Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

i puta TV3!

+5
kemi
Havock
doktor
Matinée
Tebi
9 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

i puta TV3! Empty i puta TV3!

Missatge por Tebi Ds 24 Oct 2009, 19:06

Aquí teniu un exemple de com la magnífica televisió pública de Catalunya tracta de bé a l'Espanyol.



"Com pot ser que un de l'Espanyol sigui català de l'any, i doncs, això em preguntu jo" Josep Cuní
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Matinée Ds 24 Oct 2009, 19:51

- Dos equipos de futbol catalanes, Barça y Espanyol.
- Ser catalan (porque has nacido en Catalunya)

Estos imbéciles no saben diferenciar estos terminos, y cuando hablan de ser catalan SOLO ven el escudo el Barça. Este es el puto problema que ha inculcado el Barça, mezclando politica con futbol, y sobretodo, marginando al español pq es el "aliado" del Real Madrid.
Por ese motivo, a veces, ni los consideran catalanes, desean que pierdan, que bajen a segunda...


(la realidad hoy en dia en catalunya):

- Oye niño porque eres del barça?
- Porque soy catalan.
- Eso está muy bien, y pq no eres del Español?
- Porque "perico que vuela perico a la cazuela"

Es triste...pero es así.
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue3/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por doktor Dg 25 Oct 2009, 01:41

Ferran sabràs que molts cops més d'un de nosaltres t'hem donat la raó en el tema TV3, i aquest és segons el meu punt de vista un clar exemple d'això.

Jo sóc el primer que m'avergonyeixo que una televisió pública catalana pugui ser així, però no n'hi ha més. El fet que digui que "com pot ser que estigui nominada una persona que no parla català" ja és més discutible segons el criteri de cadascú, però que digui això de l'Espanyol és imperdonable.

Tu i jo ens podrem tirar els plats pel cap i discutir mil coses sense posar-nos d'acord, però si crec que tens la raó, com és el cas, no tinc cap problema en donar-te-la, perquè després no diguis.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dg 25 Oct 2009, 17:01

Jo estic amb el Duktó.

Ara aixo que sempre dius, de que el Barça i l'Espanyol son dos equips catalans es ben cert, pero tambe es certa la historia de cada club i el Barça te unes senyes d'identitat que l'espanyol no te, mirato com vulguis, d'aixo el lema "mes que un club".

Aquest fet per aixo no justifica frases com les que han dot, per que jo crec que una persona del equip que sigui pot ser catala del any, com si juga al Madrid!

Esto es todo amigos!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por kemi Dl 26 Oct 2009, 02:36

només amb el simple nom de "espanyol" és suficient per tractar-lo malament!
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue69/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dl 26 Oct 2009, 02:45

Havock escrigué:... pero tambe es certa la historia de cada club i el Barça te unes senyes d'identitat que l'espanyol no te, mirato com vulguis, d'aixo el lema "mes que un club...

Joder richi, no comencem. Aquesta incultura que teniu és el que fa que persones que surtin per la tele diguin les tonteries que diuen. Ara, siusplau, diga'm 3 senyes d'identitat que fan que el Barça sigui més que un club, i que no té l'espanyol. Si en pots dir més endavant. :-)

PD: Kemi si vulgués et podria escriure més de 20 ratlles explicante coses del Barça i de l'Espanyol que no saps, però la teva falta d'inteligència faria que perdés 20 minuts de la meva valuosa vida intentar fer-te entendre que ets un culé inutil i que si el Barça no arriva a guanyar el triplet aquest any no em sabries dir 2 jugadors del Barça. Així doncs, menja unes cues de panses tot buscant informació a la wikipedia del Barça, i llavors ten vás a animar al teu equip.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dl 26 Oct 2009, 11:23

Mira Ferran jo no soc un fervent seguidor del Barça ni molt menys.

Pero el que deies de la frase ben coneguda per algo sera, i ten podria dir mes 3 ! i de ben segur!

Si no m'equivoco la entitat del FC Barcelona en temps franquistes va representar la idea contra el fatgisme desde la prespectiva del futbol, de aqui ve la frase que comentavem. Em sembla que el cas de l'RCD Espanyol no es pas el mateix.

O es que ara em negaras realitats històriques?

Segurament TV3 parla del Barça per que es un millor producte per vendre. Ara digam tu si no ho faries aixo?

Pero el que jo volia dir es que tot no es tan negre, crec que si s'hagues de triar un equip per representar catalunya abans aniria el barsa que l'espanyol: per historia.

Wink
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dl 26 Oct 2009, 12:11

Valre richi, n'has dit una, te'n falten dues!

PD: EStic d'acrod que TV3 li interessa mes el Barça perquè així tingui més audiència, però això no vol dir que discrimini els altres i els hi falti el respecte.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dl 26 Oct 2009, 16:38

He dit que les n'hi ha, no que jo les sapiga XD

Jo no volia recolzar paraules com les del Coni. Em sembla molt be que sigui del Barça i que a casa seva es cagui amb l'Espanyol tot el que vulgui pero en un programa "públic" que no faci aquest tipus de comentaris, que es el que deies tu Wink
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dl 26 Oct 2009, 16:51

Només per cremar-ho una mica mes..

Et refereixes al Cuní no?¿?

Es que no se i et referies a ell o al kemi... cherry
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue40/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Matinée Dl 26 Oct 2009, 17:16

Tebi escrigué:PD: EStic d'acrod que TV3 li interessa mes el Barça perquè així tingui més audiència, però això no vol dir que discrimini els altres i els hi falti el respecte.

Todo es política.
Es així de fàcil, l'Espanyol no promociona Catalunya de la mateixa manera que ho fa el Barça.
Por lo tanto, TV3, los diarios catalanes y todo lo relacionado con el estado catalan, ayudaran más al Barça que no al Espanyol.

Alguien ha visto alguna bandera de España y Catalunya en el campo del Barça? NO, solo la bandera de Catalunya. Incluso la estelada xD
Alguien ha visto alguna bandera de España en el campo del Espanyol? SI, ambas banderas.
- Esto es un pequeño ejemplo, del porque el Barça es tratado mejor que el Espanyol. Y como estos, hay miles y miles.


Pero bueno, voi al grano:

Todos sabemos que Catalunya quiere independizarse, y para poder hacerlo, necesita el respaldo politico y el civil.
El civil somos nosotros, por lo tanto, ¿como hacer llegar esa idea a los ciudadanos? pues a través del deporte rei español, el futbol.
Y que mejor manera de hacerlo, que cojiendo al mejor de los dos equipos catalanes, y meter la imagen independentista en él.
La respuesta a la pregunta: ¿porque escojer al Barça y no al Espanyol? ya la sabeis, la fama y la popularidad ya sea por ganar más titulos o lo que sea, es lo que importa de verdad hoy en dia. Por eso Catalunya escojió este equipo.
Una vez metida la imagen independentista en este equipo, ya tendrian mucho ganado. Y eso es lo que han hecho, ese es el resultado, y la realidad en la que todos vivimos hoy en dia. El proyecto de la Generalitat para conseguir respaldo civil se llamó y aún sigue llamandose: F.C. Barcelona


Abrid los ojos y haceros del Real Madrid!! xD
Hala Madrid! cheers
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue3/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por kemi Dl 26 Oct 2009, 17:33

Tebi escrigué:
PD: Kemi si vulgués et podria escriure més de 20 ratlles explicante coses del Barça i de l'Espanyol que no saps, però la teva falta d'inteligència faria que perdés 20 minuts de la meva valuosa vida intentar fer-te entendre que ets un culé inutil i que si el Barça no arriva a guanyar el triplet aquest any no em sabries dir 2 jugadors del Barça. Així doncs, menja unes cues de panses tot buscant informació a la wikipedia del Barça, i llavors ten vás a animar al teu equip.

bé, es possible que siguis més cult que jo degut a la diferència d'edat que ens separa, però també dubto que el teu quoficient intelectual sigui mes alt que el meu.
per altra banda, porto mes de 3 o 4 temporades anat mitja temporada al camp nou. creus que no sabria dirte mes de dos jugadors?
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue69/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Typhon Dl 26 Oct 2009, 20:44

kemi escrigué:però també dubto que el teu quoficient intelectual sigui mes alt que el meu.
Uuuuuuuuu!! Tenim pique senyors!! Jajajaja
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por xupa Dt 27 Oct 2009, 01:31

ja stic fart daket tema...

jo tambe podria copiar un text d'una web com aket k digues tot lo contrari de lo k diu aket, jo mel creuria i un del Madrid no com passa exactament amb aket: un del Madrid i creu ferventment i un del Barça hi esta totalment en contra.

i tanto monta, monta tanto
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Typhon Dt 27 Oct 2009, 01:38

xupa escrigué:i tanto monta, monta tanto
Isabel y Fernando
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dt 27 Oct 2009, 16:20

Haber Juanjo que ara se use la imagen del Barça para tal fin no te lo voy a negar, como se usa la del Madrid para otras que no entrare a juzgar.

Pero lo que si que es verdad es que el Barça siempre a identificado Catalunya i el Espanyol no (fuera del terreno futbolistico) y sino daros una clases de historia chavales! Asi que si aora tienen lo que tienen bien merecido, sea por una razon o otra. Lo que simbres recojeras.

Todo es politica, y lo sabemos, i tan hijo de puta es el Laporta como el Floren, asi que no me vengas poniendo textos de mierda explicando memeces de independencias. Tanta independencia y tanta polla!!! XD
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dt 27 Oct 2009, 17:09

i com a premi, franco us va donar un cop de mà...

Clases de historia chavales!

ja ho dic jo, que entre feixistes s'ajuden...
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue40/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Dv 30 Oct 2009, 15:27

i se hizo el silencio....
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por xupa Dv 30 Oct 2009, 16:27

sk si ens posem a buscar coses d'aquestes no acabem mai....textos a internet trobaras els k vulguis

1905- El Moncloa se retira del campo ante la parcialidad del arbitraje a favor del Real Madrid, entonces algo insólito en un juego de 'caballeros'.

1940 en adelante- Realización de la mayoría de finales de la Copa del Generalísimo en el Bernabeu y muy pocas veces en campos de otros equipos (como por ejemplo del Atlético de Madrid), por temor a que pudieran derivar en gritos contra el dictador, con la ventaja que ello suponía para el equipo madridista cuando accedía a dichas finales. Esto derivó en arbitrajes lamentables a favor del Real Madrid en finales de Copa contra equipos como Atlético de Madrid, Athletic de Bilbao o Barcelona.

1943- Eliminatoria de Copa en el Santiago Bernabeu. Se producen innumerables actos violentos por parte de aficionados madridistas, lanzamiento de objetos, amenazas, insultos a los catalanes, etc, que desembocan en un estado de ánimo de terror entre los jugadores barcelonistas, incapaces de jugar por miedo a las represalias y al ambiente hostil. En el descanso representantes del régimen entran en el vestuario para dialogar con los jugadores barcelonistas exigiendo a los jugadores del Barcelona que dejaran de provocar (¿) al público de Madrid. El partido termina en 12-1. Sorprendentemente las autoridades federativas sancionan al Real Madrid con 5.000 ptas de multa por los incidentes y ... al Barcelona con 25.000 ptas!

En los años 50 y 60 era el único club con un contrato con TVE que le reportaba 60 millones de las antiguas pesetas.

También en los años 50 y 60 contrato con la televisión de la sección de baloncesto, gracias al acuerdo de dos íntimos amigos, Saporta y Fraga, que reportaba medio millón de pesetas por partido europeo al Real Madrid.

1953- Intervención del régimen a través del general Moscardó en el conflicto entre Barça y Madrid por Di Stéfano. La intervención más decisiva en este largo proceso, aunque no la única, consistió en amenazar al Presidente del Barça con represalias fiscales contra sus empresas si no aceptaba la solución salomónica propuesta para compartir el jugador entre uno y otro equipo, cuando el derecho estaba claramente a favor del Barcelona. La historia y la categoría de Di Stéfano ha demostrado lo trascendental de aquella intervención.

Raimundo Saporta asume el doble papel de representante del Real Madrid y del régimen beneficiando con ello al Real Madrid, que aprovecharía su cargo en beneficio propio.

1965- Nacionalización exprés de Luyck y Brabender para el Real Madrid de baloncesto, cuando los extranjeros estaban prohibidos en la liga de baloncesto. Luego se sumarían el resto de equipos de la liga de baloncesto. Antes no se permitieron solicitudes de nacionalizaciones de otros clubes como el Joventut de Badalona.

1968- La final de las botellas. Final de la Copa del Rey entre Real Madrid y Barcelona. La final la ganó el Barça, pero el Real Madrid a pesar de la violencia de sus aficionados nunca fue sancionado. A raíz de esa final el árbitro del partido Riego, fue recusado por el Madrid (por no haber pitado dos supuestos penaltis a su favor) y por 7 clubes más. El árbitro dijo: “observé que la mano del Madrid llegaba muy lejos y me perjudicaba. A raíz de la 'final de las botellas', en el 68, fui recusado por el Madrid y después por otros siete clubes. Y creo que la mayoría lo hizo porque el Madrid era su club nodriza y atendían órdenes”. Al árbitro se le retiró la internacionalidad y se le hizo el vacío público y social. El caso Riego puso en aviso a todos los colegiados. Si un árbitro no favorecía al Real Madrid todos sabían ya que podía ocurrirles. Los hechos por cierto significaron el adiós de las botellas de vidrio en los estadios.

Designación de Plaza como presidente del Comité Nacional de Árbitros, el mismo que disponía de un asiento fijo reservado en el palco del Santiago Bernabeu.

A principios de los 60, Raimundo Saporta consigue una autorización del régimen para que el Real Madrid pueda viajar al Este de Europa –cosa que no pudieron hacer anteriormente otros equipos de la Liga de baloncesto dado que España no mantenía ningún tipo de relación oficial u oficiosa con los países comunistas- y jugar eliminatorias de la Copa de Europa de baloncesto contra equipos soviéticos. Gracias a esta intervención el Madrid gana las primeras copas de Europa de baloncesto.

Años 60 - Raimundo Saporta, amaña sorteos de la Copa de Europa de baloncesto en calidad de máximo dirigente de la FIBA, del Régimen y del Madrid. Emiliano, persona nada sospechosa de ser anti-madridista, contó una vez que durante una comida con la plantilla del Real Madrid previa a la Copa de Europa Saporta le preguntó: “Emiliano, dime, ¿qué equipos quieres y en qué orden?”. El jugador tomó una servilleta y allí escribió su lista. Tal cual fue el deseo, el directivo cumplió su promesa.

Raimundo Saporta lo conseguía con la introducción de un sistema de bolas calientes y frías en los sorteos de Copa de Europa de baloncesto. Saporta tenía mano para eso y la utilizó, según se ha podido confirmar fehacientemente años después por numerosos testimonios (confirmado incluso por Alfredo Relaño del periódico As).

1970- Penalty de Guruceta a dos metros del área. El penalti se producía precisamente en un partido –semifinales de la Copa- indispensable para que el Madrid pudiese jugar competición europea el año siguiente. Es sólo una muestra de los arbitrajes injustos que el FC Barcelona tuvo que sufrir por culpa de la animadversión que le tenían Plaza y el resto de dirigentes politico-deportivos del régimen. Diversos árbitros se hicieron famosos en esa época por cumplir los designios de Plaza de perjudicar al Barcelona: Melero (expulsión de Cruyff por decir Manolo pásala), Oritz de Mendibil –que alargó un partido Barça-Madrid hasta el minuto 95 en que marcó el gol de la victoria el equipo merengue- Orrantía, Sanchez de los Río, Guruceta, etc, etc.

Por no hablar de hechos lamentables posteriores ya asentada la democracia y que los periódicos de la capital se han encargado de tapar, como por ejemplo:

1979- Ante un arbitraje vergonzoso en el Molinón a favor del Real Madrid frente al Sporting, el público asturiano empieza a gritar a viva voz “Así, así, así gana el Madrid” frase que luego sería repetida en innumerables ocasiones en campos de toda España.

1984 - Liga ACB. Final de 1984. Se disputa en la cancha del Madrid el 2º partido. En el minuto 34 Iturriaga avanza hacia la canasta azulgrana, y ante la oposición de Davis le lanza un codazo en la sien que acaba con el pívot por el suelo. Davis se levanta y la emprende a golpes con todo lo que se mueve de color blanco. Fernando Martín interviene en la tangana con la decisión que en él es característica. Tras el partido, el presidente del Comité de Competición, D. Eugenio Mazón, realiza ante las cámaras unas declaraciones incendiarias cargando las tintas sobre el jugador del Barça. El resultado es que Davis y Martín son suspendidos. Iturriaga no, a pesar de que el propio jugador había afirmado tras el encuentro que el codazo había sido intencionado. El F.C. Barcelona emite a las tres de la mañana una nota retirándose de la competición. Juan Manuel López Iturriaga, afirmaría años más tarde ante las cámaras de televisión, “hombre, yo comprendo que la afición del Barça se sintiera ofendida, porque, entre otras cosas, el acuerdo del comité se tomó en la cafetería de nuestro pabellón, con los directivos del Madrid presentes”.

Años 90- El Real Madrid renuncia a jugar una supercopa con el Zaragoza por tener el calendario demasiado cargado. No hay sanciones por esta renuncia a una competición oficial.

1998- El único club del mundo que ha reconocido haber pagado primas a terceros ( por ganar ) ha sido el Real Madrid. Lo hizo en la SER el que entonces era su presidente Lorenzo Sanz en la anterior campaña electoral, y el partido primado fue el Hércules-Barcelona, que ganó el Hércules ya descendido a un Barcelona que se acercaba muy peligrosamente en Liga al Real Madrid de Capello.

1999- Agresión a Reina, portero del Barcelona, por parte de un aficionado del Real Madrid durante el partido. Cuando el jugador iba a recoger una pelota que había salido por la línia de fondo. Ningún tipo de sanción contra el Real Madrid por estos hechos.

2000- Sustitución de Zaragoza por Real Madrid para la edición de la Champions. Las reglas de la UEFA indicaban que los 4 primeros equipos de la clasificación se clasificaban para la siguiente edición y no lo hacía de forma automática el campeón de la Champions. Al quedar campeón el Madrid y no clasificarse entre los 4 primeros la federación española decidió que fuese el Madrid y no el Zaragoza, que había quedado cuarto en la Liga, el cuarto representante español en la siguiente edición. Cinco años más tarde se produjo similar situación con el Liverpool y en ese caso la Federación inglesa no aceptó que el cuarto clasificado, el Everton, se quedase fuera. Tuvo que ser la UEFA la que finalmente admitió a cinco representantes ingleses en la máxima competición.

2000 a 2004- Arbitrajes nefastos en contra del equipo visitante durante un lustro entero en los partidos clave de cada temporada contra el Valencia y el Barcelona, con goles anulados sucesivamente durante cuatro años seguidos a Rivaldo, Kluivert, Mendieta, Ilie que significaban la derrota del Real Madrid y expulsiones injustas de jugadores como Pablo Aimar o penaltis rigurosísimos como el de Marchena a Raul.

2000- Caja Madrid cree una empresa con un capital social de 500.000 pesetas para prestarle al día siguiente al Real Madrid 10.000 millones con los que le quita al Barça a Luis Figo, con la autorización del gobierno Aznar.

2000- “Tengo que ayudar al Real Madrid”. José María Aznar, desvelado por José María García que asistió a la reunión en la que el Presidente pronunció esta frase.

2005- Diferencia en el trato del Ayuntamiento de Madrid al Real Madrid y Atlético de Madrid en la recalificación de terrenos de la Castellana y el traslado a la Peineta respectivamente. Recalificación en tiempo récord versus negociaciones interminables para el Atlético, incluida la obligación de sufragar los gastos de adecuamiento de la Peineta para el Atlético de Madrid, mientras el Ayuntamiento hace planes a su antojo sobre el Calderón antes incluso de la decisión del club de abandonar este estadio.

Años 2000- El Madrid de baloncesto participó, por invitación, en la Copa ULEB, en la Euroliga, en la Supercopa ACB y, ahora, en la Copa del Rey, en detrimento de otros clubes como Fuenlabrada, Unicaca o Tau Vitoria
xupa
xupa
xuloputes

Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Dv 30 Oct 2009, 17:02

Y se hizo el silencio....
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por OrBiS Dv 30 Oct 2009, 17:59

ja està.. si es que esteu obsessionats amb el madrid. Tot això es del madrid, no tapis la teva merda amb la merda dels altres que aqui el madrid no hi pinta res.

Havock escrigué:Pero lo que si que es verdad es que el Barça siempre a identificado Catalunya i el Espanyol no (fuera del terreno futbolistico) y sino daros una clases de historia chavales! Asi que si aora tienen lo que tienen bien merecido, sea por una razon o otra. Lo que simbres recojeras.

La cosa es que en Havock ens volia donar una clase de historia assegurant que el Barça historicament representava millor a catalunya que l'espanyol, i jo volia demostrar que aqui nadie tiene el culo limpio.

I això de que els de l'espanyols son uns fatxes... si mires la definicio de fatxa al diccionari, hi han mes fatxes del Barça que de l'espanyol Wink
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue40/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Ds 31 Oct 2009, 13:58

Demostram amb fets que el Barça no a representat un ideal, que en canvi l'Espanyol no a fet i et donare la rao Orbis i a sobre em comprare la samarreta de l'Espanyol ( que de fet jo no en tinc res en contra) Wink
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Ds 31 Oct 2009, 15:06

Richi el primer que havia de donar lliçons sobre perquè el Barça representa Catalunya erets tu! t'enrecordes? El fabri te'n ha exposat una de ben clara, per tant anem 1 a 1. xD

Ara te'n dire una altre:

El Football Club Barcelona va ser fundat per sis espanyols, 3 suissos i un alemany, dirigits per un altre suís, Hans (no Joan) Gamper. Els color del Barça com tots sabeu és el Blaugrana, degut a que el vostre primer president suís tenia molt de carinyu al F.C Basilea, el qual havia sigut el capità abans de fundar el F.C Zurich i el F.C Barcelona, i així li va posar els colors de la seva apreciada samarreta al seu nou club.

En canvi, 1 any més tard es va fundar la Sociedad Española de Football (RCD Espanyol), fundada per universitaris catalans. Va tenir aquest nom degut a que tots els seus jugadors eren catalans o de la resta d'espanya (exactament eren tots catalans més un parell de vascos i un andaluz), en contraposició d'altres equips (com el football club barcelona) que estaven formats majoritariament per jugadors extrangers. L'espanyol va adoptar aquest nom perque els altres club de la ciutat (FC Barcelona, FC Català i FC Hispania) ja havien agafat les denominacions més representatives de la ciutat de Barcelona.
La primera equipació de l'espanyol va ser groga (els hi van regalar). 10 més tard decideixen a canviar els colors al Blanc i Blau, en honor als almogàvers i a Roger de Llúria

Ricci, et passu la pilota! et toca! xD

PD: No cal que te la compris, no volem res de la gent com tu! pirat
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Havock Ds 31 Oct 2009, 16:21

Jo no em posare a buscar al google texto historic sobre el Barça, no tinc tan temps com d'altres.

Pero em sembla a mi que el Barça durant el granquisme era una manera de reivindicar llibertats, que si s'aguessin expressats d'altres maneres no agues acabat be la historia.

Ara si tu creus que no es aixi, pot ser es que el que m'han explicat a mi sobre aixo es mentida, pero jo juraria que no.

No estic parlant, d'on hi ha fatjes i on no, el que dic es que el Barça a estat més compromes amb la idea de catalanisme. I ho torno a dir, per aixo es diu "mes que un club" no per que a 4 gats els hi interesi.

No m'estic posant en els origens dels clubs ni qui els va fundar ni per que. Si no en la seva história.

Ara si no ets capaç d'admetre un fet real, i el vols distorcionar amb altres temes que no tenen relacia amb aquest dons et dono la rao i tema tancat.

No et paso la pilota per que no crec que sigui questio de debatir un fet.

Wink
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue100/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Tebi Ds 31 Oct 2009, 17:01

Aviam ricci, no entenc la fecilitat que teniu per encarar-vos els temes cap on us be de gust. En cap moment he dit que el camp nou no fos una manera que tenia la gent d'expressar els seus ideals en temps del franquisme, per tant el que t'han explicat no és mentida.

Aqui el tema esta en la història de cada club:
Havock escrigué:Ara aixo que sempre dius, de que el Barça i l'Espanyol son dos equips catalans es ben cert, pero tambe es certa la historia de cada club i el Barça te unes senyes d'identitat que l'espanyol no te, mirato com vulguis, d'aixo el lema "mes que un club"

Tu mateix vas dir que el barça tenia unes senyes d'identitat (en vas dir una) que estaven escrites en la història, i jo te'n he dit una altre que també és història. El que no pot ser és que et refugis amb la història que més t'agrada, perquè la requalificació de les corts és ben certa igual que els 13 anys que el règim franquista es va fer càrrec del club designant directament el president del club i fent-lo sortir de la crisi que estava inmers, al igual que els seus orígens europeus.

Ricci, ens vas demanar història i nosaltres te la hem ofert, amb això no vull que et facis de l'espanyol ni molt menys, simplament que deixeu de tirar la vostre merda a la teulada dels altres, i deixeu de dir tonteries de catalanisme i barça i de fatxes i espanyol, ja que la història és la que és.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
i puta TV3! Left_bar_bleue65/100i puta TV3! Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

i puta TV3! Empty Re: i puta TV3!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum