Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VII Vuladu's Cup - Premis

+2
doktor
Typhon
6 participantes

Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dg 26 Abr 2009, 18:03

Tot i que encara no s'ha acabat la Vuladu's, com fem el sopar dijous que ve hauríem de fer la ja clàssica tria de premis per la present edició. Agafo les mateixes categories de sempre, si voleu proposar alguna més endavant.

Premi al pique al fòrum
Hi ha un pique que crec que ha superat a tots els altres aquest any i ha sigut el generat pel post Barça vs Madrid, on culés (Duktó, Telis, Kemi, Sagnol, Cristiano Piqué Pinyol, Xuri, Ritxi, Typhon) s'han enfrontat a merengues/anticulés (Juanjo, Tebi, OrBiS) en un post que no ha portat enlloc però que ha generat força polèmica. A destacar la intervenció del Cobos que ho resumeix bastant bé: "Dais mas lastima que el rey dando un discurso"

Premi Toia
Per primer cop no votaré a la Toia ja que aquest any ha fet un bon paper a la Vuladu's. En canvi, La Gallina Vella Telis va parir la toia totalment al no acceptar el repte de stanislau perdent les opcions de passar a quarts de final.

Premi equip revelació
Aquí ho tinc bastant clar, hi ha un equip que, tot i haver participat a totes les edicions de la Vuladu's mai havia fet res, i aquest s'ha posat les piles i ha estat a punt d'arribar a la final de la Vuladu's de segona oé, després d'eliminar contra tot pronòstic a Master Of Soccer i d'estar a punt d'eliminar a un dels favorits, D-Trankis. Sens dubte, estic parlant de f.c piñolis.

Premi a la decepció
Tot i repetir-me, torno a votar a CF Navarcles. Un equip que en teoria és dels favorits, té dues Vuladu's al seu palmarès i és l'únic equip de sisena d'aquesta temporada, com a mínim, ha de passar a quarts de final.

Premi "paso de la Vuladu's"
Podria tornar a votar al Telis però seria repetir-me massa potser, així que voto a Kal Munta, un equip del qual s'esperava molt però que va sudar totalment de la competició perdent partits fàcils i no fent l'alineació als quarts de final. Fuedaaaa!!

Premi a la motivació
Voto a colla de dropos per la motivada que està tenint, fitxatges estratosfèrics inclosos, per aconseguir el títol de campió de segona divisió i humiliar a l'OrBiS.

Premi als maletins
Que jo sàpiga no hi ha hagut, en tot cas ja editaria.

Premi al missatge més currat del fòrum
Voto als 3 missatges amb fotos de farres penjades pel Duktó al post del diari oficial. Boníssims els comentaris xD

Premi al EJEA
A falta de la final, voto a la Toia per la victòria que va obtenir al CF Navarcles - Joventut Navarclina de la primera jornada.

Premi al millor partit de la Vuladu's
Tot i que, mirant el resultat, sembla que ha estat un partit fàcil no massa complicat per C.F.MANAKLES, la final C.F.MANAKLES - Hotis ha estat el partit de més nivell de tota la Vuladu's sens dubte, així que el meu vot va per ell.

Premi al millor jugador del torneig
Doncs no sé la veritat... si he de triar un, voto per Diego Olmo Vélez que, tot i no jugar massa aquesta edició és un jugador clau de C.F.MANAKLES i cau simpàtic.

Premi al pitjor equip del torneig
7 partits, 0 victòries, 0 empats, 7 derrotes, 0 punts, 5 gols a favor i 30 gols en contra. Estic parlant de Els_Segadors xD


Editat per darrera vegada per Typhon el Dc 29 Abr 2009, 21:26, editat 1 cop en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por doktor Dg 26 Abr 2009, 22:22

Premi al pique al fòrum
Jo voto pel pique colla de dropos - D-tranki's, pq està relacionat amb el Hattrick. Crec que el pique Madrid-Barça ha donat molta polèmica i com a pike ha sigut molt el que ha generat, però també crec que és un tòpic massa recurrent i que és massa fàcil discutir sobre això. Em quedo am el del fabri i el joller.

Premi Toia
Totalment d'acord en donar aquest distingit premi a EL Gallina Vella per tenir por de perdre a quarts i no acceptar el repte. No ase falta desir nada más.

Premi equip revelació
Em sembla just premiar la trajectòria del f.c piñolis, que d'ejea en ejea ha arribat molt lluny xDDD. Felicitats Cristiano!

Premi a la decepció
Premi a compartir entre 2 il.lustres en hores baixes: el CF Navarcles pel seu trist paper a 1a i el Xard, per fer la pena a Segunda Oé. El que no pot ser és que un equip finalista de la Vuladu's faci el ridícul a 2a. Si s'ha de triar entre un dels 2, em quedo amb el Xard pk EL Gallina Vella ja té un "PREMI"

Premi "paso de la Vuladu's"
Havia votat pel kal munta, però què collons, què hi ha de pitjor que passar d'acceptar un repte de quarts de final de 1a divisió? Això és desídia total!
El meu vot per EL Gallina Vella.

Premi a la motivació
Ffff es que Typhon, ho has clavat bastant. Vot per Colla de dropos!

Premi als maletins
???

Premi al missatge més currat del fòrum
Va fet i fet el pobre nanu s'ho va treballar. Hi estaré d'acord o no, i les bromes que fa a mi no em fan gràcia, però s'han de premiar les 36h que va estar buscant videos al youtube per fer el post. Sí, estic parlant del Matinée i el seu post dels vídeos sobre "robos" del Barça. És demagògia pura però com a post en si està molt currat. Por cierto Matinée, esto son unos premios del foro y del Hattrick, estas tan obsesionado que mezclas el Madrid con todo y hasta en los premios hablas cada 2 minutos de los culés y no se que pollas más... Para eso te abrí el post no?? Wink

Premi al EJEA
Ilarilarié oh Jusué! Descaradament, el CF Navarcles - Joventut Navarclina de la primera jornada va ser un bon EJEA!!!

Premi al millor partit de la Vuladu's
La final Hotis - C.F.MANAKLES. Tot i que ha estat un partit amb un resultat clar i que no ha estat molt disputat, les qualificacions parlen per sí soles: 223 Hatstats del Hotis per 257 meus: vaia 2 equipassos! XD

Premi al millor jugador del torneig
Es fa difícil triar algú, perquè jo que sóc l'equip guanyador no tinc un jugador fixe que hagi jugat tots els partits i hagi destacat per sobre dels altres, ni cap dels altres equips. Jo destacaria jugadors varis com:
- Diego Olmo Vélez (2 gols a la final)
- Louis Advocaat (pitxitxi de la VIIa Vuladu's amb 11 gols)
- Paul Jehanno de Hotis (8 gols i un gran rendiment)
- Joaquín Lopera (10 gols a la Vuladu's, un dels quals a la final)
No sé no n'hi ha cap que diguis: aquest! Per tant, escombro cap a casa tot i que crec que justament, i voto a Joaquín Lopera, un jugador que als seus 31 anys ha aguantat l'equip a la fase classificatòria amb els seus gols i no ha desentonat a la final on ha hagut de sortir sense escalfar a substituir un company lesionat, amb el premi del gol marcat. Olé Joaquín!!! xD

Premi al pitjor equip del torneig
Els Segadors i la seva merda de bagatge.

Premi sorpresa: NOU!
Com a moderador del fòrum i com a campió de la Vuladu's em reservo el dret de donar un premi sorpresa que tinc preparat de fa un temps. Més informació al sopar. Turururu!!


Editat per darrera vegada per doktor el Dc 29 Abr 2009, 21:38, editat 2 cops en total
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Matinée Dt 28 Abr 2009, 15:38

Premi al pique al fòrum
Está claro que el post Barça-Madrid a sido de los mejores. Con 415 visitas actualmente y que no dejan de aumentar.

Premi Toia
Voto tambe pel Telis, per no acceptar el partit amb Stanislau

Premi equip revelació
En 1ra no ha habido ningun equipo que haya dado sorpresa, pero en segunda oé el puto piñolis, a parte de dar pena, asco y ganas de vomitar, ha sido el destacado.
Voto al culé piñolis.

Premi a la decepció
Opino igual que l'Arnau, el xard a fet la pena a segunda oé. Pels mateixos motius.

Premi "paso de la Vuladu's"
Se lo doi al Cobos. Segun él juega con las toias y "le suda la polla la Vuladu's"

Premi a la motivació
Pal Spank. Aunque el "Balboa" con 2 posts en el foro Barça-Madrid se ha flipao bastante xD
pero como no juega en la vuladu's voto a la novia del Sergio Ramos (colla de dropos)

Premi als maletins
x

Premi al missatge més currat del fòrum
Supongo que una de las cosas que más les dolió a los culés fue comprobar que estan arriba del todo de la clasificacion, gracias a las pruebas y gifs que aporté en mi post en Barça-Madrid. Pero como son culés asquerosos, no daran, ni este premio, ni ninguno otro, a un merengue, porque este foro esta comprao.
Voto al Esteve, por su gran intervencion en el foro, y por sus grandes posts.

Premi al EJEA
CF Navarcles - Joventut Navarclina.

Premi al millor partit de la Vuladu's
Hotis- CF MANAKLES

Premi al millor jugador del torneig
Se dice que los "grandes" jugadores surgen en los ultimos minutos de los partidos o en los partidos "decisivos".
Mi voto es pues, para el jugador del C.F.MANAKLES Diego Olmo Vélez, por meter 2 goles en la final.

Premi al pitjor equip del torneig
7 partits, 0 victòries, 0 empats, 7 derrotes, 0 punts, 5 gols a favor i 30 gols en contra. Estic parlant de Els_Segadors xD
Con esto que a puesto el Typhon, "no hase falta desir nada mas"


Editat per darrera vegada per Matinée el Dc 29 Abr 2009, 23:33, editat 1 cop en total
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue3/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Typhon Dt 28 Abr 2009, 15:46

Matinée escrigué:Voto al Esteve, por su gran intervencion en el foro, y por sus grandes posts.
xDDDDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Telis Dt 28 Abr 2009, 19:45

Premi al pique al fòrum
Encara que podria donar molt més penso que ha estat un bon pique (i encara segueix) el COLLA DE DROPOS - D-TRANKIS.

Premi Toia
Clarissimament em voto a mi mateix. Serà un honor recollir el testimoni del josu en aquest premi tan valorat. xd

Premi equip revelació
Piñolis i Killburne Deluxe

Premi a la decepció
Xard. Clarament, jo estic en hores baixes, però aquest equip està en pura fase de desaparició si segueix així.

Premi "paso de la Vuladu's"
Kal Munta i Fuck Aniol

Premi a la motivació
Sempre voto pel CF Manakles i el seu manager duktó, sens dubte el més motivat amb diferència

Premi als maletins
-----------

Premi al missatge més currat del fòrum
--------

Premi al EJEA
CF Navarcles - Joventut Navarclina, clarament va ser un escàndol.

Premi al millor partit de la Vuladu's
El millor partit sempre és la final. (això espero)

Premi al millor jugador del torneig
Edgardo Blánquez Pérez

Premi al pitjor equip del torneig
Segadors és un bot
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue75/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por doktor Dc 29 Abr 2009, 22:53

San de fer els premis ja gent, a veure si voteu, que és un plis!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Tebi Dj 30 Abr 2009, 01:31

Premi al pique al fòrum
D-trankis-collla de dropus.

Premi Toia
Voto tambe pel Telis, per no acceptar el partit amb Stanislau

Premi equip revelació
Piñolis

Premi a la decepció
Xard

Premi "paso de la Vuladu's"
Cobos

Premi a la motivació
Doktor, per l'entranada de forma i el partit relexat tenint l'esperit dekip a tope!

Premi als maletins
Tic Tac Toe

Premi al missatge més currat del fòrum
Algun missatge del juanjo al post barça-madrid

Premi al EJEA
Per variar una mica, Hotis Stanislau, Per sort vaic guanyar

Premi al millor partit de la Vuladu's
Hotis- CF MANAKLES

Premi al millor jugador del torneig
Voto al meu Michael Moreira per les seves 7 estrelles (+ una de falsa) a la final. El tio ha sortit motivadisim, llastima que no li ha arribat ni una puta pilota xD

Premi al pitjor equip del torneig
Els_Segadors
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por cobos Dj 30 Abr 2009, 14:28

Premi al pique al fòrum
Yo conmigo mismo

Premi Toia
Toia, xk el lo vale

Premi equip revelació
Xard

Premi a la decepció
Master of losers

Premi "paso de la Vuladu's"
Cobos

Premi a la motivació
50 % doktor 50 % spank

Premi als maletins
A mi xk soy un real G

Premi al missatge més currat del fòrum
Alguno mio de estraperlo

Premi al EJEA
El empate contra el ekipo de abuelos del juanjo

Premi al millor partit de la Vuladu's
cola de dropos - el puto pinxu

Premi al millor jugador del torneig
PACHIN VALDERAS ( y eso k no ha jugado)

Premi al pitjor equip del torneig
Els_Segadors (puto bot)
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Premis Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Premis Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Premis Empty Re: VII Vuladu's Cup - Premis

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum