V Vuladu's Cup - Calendari de partits
+8
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
doktor
toia
Tebi
Nardu19
Typhon
12 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
V Vuladu's Cup - Calendari de partits
Jornada 1 ( 02-04-08 ) | Jornada 2 ( 09-04-08 ) | Jornada 3 ( 16-04-08 ) | Jornada 4 ( 23-04-08 ) |
Grup 1 | Grup 1 | Grup 1 | Grup 1 |
BAR FELIPE - CF Navarcles | CF Navarcles - f.c piñolis | f.c piñolis - BAR FELIPE | f.c piñolis - Const.Sellarés |
Const.Sellarés - D-Trankis | F.C. Les Cabres - BAR FELIPE | F.C.Las toias - Liverpool Football.Club | Liverpool Football.Club - F.C. Les Cabres |
F.C.Las toias - F.C. Les Cabres | D-Trankis - F.C.Las toias | Const.Sellarés - CF Navarcles | BAR FELIPE - D-Trankis |
f.c piñolis - Liverpool Football.Club | Liverpool Football.Club - Const.Sellarés | F.C. Les Cabres - D-Trankis | CF Navarcles - F.C.Las toias |
Grup 2 | Grup 2 | Grup 2 | Grup 2 |
C.F.MANAKLES - Fashionettis | Fashionettis - TISURETES TEAM | TISURETES TEAM - C.F.MANAKLES | TISURETES TEAM - F.C. Chocolateros |
F.C. Chocolateros - llunor team | stanislau - C.F.MANAKLES | Master of Soccer - xard | xard - stanislau |
Master of Soccer - stanislau | llunor team - Master of Soccer | F.C. Chocolateros - Fashionettis | C.F.MANAKLES - llunor team |
TISURETES TEAM - xard | xard - F.C. Chocolateros | stanislau - llunor team | Fashionettis - Master of Soccer |
Grup 3 | Grup 3 | Grup 3 | Grup 3 |
colla de dropos - F.C de futebol | F.C. de futebol - PeTaTrUsKa | PeTaTrUsKa - colla de dropos | PeTaTrUsKa - gent del santi |
gent del santi - Joventut Navarclina | Navarcles B - colla de dropos | Kal Munta - Typhon's Team | Typhon's Team descansa |
Kal Munta - Navarcles B | Joventut Navarclina - Kal Munta | gent del santi - F.C de futebol | colla de dropos - Joventut Navarclina |
PeTaTrUsKa - Typhon's Team | Typhon's Team - gent del santi | Joventut Navarclina descansa | F.C de futebol - Kal Munta |
Grup 4 | Grup 4 | Grup 4 | Grup 4 |
CAPRICE DE DEUX - Els_Segadors | Els_Segadors - TT10TT | TT10TT - CAPRICE DE DEUX | TT10TT - Hotis |
Hotis - Manakles CF | Navarclins - CAPRICE DE DEUX | Hotis - Els_Segadors | CAPRICE DE DEUX - Manakles CF |
Matinée Team - Navarclins | Manakles CF - Matinée Team | Navarclins - Manakles CF | Els_Segadors - Matinée Team |
TT10TT descansa | Hotis descansa | Matinée Team descansa | Navarclins descansa |
Jornada 5 ( 30-04-08 ) | Jornada 6 ( 07-05-08 ) | Jornada 7 ( 14-05-08 ) |
Grup 1 | Grup 1 | Grup 1 |
Const.Sellarés - BAR FELIPE | CF Navarcles - D-Trankis | Liverpool Football.Club - CF Navarcles |
D-Trankis - Liverpool Football.Club | BAR FELIPE - Liverpool Football.Club | D-Trankis - f.c piñolis |
F.C.Las toias - f.c piñolis | Const.Sellarés - F.C.Las toias | F.C. Les Cabres - Const.Sellarés |
F.C. Les Cabres - CF Navarcles | f.c piñolis - F.C. Les Cabres | F.C.Las toias - BAR FELIPE |
Grup 2 | Grup 2 | Grup 2 |
F.C. Chocolateros - C.F.MANAKLES | Fashionettis - llunor team | xard - Fashionettis |
llunor team - xard | C.F.MANAKLES - xard | llunor team - TISURETES TEAM |
Master of Soccer - TISURETES TEAM | F.C. Chocolateros - Master of Soccer | stanislau - F.C. Chocolateros |
stanislau - Fashionettis | TISURETES TEAM - stanislau | Master of Soccer - C.F.MANAKLES |
Grup 3 | Grup 3 | Grup 3 |
gent del santi - colla de dropos | F.C de futebol - Joventut Navarclina | Typhon's Team - F.C de futebol |
Joventut Navarclina - Typhon's Team | colla de dropos - Typhon's Team | Joventut Navarclina - PeTaTrUsKa |
Kal Munta - PeTaTrUsKa | gent del santi - Kal Munta | gent del santi descansa |
F.C de futebol descansa | PeTaTrUsKa descansa | Kal Munta - colla de dropos |
Grup 4 | Grup 4 | Grup 4 |
Hotis - CAPRICE DE DEUX | Els_Segadors - Manakles CF | Manakles CF - TT10TT |
Matinée Team - TT10TT | Hotis - Matinée Team | Navarclins - Hotis |
Navarclins - Els_Segadors | TT10TT - Navarclins | Matinée Team - CAPRICE DE DEUX |
Manakles CF descansa | CAPRICE DE DEUX descansa | Els_Segadors descansa |
EDIT 26-03-08: Actualitzat amb les dates oficials de cada jornada, ja podeu retar meuques!
Editat per darrera vegada per Typhon el Dt 08 Abr 2008, 02:01, editat 6 cops en total
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits
he trobat un petit fallo.En el GRUP 1 jornada3 i an dos equips que jugen contra el mateix equip:CF Navarcles.Quan F.C.Les Cabres tindria q juga am D-Trankis.
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
estaria be saber els encreuements del qui es clasifica no? o sera per sorteig?!
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Cert, ja està arreglat.Nardu19 escrigué:he trobat un petit fallo.En el GRUP 1 jornada3 i an dos equips que jugen contra el mateix equip:CF Navarcles.Quan F.C.Les Cabres tindria q juga am D-Trankis.
En principi vam dir de posar en un bombo els que quedin primer, en un altre els segons etc. i fer que es trobin els primers contra els quarts i els segons contra els tercers per sorteig.Tebi escrigué:estaria be saber els encreuements del qui es clasifica no? o sera per sorteig?!
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Rm sembla bé
PD: Kin grub més maco k tink
PD: Kin grub més maco k tink
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
El calendari es correcte? ja podem reptar?
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
Bé, jo per error vaig reptar el manakles cf akesta setmana i no vaic pensar a declinar el partit quan vem decidir aplaçar la vuladu's. Avui jugarem el partit, si voleu el comtem com la vuladu's ja, i sino pues jahi tornaré la setmana que bé. Però això si, opineu abans de mirar el resultat! xD
edito: millor que no.. xD vaic empatat 2 a 2 i jugu amb 10... xD
edito: millor que no.. xD vaic empatat 2 a 2 i jugu amb 10... xD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Uuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Jo només el donaria per vàlid si perds...jajaja!
Bueno ara parlant seriosament, jo hagués dit que per mi si que es podria contar com a vàlid i que la setmana que ve féssiu un amistós com hem fet els altres aquesta setmana (i que consti que h he pensat abans de veure això de que havies editat).
Ara mateix el partit està 2 a 2 al minut 11 de la 2a part, i no sé com acabarà... a la 1a part has guanyat la possessió i el mes normal seria que guanyéssis, però t'han expulsat l'extrem o inner, així que no sé no sé...
Què hem de fer aquí nano??? Jo crec que s'ha de fer una botació com la que has obert al post del guanyador de la Vuladu's...
PD: El meu partit amistós d'ahir que vg perdre 11 a 1 no cal contar-lo per la Vuladu's, no?
Jo només el donaria per vàlid si perds...jajaja!
Bueno ara parlant seriosament, jo hagués dit que per mi si que es podria contar com a vàlid i que la setmana que ve féssiu un amistós com hem fet els altres aquesta setmana (i que consti que h he pensat abans de veure això de que havies editat).
Ara mateix el partit està 2 a 2 al minut 11 de la 2a part, i no sé com acabarà... a la 1a part has guanyat la possessió i el mes normal seria que guanyéssis, però t'han expulsat l'extrem o inner, així que no sé no sé...
Què hem de fer aquí nano??? Jo crec que s'ha de fer una botació com la que has obert al post del guanyador de la Vuladu's...
PD: El meu partit amistós d'ahir que vg perdre 11 a 1 no cal contar-lo per la Vuladu's, no?
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
NOnononono la vuladu's comença el dia 26... el Peter Safrani l'havia ficat de mig i amb la seva expulsio estic jugant amb un 3-3-3, amb un extrem! això es infumable! aquest partit no és vàlid!
Edit: Que no que no que no que nonononono! aquest no val! xDD
Edit: Que no que no que no que nonononono! aquest no val! xDD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Tot i que molaria que el puto Hotis es mengés amb patates aquest 4-4, la Vuladu's oficialment comença la setmana que ve, així que opino que no ha de ser vàlid aquest partit.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
A que no a que no a que no...
xDDD És ben bé que t'ha sortit el tret per la culata eh nano... Pq no em diguis que no has pensat: "Mmmmm...partit contra Manakles, fàcil, diré al fòrum a veure si me'l conten per la Vuladu's, pq ja que el juguem i com que encara que posi les toies guanyaré..."
A mi m'és igual, si el voleu repetir la setmana que ve, cap problema, en sèrio, però crec que s'hauria de pronunciar l'altra gent...
xDDD És ben bé que t'ha sortit el tret per la culata eh nano... Pq no em diguis que no has pensat: "Mmmmm...partit contra Manakles, fàcil, diré al fòrum a veure si me'l conten per la Vuladu's, pq ja que el juguem i com que encara que posi les toies guanyaré..."
A mi m'és igual, si el voleu repetir la setmana que ve, cap problema, en sèrio, però crec que s'hauria de pronunciar l'altra gent...
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
nononononono, aquest partit ja val nanu! Es kulpa nostra ke el Peter Safrany l'hagin expulsat? A ke no? dons ha de contar, segu que si vessis guanyat ja la liaries perquè el contéssim, vaya mafies estas fet, igual ke amb laltre vuladus amb lu dels kamps, aisfoisygfaiuysgflfsadglsfai puta merda, per aixo em vas guanya !! xDDD
fuck hotis fdp vendio mafies, akest any no guanyes la vuladus ni de konya !!!
adeu
fuck hotis fdp vendio mafies, akest any no guanyes la vuladus ni de konya !!!
adeu
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
io crec que no hauria de valdre el partit
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Ara parlant e sèrio, jo crec que com diu el Typhon, la Vuladu's comença la setmana que ve, i per tant el més just seria repetir de nou el partit.
Canviant de tema, ja es poden concertar els amistosos no? A veure si Din-gú no la lia concertant un amistós... Jo diumenge vg enviar un HTmail a tots els que no entren aquí al fòrum per dir que començava dimecres vinent!
Ja volia reptar l'Stivi (que de moment està despaaregut del mapa), però encara no puc pq les meves toies estan tornant d'Alemanya, on ahir els hi van caure 11 xarxetes, és ben bé que amb l'equip de toies no arribaré enlloc!!!
Canviant de tema, ja es poden concertar els amistosos no? A veure si Din-gú no la lia concertant un amistós... Jo diumenge vg enviar un HTmail a tots els que no entren aquí al fòrum per dir que començava dimecres vinent!
Ja volia reptar l'Stivi (que de moment està despaaregut del mapa), però encara no puc pq les meves toies estan tornant d'Alemanya, on ahir els hi van caure 11 xarxetes, és ben bé que amb l'equip de toies no arribaré enlloc!!!
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Si si d0kt0r, jo amb les meves toies poques coses faré, em sembla que els titulars hauran d'acostumar-se a jugar dos partits per setmana perquè sinó em cardareu a base de bé... De moment ja estan mentalitzats pel partit de dimecres que ve contra el Xuri, va ser l'últim partit meu de la IV Vuladu's i serà el primer de la V, ja et tinc ganes nano!
I lo d'anar fent reptes si, ja els podeu anar fent perquè a partir d'ara qui es busqui un altre amistós o no accepti perdrà el partit i al següent quedarà desqualificat de la Vuladu's, així que ja sabeu. Apa vagi bé!
I lo d'anar fent reptes si, ja els podeu anar fent perquè a partir d'ara qui es busqui un altre amistós o no accepti perdrà el partit i al següent quedarà desqualificat de la Vuladu's, així que ja sabeu. Apa vagi bé!
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
No naavo, tu juga amb els titulars Qé as de guanyaar, per algu e apostat per tu!!!
O sigui ja saps no em decevis eeeeh...
Alééé fins dprees.
O sigui ja saps no em decevis eeeeh...
Alééé fins dprees.
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(9/100)
El Hotis fent-se kaketa kina novetat.... aiiiii.... Tot i així jo també crec ke akest partit no hauria de contar, tot i que d'això nanu saps kom se'n diu:
PER LA CULATA!!!!!
PER LA CULATA!!!!!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Buenu buenu buenu jo ja en conec a un que te 3 puntes al sac xD
despres de retar a stanislau i no aceptar el meu repte a acceptat am un tal Raja o algu aixi o sigui que aixo vol dir que tinc 3 puntets no?¿
jejeje pos si k kumenço b xD
PD: ia em direu algu!!
despres de retar a stanislau i no aceptar el meu repte a acceptat am un tal Raja o algu aixi o sigui que aixo vol dir que tinc 3 puntets no?¿
jejeje pos si k kumenço b xD
PD: ia em direu algu!!
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Tu kiku sempre amb la potra no o entenc! TT
Esperu Qé et donguin pel CUL i perdis tots els altres... T'estaria bé...
Apaa bona nit.
Esperu Qé et donguin pel CUL i perdis tots els altres... T'estaria bé...
Apaa bona nit.
Willy Sagnol- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(9/100)
home no et pensis normalment l'home de la potre es don josiko palomino pero per un cop que tinc potra deixam disfrutar tot i que els jugadors del stanislau no es que em fesin gaire por
PD: ara ia puc retar a algu altre?¿
PD: ara ia puc retar a algu altre?¿
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Val, pots reptar a un altre Kiku i ja has guanyat el primer partit de la V Vuladu's Cup, et pots sentir afortunat xD
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Willy Sagnol- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(9/100)
Bueno, comunico que a dia d'avui dilluns 31 de març a la 13.30 el Pinxo Crouch no m'ha acceptat el repte i el té desde dimecres, potser es que pensa que el 1-0 que tindrà si no accepta el repte es el que més li convé, els jugadors estan espectans per saber si és juga o no pk la moivació de començar la vuladu's té una dimensió molt més alta que no pas la hattrick masters, res més! Fuck CF Navarcles, Fuck Trunyus Team i perque no dir-ho tb Fuck Fasshionetis i les seves rastes! xDD
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Senyors, són les 14:16 del dilluns, i per tant queden menys de 10 hores per concertar tots els amistosos i falten 4 partits per concertar:
F.C.Las toias - F.C. Les Cabres (el Nardu està connectat a Hattrick, m'imagino que haurà reptat però confirma-ho)
Master of Soccer - stanislau (aquest no es juga perquè el Ninu ja té amistós, 1-0 pel Kiku)
gent del santi - Joventut Navarclina (la Toia ha reptat, digueu-li al Pinxu que accepti)
Kal Munta - Navarcles B (d'aquests ni idea)
Va, aviam si s'acaben de concertar els partits que no molaria que a la primera jornada no es juguéssin 4 partits, que fins i tot el piñolis ha acceptat cullons
F.C.Las toias - F.C. Les Cabres (el Nardu està connectat a Hattrick, m'imagino que haurà reptat però confirma-ho)
Master of Soccer - stanislau (aquest no es juga perquè el Ninu ja té amistós, 1-0 pel Kiku)
gent del santi - Joventut Navarclina (la Toia ha reptat, digueu-li al Pinxu que accepti)
Kal Munta - Navarcles B (d'aquests ni idea)
Va, aviam si s'acaben de concertar els partits que no molaria que a la primera jornada no es juguéssin 4 partits, que fins i tot el piñolis ha acceptat cullons
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jajajaa jo al F.C. Les cabres ahir li vaig enviar un correu dienli Qé jugava amb el nardu i acceptes.
Aver si ma contestat.
__________________________________________________________________________________________________
efectivamanet ma contestat suposu Qé ja deu aver acceptat.
Aver si ma contestat.
__________________________________________________________________________________________________
efectivamanet ma contestat suposu Qé ja deu aver acceptat.
Willy Sagnol- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(9/100)
Pàgina 1 de 2 • 1, 2