Inscripcions IX Vuladus 2ª Divisió
4 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició IX :: Segona Divisió
Pàgina 1 de 1
Inscripcions IX Vuladus 2ª Divisió
Bones a tothom!
Estaria bé ja que demà farem el sorteig tenir fet un recompte dels equips inscrits en la següent edició de la Vuladu's (per novvvvenaaa vegadaaaaaa) dels equips inscrits per a 2a divisió (els de 1a ja se sap quins són).
Deixo per al Typhon la rutinària feina de repassar quins equips dels que hi havia l'any passat segueixen i quins no, jo simplement vull comunicar que alguns nous equips s'inscriuen a la nova edició a 2a divisió:
- At. Planotino [438487] (equip del Luismi de la Planota que ja havia participat amb més pena que glòria i amb filosofia "passo de la Vuladu's". Vaig parlar amb ell i em va dir que es comprometia totalment ja que ara estava molt més viciat al joc)
- LURETU TEAM [1432358] (equip del Luretu, el colega del Truchi i el Puta Moreno i aquests, que ja és supporter i tot i que tb em va donar el seu compromís)
A part, crec que el Typhon em va dir que el Pinxu volia tornar a participar, no??
Doncs això, qui tingui alguna cosa a dir que es pronuncïi...
Estaria bé ja que demà farem el sorteig tenir fet un recompte dels equips inscrits en la següent edició de la Vuladu's (per novvvvenaaa vegadaaaaaa) dels equips inscrits per a 2a divisió (els de 1a ja se sap quins són).
Deixo per al Typhon la rutinària feina de repassar quins equips dels que hi havia l'any passat segueixen i quins no, jo simplement vull comunicar que alguns nous equips s'inscriuen a la nova edició a 2a divisió:
- At. Planotino [438487] (equip del Luismi de la Planota que ja havia participat amb més pena que glòria i amb filosofia "passo de la Vuladu's". Vaig parlar amb ell i em va dir que es comprometia totalment ja que ara estava molt més viciat al joc)
- LURETU TEAM [1432358] (equip del Luretu, el colega del Truchi i el Puta Moreno i aquests, que ja és supporter i tot i que tb em va donar el seu compromís)
A part, crec que el Typhon em va dir que el Pinxu volia tornar a participar, no??
Doncs això, qui tingui alguna cosa a dir que es pronuncïi...
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: Inscripcions IX Vuladus 2ª Divisió
Doncs si, afegeixo l'equip del Pinxu, el de l'Andreu Cano i el del Dani Solà. Si em deixo algun digueu-ho abans de dissabte.
En quant als equips de l'any passat, entenc que segueixen tots excepte un clàssic com f.c piñolis ja que, segons em va dir l'Aleix, deixa el Hattrick... De totes formes ja li diré aviam si s'ho repensa.
En quant als equips de l'any passat, entenc que segueixen tots excepte un clàssic com f.c piñolis ja que, segons em va dir l'Aleix, deixa el Hattrick... De totes formes ja li diré aviam si s'ho repensa.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Molt bones a tothom , com molt be a comentat el doktor , m´agradaria inscriurem a la Vuladus Cup i no patiu que sere competitiu en el joc i en el sopar del tancament de temporada jejeje,
Salut i birres per tothom
ciao
Salut i birres per tothom
ciao
Luretu- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 4
Registration date : 25/09/2009
segona divisio Vuladus
Com molt be a dit the doktor aquest any torno a la Vuladus amb moltes ganes, aixi que la segona divisio ja te nou campio i sera Atletico Planotino, equip de les muntanyes de la Planota, ja veureu quin "chorreo", apa ens veiem aviat esteu avisats, els meus ultres estan desitjan destroçar noves instalacions.
Saluts de part de tota la cupula directiva d,Atletico Planotino.
Saluts de part de tota la cupula directiva d,Atletico Planotino.
luismi- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 7
Registration date : 27/09/2009
Uuuuuuu! Això és un discurs de benvinguda!!! Sembla que aquests de la Planota vénen amb molts fums, espero que algú posi aquest equip al seu lloc...
Aprofito per informar a qui no estigués al sopar que ja es va fer el corresponent sorteig de la IXa edició de la Vuladu's Cup i que en breu es penjarà el calendari i la confecció dels grups.
Vinga gent!
Aprofito per informar a qui no estigués al sopar que ja es va fer el corresponent sorteig de la IXa edició de la Vuladu's Cup i que en breu es penjarà el calendari i la confecció dels grups.
Vinga gent!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició IX :: Segona Divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum