Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No diguis blat...

+3
OrBiS
Matinée
doktor
7 participantes

Ir abajo

No diguis blat... Empty No diguis blat...

Missatge por doktor Dj 22 Oct 2009, 01:12

...fins que no és al sac i ben lligat!!!!

Després de la rajada d'aquest migdia al xat de la Vuladu's per part del sr Juanjo sobre el partit d'ahir del Barça (ben secundat per l'amic Solves), el mínim que podia fer avui era dedicar-li "alguna cosa". El sr Juanjo he entrat al xat i el primer que ha dit ha sigut "Rubin Kazan, lalalalala!" (o algo així), per tot seguit afirmar banalitats tals com que al Barça hi ha crisi total (bé aquí ja l'estava cremant en conya, suposo...).

Jo li he donat els meus arguments sobre la derrota del Barça (no els tornaré a donar perquè ja està parlat el tema) i li he llançat una advertència dient-li que no parlés tant, que encara havien de jugar ells contra el Milan.

Després, avui bo i tornant de Manresa, he posat els amics de la Ser, amb l'apreciat Manolo Lama al capdavant, i amb l'1-0 al marcador he arribat a sentir frases com:
- El Milan parece un cementerio de elefantes.
- Tal y como está el Milan es para meterles 5 o 6 y no sufrir para nada.
- Fíjate cómo están de mal físicamente que juegan con una 7-3, 7 atrás y 3 arriba sin ningún enlace en el mediocampo.

A la nit, pensant que hauria guanyat el Madrid, he anat a la Resi i m'he enterat que al final (mira tu per on), ha acabat guanyant l'equip de jubilats al que havien d'apallissar als últims minuts, que precisament ja és quan anaven amb les crosses per ajudar-se a caminar perquè els pobres avis ja ni s'aguantaven...

He buscat a la Ser a veure si trobava algun document valuós per recolir el moment en que rajaven tant del Milan, i no l'he trobat però sí que he trobat això.

M'encanta quan el Manolo Lama diu "caracolea Seedorf, ahí está mi abuela..." i després nyam nyam, golet i a tragar-se les paraules, imbècil!!!



PD: Com era la portada d'avui del Marca? Ah sí que no me'n recordava! Deia amb unes lletres blanques i grosses: "QUIERO UNA GOLEADA". Pues apa, infla't!

PD2:No pretenc obrir un debat de pique Barça-Madrid ni res d'això, ni hauria escrit aquest post perquè si, simplement he cregut convenient compensar la "rajada" del Juanjo al matí amb alguna cosa...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Matinée Dj 22 Oct 2009, 01:27

Me estás comparando al Milan con el Rubin Kazan? vaya pallaso estás fet.
Mira't el partit del Real Madrid y després et mires el del Barça, i compara'ls.
Nosaltres a la segona part hem afluixat molt y pasa lo que pasa (pierdes por capullo), pero una cosa es eso y otra cosa es hacer la putissima pena, asco i/o felación, ante un equipo mediocre que no conoce ni su puta madre.

Putos culés, lo llego a saber y abro un post igual que este y me cebo el doble xD
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue3/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por OrBiS Dj 22 Oct 2009, 03:59

CRISSIS!!!!!!!!!!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue40/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por xupa Dj 22 Oct 2009, 14:10

El barça va fer la puta pena...clar...

Et fan un gol al minut 2 i s'et tenquen a darrera amb el putu autobus. Tota la 1era part atacant fins k arriba l'empat. Fins aki correcte.

La segona part, tornen a sortir tancats, et fan un gol a la contra i tornemi. Tota la segona part matxacant la porteria pero el segon gol no arriba ( per cert, el joc del Rubin Kazan recorda bastant al del Madrid contra equips com l'Almeria, Getafe...)
Un equip entre 50 k va venir a tencarse i li va sortir b. Aquest equip torna a jugar avui i a lo millor ni cauen 5.

Sobre el Milan...fuaaa vaig disfrutar com un porc! aquella gent no eren ni capaços de guanyar al Gimnastic de Tarragona. Van fer una primera part de pena, no jugaven a res i el Madrid na parint la puta i la ramoneta i al final pam. A tancar la boca tots!

Ah! aixo si, RAUL !!! EL SEÑOR DE LOS ANILLOS, EL MAS LISTO DE LA CLASE!!



Si senyor, Raul torna en plena forma! 2 gols en 3 partits! i ara direu akella maxima del futbol "Si ha de ser-hi" Una puta merda!!! la meva iaia marca aket gol de rabona!! amb aixo vui dir k si el Dida no regala el primer otro gallo hubiera cantado...en contes de 3 haurien sigut 6! 2-6!!!
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por OrBiS Dj 22 Oct 2009, 15:06

xupa merengue!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue40/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Matinée Dj 22 Oct 2009, 15:20

xupa escrigué:
Un equip entre 50 k va venir a tencarse i li va sortir b. Aquest equip torna a jugar avui i a lo millor ni cauen 5.

Si senyor, Raul torna en plena forma! 2 gols en 3 partits! i ara direu akella maxima del futbol "Si ha de ser-hi" Una puta merda!!! la meva iaia marca aket gol de rabona!! amb aixo vui dir k si el Dida no regala el primer otro gallo hubiera cantado...en contes de 3 haurien sigut 6! 2-6!!!

Ya te lo dije una vez, estas suposiciones estupidas, son puro Tarot, que lo hubiera firmado hasta la propia Aramis Fuster.

Fuck Farça!
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue3/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Havock Ds 24 Oct 2009, 04:18

Juanjo cualquier persona en su sano juizo que mirara los dos partidos, veria un barça contra un equipo inferior a él al cual no consigue vencer a pesar de las estadistica (el que sea resultadista dira que lo que vale son los goles, y es cierto); y otro partido que juega un Madrid contra un Milan a pripori de un nivel semejante i van los del Madrid flipados i pam!!! los viejos se la meten! por que? por ir de subidos i prepotentes!! Ale RMM!!!

A por cierto con la M de Matinée, pero sobre todo con la M de MILAN!!!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Tebi Ds 24 Oct 2009, 04:41

Buf, richi t'ha tocat pillat, ho sento. Es nota que no et vas mirar el partit del Madrid. Em sembla molt bé el que diu el nabo, que els comentaristes van de sobrats i la cremen, i llavors s'ho menjen amb patates. Però també es cert, que si algú d'aquí (a part del jaunjo) es va mirar el partit, va veure que a la primera part els del Milan no van fer ni pena i el Madrid sense tenir ocasions tenia el partit més que contralat. El milan, com deien els amics de la SeR, jugaven amb un 7-3, i sense crema-la. Ho del cementiri anava en serio (jo estava mirant el partit). EL madrid semblava el Barça amb l'aspecte de recuperar la pilota i així es dificil fer que l'equip contrari faci gol. El madrid va xutar el doble vegades que el milan per tant, per estadístiques, hagués tingut que guanyar. Pero no va ser així. El que conta es l'encert i el Milan amb el xarxot del "Pirlo?" es van creixer i a partir d'aqui el partit s'hagués pogut decantar cap els dos cantons.

Pel que fal el gol de Raúl només dir que m'encanta i que és d'auténtic davanter centre. I ara negueu-m'ho! El futbol no es deixa de basar en els falos dels altres, i és igual que falli el Marquez que el Didda. La qüestió que és gol. I només remarcar que el madrid no es va amagar en cap moment i que va donar la cara sempre, igual que el milan a la segona part, i que va ser un partit obert on és pogut guanyar qualsevol. El madrid va anar de sobrat perquè pel què va fer el milàn a la primera part s'ho mereixien i més , com el Rubin Kazan abans de començar el partit.

Ho sento, però és molt fàcil opinar sense tenir-ne ni puta idea ni sense haver vist el partit i refugiar-se amb el que es diu. Segurament no serà el teu cas però ja m'agradaria veure-ho. No vull discotir el que diuen els de la ràdio, però si algú va veure el partit a la primera part era per dir-lis mòmies com a mínim perquè el que corria més era el Ronaldinho xD. Va ser un partit obert on hagués pogut passar qualsevol cosa i que va ser maco de veure.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue65/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Havock Ds 24 Oct 2009, 04:57

Vale que no vaig veure el partit, pero gracies a les noves tecnologies existeixen resums dels partits.

Amb aixo et dic que el barça va tenir molt mes controlat el partit i moltes mes ocasions que el madrid sobre el milan (també es normal ja que el milan es un equip superior al RK).

Ara que dir que tens el partit controlat jo no ho diria, i menys quan as fet un gol regalat del porter, per que estic segur que si el porter fos jo aqui no es parlaria de si el delanter es oportunista: aixo es una tragada del porter i prou! A part d'aixo al milan em sembla que li van anular un gol i va acabar el partit amb un gol mes que el RMM (2-3). Pero el partit estava controlat.

No et dire que el barça el tingues controlat, pero es que els numeros canten, 3 xuts del rival contra nosequants del barça, apart de un parell de pals i algun possible penal no pitat.

Ara miratu com vulguis, vale que el Milan es el Milan i el Rubin Kazan el Rubin Kazan, pero els numeros demostren que el que li va passar al barça se'n diu mala sort i sino es que tens pa a l'ull per que si es juguessin 50 partits mes identics a aquest guanaria el barça, tan sols per estadistica i probabilitat.

Pot ser es que els del RMM es van relaxar? no ho se? ja es vura....
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Matinée Ds 24 Oct 2009, 16:03

Havock escrigué:Vale que no vaig veure el partit, pero gracies a les noves tecnologies existeixen resums dels partits.

Amb aixo et dic que el barça va tenir molt mes controlat el partit i moltes mes ocasions que el madrid sobre el milan (també es normal ja que el milan es un equip superior al RK).

Se nota que viste el resumen en TV3.
Richi no eres mal chaval, abre los ojos que aun estás a tiempo y azte del REAL Madrid.
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue3/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Havock Ds 24 Oct 2009, 16:13

es RMM!! i no , no vi el resumen de tv3, creo que era la sexta o la 1, o no lo se XD
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por doktor Dl 26 Oct 2009, 01:17

Crisi? Què és això? Al loro que no estamos tan mal...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Tebi Dl 26 Oct 2009, 02:22

Havock escrigué:Vale que no vaig veure el partit, pero gracies a les noves tecnologies existeixen resums dels partits.

Amb aixo et dic que el barça va tenir molt mes controlat el partit i moltes mes ocasions que el madrid sobre el milan (també es normal ja que el milan es un equip superior al RK).

Ara que dir que tens el partit controlat jo no ho diria, i menys quan as fet un gol regalat del porter, per que estic segur que si el porter fos jo aqui no es parlaria de si el delanter es oportunista: aixo es una tragada del porter i prou! A part d'aixo al milan em sembla que li van anular un gol i va acabar el partit amb un gol mes que el RMM (2-3). Pero el partit estava controlat.

No et dire que el barça el tingues controlat, pero es que els numeros canten, 3 xuts del rival contra nosequants del barça, apart de un parell de pals i algun possible penal no pitat.

Ara miratu com vulguis, vale que el Milan es el Milan i el Rubin Kazan el Rubin Kazan, pero els numeros demostren que el que li va passar al barça se'n diu mala sort i sino es que tens pa a l'ull per que si es juguessin 50 partits mes identics a aquest guanaria el barça, tan sols per estadistica i probabilitat.

Pot ser es que els del RMM es van relaxar? no ho se? ja es vura....

Buf de veritat que em deixeu alucinat amb les ganes de discutir coses que no dic xD. Cert el gol va ser regalat gràcies una tragada del porter, però si el gran Raúl (selecion!!) no hagues estat allà de tragada no hagués estat res. Et vaig dir que el partit va estar sota control a la primera part, i que a la segona es va obrir, amb ocasions per ambdós equips. Si realment et vas mirar el resum deuries veure que les ocasions del milan van ser majoritariament a la segona part, i també deuries veure el penal que no li van xiular al madrid a la primera part.

I sobre l'última cosa que dius, de que tinc pa a l'ull.... nose de què em parles perquè en cap moment em vaic referir al barça, ni si van tenir sort o no, ni si tenien crisi ni si tenien la regla o si van dominar i es mereixen guanyar... no vaic dir res en cap moment així doncs, el que tens pa a l'ull deus ser tu... Apa-le!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue65/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Spankerman Dc 28 Oct 2009, 13:45

No vaig veure cap dels dos partits ni ganes, pro penso que en aquesta vida s'ha de ser mes humil. I aixo va basicament per la xuleria que (des del meu punt de vista) han portat sempre a sobre els sumnormals del madrid. A mi el futbol mes igual, pro no podeu negar, que porten una prepotencia a sobre k flipes...

I tan que critiqueu TV3... eu sentit mai els de telemadrid parlar del barça? o dels catalans? o de catalunya?

Com que el barça ha guanyat titols aquesta temporada passada no volien perdre protagonisme jajaja i goita de que els hi han servit tants millons.... k vagin a cagar a la puta via tots.

au!
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por OrBiS Dc 28 Oct 2009, 14:11

doncs jo estic totalment d'acord amb el spank. Nomes afegir que els del barça, encare que us foti o no ho vulgueu veure, sou iguals.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue40/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Havock Dc 28 Oct 2009, 15:44

I els de l'Espanyols un menja berberexos i no us ho anem dient dia si i dia tambe XD
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por OrBiS Dc 28 Oct 2009, 16:49

i que tenen a veure els berberechos amb la prepotencia? xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue40/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por doktor Dc 28 Oct 2009, 16:53

Home de tots és sapigut que els berberetxos els hi foten unes vacil.lades a les almejes que pa ké!!! xDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Havock Dc 28 Oct 2009, 17:01

La vostra mascota no es un berberexo o una almeja o un molusc, per allo de les conserves DANI, o es que el canari o periquito se'ls a menjat els berberexos??
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Spankerman Dc 28 Oct 2009, 18:21

Ome, aixo d ki els patrocina tan es. Pro no es pot dir k el barça i el madrid siguin iguals...
El barça ha aconseguit forces coses aquesta temporada passada, i segur k a algun o altre se li a pujat una mica al cap i potser a fet algun comentari de vacilon (messi borratxo), pro no crek k hagin anat d super llestos i super putes com altres aurien fet...

Fa poc sortia pel zona zapping una conversa entre el florentino i el zapatero on el florentino parlava de k eren el millor ekip del mon i k la resta dekips espanyols no valien per res etc etc... pq?? que han fet? narsen a la botiga on es compren jugadors am un trailer de bitllets de 500?? i ara perden contra talamanca B?? au va....

Amb una mica mes d'humiltat potser tindrien els mateixos resultats esportius, pro al menys no es guanyarien k gent com io, per exemple, els odies a mort.

menys purus i mes botes gastades

a cagar a la puta via el real madrid!

adeu
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue100/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por OrBiS Dc 28 Oct 2009, 22:11

jo parlo de sempre en general. Potser ara els putus cules teniu motius per anar-hi, pero l'heu cremat tan que ni quan ho mereixeu es tolera xD

Com canvien de temes alguns amb les macotes, les almejas i la puta k va parir al llibre dels collons. Pq serà? Rolling Eyes
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
No diguis blat... Left_bar_bleue40/100No diguis blat... Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

No diguis blat... Empty Re: No diguis blat...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum