Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Joc: Jo mai mai virtual xD

+9
Havock
kemi
xuri
OrBiS
Typhon
toia
doktor
Telis
Tebi
13 participantes

Pàgina 5 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Havock Dg 18 Oct 2009, 20:19

jo mai mai he pixat... a la resi
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Dg 18 Oct 2009, 21:26

A mi mai mai m'ha volat el casc de la moto... a la resi (els temps d'aquí vola tot, cascs, claus, carteres etc... s'havien vist cascs de moto a l'arbre de la resi que ja no hi és... xD)
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por kemi Dg 18 Oct 2009, 21:53

jo mai mai he atropellat lleugerament un amic a la resi.





pd: fuck resi
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue69/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por xuri Dg 18 Oct 2009, 21:59

jo mai mai e jugat a descolar una pilota de dalt l'arbre mitjançant pedres i despres fernus segades per la geeeeespa.... a la resi
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por doktor Dg 18 Oct 2009, 22:17

Jo mai mai he jugat a atrapar amb la boca bolves de neu caient del cel... a la resi.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por pitu Dg 18 Oct 2009, 23:34

jo mai mai e pensat perke el kemi diu fuck resi, si la kuestio es fuck kemi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pitu
pitu
mort

Nombre de missatges : 19
Age : 36
Registration date : 06/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Tebi Dl 19 Oct 2009, 01:39

Jo mai mai he sigut déu hi he estat a tots els llocs i he fet tot el que hem dit aquí
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue65/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por xuri Dl 19 Oct 2009, 11:41

Jo mai mai he escrit un jo mai mai des de la feina tot esmorzant... kaprofiti!!!
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por OrBiS Dl 19 Oct 2009, 15:16

jo mai mai he estat apretant el F5 com un boig esperant una actualitzacio d'una pagina web..
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue40/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por doktor Dl 19 Oct 2009, 15:26

Jo mai mai he posat un jugador a la venda al HT i me l'he menjat amb patates.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Dl 19 Oct 2009, 15:57

A mi mai mai se m'ha lesionat un jugador per 5 setmanes, l'he fet jugar amb tirita i se m'ha tornat a lesionar per 5 setmanés més ¬¬'

(Si a ningú li ha passat això exactament contesteu qui li hagi passat quelcom semblant, o que contesti el Kemi xDD)
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por kemi Dl 19 Oct 2009, 22:14

fuck typhoooooooooooooooon!
dons a mi mai mai se ma lesionat un jugador 4 setmanetes, le fet jugar y se me na lesionat per 5 i le cardat al carrer !
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue69/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Ds 24 Oct 2009, 14:09

Com el Kemi fica coses que dingú ha fet, per variar, segueixo jo mateix amb un fet totalment recent:

Jo mai mai he estat en un ascensor amb 9 persones més mentre una d'elles pixava xDDD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Telis Ds 24 Oct 2009, 21:40

Jo mai mai he cridat SARGENTO BOLILLA i PUTA ESPAAAAÑA reiteradament durant un concert....
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue75/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por doktor Dg 25 Oct 2009, 01:21

Jo mai mai he fet una croqueta múltiple en un pas de vianants enmig de Barcelona.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por kemi Dg 25 Oct 2009, 16:51

jo mai mai me posat a ballar tot tajat davant la porta del mcdonalds
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue69/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Dg 25 Oct 2009, 23:09

Kemi, t'ho hem dit més d'un cop però bueno... només pots contestar quan has fet el què ha fet el del missatge anterior. I, potser m'equivoco, però dubto molt que hagis fet una croqueta múltiple en un pas de vianants enmig de Barcelona... Així doncs, com jo si que ho he fet, contesto al Duktó amb una fàcil perquè pugui contestar tothom:

Jo mai mai he dit "avui no surto" i he acabat xapant el Menfis.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por kemi Dl 26 Oct 2009, 02:34

i perque no ho he fet? de tot el que he contestat he fet tot menys un parell de coses que ara no recordo.

jo mai mai he anat amb algu al cotxe que ha donat positiu en un control d'alcoholemia.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue69/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Dl 26 Oct 2009, 10:48

kemi escrigué:i perque no ho he fet? de tot el que he contestat he fet tot menys un parell de coses que ara no recordo.
T'ho he dit perquè dubto que hagis fet certes coses, ja que són fets molt puntuals què hem fet certa gent i que crec que no són massa comuns... et faig una petita selecció comentada:

jo mai mai li he dit a una taxista k m enseñes les tetess
Ho va fer el Dani Solà i no se qui més que anava al taxi anant a Menfis. També ho has fet? Depravat! xD

Jo mai mai ho he fet (parir-me una òstia) amb dos cotxes diferents (conduïnt jo, no de copilot que llavors serien més òsties xD)
Donat que fa poc que tens els 18 anys (no sé si el carnet també), se'm fa raro que t'hagis pinyat amb dos cotxes diferents conduïnt... que podria ser que ho féssis conduïnt sense carnet, però hauries d'haver conduït uns quants cops o ser molt inútil xD

A mi mai mai m'ha volat el casc de la moto... a la resi
Porto uns 6 o 7 anys pujant gairebé cada dia a la resi i no t'he vist mai... també pot ser que hi vagis a hores que no hi som nosaltres, i que en algun d'aquests moments algú t'hagi robat el casc però...

Jo mai mai he fet una croqueta múltiple en un pas de vianants enmig de Barcelona
Aquesta és potser la que em sobta més xD De veritat has creuat un pas de vianants a Barna fent la croqueta amb més gent? Penja vídeos, ho vull veure xD

PD: De bon rotllo eh Kemi, era per deixar clar els meus arguments.
PD2: No contesto el jo mai mai anterior perquè no he estat mai en un cotxe on els mossos ens paréssin i el conductor donés positiu, així que ja contestarà un altre.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Havock Dl 26 Oct 2009, 11:14

be dons ja contesto al jo mai mai del kemi.

El conductor va donar positiu, pero per que era novell, i li faltaven pocs dies per treures la L, si no no agues donat.

Al final vam acabar corrent per sanfri aviam si li baixava i dos maricones del Madrid em van tirar ambientador de maduixa mentre dormia al coxe: cabrones!!!

Jo mai mai he estat 4 dies seguits sense fumar a partir dels 20 anys
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por doktor Dl 26 Oct 2009, 16:22

Jo mai mai he estat més de 9 mesos seguits sense fumar (havent fumat abans clar)

PD: Crec que només poden contestar 2 persones: el Ferran i... el Kemi, com no!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Havock Dl 26 Oct 2009, 16:35

per cert typhon com ara no li quedi clar al Kemi com funciona el joc....
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por kemi Dl 26 Oct 2009, 17:26

Typhon escrigué:
kemi escrigué:i perque no ho he fet? de tot el que he contestat he fet tot menys un parell de coses que ara no recordo.
T'ho he dit perquè dubto que hagis fet certes coses, ja que són fets molt puntuals què hem fet certa gent i que crec que no són massa comuns... et faig una petita selecció comentada:

jo mai mai li he dit a una taxista k m enseñes les tetess
Ho va fer el Dani Solà i no se qui més que anava al taxi anant a Menfis. També ho has fet? Depravat! xD

veus, aquesta jo no le dit, però si el que anava al meu costat, i no va dir nomes que les tetes!

Jo mai mai ho he fet (parir-me una òstia) amb dos cotxes diferents (conduïnt jo, no de copilot que llavors serien més òsties xD)
Donat que fa poc que tens els 18 anys (no sé si el carnet també), se'm fa raro que t'hagis pinyat amb dos cotxes diferents conduïnt... que podria ser que ho féssis conduïnt sense carnet, però hauries d'haver conduït uns quants cops o ser molt inútil xD

amb 14 anys vaig volcar un merda tot terreny que tenia el meu tiet a la granja, desde llavors no he agafat cap cotxe fins tenir el carnet.

A mi mai mai m'ha volat el casc de la moto... a la resi
Porto uns 6 o 7 anys pujant gairebé cada dia a la resi i no t'he vist mai... també pot ser que hi vagis a hores que no hi som nosaltres, i que en algun d'aquests moments algú t'hagi robat el casc però...

si, fa un parell d'estius crec, hi anvem cap al tart, 3 del mati o aixi, i mentre jo portava la moto amb el casc aixecat el maricon de darrera mel va fer caure.

Jo mai mai he fet una croqueta múltiple en un pas de vianants enmig de Barcelona
Aquesta és potser la que em sobta més xD De veritat has creuat un pas de vianants a Barna fent la croqueta amb més gent? Penja vídeos, ho vull veure xD

llastima que no tinc el video, però això també ho he fet fins i tot en un pas de vianants de florència a viatge de final de curs i coses pitjors.

PD: De bon rotllo eh Kemi, era per deixar clar els meus arguments.
PD2: No contesto el jo mai mai anterior perquè no he estat mai en un cotxe on els mossos ens paréssin i el conductor donés positiu, així que ja contestarà un altre.


pot ser que simplement sigui un memelló de 18 anys, però hos puc jurar que he fet mes del que hos pogueu pensar. a aquesta última no contesto.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue69/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Typhon Dl 26 Oct 2009, 20:40

kemi escrigué:pot ser que simplement sigui un memelló de 18 anys, però hos puc jurar que he fet mes del que hos pogueu pensar. a aquesta última no contesto.
No et jutjo per l'edat, t'he posat exemples de coses concretes que s'han vist en situacions molt determinades i que m'ha semblat difícil que tu (o qualsevol altra persona, tingui l'edat que tingui) hagi fet. En la única que he dit lo dels 18 anys és en la del cotxe perquè em semblava poc normal que t'haguesis estampat amb 2 cotxes diferents sense tenir el carnet, però si vaig errat et demano disculpes.
Tornant al tema del post, esperarem a que el Ferran contesti doncs xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue100/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Tebi Dl 23 Nov 2009, 16:48

Jo mai mai he estat més de 4 temporades a la mateixa divisió del hattrick
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Left_bar_bleue65/100Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc: Jo mai mai virtual xD - Página 5 Empty Re: Joc: Jo mai mai virtual xD

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum