure que li agradaria ke se li revisés el contracte, ja que creu que es mereix un augment de sou....

El president del club va remetre a la clausula del jugador i es va mostrar molt tranquil en tot moment per la continuitat del jugador. A més va dir que si les pressions segueixen podrien denunciar a CF Manakles davant del TAS...

P.D. On és la secció DIARI DE LA VULADU'S???
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Left_bar_bleue75/100Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!! Empty Re: Egardo Blánquez Pérez al C.F.MANAKLES!!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum