Inscripció V Vuladu's
+8
Telis
chatarra
patan89
Tebi
Typhon
OrBiS
LeChuK
doktor
12 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 1 de 1
Inscripció V Vuladu's
Bon dia meuques! He agafat aquesta llista del fòrum vell on hi havia els equips apuntats per a la V Vuladu's. Aquesta és la situació:
Equips confirmats (al fòrum vell, aquí encara no hi ha hagut cap confimació, però crec que es pot donar per bo no?)
CAPRICE DE DEUX (Cayuela, confirmat)
C.F.MANAKLES (d0kt0r, confirmat)
CF Navarcles (Telis, confirmat)
colla de dropos (Spank, confirmat)
Const.Sellarés (Xupa, confirmat)
D-Trankis (Orbiz, confirmat)
F.C. Chocolateros (Cobos, confirmat)
F.C de futebol (Palomino, confirmat)
F.C. Les Cabres (Òscar Ruiz, confirmat)
Hotis (Ferris, confirmat)
Joventut Navarclina (Toia, confirmat)
Liverpool Football.Club (Aniol, confirmat)
Master of Soccer (Kiku, confirmat)
Matinée Team (Juanjo, confirmat)
PeTaTrUsKa (Xuri, confirmat)
Equips per confirmar (he enviat un HT-mail a cadascun d'ells, els que vulguin que ho confirmin aquí al fòrum o que ho diguin a algú)
BAR FELIPE (Valentí)
Fashionettis (Stivi)
F.C.Las toias (Nardu)
Navarclins (Mèrit)
Atlètic Manakles (Colombiano)
?????????? (Le chuk / Piriz)--> Ha dit públicament que ha demanat equip, crec que li donaràn aviat no?
f.c piñolis (Aleix Pla)
Kal Munta (Ramon)
Manakles CF (Olmedo)
tattoqtevas (Javi Martínez)
TISURETES TEAM (Tisu)
TT10TT (Tàpias)
F.C. non stop (Òscar)
Els_Segadors (Marc Pla)
Equips polèmics (aquells equips que en altres edicions han donat problemes de no acceptar partits,..., i que crec que si volen entrar a la V Vuladu's haurien de comprometre's a acceptar els reptes i les normes, que si no m'equivoco deien que al 2on repte no acceptat, al carrer)
f.c piñolis (Aleix Pla)--> Màxim problemàtic!
Kal Munta (Ramon)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
Manakles CF (Olmedo)
tattoqtevas (Javi Martínez)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
C.A. Navarcles (desconegut total xD)--> Com que va sudar bastant de la IV Vuladu's, crec que se'n pot prescindir, no? Jo de moment no li he dir pas res...
AT.PLANOTINO (Luismi)--> Tb és un altre que ha sudat completament de la Vuladu's, tampoc li he dit res de moment... Ho faig?
Els_Segadors (Marc Pla)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
He agafat la llista del fòrum vell, espero no haver-me deixat a DIN-GÚ i que tot estigui ben posat. Typhon si hi ha algo ja ho diràs, ok???
Equips confirmats (al fòrum vell, aquí encara no hi ha hagut cap confimació, però crec que es pot donar per bo no?)
Equips per confirmar (he enviat un HT-mail a cadascun d'ells, els que vulguin que ho confirmin aquí al fòrum o que ho diguin a algú)
BAR FELIPE (Valentí)
Fashionettis (Stivi)
F.C.Las toias (Nardu)
Navarclins (Mèrit)
?????????? (Le chuk / Piriz)--> Ha dit públicament que ha demanat equip, crec que li donaràn aviat no?
f.c piñolis (Aleix Pla)
Kal Munta (Ramon)
Manakles CF (Olmedo)
TISURETES TEAM (Tisu)
TT10TT (Tàpias)
F.C. non stop (Òscar)
Els_Segadors (Marc Pla)
Equips polèmics (aquells equips que en altres edicions han donat problemes de no acceptar partits,..., i que crec que si volen entrar a la V Vuladu's haurien de comprometre's a acceptar els reptes i les normes, que si no m'equivoco deien que al 2on repte no acceptat, al carrer)
f.c piñolis (Aleix Pla)--> Màxim problemàtic!
Kal Munta (Ramon)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
Manakles CF (Olmedo)
tattoqtevas (Javi Martínez)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
C.A. Navarcles (desconegut total xD)--> Com que va sudar bastant de la IV Vuladu's, crec que se'n pot prescindir, no? Jo de moment no li he dir pas res...
AT.PLANOTINO (Luismi)--> Tb és un altre que ha sudat completament de la Vuladu's, tampoc li he dit res de moment... Ho faig?
Els_Segadors (Marc Pla)--> Ara no ho sé segur, però algun problema ha donat no?
He agafat la llista del fòrum vell, espero no haver-me deixat a DIN-GÚ i que tot estigui ben posat. Typhon si hi ha algo ja ho diràs, ok???
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: Inscripció V Vuladu's
Iep. Ja tinc l'ekip (llunor team).
LeChuK- toia
- Nombre de missatges : 33
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
FUCK LLUNOR TEAM!
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Bé d0kt0r bé, aquests dies no he tingut massa temps d'entrar al fòrum però ja veig que te n'has ocupat del tema. La idea era començar aquest dimecres però com el Ferran no ha estat capaç de demanar-li a quatre persones si volen jugar la Vuladu's o no, doncs l'haurem de deixar pel següent dimecres. Jo me'n encarrego dels que falten per confirmar dels que no són del C.F.Navarcles, d0kt0r o algú altre que s'encarregui dels de futbol i aviam si podem fer el sorteig dimarts/dimecres. Si s'allarga una mica, no concerteu amistosos pel dimecres 26 que sinó no començarem mai. Apaa!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Typhon escrigué:La idea era començar aquest dimecres però com el Ferran no ha estat capaç de demanar-li a quatre persones si volen jugar la Vuladu's o no
pk no te callas!!!!! jo pensu que hauriem de declerar el telis com un jugador conflictiu tb, ha donat mes d'un porblema..
Fuck llunor! xD
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
confirmat
ja me pots konfirma per la vuldaus V sok els_segadors
patan89- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 1
Registration date : 18/03/2008
A mi també hem pots confirmar, i ha veure si feu un sorteig tant xulo com el de l'edició anterior xdd!!!!
Per cert com podeu deixar que el puto decímes guanyi la IV edició
Tapias
Per cert com podeu deixar que el puto decímes guanyi la IV edició
Tapias
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Equip conflictiu jo tebi? Diràs equip campió de la Vuladu's per dos anys consecutius... Aiiiii... Aveure si tens pebrots de repetir el campionat una altra vegada tros de meuca.... cla si nem de grup fàcil en grup fàcil....
FUCK HOTIS!!!!! FUCK FASHIONETTIS!!!!
FUCK HOTIS!!!!! FUCK FASHIONETTIS!!!!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Poso la llista més o menys definitiva dels participants de la V Vuladu's, no tothom ho ha confirmat però en fi:
BAR FELIPE (Valentí)
Els_Segadors (Marc Pla, confirmat)
Fashionettis (Stivi)
F.C.Las toias (Nardu, crec que confirmat)
F.C. non stop (Òscar)
f.c piñolis (Aleix Pla, confirmat)
Kal Munta (Ramon, suposo que confirmat)
llunor team (LeChuK, confirmat)
Manakles CF (Olmedo)
Navarclins (Mèrit, suposo que confirmat)
TISURETES TEAM (Tisu)
TT10TT (Tàpias, confirmat)
Contant tots aquests seriem 29 equips, un número no gaire maco però bueno. Tenint en compte que han de passar 8 equips a quarts (o 16 si féssim vuitens) podríem fer diferents composicions de grups. En proposo algunes:
- 3 grups de 7 equips i un de 8. Passarien els dos primers de cada grup en cas de fer quarts o els quatre primers si fem vuitens.
- 6 grups de 4 equips i un de 5. Passaria el primer de cada grup en cas de fer quarts o els dos primers si fem vuitens.
- 1 grup de 15 equips i un altre de 14. Aquest jo no el faria perquè no caldria que la Vuladu's durés mig any tampoc xD
Es poden fer altres composicions però ja es liar-se amb rotllos "passaran els dos primers de cada grup i el millor tercer" i coses així. Jo particularment triaria la primera opció fent vuitens de final, ja que com més partits es juguin més gràcia té i menys "classificacions injustes" hi poden haver.
Per altra banda, hauriem de decidir quin serà el sistema de sorteig:
- Opció 1: totalment aleatori, cosa que afavoriria a gent amb sort com el Ferran.
- Opció 2: agafant caps de sèrie de la IV Vuladu's. Els que van arribar a semis en un bombo, els de quarts en un altre i la resta al sac xD
- Opció 3: seguint la classificació de la Lliga Espanyola de Hattrick, a l'estil de la I (i no sé si II) Vuladu's. Pels nous, es tracta d'agafar la classificació que surt a la pàgina principal de cada equip (Ex: Clasificación en liga: 15384), ordenar tots els equips i comença a distribuir-los equitativament.
Per la meva part, tot i que la opció 3 l'he defensat molts cops ja que és la més imparcial, trio la opció 2 ja que amb la 3 no hi ha sorteig i ja perd gràcia la cosa. Doncs bé, qui vulgui ja comentarà, apaa!
BAR FELIPE (Valentí)
Fashionettis (Stivi)
F.C. non stop (Òscar)
Manakles CF (Olmedo)
TISURETES TEAM (Tisu)
Contant tots aquests seriem 29 equips, un número no gaire maco però bueno. Tenint en compte que han de passar 8 equips a quarts (o 16 si féssim vuitens) podríem fer diferents composicions de grups. En proposo algunes:
- 3 grups de 7 equips i un de 8. Passarien els dos primers de cada grup en cas de fer quarts o els quatre primers si fem vuitens.
- 6 grups de 4 equips i un de 5. Passaria el primer de cada grup en cas de fer quarts o els dos primers si fem vuitens.
- 1 grup de 15 equips i un altre de 14. Aquest jo no el faria perquè no caldria que la Vuladu's durés mig any tampoc xD
Es poden fer altres composicions però ja es liar-se amb rotllos "passaran els dos primers de cada grup i el millor tercer" i coses així. Jo particularment triaria la primera opció fent vuitens de final, ja que com més partits es juguin més gràcia té i menys "classificacions injustes" hi poden haver.
Per altra banda, hauriem de decidir quin serà el sistema de sorteig:
- Opció 1: totalment aleatori, cosa que afavoriria a gent amb sort com el Ferran.
- Opció 2: agafant caps de sèrie de la IV Vuladu's. Els que van arribar a semis en un bombo, els de quarts en un altre i la resta al sac xD
- Opció 3: seguint la classificació de la Lliga Espanyola de Hattrick, a l'estil de la I (i no sé si II) Vuladu's. Pels nous, es tracta d'agafar la classificació que surt a la pàgina principal de cada equip (Ex: Clasificación en liga: 15384), ordenar tots els equips i comença a distribuir-los equitativament.
Per la meva part, tot i que la opció 3 l'he defensat molts cops ja que és la més imparcial, trio la opció 2 ja que amb la 3 no hi ha sorteig i ja perd gràcia la cosa. Doncs bé, qui vulgui ja comentarà, apaa!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tot i que a mi no m'afavoreix la opció 2 (donat el resultat de la última Vuladu's on equips importants no vam passar de ronda degut a la fortalesa del grup) jo penso que la Opció 2 és la més bona. Tot i que es podria repetir algun grup de la mort o alguna cosa així.... nose ja es veurà..... Segur que el Hotis surt afavorit com sempre....
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Val, després de parlar amb el Typhon pel msn, hem fet recompte de gent i ens surten aquests 29 + 2 nous possibles candidats:
- ESTANISLAU (equip del Ninu, Bernat Garriga)
- NAVARCLES "b" (equip del Lino, Nauch)
Aquesta tarda intentarem confirmar tots els que falten per tal de poder fer ja demà el sorteig.
En quant al número de grups i organització, tant el Typhon com jo coincidim a dir que el millor seria poder fer vuitens de final (16 equips classificats) per donar-hi més emoció que amb només uns quarts (passen 8 equips de 30...).
Llavors, el format que millor encaixa aquí en principi és el de 3 grups de 7 equips i un de 8 (contant que fossim 29), de manera que es classificarien els 4 primers de cada grup (16 equips). En cas de confirmar-se o descartar-se algun participant dels que hem contat fins ara, es pot modificar, però la base aniria bé que fos aquesta de 4 grups de 7-8 equips.
En quant a la forma del sorteig, coincideixo amb el Telis i el Typhon que3 la millor opció (i potser la més justa per a la majoria, no er tots, ja que a mi no m'afavoreix gens) és la opció 2, o sigui agafant caps de sèrie de la IV Vuladu's. Els que van arribar a semis en un bombo, els de quarts en un altre i la resta al sac.
Bé, això és un fòrum i encara que ho haguem parlat jo i el Typhon, NO HI HA RES DECIDIT i ens agradaria saber la vostra opinió, a vere què en penseu de tot plegat!
Així que opineu meuques!!!!
A la nit recapitularem una mica la situació, ok?
Apali!
- ESTANISLAU (equip del Ninu, Bernat Garriga)
- NAVARCLES "b" (equip del Lino, Nauch)
Aquesta tarda intentarem confirmar tots els que falten per tal de poder fer ja demà el sorteig.
En quant al número de grups i organització, tant el Typhon com jo coincidim a dir que el millor seria poder fer vuitens de final (16 equips classificats) per donar-hi més emoció que amb només uns quarts (passen 8 equips de 30...).
Llavors, el format que millor encaixa aquí en principi és el de 3 grups de 7 equips i un de 8 (contant que fossim 29), de manera que es classificarien els 4 primers de cada grup (16 equips). En cas de confirmar-se o descartar-se algun participant dels que hem contat fins ara, es pot modificar, però la base aniria bé que fos aquesta de 4 grups de 7-8 equips.
En quant a la forma del sorteig, coincideixo amb el Telis i el Typhon que3 la millor opció (i potser la més justa per a la majoria, no er tots, ja que a mi no m'afavoreix gens) és la opció 2, o sigui agafant caps de sèrie de la IV Vuladu's. Els que van arribar a semis en un bombo, els de quarts en un altre i la resta al sac.
Bé, això és un fòrum i encara que ho haguem parlat jo i el Typhon, NO HI HA RES DECIDIT i ens agradaria saber la vostra opinió, a vere què en penseu de tot plegat!
Així que opineu meuques!!!!
A la nit recapitularem una mica la situació, ok?
Apali!
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jo voto per la opcio 2
i em sembla currectah fer lo de vuitens.. FUCK BALLONGAH!
i em sembla currectah fer lo de vuitens.. FUCK BALLONGAH!
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Jo voto per la opcio 2, la 3 seria un atrasu pels esquips que ens centrem únicament i exclusivament en la vuladu's. Senyors, no barrejem els naps amb les cols. xD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Resum d'equips confirmats (26):
BAR FELIPE (Valentí, confirmat)
TISURETES TEAM (Tisu, confirmat)
stanislau (Bernat Garriga, Ninu, confirmat) merci ximélez
Fashionettis (Stivi)-> No li he dit res pq no tinc el seu mòbil, però crec que segur que voldrà.
Pendents:
Manakles CF (Olmedo)-> Li he enviat un sms... (demanant per ell i pel Navarcles B)
Navarcles B (Linonaucho)
Ha declinat:
F.C. non stop (Òscar)-> M'ha dit que no està gaire pel HT i que no es vol comprometre per dp no cumplir...
Atlètic Manakles (Colombiano)-> Diu que prefereix fer pasta amb internacionals i que la pròxima edició.
tattoqtevas (Javi Martínez)-> El lombians diu que no en sap res, o sigui que automaticamente DISCARTADO no???
BAR FELIPE (Valentí, confirmat)
TISURETES TEAM (Tisu, confirmat)
stanislau (Bernat Garriga, Ninu, confirmat) merci ximélez
Fashionettis (Stivi)-> No li he dit res pq no tinc el seu mòbil, però crec que segur que voldrà.
Pendents:
Manakles CF (Olmedo)-> Li he enviat un sms... (demanant per ell i pel Navarcles B)
Navarcles B (Linonaucho)
Ha declinat:
F.C. non stop (Òscar)-> M'ha dit que no està gaire pel HT i que no es vol comprometre per dp no cumplir...
Atlètic Manakles (Colombiano)-> Diu que prefereix fer pasta amb internacionals i que la pròxima edició.
tattoqtevas (Javi Martínez)-> El lombians diu que no en sap res, o sigui que automaticamente DISCARTADO no???
Editat per darrera vegada per doktor el Dj 20 Mar 2008, 01:00, editat 2 cops en total
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
stanislau, es stanislau
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Me la suda perk tampoc crec k arrivi molt lluny vui dir k feuuu kom us vagi millor i creieu k va millor.
Palomino_17- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008
Vicis
Alcohol:
(10000000/100)
Jo opció 1
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
F.C.Las Toia ha aceptat juga la presiticiosa Vuladu's Cup i assistira al sorteig
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
El mateix Qé el PALOMINO xD!
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles