Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

+2
Typhon
Tebi
6 participantes

Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Tebi Dj 05 Mar 2009, 20:40

El proper dia 2 de març de 2009 entrarà en funcionament, als llocs indicats, la zona blava. Us recordem que hi haurà una hora i mitja d’aparcament gratuït, motiu pel que s’ha de marcar l’hora d’arribada. Aquesta mesura ha estat consensuada amb el comerç de Navarcles i la seva finalitat és que tothom pugui tenir accés en cotxe al centre de la població.

L’horari de funcionament de la zona blava serà de 9 a 13 hores i 17 a 20 hores i dissabtes de 9 a 13 hores (horari comercial). L’estacionament en zona blava fora de l’horari autoritzat indicat al rellotge o la manca de senyalització de l’hora d’arribada serà sancionat amb l’import de 30€, amb la reducció de 10€ ( a pagar 20 €) en cas de pagament abans de resoldre l’expedient sancionador.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue65/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Typhon Dj 05 Mar 2009, 21:50

Com no tinc ganes de tornar a escriure la meva opinió, faig copy-paste del què vaig penjar al grup del Facebook que va fer l'amic Xupa:

Typhon escrigué:Això és un atracament a mà armada, tot i que m'agradarà veure si les multes s'imposen o no, vista la passivitat envers als estacionaments incorrectes a tot el poble, que en alguns casos em sembla correcte ja que estem en un poble i no cal actuar amb "mano dura", però en altres casos dificulten enormement la circulació (i que consti que jo, com molta gent, també he aparcat malament algun cop, però sempre intentant obstaculitzar el mínim possible, el què no treu que no actuïi correctament).
No obstant, tornant al tema de la zona blava, considero que no és necessari en un poble com Navarcles, i que els més perjudicats seran les persones que viuen a la zona en qüestió, ja que no podran aparcar el cotxe i pujar a casa més d'una hora i mitja ja que sinó l'agent en qüestió (teòricament) els multarà. M'imagino que això de la zona blava s'ha ideat per la gent que va a fer les compres al centre del poble, per tal que hi hagi moviment etc. Això a Manresa té sentit, però aquí CAL?
Si no trobes lloc just a davant del comerç en qüestió, aparques a algun altre carrer proper i no és la fi del món. Jo, com tots els navarclins m'imagino, m'he trobat en aquesta situació i a vegades he trobat aparcament però a vegades no, però fins al moment no m'ha agafat cap hèrnia per caminar cinc minuts cap al comerç en qüestió. La veritat és que no li trobo el sentit, tot i que no em preocupa gaire ja que no visc en aquesta zona i els cops que hi vaig de dia són mínims, però no treu que em sembli entre absurd i suspitós pel tema ecònomic.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue100/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por OrBiS Dv 06 Mar 2009, 13:19

Doncs jo ho trobo correctissim. Per exemple alla al carrer nou, davant de la tocinerica singla, no es te pq deixar el cotxe mes de 1h, sino es per comprar algo en plan rapid i no haver de carregar-ho gaire tros. Si vols deixar-lo mes rato, el deixes al baviera/patoi i camines 2 min mes.

I sino baixeu a viure a barna, i veureu la gracia k fa tardar 30min a anar a deixar el cotxe a zona gratuita, i 30 min per tornar a casa.

APOIO 100% A LA ZONA BLAVA. (que a sobre es gratuita)
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue40/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Typhon Dv 06 Mar 2009, 16:10

Home és clar, a Barcelona és necessària (tot i que podriem discutir si la seva implementació està ben portada o no) i a Manresa també, degut a que hi ha molts comerços i molt moviment. Però aquí no ho trobo necessari. Els cops que vaig a comprar alguna cosa per allà no he tingut problemes d'aparcament (com a molt aparques al Baviera i camines dos minuts més, tal com dius OrBiS).
Aquí els perjudicats són la gent que viu en aquella zona, que si, poden fer el mateix, caminar dos minuts i no es moriran, però posem la situació: el Xard (per exemple) CADA DIA haurà d'aparcar lluny per anar a casa a dinar. No es morirà, però CADA DIA ho haurà de fer. En canvi, jo aniré un cop a la setmana (per dir algo, hi vaig menys) a comprar al Roges mateix, i podré aparcar a la porta perquè estaré menys d'una hora i mitja. Si no hi hagués zona blava, el Xard i jo estariem en igualtat de condicions a l'hora d'aparcar, però a la llarga el perjudici total serà menys baix.
Per això estic en contra de la zona blava a Navarcles (que, de totes formes, m'agradarà veure si es sancionarà en excés o no, perquè ja sabem tots com van les coses en aquest poble).
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue100/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Tebi Dv 06 Mar 2009, 16:46

Jo estic d'acord amb el que diu el toni, imaginat l'albert grané (viu al carrer nou) que ve de currar un dimecres a les 6 del mati, que ha de fer, deixar el cotxe al camp del fustaret perque la senyora paquita pugui anar a comprar el pa i la mantega a les 9 del mati sense cremar una puta caloria? El que haurien de fer es treure parquins reservats de l'ajuntament i de l'ambulatori que ocupen mig carrer, amb un pels vigilants n'hi suficient. El ponsa que camini.

I a la plaça de Cal met, perquè no hi ha zona blava? i a la plaça de l'església? Ah! allà sempre es pot aparcar!! Mai he tingut que deixar el cotxe mal aparcat per anar a cal Torres o per anar a la merceria de l'església. Ah, es clar, aquest no deuen xupar polles i no estan considerats comerç del poble ni que estan a la zona centrica. El que també serà bo veure quan algu que no sigui del poble volgui aparcar dins la zona blava, que ha de fer?! que li passarà pel cap?!

El que estar clar que es una mesura que s'hagués tingut que decidir a nivell de poble, ja que en som nosaltres els afectats. I s'ha fet de la pitjora manera possible, d'un dia per l'altre ho pinten de blau, et donen un rellotget i apa quan arribis a les 6 del mati després de currar patejada i a durmir. No s'ha tingut en comte per res la gent que viu a la zona. El que es cert que aquesta part afectada per la "zona blava" te la travesses amb 5 minuts a peu i sino pots aparcar davant la llibreria et fots i camines 2 minuts.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue65/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Telis Dv 06 Mar 2009, 21:34

Si haguessiu votat a la CUP això no passaria, ja us ho deia ja... en quest poble falten referendums i ke decideixi la GENT del poble no els 4 subnormals ke hi ha a l'ajuntament!!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue75/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por kemi Dv 06 Mar 2009, 22:22

veus, l'única ventatge de no tenir cotxe^^
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue69/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por elcoordinador Dv 06 Mar 2009, 23:24

[quote="Tebi"] de l'ambulatori que ocupen mig carrer,

A l'ambulatori li han tret la meitat, nomès queden tres, no vui entrar en el tema de les urgències domiciliaries etc. que vivim en un poble que mai pasa rès fins que passa i desprès tothom a plorar i demanar explicacions. A mi no m'afecta perque vaig caminan tant a la feina com pel poble, que vaig a la feina camino, que vaig al camp camino, que vaig a les escoles camino, que vaig a sopar pel poble mès raó per caminar, que vaig a comprar com no carregu massa ( comprar al poble és més car que a una gran superficie ) ho porto i camino, no oblidem que això es un poble i tot està a una passejada. L'ho del parking afecta a la gent que viu al centre ( ni hi han garires garatxos al carrer nou).
La meva opinió és que a l?ambulatori no hi hauria d'haver cap perque l'ambulatori no hauria d'esser allà ho és, som l'ambulatori amb pitjors instalacions de tot Catalunya, les més velles i mès ronecs, apedaçat per tota reu amb filtracions d'aigues cada cop que plou, sense aigua calenta a tots els despatxos, etc. etc. i no vui parlar perque m'escalfo i...... si no hem creieu neu a San Apestoso o Santpeor i entreu als seus ambulatoris o biblioteques, i si teniu temps aneu a Artes, Avinyó Callus, etc...
Però no hem de patir a les properes eleccions farem l'ambulatori a ..................... Kènia, Mongòlia o Sierra Leona.
Jo hem vaig jugar un sopar i estic segur que el juanyo que a Sant Fruitos ( que fa 3 anys van fer un ambulatori nou nomès per adults, pediatria està al vell que és més nou que el nostre) farà un ambulatori avans que nosaltres i si no temps al temps, que ells ja han presentat projectes i maquetes i tenen els terrenys nomès esperen que l'ICS posi la pasta de les instalacions. l'ICS vol posar la pasta a Navarcles però........
Be que m'ençenc, ja ternin zona blava com les grans ciutats i pobles importants ( Sant Fruitos ) de Catalunya, hem d'estar contents sóm cosmopolites i europeus, que n'estic de content!.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Left_bar_bleue50/100EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES Empty Re: EL 2 DE MARÇ ES POSA EN MARXA LA ZONA BLAVA EN ELS CARRERS MÉS CÈNTRICS DE NAVARCLES

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum