Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

fuck fuck fuck segona

+8
cobos
elcoordinador
toia
Spankerman
Tebi
kemi
OrBiS
xard
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty fuck fuck fuck segona

Missatge por xard Dt 24 Mar 2009, 17:27

La segona fa massa pudor i ho dic jo que mi pasare un altre any mes.
Pero hi ha una cosa que em te amb la mosca redere la orella.
Vaig sise de la lligueta pero si les normes es marquessin al peu de la lletra estaria clasificat per la seguent ronda. no vull pas fer pena , nomes que la gent prengui conciencia. des de dimecres que juguem vuladus fins el dilluns a les 24h hi van forces dies. no es gens normal que : t´acceptin amistosos els companys , que els acceptis el dia seguent al demati. ( perque t. ho han dit els altres). O simplement no acceptis . jo crec que la vuladus no es obligatoria .no? dons posemi una mica mes d´atenció , que no costa res.
No potser que cada setmana el dilluns encara s´hagin de acceptar la mitat dels amistosos o mes . pero almenys acceptem dilluns collons. que no ens hagin d´anar perseguin com nens de parbuls.
Be dit aixo tb s´ha de felicitar a la gent que encara que els acceptin tard o fora de plaç acceptin jugar perque sino seriem quatre gats .
Em podeu criticar o dir el que vulgueu, nomes es un punt de vista.

ACCEPTEU COLLONS!
xard
xard
trunyu

Nombre de missatges : 28
Registration date : 11/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por OrBiS Dt 24 Mar 2009, 17:31

FUCK XARDOFFFFFF!!!!!!!! xDDD

Entenc el teu punt de vista... la solucio? la mateixa k li vaig dir al kemi... puja a primera! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue40/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por kemi Dt 24 Mar 2009, 17:53

si... la solucio es pujar a primera, però es molt complicat, el que de cara a la pròxima vuladus qui no es pugui comprometre al 100 % que no s'apunti, més igual ser 4 equips a segona.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue69/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Tebi Dt 24 Mar 2009, 18:00

xard escrigué: Vaig sise de la lligueta pero si les normes es marquessin al peu de la lletra estaria clasificat per la seguent ronda.

I si guanyessis algun partit de tant en tant també!

Si algú no t'ha acceptat algun partit a les 12 de la nit ets lliure de buscar-t'en (¿?) un altre amistós. Si l'accepteu es perquè voleu.

A LA XITA CALLANDO!!

PD: Si algu em pot explicar el tema pronoms li estaré agraït xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue65/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Spankerman Dt 24 Mar 2009, 19:16

La solucio no es pujar a primera.

Si la gent acceptes els amistosos l'unica diferencia entre 1a i 2a seria el nivell dels ekips. Es mol facil dir sisi jo tb vui jugar la vuladus, po en realitat la vuladus mes igual pk no acepto els amistosos, en realitat el k vui es na al sopar del final. POS NO!

Com a dit noseki mes amunt, aceptar un amistos es un putu minut, i si creus k no as d tenir un putu minut pos dius k no jugues i jasta.

Si jugues la vuladus la jugues i aceptes els amistosos sino no juguis k fots nar malament a la gent i es un atraso per la "competicio" en general.

apa!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por toia Dt 24 Mar 2009, 19:40

Fuck segunda oé!
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue0/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por elcoordinador Dt 24 Mar 2009, 21:39

No aceptar els partits ho diu tot del personatge. La vuladu's no es mereix això, s'ha d'esser una mica seriós sino ho matarem. Segur que és pot guanyar més diners als amistosos però la juerga que fem tan a dins del forum com a fora ( quan et trobas al carrer, al camp, als baretos....) això no es paga amb diners. Sino ets seriós a la Vuladu's aceptant partits no te n'auries d'aprofitar de la resta de beneficis, crec jo no?
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue50/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Tebi Dt 24 Mar 2009, 22:30

Spankerman escrigué:
Com a dit noseki mes amunt, aceptar un amistos es un putu minut, i si creus k no as d tenir un putu minut pos dius k no jugues i jasta.

Poder estan a Esats units i no ho poden acceptar... jijijijijijijiijij (riure stivi)
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue65/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por xard Dt 24 Mar 2009, 23:01

Ja se que els de l´español no son gaire llestos i que alguna toia inepte nomes saben dir fuck segona.Continuo repetint que jo ja hi estic be a segona. nomes que s´acceptin els reptes. Es que a l´escola no us han enseyat a dir res mes !! .
A part digueu-li al vostre amic Dani ( el de les conserves) que guanyi algun partit que sino l´any que ve l´español estarà al mateix lloc que jo:Sabeu a on ?
""
I lo mes trist es que tindran un camp gran i nou i a Cornellà pq com sabeu Barcelona es un nom que pesa i esclar un nom aixi nomes el pot portar un equip que lluita per tres competicions i que l´any que ve us dirà Fuck segona Fucck segona.
Sabeu que us dic " a cagarla"
xard
xard
trunyu

Nombre de missatges : 28
Registration date : 11/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Spankerman Dt 24 Mar 2009, 23:35

ferro, jo fins lultim moment k vaik poder vaik star alla esperanme, des de la 1a edicio de la vuladus e reptat a la gent el dimecres a la tarda o com a molt dijous, i em sembla k mai ningu sa pogut keixar d mi en aket sentit.
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por cobos Dt 24 Mar 2009, 23:50

Todo lo que habeis dicho, pero todo eh...solo pasa los martes!
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por doktor Dc 25 Mar 2009, 01:42

Bueno això no és una cosa nova i haurem de parlar a veure com ho fem.
Normalment hem optat per aconseguir reunir equips perquè ens quadrés el quadre de competició, i potser això ha comportat incloure gent que no té la mateixa passió que tenim alguns pel HT i que suden amb més facilitat. No els estic justificant, sinó que només dic el que passa, encara que jo també penso que és un cop de penis acceptar un putu repte.
Potser de cara a la propera edició ens haurem de tornar a plantejar com ho fem. O bé demanar més compromís a la gent o bé tan sols admetre la gent que compleix.
Ara bé, permeteu-me que sigui una mica crític amb tots aquests que us queixeu:
- Us heu parat a pensar que no és tan fàcil fer el quadre de competició i que quedi tot quadrat i que els administradors sóm els que ens preocupem de buscar els equips?
- Quan es va plantejar l'estructura de la competició, algú es va mostrar contrari a aquesta forma de competició rotundament? O simplement us va estar bé com es feia?
- Algú sabia que l'equip tal o l'equip tal no acceptaria reptes?
- Algú es va preocupar d'enviar un sms a alguns participants de la Vuladu's per informar-los que començava?

D'acord, moltes preguntes es responen amb respostes com "No, però per alguna cosa vosaltres sou els moderadors i els administradors". Totalment d'acord amics. A l'únic lloc on vull anar a parar és que a l'hora d'organitzar la Vuladu's, a tothom li està molt bé com es fan les coses i dingú es queixa fins que les coses van malament. Doncs menys esperar a que les coses vagin malament i més participació ciutadana. Perquè és molt fàcil dir-ho ara però quan s'obren posts aquí al fòrum la gent suda d'opinar, o quan es comenta al sopar "ah jo vg taja i a mi no em rallis". Potser si la gent que està a 2a hagués parlat quan tocava i hagués dit això que dieu ara s'hagués fet una 2a amb menys equips però més compromesos...
També s'ha de dir que és el primer cop que fem la 2a i que és normal que no tot rutlli bé.

Jo personalment, crec que la solució passa no per descartar els equips que no compleixin, sinó per buscar la manera de que els equips siguin conscients de que es comprometen a complir. Com? La pregunta del milió! No sé, fent alguna reunió una mica més sèria que el sopar, fent una recopilació de correus electrònics dels participants i enviant mails per recordar cites i coses, en definitiva fent entendre que la gent que es compromet ha de complir.
També es pot posar una normativa més repressiva per al equips que no compleixin i expulsar-los de la competició durant alguna temporada, per exemple...

No sé, són idees. Jo ja les he exposat, ara toca això que demano, la participació ciutadana... No amb els típics "fuck segona" o "vaia merda, no hi ha dret", sinó amb un "home jo penso que una bona solució podria ser..." per exemple.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por xard Dc 25 Mar 2009, 02:57

jo en cap moment amb el meu escrit he volgut criticar als administradors , al contrari , felicitar-los per la feina feta.
El meu escrit es per dir-ho d´alguna manera donar una " colleja" a la gent per que s´impliqui una mica mes. De totes maneneres els que opinen normalment son els que accepten reptes.
estic d´acord amb l´expulció de una temporada.
Una cosa tb , qui no accepti dos reptes a primera , no seria llogic que passes a segona. jo el que faria seria expulció per una temporada i la seguent començaria a segona. si no tinc mal entes qui no accepti dos reptes a primera, ara passaba a segona la temporada que be no?
es una proposta.
Jo crec que l´estructura esta ben feta , nomes hi veig el problema dels reptes.
Si hi haguesin menys equips es podria fer una lliga amb partits d´anada i tornada, o tornar a fer una unica lliga en el cas que fossin nomes 4 que acceptessin els reptes( no es el cas) . Jo tampoc se si tots els reptes es compleixen a primera. ( mirar a primera em queda lluny) jejejeje.
Si a primera tot va correcte ja haurem aconseguit algo i ja tindrem un problema menys que l´any passat.
Segons m´han imformat abui hi ha hagut una baixa per no acceptar 2 reptes (selçao catalana).
Agrairia que dones de com ho veu ell!!
xard
xard
trunyu

Nombre de missatges : 28
Registration date : 11/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Typhon Dc 25 Mar 2009, 03:02

Bé, avui he anat de puto cul per temes de la uni i a aquestes hores no és plan d'extendre's, a part que el Duktó ja ho ha dit tot i, per variar, estic d'acord amb ell al 100%.
Remarcar que estic d'acord amb la gent de segona (i de primera també és clar) que s'involucra al campionat i es frustra pels reptes no acceptats i pel passotisme de molts altres que suden més de la Vuladu's però, tal com diu el Duktó, queixar-se és molt fàcil però proposar solucions potser no tant. Aquest és un tema que s'ha parlat molt però en el qual gairebé mai s'ha arribat a un acord estable, definitiu i efectiu. Les úniques propostes que veig per aquí són el "càstig" d'una temporada sense participar a la Vuladu's, tots els altres missatges són de queixes que comparteixo però que, sense ànims d'ofendre, no aporten res nou (potser com el meu missatge, ja que en certa manera estic dient el mateix que ha dit el Duktó abans, cert).
Així doncs, proposo que tothom proposi (valgui, o no, la redundància) idees factibles i justes per solucionar el tema i ho parlem pel fòrum o es fa una quedada més formal que al sopar i se'n parla.

PD: Al final si que m'he extés una mica xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por xuri Dc 25 Mar 2009, 12:19

Tot es culpa dels administradors!!!!! jaja
Fuck dimarts i fuck la gent ke accepta partits fora de plaç!!!!
I lu maku kes keixarse i no proposar solucions????
Jo tb crec ke s'hauria de fer una kedada formal i parlar-ho!!
Gabinet de crisi!!!!!!!! jajajaja
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por OrBiS Dc 25 Mar 2009, 14:10

Aviam... algu s'ha preguntat pq no accepten alguns? No es questió de 1 min unicament. No tothom te el mateix nivell informaticament parlant, i almenys en se d'un, que te problemes per registrarse al foro, i que no sap com funciona, pq no s'ha mogut mai per foros.

Aixi que demano una mica de comprensió pels nous. Que enlloc posa que s'hagi de tenir uns minims coneixemnets.

Abans de fotres a criticar, s'hauria de parlar amb cadascu dels que no accepten i decidir despres si son impresentables, o si es que realment tenen problemes i intentar ajudar-los a solucionar-ho.

I ja posats, convido als que es queixent a que obrin un post, amb una llista dels que no han acceptat, les vegades que s'ha repetit aixo, i si hi poseu la data ja serà la ostia.

Un cop el post fet, i amb els noms dels implicats a sobre la taula, discutirem que fem.

Jo ja volia quedar amb alguns d'aquest per explicar com funciona el foro, ja que per telefon casi que no, pero fa dies que no vaig al poble. Ja delegare la feina a algu altre xD

Tot i aixi, (mirant pel costat optimista), això ha de servir per motivar la gent a pujar a primera. Aixi que continuo amb el lema, si no t'agrada segona... PUJA A FUCK PRIMERA! Very Happy
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue40/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Typhon Dc 25 Mar 2009, 15:16

D'acord OrBiS, però el què tu dius són casos puntuals. Per posar dos exemples, el Nardu i el Pinxu saben de sobres com va aquest fòrum i com acceptar/reptar partits etc. perquè porten 2 o 3 Vuladu's fent-ho. No tenen excusa, suden en cert grau de la competició i punt (el què no vol dir que siguin ells els únics és clar).
En quant a la llista negra aquesta que comentes, doncs jo la tinc, des de la primera Vuladu's. Ja la postejaré més tard.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por doktor Dc 25 Mar 2009, 15:51

Això que dius tu fabri és el que intentava dir jo, que hi ha gent que no ho viu amb la mateixa passió ni té els mateixos coneixements d'informàtica, que encara que siguin bàsics, s'han de tenir...

A més, potser algú no té PC a casa o el té espatllat i no té les mateixes oportunitats que alguns per accedir a internet...

Per això hi ha gent que no pot donar major grau de compromís, però hi ha gent que segur que si, i s'ha de decidir què es fa tant amb els uns com amb els altres, i distingir qui son dels uns i qui son dels altres.

Crec que aquesta llista de la que s'ba parelat hi pot ajudar...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por OrBiS Dc 25 Mar 2009, 16:08

doktor escrigué:s'ba parelat

eing? xDDDDD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue40/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por doktor Dc 25 Mar 2009, 16:49

OrBiS escrigué:
doktor escrigué:s'ba parelat

eing? xDDDDD

Joder, és que he escrit ràpid i no m'ho he revisat, jajaja!

Suposo que es dedueix que és "s'ha parlat", no?
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Spankerman Dc 25 Mar 2009, 17:58

Jo penso que des del moment que es diu (al principi de temporada) ei orbis, apuntem a mi tb(fent la llista de participants), hauries d'estarte comprometent una mica, ja no dic d postejar cada dia ni de fer kinieles (jo no ne fet mai cap), pro, com a minim a acceptar els partits. I si veus k el ht no et mola lo suficient per estar uns mesos jugant akesta competicio, dons no passa res, i no hi participes.

I penso k si segona es com es, no es pas culpa dels admins, pro aviam, jo penso k si es te l'istorial duna persona i es veu k li costa aceptar els amistosos, k en varios casos a sudat completament i no a donat senyals de vida, dons potser aniria be k reflexiones durant una temporada si realment vol participari o no. Tutom pot tenir una setmana k pel k sigui no pugui aceptar, o kualsevol cosa, pro en cap cas auria d ser una cosa abitual, i si ho ha d ser pos u dius i se'n parla.

apa!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por OrBiS Dc 25 Mar 2009, 21:19

Aviam, com que veigs que ara tots sem tireu a sobre, remarcare les meves propies frases.

OrBiS escrigué:Aviam... algu s'ha preguntat pq no accepten alguns? No es questió de 1 min unicament. No tothom te el mateix nivell informaticament parlant, i almenys en se d'un, que te problemes per registrarse al foro, i que no sap com funciona, pq no s'ha mogut mai per foros.

Aixi que demano una mica de comprensió pels nous. Que enlloc posa que s'hagi de tenir uns minims coneixemnets.

Abans de fotres a criticar, s'hauria de parlar amb cadascu dels que no accepten i decidir despres si son impresentables, o si es que realment tenen problemes i intentar ajudar-los a solucionar-ho.

I ja posats, convido als que es queixent a que obrin un post, amb una llista dels que no han acceptat, les vegades que s'ha repetit aixo, i si hi poseu la data ja serà la ostia.

Un cop el post fet, i amb els noms dels implicats a sobre la taula, discutirem que fem.

Jo ja volia quedar amb alguns d'aquest per explicar com funciona el foro, ja que per telefon casi que no, pero fa dies que no vaig al poble. Ja delegare la feina a algu altre xD

Tot i aixi, (mirant pel costat optimista), això ha de servir per motivar la gent a pujar a primera. Aixi que continuo amb el lema, si no t'agrada segona... PUJA A FUCK PRIMERA! Very Happy

Typhon, estava parlant del NOUS, no del FUCKISIM NARDU ni del pinxo moruno.

Spank, estava dient que els que realment s'ho mereixen, que parlariem del que fariem. Jo estava intentant dir que no es generalitzes. En cap moment he defensat a la gent que su passa pel forro.

Doktor, si k ho he entes, pero com que ets tan tikismikis amb això, no m'he pogut resistir xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue40/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por kemi Dc 25 Mar 2009, 21:42

bé, despres de matarme a llegir tots els vostres posts vui remarcar un parell de coses.
en primer lloc vaig dir en l'anterior vuladus que fer una segona no era bona idea, basicament perque pel sol fet de tenir mes equips als grups s'ha buscat a gent que jugués al hattrick, rollu t'apuntes a la vuladus? vale, pero a la hora de la veritat sudu.
en segon terme la escusa de no tenir internet, tenir l'ordinador espatllat i qualsevol cosa de l'estil ho trobu molt absurd com escusa, ja que si et pasa quelcom cosa es ben senzill dirli am qualsevol friki del forum que es passa el dia davant el pc, que es conecti amb la seva conta i li accepti el repte, a mi no em costaria i estic segur que als que llegireu això tampoc perque no crec que us vingui d'estarvos repetidament estudiant jugador per jugador del vostre equip i estarvos 2 o 3 minuts per l'altre que hos a demanat el favor, i es mes, un equip com els_segadors que no te un putu punt i accepta els partits, la veritat es que es de merit!
jo de cara l'any que ve a segona proposo que hi participin 4 o 5 equips per grup i que es facin anada i tornada tal i com a dit en xard !!
he dit
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue69/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Rai Dc 25 Mar 2009, 21:46

eiiiiiiiiiiii..... kinj putu merde k esteu lian akiii!!! jo smpre e cumplert religosamnt i no sok un crek de l informatica... tot just es el segon escrit k faik jajaja... Una cosa, numes unaaa,, tan sols unaa jajaja els equips descualificats no tenen dret al sopar del HT !!! a cascarla!!! salut !!!!! fuck segonaaa!!!!!! xDDD
Rai
Rai
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 4
Age : 37
Registration date : 18/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Typhon Dc 25 Mar 2009, 22:11

Rai escrigué:Una cosa, numes unaaa,, tan sols unaa jajaja els equips descualificats no tenen dret al sopar del HT !!! a cascarla!!!
Com segurament el farem al Munta, tu manes lol!

PD: D'aquí una estona (o no) penjo la "llista negra".
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
fuck fuck fuck segona Left_bar_bleue100/100fuck fuck fuck segona Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

fuck fuck fuck segona Empty Re: fuck fuck fuck segona

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum